-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт будівлі випробувальної пожежної лабораторії за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6)
Торги відмінено
2 369 157.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 845.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 845.79 UAH
Період оскарження:
03.01.2025 14:59 - 15.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення про відміну торгів
Номер:
92aa821bea8742ffb32a41c23a34a387
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-03-005164-a.b1
Назва:
СКАРГА на рішення про відміну торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ 43.pdf 17.03.2025 09:48
- ПРОТОКОЛ РОБОЧОЇ ГРУПИ №5.pdf 05.03.2025 16:20
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 05.03.2025 16:20
- рішення від 31.08.2023 № 13833.pdf 05.03.2025 16:20
- ПОЯСНЕННЯ .docx 05.03.2025 16:20
- Постанова № 668 від 01.08.2005.pdf 05.03.2025 16:20
- Єдиний державний реєстр судових рішень.pdf 05.03.2025 16:20
- Рішення Держаудитслужба.pdf 05.03.2025 16:20
- рішення від 10.03.2025 № 3636.pdf 13.03.2025 17:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2025 № 3636.pdf 11.03.2025 14:54
- рішення від 03.03.2025 № 3156.pdf 03.03.2025 14:33
- sign.p7s 28.02.2025 09:35
- Скарга_ТЕП_Кепітал_відміна_торгів_ДСНС_UA_2025_01_03_005164_a.docx 28.02.2025 09:33
- ПРОТОКОЛ 28.pdf 28.02.2025 09:33
- Скарга_ТЕП_Кепітал_відміна_торгів_ДСНС_UA_2025_01_03_005164_a.docx.p7s 28.02.2025 09:32
- Знімок з екрану.jpeg 28.02.2025 09:32
- ПРОТОКОЛ 27 (1).pdf 28.02.2025 09:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.02.2025 11:29
Дата розгляду скарги:
10.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.03.2025 14:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.03.2025 17:43
Дата виконання рішення Замовником:
17.03.2025 09:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3636-р/пк-пз від 10.03.2025 Замовник Протокольним рішенням (протокол) № 43 уповноваженої особи від 17.03.2025 скасував Протокольне рішення (протокол) від 14.02.2025 № 27 про відміну торгів за предметом "Капітальний ремонт будівлі випробувальної пожежної лабораторії за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6)", оголошення про проведення оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-03-005164-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
74d48de90ae742ecbe1d614ead1c2a36
Заголовок пункту скарги:
Заперечення на відміну
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Головне управління ДСНС України у Київській області (надалі за текстом Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-03-005164-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт будівлі випробувальної пожежної лабораторії за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6).
Участь в процедурі закупівлі прийняли:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕП-Кепітал.» (надалі Скаржник).
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД САЙД».
18.02.2025 р., Замовником було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі, яке не відповідає ні умовам Тендерної документації, ні законодавству з публічних закупівель.
Замовником прийнято рішення Уповноваженою особою, яка: (витяг з протоколу №28 від 18.02.2025 р.):
ВИРІШИЛА:
1.
Відмінити відкриті торги за предметом "Капітальний ремонт будівлі випробувальної пожежної лабораторії за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК021:2015 45450000-6)" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-03-005164-а відповідно до пункту 6.1 Тендерної документації (підпункт 2 пункту 50 Особливостей) Протокольним рішенням (протокол) № 28 від 18.02.2025 уповноваженої особи, а саме неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Тендерну документацію "Капітальний ремонт будівлі випробувальної пожежної лабораторії за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6)" (далі — тендерна документація) розроблено відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Пункт 6.4. тендерної документації передбачає, що Договір про закупівлю укладається відповідно до пунктів 17 і 18 Особливостей. Відповідно до пункту 17 Особливостей, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частини другої п'ятої, сьомої — дев'ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Згідно до пункту 3 статті 875 Цивільного кодексу України, до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.
Постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 №668 Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі — Постанова №668) затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). Пунктом 17 Постанови №668 встановлено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Разом з тим, відповідно до Наказу Державної казначейської служби України від 29.04.2013 № 68 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов'язань та проведення платежів, календарний графік робіт є обов'язковим документом під час реєстрації бюджетних зобов'язань, як істотна умова договору в частині строку початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта). Календарний графік виконання робіт складається з обов'язковим зазначенням видів робіт та етапів виконання, що є необхідним для складання графіку фінансування.
Додаток № 3 до тендерної документації містить Проєкт договору про закупівлю робіт (договір підряду), невід'ємною частиною якого є графік виконання роботи (виконання робіт) - Додаток № 2. Загальні умови укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, відповідно до Постанови №668. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Відповідно до рішення Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2049-р/к-из від 11.02.2025, тендерна документація не містить окремих вимог до оформлення календарного графіку виконання робіт, зокрема, зазначення найменування робіт та терміни виконання етапів робіт, у тому числі, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальномубудівництві". Разом з тим, додаток 3 Документації (проєкт договору) не містить форми графіку виконання роботи (виконання робіт).
Відсутність зазначених вимог в тендерній документації суперечить вимогам чинного законодавства, які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, що тягне за собою порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме Проект договору, який міститься в додатку 3 до тендерної документації не відповідає вимогам встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві".
Таким чином, оскільки виявлені порушення неможливо усунути на стадії процедури закупівлі "кваліфікація переможця" шляхом внесення змін до тендерної документації наявні підстави для відміни відкритих торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Заперечення на відміну
Відповідно до пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Як вбачається з протоколу підставою для відміни тендеру стало:
- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Проте підстави для відміни торгів зазначені в рішенні про відміну (неправильно оформлений проект договору про закупівлю) не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що підстава відміни торгів, зазначена Замовником в протоколі, не відповідає ні обставинам закупівлі, ні умовам законодавства про публічні закупівлі.
Протокол відміни торгів не містить підстав, які підтверджують правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Крім того необхідно звернути увагу на наступне.
Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Згідно пункт 6.5. Тендерної документації встановлено, що Договір про закупівлю укладається відповідно до пунктів 17 і 18 Особливостей. Згідно із статтею 318 Господарського кодексу України та постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 істотними умовами договору про закупівлю (договору підряду) є:
- найменування та реквізити сторін;
- місце і дата укладення договору підряду;
- предмет договору підряду;
- договірна ціна;
- відповідальність сторін за порушення умов договору підряду;
- порядок урегулювання спорів;
- порядок унесення змін до договору підряду та його розірвання.
Інші умови договору про закупівлю не є істотними і можуть змінюватись відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України.
При цьому Замовник також не враховує, що Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним нормативно-правовим актом в порівнянні з іншим законодавством і має вищу юридичну силу (перевагу в застосуванні) в порівнянні із Господарськими та Цивільним кодексам України, та постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668.
Відповідно до норм чинного законодавства невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Чинне законодавство про публічні закупівлі не містить заборон на внесення (складення календарного плану) до договору про закупівлі (підряду) під час укладення договору.
Таким чином сторони договору підряду на етапі укладення договору можуть сформувати календарний графік.
Більш того, пунктом 13 проекту договору (Додаток №3 до Тендерної документації) передбачено, що невід’ємною частиною цього договору є, зокрема графік виконання роботи ((виконання робіт).
Даний графік виконання робіт є праобразом календарного графіку, і сторони під час укладення договору можуть заповнити його як календарний графік виконання робіт.
В будь-якому випадку зазначене Замовником в протоколі відхилення не свідчить про наявність порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а отже, підстави для відміни торгів відсутні.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відмінивши відкриті торги, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає також в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен був укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене вище, на підставі статей 5 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
Участь в процедурі закупівлі прийняли:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕП-Кепітал.» (надалі Скаржник).
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «БУД САЙД».
18.02.2025 р., Замовником було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі, яке не відповідає ні умовам Тендерної документації, ні законодавству з публічних закупівель.
Замовником прийнято рішення Уповноваженою особою, яка: (витяг з протоколу №28 від 18.02.2025 р.):
ВИРІШИЛА:
1.
Відмінити відкриті торги за предметом "Капітальний ремонт будівлі випробувальної пожежної лабораторії за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК021:2015 45450000-6)" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-03-005164-а відповідно до пункту 6.1 Тендерної документації (підпункт 2 пункту 50 Особливостей) Протокольним рішенням (протокол) № 28 від 18.02.2025 уповноваженої особи, а саме неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Тендерну документацію "Капітальний ремонт будівлі випробувальної пожежної лабораторії за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6)" (далі — тендерна документація) розроблено відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Пункт 6.4. тендерної документації передбачає, що Договір про закупівлю укладається відповідно до пунктів 17 і 18 Особливостей. Відповідно до пункту 17 Особливостей, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частини другої п'ятої, сьомої — дев'ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Згідно до пункту 3 статті 875 Цивільного кодексу України, до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.
Постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 №668 Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі — Постанова №668) затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). Пунктом 17 Постанови №668 встановлено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Разом з тим, відповідно до Наказу Державної казначейської служби України від 29.04.2013 № 68 Про затвердження Методичних рекомендацій щодо переліку підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов'язань та проведення платежів, календарний графік робіт є обов'язковим документом під час реєстрації бюджетних зобов'язань, як істотна умова договору в частині строку початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта). Календарний графік виконання робіт складається з обов'язковим зазначенням видів робіт та етапів виконання, що є необхідним для складання графіку фінансування.
Додаток № 3 до тендерної документації містить Проєкт договору про закупівлю робіт (договір підряду), невід'ємною частиною якого є графік виконання роботи (виконання робіт) - Додаток № 2. Загальні умови укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, відповідно до Постанови №668. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Відповідно до рішення Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2049-р/к-из від 11.02.2025, тендерна документація не містить окремих вимог до оформлення календарного графіку виконання робіт, зокрема, зазначення найменування робіт та терміни виконання етапів робіт, у тому числі, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальномубудівництві". Разом з тим, додаток 3 Документації (проєкт договору) не містить форми графіку виконання роботи (виконання робіт).
Відсутність зазначених вимог в тендерній документації суперечить вимогам чинного законодавства, які є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, що тягне за собою порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме Проект договору, який міститься в додатку 3 до тендерної документації не відповідає вимогам встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві".
Таким чином, оскільки виявлені порушення неможливо усунути на стадії процедури закупівлі "кваліфікація переможця" шляхом внесення змін до тендерної документації наявні підстави для відміни відкритих торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Заперечення на відміну
Відповідно до пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Як вбачається з протоколу підставою для відміни тендеру стало:
- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Проте підстави для відміни торгів зазначені в рішенні про відміну (неправильно оформлений проект договору про закупівлю) не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що підстава відміни торгів, зазначена Замовником в протоколі, не відповідає ні обставинам закупівлі, ні умовам законодавства про публічні закупівлі.
Протокол відміни торгів не містить підстав, які підтверджують правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Крім того необхідно звернути увагу на наступне.
Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Згідно пункт 6.5. Тендерної документації встановлено, що Договір про закупівлю укладається відповідно до пунктів 17 і 18 Особливостей. Згідно із статтею 318 Господарського кодексу України та постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 істотними умовами договору про закупівлю (договору підряду) є:
- найменування та реквізити сторін;
- місце і дата укладення договору підряду;
- предмет договору підряду;
- договірна ціна;
- відповідальність сторін за порушення умов договору підряду;
- порядок урегулювання спорів;
- порядок унесення змін до договору підряду та його розірвання.
Інші умови договору про закупівлю не є істотними і можуть змінюватись відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України.
При цьому Замовник також не враховує, що Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним нормативно-правовим актом в порівнянні з іншим законодавством і має вищу юридичну силу (перевагу в застосуванні) в порівнянні із Господарськими та Цивільним кодексам України, та постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668.
Відповідно до норм чинного законодавства невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Чинне законодавство про публічні закупівлі не містить заборон на внесення (складення календарного плану) до договору про закупівлі (підряду) під час укладення договору.
Таким чином сторони договору підряду на етапі укладення договору можуть сформувати календарний графік.
Більш того, пунктом 13 проекту договору (Додаток №3 до Тендерної документації) передбачено, що невід’ємною частиною цього договору є, зокрема графік виконання роботи ((виконання робіт).
Даний графік виконання робіт є праобразом календарного графіку, і сторони під час укладення договору можуть заповнити його як календарний графік виконання робіт.
В будь-якому випадку зазначене Замовником в протоколі відхилення не свідчить про наявність порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а отже, підстави для відміни торгів відсутні.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відмінивши відкриті торги, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає також в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен був укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене вище, на підставі статей 5 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
×
-
Назва доказу:
Протокол відміни торгів не містить підстав, які підтверджують правомірність відміни
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ 28.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Зобов’язати Головне управління ДСНС України у Київській області скасувати рішення про відміну торгів у процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі випробувальної пожежної лабораторії за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 8 (ДК 021:2015 45450000-6)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-03-005164-a). Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.