-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій
Закупівля здійснюється згідно вимог п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами).
Завершена
744 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 724.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 724.50 UAH
Період оскарження:
31.12.2024 16:25 - 05.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
20295f9fed7442db9dd4ec15fcbd746b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-31-006220-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.docx 14.02.2025 16:20
- sign.p7s 14.02.2025 16:21
- Скарга_СЛ_UA-2024-12-31-006220-a.pdf 15.02.2025 23:48
- 1_Протокол + посвідчення_декларація.pdf 15.02.2025 23:48
- 2_Довідка_МТБ.pdf 15.02.2025 23:48
- Розяснення_контекстне слово.pdf 15.02.2025 23:56
- Рішення від 18.02.2025 № 2448.pdf 18.02.2025 17:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2025 № 3000.pdf 27.02.2025 12:17
- Рішення від 26.02.2025 № 3000.pdf 28.02.2025 17:13
- Пояснення по суті скарги 20.02.2025 16:06
- Пояснення по суті скарги у форматі doc 20.02.2025 16:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2025 17:16
Дата розгляду скарги:
26.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.02.2025 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.02.2025 17:13
Дата виконання рішення Замовником:
17.03.2025 17:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокольне рішення ГУ ДПС у Рівненській області від 10.02.2025 №34/17-00-17-03 про відхилення тендерної пропозиції ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» скасовано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
368950bac4274ade961372234b7d8435
Заголовок пункту скарги:
Детально в додатках
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Детально в додатках
×
-
Назва доказу:
1.docx
-
Повʼязаний документ:
1.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
1a5b75a6c5a64ac6a007012808f0ae32
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-31-006220-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_СЛ_UA-2024-12-31-006220-a.pdf 15.01.2025 17:08
- 3_Довідка_працівники.pdf 15.01.2025 17:08
- sign.p7s 15.01.2025 17:20
- рішення від 17.01.2025 №738.pdf 17.01.2025 13:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.01.2025 №1099.pdf 27.01.2025 13:13
- рішення від 24.01.2025 №1099.pdf 27.01.2025 17:14
- Пояснення по суті скарги 20.01.2025 18:57
- Пояснення по суті скарги в doc 20.01.2025 18:57
- Протокол УО( виконання рішення АМКУ №1099-р/пк-пз від 24.01.2025 31.01.2025 12:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.01.2025 17:38
Дата розгляду скарги:
24.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.01.2025 13:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.01.2025 17:14
Дата виконання рішення Замовником:
31.01.2025 12:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скаргу задоволено, згідно рішення АМКУ буде проведена повторна прекваліфікація
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5b5ee266f9e749a28722d6db0f15d3e5
Заголовок пункту скарги:
Детально в додатках
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» було надано незаповнену довідку №03 від 08.01.2025 року з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «3_Довідка_працівники.pdf»), що є невідповідністю згідно п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості).
Де, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Натомість, в порушення норм чинного законодавства Замовником НЕ БУЛО надано вимоги про усунення невідповідностей в цій частині, що порушує наші права як повноцінного учасника ринку.
Отже, з урахуванням зазначеного, відхилення описане вище є неправомірним та незаконним.
Де, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Натомість, в порушення норм чинного законодавства Замовником НЕ БУЛО надано вимоги про усунення невідповідностей в цій частині, що порушує наші права як повноцінного учасника ринку.
Отже, з урахуванням зазначеного, відхилення описане вище є неправомірним та незаконним.
×
-
Назва доказу:
3_Довідка_працівники.pdf
-
Повʼязаний документ:
3_Довідка_працівники.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2024-12-31-006220-a за кодом CPV згідно ДК 021-2015 79620000-6 – Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій) в частині визнання тендерної пропозиції ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання тендерної пропозиції ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» такою, яка не відповідає вимогам тендерної документації, про що винести відповідне рішення.