• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Реконструкція приміщення для розміщення спеціальної адміністрації національного природного парку «Дністровський каньйон» по вул.Степана Бандери, 5-Б м.Заліщики, Тернопільської області. Корегування"

Обсяг виконання робіт- відповідно до Технічного завдання (Додаток № 2 до тендерної документації). Місце виконання робіт: за адресою визначеною замовником

Завершена

6 110 887.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 554.44 UAH
Період оскарження: 25.07.2018 17:04 - 16.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника

Номер: b2599570b05d4a81b920aa457766567e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-25-001351-c.a1
Назва: Вимога на рішення замовника
Вимога:
Голові тендерного комітету НПП «Дністровський каньйон» Гойман Г. Б. Вимога на рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» (далі - Товариство), розглянувши Протокол засідання тендерного комітету від 29.08.2018 р. (далі – Протокол) щодо кваліфікації пропозиції Товариства щодо закупівлі «45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт (CPV) («Реконструкція приміщення для розміщення спеціальної адміністрації національного природнього парку «Дністровський каньйон» по вул. Степана Бандери, 5-Б м. Заліщики, Тернопільської області. Корегування»)», вважає рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства необґрунтованим та таким, що суперечить вимогам законодавства. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922). Частиною четвертою статті 22 цього Закону визначено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, виходячи з положень Закону спосіб документального підтвердження відповідності учасників вимогам, встановленим у статті 17, визначається замовником з урахуванням, зокрема положень статті 3 та частини третьої статті 5 Закону № 922. Водночас, замовнику надається право визначати документи, якими учасник повинен підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону. Статтею 16 цього закону, визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі) Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Товариством надано достатньо доказів відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника, зокрема: 1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази: довідка про наявність механізмів та обладнання з копіями відповідних документів; 2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: довідка про робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з копіями відповідних документів; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: відомості про виконання аналогічних договорів з копіями відповідних документів. Відповідно до Протоколу, тендерним комітетом відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» як таку, що не відповідає тендерній документації, з наступних підстав: 1) у складі пропозиції Товариства подано копію договору на оренду техніки без додатку; 2) у складі пропозиції Товариства подано копію договору про виконання аналогічних робіт без додатків. Окрім того, комітет вважає, що виконання зазначеного договору на 60% є також порушенням тендерної документації; 3) у складі пропозиції Товариства не подано ліцензію на виконання протипожежних заходів. Вважаємо рішення Тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства безпідставними та таким, що суперечить нормам чинного законодавства: 1) рішення Тендерного комітету порушує основні принципи здійснення закупівель, а саме: - принцип максимальної економії та ефективності. Товариством надано найбільш економічно вигідну пропозицію; - принцип об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Замовник відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію з формальних підстав, які не впливають на зміст пропозиції (відсутність додатків до договорів, хоча така вимога відсутня у тендерній документації). Слід зазначити, що у складі пропозиції Товариством надано достатньо інформації та підтвердних документів щодо засобів виробництва, необхідних для виконання умов договору; 2) рішення Тендерного комітету є упередженим, безпідставним та таким, що суперечить звичаям ділового обороту: - додатки до договору є невід’ємною його частиною, але це не означає, що такі додатки укладаються під час підписання самого договору. По-перше, копію договору на оренду техніки є попереднім договором та необхідність залучення тієї чи іншої техніки буде визначатися вже під час виконання робіт. Для підтвердження того що виконавець має необхідну техніку, у складі пропозиції надано технічні паспорти; - відсутність додатків до договору підряду (аналогічний договір) пов’язано, по-перше, така вимога відсутня у тендерній документації, по-друге, зміст договорів є комерційною таємницею та її розголошення можливе за умови укладання відповідного договору про нерозголошення; - тендерною документацією визначено клас наслідків об’єкту будівництва СС1 (незначні наслідки), який взагалі не передбачає наявності ліцензії у виконавця. Документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Отже, вимога про подання ліцензії на виконання протипожежних заходів взагалі є безпідставною. Враховуючи вищевикладене, вважаємо рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» необґрунтованим та вимагаємо його перегляду у відповідності до норм законодавства про публічні закупівлі. У разі необхідності, для вирішення ситуації, ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» планує звернутися до наступних контролюючих інстанцій: Антимонопольний комітет України, Державна аудиторська служба України, Департамент захисту економіки Національної поліції України, Національне антикорупційне бюро України, Рахункова палата України, та відповідних державних, судових і правоохоронних установ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч.3: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». На підставі чинного законодавства Замовником прописано вимоги до предмету закупівлі по «Реконструкція приміщення для розміщення спеціальної адміністрації національного природного парку «Дністровський каньйон» по вул.Степана Бандери, 5-Б м.Заліщики, Тернопільської області. Корегування». Жодних дискримінаційних вимог тендерна документація не містить. Згідно цього ж Закону, а саме ч.1 ст.23: «1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Жодного звернення у зазначений період при проведенні процедури закупівлі не надходило, отже потенційні учасники процедури не вважали жодну з умов тендерної закупівлі такою, що порушує його вимоги, відповідно не скористалися своїми правами. На момент кваліфікації пропозиції учасника з найнижчою ціновою пропозицією було встановлено наступне: Відповідно до ч.1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен подати: «Довідку про наявність обладнання, механізмів та транспортних засобів, які забезпечать виконання робіт, передбачених у тендерній документації (зразок довідки додається, таблиця «а»). На підтвердження надається: 1.1. У разі відсутності власного обладнання та/або механізмів, та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням, механізмами (договір (договори) на підставі яких учасник користується обладнанням та/або механізмами: - у разі залучення – договори оренди, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються; - у разі залучення - договори про надання послуг, у яких повинно бути визначено перелік транспортних засобів, якими будуть надавати послуги; 1.2. Наявність свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягаю"ть державній реєстрації, та будуть залучені до виконання замовлення підтверджується свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів. Подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал» У складі пропозиції учасника подано довідку згідно якої частина матеріально-технічної бази залучається учасником на підставі договору оренди техніки з ТОВ «Лозовабудмеханізація». На підтвердження подано копію відповідного договору. Проте, копія даного договору подана не у повному обсязі та з порушенням вимоги документації щодо подачі копії договору оренди у якому повинно бути визначено перелік транспортних засобів, які орендуються , а саме, - згідно розділу 1 договору «орендодавець передає, а орендар приймає у тимчасове платне користування машин та механізмів (надалі - обладнання), визначене в додатку до цього договору», проте відповідний додаток відсутній у складі пропозиції учасника. Згідно ч.3 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен подати «Копію аналогічного(их) договору(ів), що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів», «документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю та фотокопії об’єктів». На підтвердження вказаній вимозі учасником подано неповну копію аналогічного договору, а саме відсутній Додаток 1 та Додаток 2 до Договору, що є його невід’ємною частиною, згідно ч.1.2 поданого договору, що є порушенням вимог документації. Також поданий учасником договір, згідно інформаційної довідки виконаний на 60% (у зв’язку з відсутністю фінансування), тобто роботи виконані не повністю, що є порушенням вимоги документації. Згідно ч.6 Розділу 3 тендерної документації учасник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Копію ліцензії учасника торгів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку № 2. * – у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню чи не вимагає наявності відповідних дозволів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу». Згідно технічного завдання Додатку 2 документації передбачено перелік робіт виконання яких передбачає наявність ліцензії на виконання протипожежних заходів. Проте, учасником у складі пропозиції не подано відповідної ліцензії та, згідно інформаційної довідки про субпідрядників, не передбачається залучення відповідних субпідрядників, що є порушенням вимог документації. Згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме ст.7 ч.1 п.13 Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Відповідно, перелік робіт згідно технічного завдання підлягає ліцензуванню. Звертаємо Вашу увагу, що пропозиція учасника була відхилена з підстав ненадання ліцензії на здійснення робіт протипожежного захисту а не будівельної ліцензії. Тобто це дві кардинально різні ліцензії! Перелік формальних помилок може бути визначений тендерною документацією, що і було зроблено. Помилки допущені Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" не відносяться до таких та не підпадають під їх визначення. Відповідно, на дотримання вимог законодавства та тендерної документації члени тендерного комітету вирішили відхилити пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" відповідно до п.4, ч.1, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, замовником здійснено саме неупереджену оцінку тендерної пропозиції, чим дотримано принципи здійснення публічних закупівель такі як законність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено