• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги про цілодобове спостереження за системою пожежної сигналізації, згідно ДК 021:2015-79710000-4 «Охоронні послуги»

Завершена

115 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 155.00 UAH
Період оскарження: 03.01.2025 15:36 - 24.01.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування протоколу

Номер: 102b0559746c4f42baa6d7f7a807397b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-03-005816-a.a3
Назва: Вимога про скасування протоколу
Вимога:
Вимагаємо скасування Протокол (Протокольне рішення) №39 від 04.02.2025р. про визнання УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ переможцем закупівлі, з наступних причин: 1. Учасник не довів свою відповідність п 1.1 додатку 1 до тендерної документації, 2. Учасник не довів свою відповідність п 3.1 додатку 1 до тендерної документації,3. учасник не надав довітку, що вимагається додатком 5 до ТД, у разі ігнорування зазначеної вимоги, будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Шановний ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К", дякуємо за Ваше звернення. Учасник УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі — Учасник), пропозиція якого, подана під час проведення процедури закупівлі - Послуги про цілодобове спостереження за системою пожежної сигналізації, згідно ДК 021:2015-79710000-4 «Охоронні послуги», яка відповідає вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями), був визначений переможцем Закупівлі. Учасником були надані всі копії документів та інформація відповідно вимог Замовника, втому числі довідка в довільній формі та документи до неї відповідно п 1.1 Додатку 1 до тендерної документації та Учасник довів свою відповідність п 3.1 Додатку 1 до тендерної документації надавши аналогічний договір по предмету закупівлі, та документальне підтвердження його виконання, також Учасник надав всі довідки, що вимагалися Додатком 5 до тендерної документації, які відповідно умовам Додатка 5 до тендерної документації повинні бути в довільній формі.»
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визнання Переможця

Номер: 808dd7bd36984c719836350d9cd80c7d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-03-005816-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне визнання Переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.02.2025 15:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.02.2025 12:40
Дата виконання рішення Замовником: 03.03.2025 11:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконуючи рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2025 №2354-р/пк-пз скасовано Рішення 04.02.2025 №39 та надано Учаснику можливість виправити невідповідності в його тендерній пропозиції.
Автор: ТОВ "СФЕРА", Кристина Свинчук +380676220523, +380503260789 32270622@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a4bd404f23e14cfa8052b19e0eb8e763
Заголовок пункту скарги: Вимога Замовника щодо підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці Переможцем не виконана.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 1 додатку 1 тендерної документації “Перелік документів та інформації  для підтвердження відповідності УЧАСНИКА  кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” встановлена вимога: “На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном”.
Отже, Замовник торгів чітко встановив вимоги щодо надання документів на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
Переможцем в складі тендерної документації на підтвердження вимоги надано  наступні файли:
1. Матеріально технічної бази (10).pdf
2. Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності 1.pdf
3. Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності 2.pdf
4. Додаток 1 до свідоцтва на право власності.pdf
5. Додаток 2 до свідоцтва на право власності.pdf

У файлі “Матеріально технічної бази (10).pdf” вказано місцезнаходження та нібито право власності Переможця на приміщення за адресою: м. Дніпро, вул. Короленка,4. Виходячи зі усіх інших підтверджуючих документів, право власності на вказану будівлю має “Національна поліція України” – код ЄДРПОУ - 4108578. Переможець має зовсім інший код ЄДРПОУ - 4109168, тобто є зовсім іншою юридичною особою. При цьому договір оренди, або інші документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном за вказаною адресою Переможцем не надано. Надана довідка, що вказує на належність учасника у якості структурного підрозділу до Національної поліції України не вказує на право утримання та користування майна на праві господарського відання/господарського управління. Цей правочин засвідчується відповідно актом прийому-передачі майна в оперативне управління/господарське відання. Такого документа, або будь – якого іншого,що підтверджує право власності Переможцем у складі тендерної документації не надано.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 62af4e4e3e7e4804836145490bcb5243
Заголовок пункту скарги: Наданій сертифікат “ДСТУ CEN/TS 54-l4:202l (CEN/TS 54-14:2018, IDT) Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14.Настанови щодо побудови проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатація, експлуатування та технічного обслуговування” не є документом безпосередньо Переможця, що не відповідає визначеним технічним вимогам (Додаток 2 до тендерної документації).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Пунктом 8 Додатку 2 тендерної документації “ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація)” встановлено вимогу: “Наявність у учасника сертифікату відповідності послуг пожежної сигналізації, які підтверджують якість надання послуг з спостереження за системою пожежної сигналізації, а саме сертифікату: ДСТУ CEN/TS 54-l4:202l (CEN/TS 54-14:2018, IDT) Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14.Настанови щодо побудови проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатація, експлуатування та технічного обслуговування – надати копію вище прописаного сертифікату”

На виконання вказаної вимоги Переможцем наданій файл: “Сертифікат 54-14.2021 ДЦС ЗОП.2.1О071.0076-24 з 2024.11.11 до 2026.11.10 (СПС).pdf”, якій виданий зовсім іншої юридичної особі, а саме: Криворізькому міському відділу Управління поліції охорони в Дніпропетровської області, код ЄДРПОУ - 40109126, а Учасник має код ЄДРПОУ - 4109168.
У Додатку 1 тендерної документації є примітка “Під час закупівлі послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.”
При цьому наявність сертифікату не відноситься ані до наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ані до наявності працівників, тобто не відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а відноситься саме до виконання технічної специфікації. Сертифікації підлягає саме підприємство, що буде безпосередньо надавати послуги та відповідати за їх якість, тому сертифікат, що виданий на субпідрядну організацію не може братись до уваги.
Таким чином наданій сертифікат “ДСТУ CEN/TS 54-l4:202l (CEN/TS 54-14:2018, IDT) Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14.Настанови щодо побудови проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатація, експлуатування та технічного обслуговування” не є документом безпосередньо Переможця, що не відповідає визначеним технічним вимогам (Додаток 2 до тендерної документації).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 51db655710fd4f348a92f8513662ac9d
Заголовок пункту скарги: Відсутність у складі тендерної документації Учасника ліцензії на такій від послуг, як монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) унеможливлює виконання вимог, визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації) та предмету закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Пунктом 7.10. Додатку 5 тендерної документації встановлена вимога: “Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності на надання послуг визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. До довідки довільної форми учасник повинен надати копію чинної ліцензії або документу дозвільного характеру. Якщо ліцензія або документ дозвільного характеру видані учаснику як електронний документ і знаходяться у вільному доступі, то учасник у довідці довільної форми зазначає посилання на відповідний ресурс в мережі Інтернет.
У разі якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законом - надаються відповідні пояснення з обов’язковим посиланням на норми чинного законодавства.”
Переможцем на виконання вимоги надано у складі тендерної пропозиції наступні файли: “Ліцензії (2).pdf”,  “лицензия ПС.pdf”. Виходячи з наданої інформації, Переможцю видана ліцензія на наступні види робіт та послуг:
- Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
-Спостерігання за системами протипожежного захисту.
Між тим, у Додатку 2 тендерної документації у табличному вигляді передбачено:
114 Послуги про цілодобове спостереження за системою пожежної сигналізації (Дизель-генератор,
Вул.Г. Барвінок,1) Дизель -генератор
м. Дніпро, вул. Г. Барвінок, 1 Спостереження
за системою
пожежної
сигналізації
(за допомогою
ПЦС) послуга 1 понеділок-п’ятниця:
цілодобово
субота, неділя: цілодобово

Відповідно до  ДБН "Системи протипожежного захисту"  В.2.5-56:2014. Таблиця А-2, п. 13.3 (надається) на приміщеннях дизель – генераторної незалежно від їх площі в обов'язковому порядку встановлюються засоби пожежегасіння.
Тобто для надання послуг, визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації) Переможець в обов'язковому порядку повинен мати також ліцензію на надання наступного виду послуг:
- монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних).
Переможцем в складі тендерної пропозиції ліцензії на вказаний від послуг не надано.
Таким чином, відсутність у складі тендерної документації Учасника ліцензії на такій від послуг, як монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) унеможливлює виконання вимог, визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації) та предмету закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 9079c1ee78064bd487e09d9a1c240a72
Заголовок пункту скарги: Надані Переможцем дані про проходження навчання з охорони праці, а саме «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07 є недійсними на теперішній час, тому працівники не можуть бути допущені до надання послуг, що передбачені предметом закупівлі та унеможливлюють виконання вимог, визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Пунктом 2.1. Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога: “Наявність співробітників (на менше 3-х), які будуть проводити планові роботи (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації), вони повинні мати допуск до робіт 1000В (надати копії свідоцтва /посвідчення), та пройшли навчання з охорони праці, а саме «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07 (надати копії посвідчення/свідоцтва та протокол/витяг з протоколу з перевірки знань)”.
Переможцем на виконання вимоги надані наступні файлі: “Навчання електромонтерів на висоті.pdf”; “Поосвідчення_1,3м Жицький, Маковицький.pdf”, “Кирпа посвідчення 1.3 м..pdf”.
Вказаний протокол та посвідчення свідчать про проходження відповідного навчання у липні 2023 року. Відповідно до законодавчих актів України спеціальне навчання з питань охорони праці для посадових осіб та інших працівників, безпосередньо зайнятих на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 15.02.2005 № 232/10512, та Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженому наказом МОЗ та Держнаглядохоронпраці України від 23.09.94 № 263/121 і зареєстрованому Міністерством юстиції України 25.01.95 з № 18/554 (далі – роботи підвищеної небезпеки), проводиться під час прийняття на роботу і періодично один раз на рік.
Надані Переможцем дані про проходження навчання з охорони праці, а саме «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07 є недійсними на теперішній час, тому працівники не можуть бути допущені до надання послуг, що передбачені предметом закупівлі та унеможливлюють виконання вимог, визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: ad768f54e6ee4cb1b2d7a83c50e93b74
Заголовок пункту скарги: Обладнання та матеріально-технічна база Переможця не відповідають ліцензійним вимогам, необхідним для надання послуг, що передбачені предметом закупівлі та унеможливлюють виконання вимог, визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Пунктом 1.1. Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога: “Надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації).....”.
Переможцем в складі тендерної документації на підтвердження вимоги надано  наступний файл: “Матеріально технічної бази (10).pdf”.
Надання послуг визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації) за предметом закупівлі, “Послуги про цілодобове спостереження за системою пожежної сигналізації, згідно ДК 021:2015-79710000-4 «Охоронні послуги»” регламентується Постановою КМУ від 23.11.2016р. № 852, тому матеріально-технічна база Учасника повинна відповідати Ліцензійним вимогам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими вказаною Постановою.
Пунктом 7 Додатку 2 тендерної документації встановлена вимога: “Проводити планові роботи (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації), необхідні для підтримання обладнання у працездатному стані. .........”. У відповідності до розділу “Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень” Ліцензійних вимог провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016р. № 852 матеріально – технічна база ліцензіата повинна відповідати наступним вимогам:
“Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму).....”.
Переможцем в складі довідки про наявність обладнання не надано інформації та не підтверджено наявність приладів - омметр, мегомметр та пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму), що унеможливлює надання послуг у частини виконання вказаного пункту технічного завдання Замовника.
Також, у відповідності до розділу “Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту” Ліцензійних вимог провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016р. № 852 матеріально – технічна база ліцензіата повинна відповідати наступним вимогам:
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
24. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
центрів приймання тривожних сповіщень, в яких обладнані приміщення для розміщення персоналу (керівників пульта, інженерно-технічних працівників, диспетчерів або операторів) та акумуляторного і комп’ютерного обладнання, побутова кімната і санвузол;
пультів пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення);
засобів для аудіозапису, які забезпечують запис телефонних та радіопереговорів з їх подальшою архівацією і збереженням протягом одного місяця;
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, осцилограф, частотомір, тестер)...”
Переможцем в складі довідки про наявність обладнання не надано інформації та не підтверджено наявність засобів для аудіозапису, які забезпечують запис телефонних та радіопереговорів з їх подальшою архівацією і збереженням протягом одного місяця та приладів - омметр, мегомметр, осцилограф, частотомір, що унеможливлює надання послуг у частини виконання технічного завдання Замовника, що передбачено предметом закупівлі у цілому.
Таким чином, обладнання та матеріально-технічна база Переможця не відповідають ліцензійним вимогам, необхідним для надання послуг, що передбачені предметом закупівлі та унеможливлюють виконання вимог, визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: 63e8cf9150f54e9ba1fed23cf69e351d
Заголовок пункту скарги: Кадровий персонал Переможця не відповідає ліцензійним вимогам, необхідним для надання послуг, що передбачені предметом закупівлі та унеможливлюють виконання вимог, визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Пунктом 2.1. Додатку 1 тендерної документації встановлена вимога: Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації), учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі із зазначенням переліку працівників відповідної кваліфікації та їх посади.
Переможцем в складі тендерної документації на підтвердження вимоги надано  наступний файл: “Працівників_відповідної_кваліфікації (9).pdf”.
Надання послуг, визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації) за предметом закупівлі “Послуги про цілодобове спостереження за системою пожежної сигналізації, згідно ДК 021:2015-79710000-4 «Охоронні послуги»” регламентується Постановою КМУ від 23.11.2016р. № 852, тому матеріально-технічна база Учасника повинна відповідати Ліцензійним вимогам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими вказаною Постановою.
Пунктом 7 Додатку 2 тендерної документації встановлена вимога: “Проводити планові роботи (технічне обслуговування систем пожежної сигналізації), необхідні для підтримання обладнання у працездатному стані. .........”. У відповідності до розділу “Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень” Ліцензійних вимог провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016р. № 852 кадровий персонал ліцензіата повинен відповідати наступним вимогам:
Кадрові вимоги
“14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб”.
Переможцем в складі довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації не надано інформації та не підтверджено наявність керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) що унеможливлює надання послуг у частини виконання вказаного пункту технічного завдання Замовника.
Також, у відповідності до розділу “Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту” Ліцензійних вимог провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016р. № 852 кадровий персонал ліцензіата повинен відповідати наступним вимогам:
Кадрові вимоги
22. Керівник робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи із спостерігання за системами протипожежного захисту чи з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протипожежного захисту не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
23. Виконавці робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту повинні відповідати таким вимогам:
інженер повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”, “Автоматизація та приладобудування”. Допускається залучення інженера на підставі цивільно-правового договору;
наявність чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (якщо до пульту пожежного спостерігання підключено більше 300 об’єктів, не менше восьми диспетчерів або операторів - по два диспетчери та/або оператори на зміну);
наявність двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду для чергування та аварійного виїзду....”
Переможцем в складі довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації не надано інформації та не підтверджено наявність керівника робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту та інженера із спостерігання за системами протипожежного захисту, що унеможливлює надання послуг у частини виконання технічного завдання Замовника, що передбачено предметом закупівлі у цілому.
Таким чином, кадровий персонал Переможця не відповідає ліцензійним вимогам, необхідним для надання послуг, що передбачені предметом закупівлі та унеможливлюють виконання вимог, визначених у технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискрімінаційні умови документації

Номер: 000c8b04524642bcae6b8057c1dc2dc9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-03-005816-a.b1
Назва: Скарга на дискрімінаційні умови документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.01.2025 12:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.01.2025 15:56
Дата виконання рішення Замовником: 22.01.2025 12:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховуючи викладене та виконуючи рішення АМКУ №756-р/пк-пз від 17.01.2025 (додається), необхідно внести зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів шляхом затвердження нової редакції тендерної документації.
Автор: ТОВ "СФЕРА", Кристина Свинчук +380676220523, +380503260789 32270622@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b9e1a4069c5a4ba9922c5e5a6210503f
Заголовок пункту скарги: Замовником встановлені вимоги які не передбачені законодавством та не узгоджуються з предметом закупівлі, зокрема в частині надання вказаних сертифікатів, а саме: “сертифікати ДСТУ ISO 10005:2019 (ISO 10005:2018, IDT) « Управління якістю. Настанови щодо програм якості»” та “ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення»”.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Порушення підтверджується “Узагальненням практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації” що опубліковано 22 лютого 2024 року о 18:00 на офіційному веб порталі Антимонопольного комітету України (посилання: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-u-sferi-posluh-zi-vstanovlennia-taabo-obsluhovuvannia-system-pozhezhnoi-syhnalizatsii) де чітко вказано, що крім нормативних документів, що регламентують надання послуг з протипожежної безпеки - “до державних стандартів (ДСТУ) та державних будівельних норм (ДБН), пов’язаних із наданням послуг і виконанням робіт протипожежного призначення, належать, зокрема, такі:
· ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності;
· ДСТУ 2273:2006 Протипожежна техніка. Терміни та визначення основних понять;
· ДСТУ ISO 16732-1:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення;
· ДСТУ 9115:2021 Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Внутрішній аудит з оцінки протипожежного стану. Загальні положення;
· ДСТУ СЕN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщення;
· ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи;
· ДСТУ EN 50518:2019 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень;
· ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги;
· ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги;
· ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення;
· ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту;
· ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва.
адже жодного з вказаних Замовником ДСТУ або ISO у вказаному переліку немає.
При цьому, ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення» взагалі не видається жодним органом сертифікації, що акредитований на території України
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації