-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Cир сичужний не нижче 50% жирності; сир кисломолочний не нижче 9% жирності
Продукти мають постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника за заявками Замовника на адресу закладів освіти Дніпровського району м. Києва (Додаток № 2 Договору) відповідно до узгодженого графіку з Замовником та наданням копії документів для підтвердження якості товару.
Торги відмінено
4 146 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 800.00 UAH
Період оскарження:
13.03.2018 13:06 - 26.04.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга на дії Замовника
Номер:
ba0c129b751c426b8f00e38835932864
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-13-000755-a.b2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Опис міститься в скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.PDF 17.05.2018 21:25
- Скарга.PDF 17.05.2018 21:25
- Заперечення на скаргу ТОВ Стартрейдінг.pdf 18.05.2018 15:29
- Заперечення на Скаргу ТОВ Стартрейдінг 2.pdf 22.05.2018 16:36
- SCAN_20171204_124047797_2.pdf 04.06.2018 17:31
- SCAN_20170901_163856138 (1).pdf 04.06.2018 17:31
- SCAN_20171002_160106677_2.pdf 04.06.2018 17:31
- SCAN_20170901_163856138.pdf 04.06.2018 17:31
- 374.pdf 04.06.2018 17:31
- SCAN_20171229_175137915_21.pdf 04.06.2018 17:31
- SCAN_20170112_14215061.pdf 04.06.2018 17:31
- Рішення від 21.05.2018 № 4763+лист Замовнику.pdf 22.05.2018 20:36
- інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2018 № 5372.pdf 06.06.2018 11:44
- Рішення від 05.06.2018 № 5372.pdf 08.06.2018 15:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2018 21:25
Дата прийняття рішення по скарзі:
08.06.2018 15:36
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
caf69c464abc474094a96415243c3b6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-13-000755-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Визначені в скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.PDF 23.03.2018 18:55
- Скарга.PDF 23.03.2018 18:55
- Заперечення на скаргу ТОВ Стартрейдінг.pdf 28.03.2018 17:01
- Лист МВС від 21.03.2018.pdf 28.03.2018 17:03
- Лист МВС від 20.03.2018.pdf 28.03.2018 17:03
- Лист виробника щодо дискримінацінийх умов.jpg 12.04.2018 10:11
- лист виробника щодо дискримінаціних вимог.PDF 12.04.2018 10:11
- лист щодо висновку СЕЕ.PDF 13.04.2018 10:56
- лист Держпроспоживслубі щодо аудиту крит точк.PDF 13.04.2018 11:27
- відповідь Держпроспоживслужба Акти аудиту перевірка.PDF 13.04.2018 11:27
- лист від виробника щодо перевірки аудиту та гігієни.jpg 13.04.2018 17:15
- Рішення від 28.03.2018 № 2814.pdf 28.03.2018 20:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2018 № 3533.pdf 17.04.2018 17:07
- Рішення від 16.04.2018 № 3533.pdf 19.04.2018 22:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.03.2018 18:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.04.2018 22:24
Дата виконання рішення Замовником:
23.04.2018 11:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг №3533-р/пк-пз від 16.04.2018, до тендерної документації були внесені зміни, а саме:
-абз.6 п.3. Дод.2 ТД викладено в новій редакції: «асортиментний перелік продуктів харчування, що виробляється (постачається), погоджений територіальною санітарно – епідеміологічною станцією (в разі наявності)»;
-реч.2 п.2. Таб.1 ТД викладено в новій редакції: «Документи, які підтверджують наявність у Учасника холодильних камер»;