-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення та видалення) небезпечних відходів (Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (ДК 90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів)
Закупівля здійснюється на підставі Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
Завершена
672 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 362.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 362.25 UAH
Період оскарження:
03.01.2025 14:13 - 05.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
e6b676b8f61f43739fe2fa11de062f1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-03-004418-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ Рівне міська лікарня.pdf.p7s 07.01.2025 13:40
- Скарга АМКУ Рівне міська лікарня.pdf 07.01.2025 13:40
- A-ENERGO-Nakaz-329-vid-29.03.2024.pdf 07.01.2025 13:40
- УТ 300 Д. Пакет документів на право власності та відповідності.pdf 07.01.2025 13:40
- рішення від 18.12.2024 № 20158.pdf 07.01.2025 13:40
- Dodatok-A-Energo-pryhovana-adresa.pdf 07.01.2025 13:40
- Скарга АМКУ Рівне міська лікарня.docx 07.01.2025 13:40
- sign.p7s 07.01.2025 13:41
- рішення від 09.01.2025 № 372.pdf 09.01.2025 15:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2025 № 710.pdf 17.01.2025 12:10
- рішення від 16.01.2025 № 710.pdf 20.01.2025 12:13
- Пояснення АМКУ (скарга по утилізації неб.відходів).docx 13.01.2025 10:32
- Лист пояснення по суті скарги (утилізація).pdf 13.01.2025 10:32
- Службова (утилізація).pdf 13.01.2025 10:32
- Протокол 5.pdf 13.01.2025 10:32
- Перелік змін до т.д. (утилізація).docx 03.02.2025 20:10
- Т.Д з додатками ( утилізація) нова редакція.doc 03.02.2025 20:10
- Протокол внесення змін (утилізація).docx 03.02.2025 20:10
- Т.Д з додатками ( утилізація) нова редакція.doc 03.02.2025 20:11
- Протокол внесення змін (утилізація).docx 03.02.2025 20:11
- Перелік змін до т.д. (утилізація).docx 03.02.2025 20:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.01.2025 14:01
Дата розгляду скарги:
16.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.01.2025 15:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.01.2025 12:13
Дата виконання рішення Замовником:
03.02.2025 20:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання рішення Комісії АМКУ № 710-р/пк-пз від 16.01.2025 р в електронній системі закупівель замовник розміщує підтвердження такого змісту: «Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 710-р/пк-пз від 16.01.2025 р замовником внесені зміни до тендерної документації».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3f69adf0877f4f4c8faf22728a1c2608
Заголовок пункту скарги:
Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
На умови тендерної документації
03.01.2025 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення та видалення) небезпечних відходів (Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (ДК 90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів) з очікуваною вартістю 672 450,00 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме:
-Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон);
- Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.
Відповідно до таблиці додатку 1 до тендерної документації замовник визначає Операції з управління відходами «видалення», «відновлення» до відходів за кодами:
№
п/п Найменування відходів стара назва Нова назва Код відходу Операції
з управління відходами відповідно до ЗУ «Про управління відходами»
1. Клінічні та подібні їм відходи категорії В Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 01 03)
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо)
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
18 01 03*
18 01 01
18 01 04
18 02 03
відновлення та видалення
3. Клінічні та подібні їм відходи категорії С Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (просторочені фармацевтичні препарати)
Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати
Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08 18 01 03*
18 01 06*
18 01 08*
18 01 09
відновлення та видалення
Скаржник не погоджується з встановленням вимоги щодо операції «відновлення» в умовах тендерної документації виходячи з наступного:
Здійснення заходів щодо управління з медичними та небезпечними відходами повинно проводиться у відповідності до вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, що затверджені наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325 ( у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602 « Про затвердження Змін до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами»). Відповідно до Розділу 5 Наказу МОЗ України №325 від 08.06.2015 року визначено:
V. Вимоги до відходів категорії В 1
1. До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення:
1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами;
2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність:
із закінченим терміном придатності;
які зберігалися із порушенням холодового ланцюга;
із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості);
(…)
2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації.
Розділ VI. Вимоги до медичних відходів категорії С 1
1. До відходів категорії С належать:
1) відходи, забруднені цитостатиками і генотоксичними лікарськими та діагностичними засобами;
2) первинна упаковка лікарських засобів визначених Переліком отруйних лікарських засобів за міжнародними непатентованими або загальноприйнятими назвами, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 серпня 2007 року № 490, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2007 року за № 1007/14274, та Переліком сильнодіючих лікарських засобів за міжнародними непатентованими або загальноприйнятими назвами, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 серпня 2007 року № 490, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2007 року за № 1008/14275;
3) стоматологічна амальгама.
2. В закладах можуть утворюватися інші токсикологічно небезпечні відходи (наприклад, елементи живлення; вироби, що містять ртуть; прилади і обладнання, що містять важкі метали; відходи, що утворились в результаті експлуатації обладнання, транспорту, систем освітлення, відходи дезінфекційних хімічних засобів). Поводження з ними проводиться відповідно до вимог чинного законодавства.
3. Поводження з відходами лікарських засобів проводиться відповідно до Порядку провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 червня 2009 року № 589; Правил проведення утилізації та знищення неякісних лікарських засобів, до складу яких входять наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 19 березня 1999 року № 67/59, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 22 липня 1999 року за № 496/3789; Правил утилізації та знищення лікарських засобів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24 квітня 2015 року № 242, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18 травня 2015 року за № 550/2699.
Відповідно до пунтку 6 Розділу 1 Наказу №325 від 08.06.2015 року МОЗ України - інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
Скаржник провадить свою діяльність з управління небезпечними відходами на піставі ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами – Наказ Міндовкілля №329 від 29.03.2024 року за операціями з видалення відходів D10, D13, D15 на інсинераторному комплексі УТ300Д. Відповідно до технічного паспорту обладнання утилізатор термічний призначений для знищення (утилізації) шляхом спалювання різноманітного походження. Спалювання відходів УНЕМОЖЛИВЛЮЄ їх відновлення, відповідно неможливо провести операції з відновлення до відходів, що є предметом закупівлі ні фізично, ні на законодавчому рівні.
Встановлення вимоги щодо операції «відновлення» до предмету закупівлі, Замовник обмежує участь Скаржника та порушує законодавство у сфері управління відходами.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні №20158-р/пк-пз від 18.12.2024р, що на дається як доказ.
Як доказ Скаржник надає комісії Наказ Міндовкілля №329 від 29.03.2024 року, Технічний паспорт на обладнання УТ300Д та документи на право власності обладнанням.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищевказаних вимог тендерної документації.
Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
СКАРГА
На умови тендерної документації
03.01.2025 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Послуги з організації управління небезпечними відходами: комплекс операцій збирання та з подальшим обробленням (відновлення та видалення) небезпечних відходів (Код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (ДК 90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів) з очікуваною вартістю 672 450,00 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме:
-Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон);
- Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.
Відповідно до таблиці додатку 1 до тендерної документації замовник визначає Операції з управління відходами «видалення», «відновлення» до відходів за кодами:
№
п/п Найменування відходів стара назва Нова назва Код відходу Операції
з управління відходами відповідно до ЗУ «Про управління відходами»
1. Клінічні та подібні їм відходи категорії В Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
Гострі інструменти (крім зазначених за кодом 18 01 03)
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо)
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
18 01 03*
18 01 01
18 01 04
18 02 03
відновлення та видалення
3. Клінічні та подібні їм відходи категорії С Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (просторочені фармацевтичні препарати)
Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати
Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08 18 01 03*
18 01 06*
18 01 08*
18 01 09
відновлення та видалення
Скаржник не погоджується з встановленням вимоги щодо операції «відновлення» в умовах тендерної документації виходячи з наступного:
Здійснення заходів щодо управління з медичними та небезпечними відходами повинно проводиться у відповідності до вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, що затверджені наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325 ( у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602 « Про затвердження Змін до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами»). Відповідно до Розділу 5 Наказу МОЗ України №325 від 08.06.2015 року визначено:
V. Вимоги до відходів категорії В 1
1. До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення:
1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами;
2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність:
із закінченим терміном придатності;
які зберігалися із порушенням холодового ланцюга;
із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості);
(…)
2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації.
Розділ VI. Вимоги до медичних відходів категорії С 1
1. До відходів категорії С належать:
1) відходи, забруднені цитостатиками і генотоксичними лікарськими та діагностичними засобами;
2) первинна упаковка лікарських засобів визначених Переліком отруйних лікарських засобів за міжнародними непатентованими або загальноприйнятими назвами, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 серпня 2007 року № 490, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2007 року за № 1007/14274, та Переліком сильнодіючих лікарських засобів за міжнародними непатентованими або загальноприйнятими назвами, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 серпня 2007 року № 490, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2007 року за № 1008/14275;
3) стоматологічна амальгама.
2. В закладах можуть утворюватися інші токсикологічно небезпечні відходи (наприклад, елементи живлення; вироби, що містять ртуть; прилади і обладнання, що містять важкі метали; відходи, що утворились в результаті експлуатації обладнання, транспорту, систем освітлення, відходи дезінфекційних хімічних засобів). Поводження з ними проводиться відповідно до вимог чинного законодавства.
3. Поводження з відходами лікарських засобів проводиться відповідно до Порядку провадження діяльності, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, та контролю за їх обігом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 червня 2009 року № 589; Правил проведення утилізації та знищення неякісних лікарських засобів, до складу яких входять наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України від 19 березня 1999 року № 67/59, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 22 липня 1999 року за № 496/3789; Правил утилізації та знищення лікарських засобів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24 квітня 2015 року № 242, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 18 травня 2015 року за № 550/2699.
Відповідно до пунтку 6 Розділу 1 Наказу №325 від 08.06.2015 року МОЗ України - інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
Скаржник провадить свою діяльність з управління небезпечними відходами на піставі ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами – Наказ Міндовкілля №329 від 29.03.2024 року за операціями з видалення відходів D10, D13, D15 на інсинераторному комплексі УТ300Д. Відповідно до технічного паспорту обладнання утилізатор термічний призначений для знищення (утилізації) шляхом спалювання різноманітного походження. Спалювання відходів УНЕМОЖЛИВЛЮЄ їх відновлення, відповідно неможливо провести операції з відновлення до відходів, що є предметом закупівлі ні фізично, ні на законодавчому рівні.
Встановлення вимоги щодо операції «відновлення» до предмету закупівлі, Замовник обмежує участь Скаржника та порушує законодавство у сфері управління відходами.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні №20158-р/пк-пз від 18.12.2024р, що на дається як доказ.
Як доказ Скаржник надає комісії Наказ Міндовкілля №329 від 29.03.2024 року, Технічний паспорт на обладнання УТ300Д та документи на право власності обладнанням.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищевказаних вимог тендерної документації.
Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
A-ENERGO-Nakaz-329-vid-29.03.2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до умов тендерної документації.