• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Страхові послуги (Обов’язкове особисте страхування працівників бригад екстреної медичної допомоги від нещасних випадків на транспорті)

Завершена

115 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 577.50 UAH
Період оскарження: 31.12.2024 10:01 - 29.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: 2c2bf0ae289040f89f246e02c2f561b5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-31-001213-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Дата розгляду скарги: 14.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.01.2025 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.01.2025 12:18
Дата виконання рішення Замовником: 27.01.2025 12:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС", Андрій Горельцев +380674033980 ag1105@ukr.net http://ultra-insure.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 760f52f34316444ba58ada80f8f02df8
Заголовок пункту скарги: Підпунктом 6 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації та пунктом 6 Додатку № 5 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, які, на думку скаржника, є дискримінаційними.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Підпунктом 6 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації та пунктом 6 Додатку № 5 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, які повинен виконати учасник закупівлі, а саме: учасник повинен надати лист-гарантія про наявність відділень на території України, в тому числі м. Миколаєва та Миколаївської області, в якому необхідно вказати кількість відділень в кожній області України; кількість відділень у м. Миколаєві та Миколаївській області із зазначенням адрес.

Прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник, який має відділеня у м. Миколаєві та Миколаївській області.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають відділеня у м. Миколаєві та Миколаївській області, але можуть надавати страхові послуги із залученням субпідрядних організацій, у відповідності до чинного законодавства України.
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Скаржник не має відділеня у м. Миколаєві та Миколаївській області, а тому і не має можливості надати відповідний лист-гарантію.
Враховуючи те, що Скаржник не має відділеня у м. Миколаєві та Миколаївській області, то дана вимога є дискримінаційною і по відношенню до Скаржника.
Скаржник має відповідні договори-доручення, згідно яких ТОВ «Асистуюча компанія «Укравтоекспертиза», ТОВ «УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ» та ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» забезпечують надання послуг Скаржнику, зокрема: отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій, виїзд на місце події, огляд ТЗ та місця події, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо, на всій території України, крім тимчасово окупованих територій, в тому числі й у м. Миколаєві та Миколаївській області (копії договорів № 2020/01/СК від 09.03.2020 р., № 01/ТА-202401/UAas від 18.01.2024 р. та № INA 02/08 від 01.08.2024 р. додаються).
Також, зауважимо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати відокремлені підрозділи, філії, відділення, представництва в тих чи інших регіонах України і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори доручення, агентські угоди тощо).
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними і такими, що не відповідають діючому законодавству та порушують права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, а тому, мають бути видалені Замовником.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації