-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Блок витримки часу
Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
Завершена
140 478.72
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 404.79 UAH
мін. крок: 1% або 1 404.79 UAH
Період оскарження:
02.01.2025 15:58 - 07.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо дискваліфікації
Номер:
d38cf36b156d49aaa5384a01930d19b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-01-02-005906-a.a1
Назва:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо дискваліфікації
Скарга:
Детальніше у скарзі, яка додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Зразок паспорту БВМШ.pdf 20.01.2025 10:36
- UA-2025-01-02-005906-a акцепт ТРАНСАВТОМАТИКА.pdf 20.01.2025 10:36
- Договір № Л_Ш_2113_НЮ_реконструкція пристроїв сигналізації переїздів.pdf 20.01.2025 10:36
- Досвід аналогічні договори.pdf 20.01.2025 10:36
- Скарга АМКУ UA-2025-01-02-005906-a.pdf 20.01.2025 10:36
- Скарга АМКУ UA-2025-01-02-005906-a.docx 20.01.2025 10:36
- Підтвердження виконання договору.pdf 20.01.2025 10:36
- sign.p7s 20.01.2025 10:36
- рішення від 22.01.2025 № 945.pdf 22.01.2025 14:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.01.2025 № 1386.pdf 30.01.2025 11:33
- рішення від 29.01.2025 № 1386.pdf 03.02.2025 15:15
- Пояснення по суті скарги UA-2025-01-02-005906-a.docx 24.01.2025 11:28
- Пояснення по суті скарги UA-2025-01-02-005906-a.pdf 24.01.2025 11:28
- UA-2025-01-02-005906-a виконання рішення АМКУ.pdf 04.02.2025 13:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.01.2025 13:37
Дата розгляду скарги:
29.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.01.2025 14:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.02.2025 15:16
Дата виконання рішення Замовником:
04.02.2025 13:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України № 1386-р/пк-пз від 29.01.2025 скасовано рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «НВО «ТРАНСАВТОМАТИКА» (протокол № 1 від 04.02.2025 р.).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
77d1a9ed993b4b76991cf79bd19480f7
Заголовок пункту скарги:
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником регіональною філією " ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АТ "Укрзалізниця" (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі товару «Блок витримки часу код за ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання».
Очікувана вартість – 140 478,72 грн. без ПДВ.
Статус процедури – відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-01-02-005906-a
Кінцева дата подання пропозицій – 10 січня 2025 р. о 00:00 год.
Відповідно до Протоколу розгляду тендерної пропозиції № 1/1 від 17.01.2025, що опубліковано в системі Prozorro 17.01.2025 року (дата, коли ТОВ «Смарт Ексім» (надалі – Скаржник) стало відомо про визначення переможця торгів), Замовником Вирішено визначити переможцем торгів учасника ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА" та опублікував повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА" (надалі – Переможець).
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 22.01.2025 включно.
Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару.
Скаржник вважає, що Замовник визначив Переможця з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже тендерна пропозиція Переможця є такою, яка не відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Детально проаналізувавши тендерну пропозицію Переможця на предмет відповідності її вимогам тендерної документації Замовника, Скаржник зазначає про таке.
Тендерна пропозиція Переможця ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА" підлягає відхиленню з підстав невідповідності її умовам тендерної документації. Причинами для відхилення є:
І. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
Відповідно до п 3.7., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону з урахуванням Особливостей.
У додатку 1 до ТД встановлено наступні вимоги до предмета закупівлі.
Додаток 1
до тендерної
документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Обладнання для контролю залізничного руху
(узагальнена назва предмета закупівлі)
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ п/п Код ресурсу
(код МТР УЗ) Найменування товару або еквівалент* Посилання на нормативно- технічний документ або еквівалент** Од.
виміру Кількість
1
1007405 Блок витримки часу БВМШ-М1 (БВМШ-Ц) Форма Додатку А шт
15,0
Додаток А
Блок витримки часу БВМШ-М1 (БВМШ-Ц)
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 2 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Вимогам до продукції залізничного призначення.
2. Продукція, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства.
Технічні параметри
марка - Блок витримки часу БВМШ-М1 (БВМШ-Ц)
Ступінь захисту приймача повинен забезпечуватися оболонкою не гірше IP 30 згідно з ДСТУ EN60529:2014.
Ізоляція електричних кіл між струмопровідними колами та металевими кронштейнами блоків повинна витримувати протягом 1 хв дію випробувальної напруги не менше 300 В змінного струму частотою 50 Гц без пробою і поверхневого перекриття від джерела живлення потужністю не менше ніж 0,5 кВА.
Опір ізоляції всіх струмоведучих частин відносно корпусу у нормальних кліматичних умовах повинен бути не менше 40 МОм.
Надійність блока повинна характеризуватися такими показниками:
середнє напрацювання на відмову, год, не менше – 10 000;
строк служби, років, не менше – 10.
Вищезазначені технічні характеристики на продукцію та методи їх перевірки повинні бути зазначені в технічній документації, яка надається виробником.
Гарантійні зобов’язання
Гарантійний строк експлуатування повинен становити 36 місяців від дати введення в експлуатування.
Гарантійний строк зберігання повинен становити 12 місяців від дати відвантаження споживачу.
Умови зберігання
Відповідно до нормативного документу виробника.
Умови транспортування
Відповідно до нормативного документу виробника.
Умови пакування, маркування
Відповідно до нормативного документу виробника.
Додаток 2
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:
№ п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар 2.3 На кожен вид продукції надати скановану копію зразка одного із документів виробника (сертифікату якості / паспорту якості / інструкції з експлуатації / етикетки тощо), який підтверджує відповідність технічних характеристик та походження товару, який пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
Зразки документів виробника слід надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься
Зразок паспорту на Блок витримки часу малогабаритний штепсельний БВМШ.ТА який не підтвердив відповідність наступних характеристик товару, що пропонується до постачання, вимогам ТД, а саме:
• Ступінь захисту приймача повинен забезпечуватися оболонкою не гірше IP 30 згідно з ДСТУ EN60529:2014, відповідність вканому стандарту саме у редакції 2014 року.
• Опір ізоляції всіх струмоведучих частин відносно корпусу у нормальних кліматичних умовах повинен бути не менше 40 МОм. Вимагалось умовами наявність ізоляції всіх струмоведучих частин, а у паспорті зазначено: Ізоляція електричних кіл між струмопровідними колами та металевими кронштейнами блока.
• Умови зберігання, транспортування, пакування та маркування не вказані.
Зважаючи на зазначене пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД та має бути відхилена.
ІІ. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
Додаток 2
до тендерної документації
2. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Інформація надається у вигляді електронних документів та/або скан-копій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf.», «.jpeg.» тощо).
Учасник має надати:
Кваліфікаційні критерії: Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки електричних конденсаторів.
У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару.
2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
У складі тендерної пропозиції Переможця містяться:
• довідка про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) вих. № 1/07-Т від 09.01.2025 в якій Переможець як аналогічний зазначає Договір №Л/Ш-2113/НЮ від 02.02.2021 року. У тому числі поставка продукції За кодом ДК 021:2015-31711150-9 «Електричні конденсатори».
• Договір №Л/Ш-2113/НЮ від 02.02.2021 відповідно до п.1.1 якого Замовник доручає, а Підрядник зобов’язується розробити та передати замовнику, в установлений цим Договором строк , Робочу документацію (при трьох стадійному проектуванні ТЕО, П,Р), а також на свій ризик зі свого матеріалу та обладнання виконати будівельні роботи, відповідно до раніше розробленої підрядником Робочої документації з реконструкції пристроїв переїзної сигналізації станційних та перегінних переїздів да дільниці Ковель-Ізов-Держкордон регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» у Волинський області. І черга» (далі-роботи), а Замовник зобов’язаний приймати виконані роботи та оплачувати Підряднику їх вартість у відповідності до умов Договору.
Відповідно до п. 1.6. Договору код робіт згідно з державним класифікатором ДКПП – 71.12.
Відповідно до п. 3.1. Договору сума Договору становить 56 880 000,00 грн. з ПДВ.
• Акт № 8 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року.
Переможець не підтвердив наявність виконання аналогічного договору оскільки:
• вимагалось надати договір постачання електричних конденсаторів, а надано договір на виконання робіт.
• Докази повного виконання договору не надано.
• Документи, що підтверджують постачання електричних конденсаторів, як про це зазначає Переможець у складі пропозиції не має, в тому числі і в поданому акті.
Визнаючи Переможцем тендерну пропозицію, що не відповідає встановленим вимогам ТД, Замовник порушує вимоги ЗУ «Про Публічні закупівлі» та наші права.
Очікувана вартість – 140 478,72 грн. без ПДВ.
Статус процедури – відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-01-02-005906-a
Кінцева дата подання пропозицій – 10 січня 2025 р. о 00:00 год.
Відповідно до Протоколу розгляду тендерної пропозиції № 1/1 від 17.01.2025, що опубліковано в системі Prozorro 17.01.2025 року (дата, коли ТОВ «Смарт Ексім» (надалі – Скаржник) стало відомо про визначення переможця торгів), Замовником Вирішено визначити переможцем торгів учасника ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА" та опублікував повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА" (надалі – Переможець).
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 22.01.2025 включно.
Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару.
Скаржник вважає, що Замовник визначив Переможця з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже тендерна пропозиція Переможця є такою, яка не відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Детально проаналізувавши тендерну пропозицію Переможця на предмет відповідності її вимогам тендерної документації Замовника, Скаржник зазначає про таке.
Тендерна пропозиція Переможця ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА" підлягає відхиленню з підстав невідповідності її умовам тендерної документації. Причинами для відхилення є:
І. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
Відповідно до п 3.7., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону з урахуванням Особливостей.
У додатку 1 до ТД встановлено наступні вимоги до предмета закупівлі.
Додаток 1
до тендерної
документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Обладнання для контролю залізничного руху
(узагальнена назва предмета закупівлі)
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ п/п Код ресурсу
(код МТР УЗ) Найменування товару або еквівалент* Посилання на нормативно- технічний документ або еквівалент** Од.
виміру Кількість
1
1007405 Блок витримки часу БВМШ-М1 (БВМШ-Ц) Форма Додатку А шт
15,0
Додаток А
Блок витримки часу БВМШ-М1 (БВМШ-Ц)
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 2 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Вимогам до продукції залізничного призначення.
2. Продукція, яка підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства.
Технічні параметри
марка - Блок витримки часу БВМШ-М1 (БВМШ-Ц)
Ступінь захисту приймача повинен забезпечуватися оболонкою не гірше IP 30 згідно з ДСТУ EN60529:2014.
Ізоляція електричних кіл між струмопровідними колами та металевими кронштейнами блоків повинна витримувати протягом 1 хв дію випробувальної напруги не менше 300 В змінного струму частотою 50 Гц без пробою і поверхневого перекриття від джерела живлення потужністю не менше ніж 0,5 кВА.
Опір ізоляції всіх струмоведучих частин відносно корпусу у нормальних кліматичних умовах повинен бути не менше 40 МОм.
Надійність блока повинна характеризуватися такими показниками:
середнє напрацювання на відмову, год, не менше – 10 000;
строк служби, років, не менше – 10.
Вищезазначені технічні характеристики на продукцію та методи їх перевірки повинні бути зазначені в технічній документації, яка надається виробником.
Гарантійні зобов’язання
Гарантійний строк експлуатування повинен становити 36 місяців від дати введення в експлуатування.
Гарантійний строк зберігання повинен становити 12 місяців від дати відвантаження споживачу.
Умови зберігання
Відповідно до нормативного документу виробника.
Умови транспортування
Відповідно до нормативного документу виробника.
Умови пакування, маркування
Відповідно до нормативного документу виробника.
Додаток 2
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:
№ п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар 2.3 На кожен вид продукції надати скановану копію зразка одного із документів виробника (сертифікату якості / паспорту якості / інструкції з експлуатації / етикетки тощо), який підтверджує відповідність технічних характеристик та походження товару, який пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
Зразки документів виробника слід надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься
Зразок паспорту на Блок витримки часу малогабаритний штепсельний БВМШ.ТА який не підтвердив відповідність наступних характеристик товару, що пропонується до постачання, вимогам ТД, а саме:
• Ступінь захисту приймача повинен забезпечуватися оболонкою не гірше IP 30 згідно з ДСТУ EN60529:2014, відповідність вканому стандарту саме у редакції 2014 року.
• Опір ізоляції всіх струмоведучих частин відносно корпусу у нормальних кліматичних умовах повинен бути не менше 40 МОм. Вимагалось умовами наявність ізоляції всіх струмоведучих частин, а у паспорті зазначено: Ізоляція електричних кіл між струмопровідними колами та металевими кронштейнами блока.
• Умови зберігання, транспортування, пакування та маркування не вказані.
Зважаючи на зазначене пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД та має бути відхилена.
ІІ. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
Додаток 2
до тендерної документації
2. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Інформація надається у вигляді електронних документів та/або скан-копій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf.», «.jpeg.» тощо).
Учасник має надати:
Кваліфікаційні критерії: Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати:
1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки електричних конденсаторів.
У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару.
2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме:
первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й)
та/або
позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
У складі тендерної пропозиції Переможця містяться:
• довідка про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) вих. № 1/07-Т від 09.01.2025 в якій Переможець як аналогічний зазначає Договір №Л/Ш-2113/НЮ від 02.02.2021 року. У тому числі поставка продукції За кодом ДК 021:2015-31711150-9 «Електричні конденсатори».
• Договір №Л/Ш-2113/НЮ від 02.02.2021 відповідно до п.1.1 якого Замовник доручає, а Підрядник зобов’язується розробити та передати замовнику, в установлений цим Договором строк , Робочу документацію (при трьох стадійному проектуванні ТЕО, П,Р), а також на свій ризик зі свого матеріалу та обладнання виконати будівельні роботи, відповідно до раніше розробленої підрядником Робочої документації з реконструкції пристроїв переїзної сигналізації станційних та перегінних переїздів да дільниці Ковель-Ізов-Держкордон регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» у Волинський області. І черга» (далі-роботи), а Замовник зобов’язаний приймати виконані роботи та оплачувати Підряднику їх вартість у відповідності до умов Договору.
Відповідно до п. 1.6. Договору код робіт згідно з державним класифікатором ДКПП – 71.12.
Відповідно до п. 3.1. Договору сума Договору становить 56 880 000,00 грн. з ПДВ.
• Акт № 8 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2021 року.
Переможець не підтвердив наявність виконання аналогічного договору оскільки:
• вимагалось надати договір постачання електричних конденсаторів, а надано договір на виконання робіт.
• Докази повного виконання договору не надано.
• Документи, що підтверджують постачання електричних конденсаторів, як про це зазначає Переможець у складі пропозиції не має, в тому числі і в поданому акті.
Визнаючи Переможцем тендерну пропозицію, що не відповідає встановленим вимогам ТД, Замовник порушує вимоги ЗУ «Про Публічні закупівлі» та наші права.
×
-
Назва доказу:
Підтвердження виконання договору
-
Повʼязаний документ:
Підтвердження виконання договору.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразок паспорту БВМШ
-
Повʼязаний документ:
Зразок паспорту БВМШ.pdf
-
-
Назва доказу:
Досвід аналогічні договори
-
Повʼязаний документ:
Досвід аналогічні договори.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір № Л_Ш_2113_НЮ_реконструкція пристроїв сигналізації переїздів
-
Повʼязаний документ:
Договір № Л_Ш_2113_НЮ_реконструкція пристроїв сигналізації переїздів.pdf
-
-
Назва доказу:
UA-2025-01-02-005906-a акцепт ТРАНСАВТОМАТИКА
-
Повʼязаний документ:
UA-2025-01-02-005906-a акцепт ТРАНСАВТОМАТИКА.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
На підставі викладеного, керуючись положеннями ЗУ «Про Публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером UA-2025-01-02-005906-a за предметом « Блок витримки часу код за ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання» в частині визначення Переможця процедури закупівлі ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА". 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможця закупівлі у відкритих торгах з особливостями за ідентифікатором закупівлі UA-2025-01-02-005906-a, предмет закупівлі « Блок витримки часу код за ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання» ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА", визнати його пропозицію такою, що не відповідає вимогам ТД та відхилити її.