• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій

Закупівля здійснюється згідно вимог п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами).

Завершена

744 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 724.50 UAH
Період оскарження: 31.12.2024 16:25 - 05.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 20295f9fed7442db9dd4ec15fcbd746b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-31-006220-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.02.2025 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.02.2025 17:13
Дата виконання рішення Замовником: 17.03.2025 17:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокольне рішення ГУ ДПС у Рівненській області від 10.02.2025 №34/17-00-17-03 про відхилення тендерної пропозиції ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» скасовано.
Автор: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Віктор Селезньов +380502425293 servislendbond1@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 368950bac4274ade961372234b7d8435
Заголовок пункту скарги: Детально в додатках
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Детально в додатках
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 1a5b75a6c5a64ac6a007012808f0ae32
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-31-006220-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 24.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.01.2025 13:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.01.2025 17:14
Дата виконання рішення Замовником: 31.01.2025 12:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: скаргу задоволено, згідно рішення АМКУ буде проведена повторна прекваліфікація
Автор: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Віктор Селезньов +380502425293 servislendbond1@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5b5ee266f9e749a28722d6db0f15d3e5
Заголовок пункту скарги: Детально в додатках
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» було надано незаповнену довідку №03 від 08.01.2025 року з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «3_Довідка_працівники.pdf»), що є невідповідністю згідно п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості).
Де, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Натомість, в порушення норм чинного законодавства Замовником НЕ БУЛО надано вимоги про усунення невідповідностей в цій частині, що порушує наші права як повноцінного учасника ринку.
Отже, з урахуванням зазначеного, відхилення описане вище є неправомірним та незаконним.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника