-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
1 708 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 082.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 082.00 UAH
Період оскарження:
31.12.2024 15:25 - 29.01.2025 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
e788884c03184b63862a02f127e1d721
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-31-005868-a.c2
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на порушення законодавства.docx 03.01.2025 18:55
- UA-2024-12-31-005868-a-open.pdf 03.01.2025 18:55
- Тендерна документація.docx 03.01.2025 18:55
- Скарга на порушеня законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог .pdf 03.01.2025 18:55
- Дод. 2 Техн. критерії.docx 03.01.2025 18:55
- sign.p7s 03.01.2025 18:56
- рішення від 07.01.2025 №246.pdf 07.01.2025 16:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2025 19:02
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.01.2025 16:46
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
acdc2d108925455ca5e8b893e5099b51
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога щодо наявності Оперативно-чергової частини розташованої в м. Стрий
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вважаємо нижчевикладені вимоги Тендерної документації дискримінаційними, що підтверджується наступним:
Згідно Додатку 2 Тендерної документації: «Оперативно-чергова частина та група швидкого реагування Виконавця повинна бути розташована в м. Стрий з часом прибуття на об’єкт, що охороняється, не більше 10-ти хвилин з моменту надходження сигналу «Тривога» чи активації тривожної кнопки. Для підтвердження додати, в складі тендерної пропозиції, право власності чи договір оренди на приміщення в м. Стрий довідку про наявність пульта централізованого спостереження (копію документа, що підтверджує його наявність – накладна на придбання, договір оренди тощо)»
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та принципи публічних закупівель – добросовісної конкуренції, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дана вимога безпідставно обмежує коло учасників лише тими, що мають приміщення(Оперативно-чергова частину) в м. Стрий.
До виконання робіт можуть залучатися як субпідрядні організації, так і працівники учасника розташовані у м. Стрий чи направлені у відрядження. Відсутність приміщень(Оперативно-чергова частини) жодним чином не вплине на якість наданих послуг.
Також варто зазначити, що потенційні учасники можуть мати приміщення які знаходяться в територіальній близькості до м. Стрий та надавати послуги згідно з вимогами Замовника. Проте дана вимога не дозволяє прийняти участь у закупівлі учасникам, які не мають приміщення у м. Стрий, в тому числі Скаржнику.
Наявність приміщення(Оперативно-чергова частини) в м. Стрий не впливає на можливість групи швидкого реагування прибути на об’єкт, що охороняється протягом 10-ти хвилин з моменту надходження сигналу «Тривога» чи активації тривожної кнопки. Замовник належним чином не обгрунтовує необхідності саме наявності приміщення в місті Стрий.
Закон України «Про охоронну діяльність» та іншими нормативно-правовими актами які регулюють надання послуг з охорони не регламентують, що охоронні послуги мають надаватися в територіальній прив’язці до приміщення суб’єкта охоронної діяльності
Отже враховуючи просимо зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію та вилучити вимогу про наявність приміщення в м. Стрий(Оперативно-чергова частина та група швидкого реагування Виконавця повинна бути розташована в м. Стрий з часом прибуття на об’єкт, що охороняється, не більше 10-ти хвилин з моменту надходження сигналу «Тривога» чи активації тривожної кнопки.
Для підтвердження додати, в складі тендерної пропозиції, право власності чи договір оренди на приміщення в м. Стрий, довідку про наявність пульта централізованого спостереження (копію документа, що підтверджує його наявність – накладна на придбання, договір оренди тощо).
Згідно Додатку 2 Тендерної документації: «Оперативно-чергова частина та група швидкого реагування Виконавця повинна бути розташована в м. Стрий з часом прибуття на об’єкт, що охороняється, не більше 10-ти хвилин з моменту надходження сигналу «Тривога» чи активації тривожної кнопки. Для підтвердження додати, в складі тендерної пропозиції, право власності чи договір оренди на приміщення в м. Стрий довідку про наявність пульта централізованого спостереження (копію документа, що підтверджує його наявність – накладна на придбання, договір оренди тощо)»
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та принципи публічних закупівель – добросовісної конкуренції, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дана вимога безпідставно обмежує коло учасників лише тими, що мають приміщення(Оперативно-чергова частину) в м. Стрий.
До виконання робіт можуть залучатися як субпідрядні організації, так і працівники учасника розташовані у м. Стрий чи направлені у відрядження. Відсутність приміщень(Оперативно-чергова частини) жодним чином не вплине на якість наданих послуг.
Також варто зазначити, що потенційні учасники можуть мати приміщення які знаходяться в територіальній близькості до м. Стрий та надавати послуги згідно з вимогами Замовника. Проте дана вимога не дозволяє прийняти участь у закупівлі учасникам, які не мають приміщення у м. Стрий, в тому числі Скаржнику.
Наявність приміщення(Оперативно-чергова частини) в м. Стрий не впливає на можливість групи швидкого реагування прибути на об’єкт, що охороняється протягом 10-ти хвилин з моменту надходження сигналу «Тривога» чи активації тривожної кнопки. Замовник належним чином не обгрунтовує необхідності саме наявності приміщення в місті Стрий.
Закон України «Про охоронну діяльність» та іншими нормативно-правовими актами які регулюють надання послуг з охорони не регламентують, що охоронні послуги мають надаватися в територіальній прив’язці до приміщення суб’єкта охоронної діяльності
Отже враховуючи просимо зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію та вилучити вимогу про наявність приміщення в м. Стрий(Оперативно-чергова частина та група швидкого реагування Виконавця повинна бути розташована в м. Стрий з часом прибуття на об’єкт, що охороняється, не більше 10-ти хвилин з моменту надходження сигналу «Тривога» чи активації тривожної кнопки.
Для підтвердження додати, в складі тендерної пропозиції, право власності чи договір оренди на приміщення в м. Стрий, довідку про наявність пульта централізованого спостереження (копію документа, що підтверджує його наявність – накладна на придбання, договір оренди тощо).
×
-
Назва доказу:
Скарга на порушеня законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог .pdf Видалити доказ №3
-
Повʼязаний документ:
Скарга на порушеня законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог .pdf
-
-
Назва доказу:
Дод. 2 Техн. критерії.docx
-
Повʼязаний документ:
Дод. 2 Техн. критерії.docx
-
-
Назва доказу:
Скарга на порушення законодавства.docx
-
Повʼязаний документ:
Скарга на порушення законодавства.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, з метою виключення дискримінаційних умов
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Номер:
487c8632cfee45a19418ac09fcc75b77
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-31-005868-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 03.01.2025 14:17
- sign.p7s 03.01.2025 14:18
- Скарга.pdf 03.01.2025 15:58
- Скарга.docx.p7s 03.01.2025 15:58
- Доказ 3. Тендерна документація.docx 03.01.2025 15:58
- Доказ 1. Витяг НПА про субпідрядника_співвиконавця.pdf 03.01.2025 15:58
- Скарга.docx 03.01.2025 15:58
- Доказ 2. Офіс, групи реагування та рішення АМКУ.pdf 03.01.2025 15:58
- рішення від 07.01.2025 № 207.pdf 07.01.2025 16:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2025 № 597.pdf 15.01.2025 11:07
- Рішення від 14.01.2025 № 597.pdf 17.01.2025 12:35
- Пояснення до скарги охоронні послуги.docx 10.01.2025 16:08
- Пояснення по суті скарги охоронні послуги.pdf 10.01.2025 16:08
- Протокол 2 усунення недоліків.pdf 24.01.2025 16:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2025 15:36
Дата розгляду скарги:
14.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.01.2025 16:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.01.2025 12:35
Дата виконання рішення Замовником:
24.01.2025 16:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення органу оскарження, порушення усунуто Замовником шляхом внесення змін до тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0f5de10a95ae4e05a98ed35dc00e7f51
Заголовок пункту скарги:
1. Відсутність норми про залучення субпідрядника
2. Право власності чи договір оренди на приміщення в м. Стрий
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Детально викладено у скарзі
×
-
Назва доказу:
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
-
Повʼязаний документ:
Скарга.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Детально викладено у скарзі