Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами.
Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги не відбулися
446 082.00UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 460.82 UAH
Період оскарження:30.12.2024 15:25 - 14.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:5fab6582354a4d3a976a9dab4b58bc56
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "УКРЄВРОСВІТ", UA-EDR 34854163
Ідентифікатор запиту:UA-2024-12-30-007904-a.c2
Назва:Скарга на рішення Замовника
Скарга:
ТОВ «ТІНТЕКС ГРУП», є учасником процедури закупівлі UA-2024-12-30-007904-a, за предметом: Цегла шамотна, код ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали. За результатами розгляду пропозиції Учасників, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення Учасника ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" переможцем процедури закупівлі відповідно до Протоколу № 66/5 від 27.01.2025 розгляду тендерної пропозиції, та оприлюднене Повідомлення про намір укласти договір. Скаржник вважає такі рішення Замовника необґрунтованими, такими що порушує права та законні інтереси Скаржника, порушує принципи здійснення публічних закупівель, суперечить вимогам статей 3, 5, 22, 28, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей з усіма наявними змінами, з огляду на підстави викладені у Скарзі (вих. № 26484728-СК.1 від 31.01.2025 р.)
Дата прийняття скарги до розгляду:31.01.2025 15:26
Дата розгляду скарги:12.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:04.02.2025 15:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:14.02.2025 15:36
Дата виконання рішення Замовником:21.02.2025 09:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:Замовником виконано рішення від 12.02.2025 № 2121-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України
Автор:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІНТЕКС ГРУП", Геннадій Мельянков 380675604879 tintex.info@gmail.com
b7a74769529d4ca59f1ab468b5f7130e
resolved
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:1
Номер:90d837953c284dfb9f8dcc065a5ce9ae
Заголовок пункту скарги:Щодо невідповідності документів тендерної пропозиції ТОВ «УКРЄВРОСВІТ» вимогам Замовника встановленим згідно Додатку 2 до тендерної документації та неправомірного визначення Учасника переможцем закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:Скарга на кваліфікацію
Тип пов'язаного елемента:64df84f5e89b4420aed7a06d70884498
Тип порушення:Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Тип порушення:Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:У повному обсязі обгрунтовано у Скарзі вих. № 26484728-СК.1 від 31.01.2025 р., що додається.
×
Назва доказу:
Декларація постачальника про відповідність
Повʼязаний документ:
дод. 2.1.1 декларація про відповідність.pdf
Вимоги:Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
Визнати незаконним та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "УКРЄВРОСВІТ", прийняте згідно Протоколу № 66/5 від 27.01.2025 розгляду тендерної пропозиції.
Вимога
Є відповідь
Вимога скасування рішення за Протоколом № 66/3 від 22.01.2025
Номер:2f710247acc2462e853c0d4e8047f31b
Пов'язана кваліфікація:ПП "АЛЬФА ЛЮКС", UA-EDR 37351098
Ідентифікатор запиту:UA-2024-12-30-007904-a.c1
Назва:Вимога скасування рішення за Протоколом № 66/3 від 22.01.2025
Вимога:
17 січня 2025 року відбувся аукціон на Закупівлю UA-2024-12-30-007904-a, ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали.
Приватне підприємство «АЛЬФА ЛЮКС» брало участь у вищевказаній закупівлі зі стартовою пропозицією 292 400,00 без ПДВ за поставку Товару в кількості 4300 шт.
За результатами аукціону сума пропозиції ПП «АЛЬФА ЛЮКС» визначена найнижчою та склала – 292 400,00 без ПДВ.
22 січня 2025 року оприлюднено Протокол № 66/3 від 22.01.2025, яким пропозицію Приватного підприємства "АЛЬФА ЛЮКС" відхилено відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Аналізуючи зміст Протоколу № 66/3 від 22.01.2025, причинами для відхилення пропозиції ПП «АЛЬФА ЛЮКС» є:
Відсутність документів щодо підтвердження відповідності товару, що суперечить пункту 1 розділу 1 Додатку 2 тендерної документації.
Відсутність копії нормативно-технічного документа (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), згідно якого виготовляється товар, що пропонується до постачання, що суперечить пункту 2.2 пункту 2 розділу 1 Додатку 2 тендерної документації.
Відсутність довідки довільної форми про те, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля.
На противагу цьому, зазначаємо, що відповідно до розділу 1 Додатку 2 тендерної документації, 1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або іншим способом визначеним законодавством з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності.
1.2 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
1.3 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
Пункт 1.1. містить невичерпний перелік документів, які в своїй тендерній пропозиції повинен надавати учасник (один з можливих документів). Для відповідності цьому розділу ПП «АЛЬФА ЛЮКС» надало документ «11. Переклад тех. документів», де міститься технічний паспорт та сертифікат виробництва від виробника продукції з перекладом українською мовою. Також в пропозиції надано документ «11.3. Технічна інструкція», де додатково прописані всі показники цегли, яку ПП «АЛЬФА ЛЮКС» пропонує у своїй пропозиції.
Документи про відповідність, надані ПП «АЛЬФА ЛЮКС» є чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції. Строк дії документу про відповідність продукції, яку пропонує ПП «АЛЬФА ЛЮКС» не закінчується до кінця року постачання продукції та на момент подання пропозиції не розпочата процедура оцінки відповідності.
Щодо відсутності копії нормативно-технічного документа (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), згідно якого виготовляється товар, що пропонується до постачання, то хочемо зазначити, що в пропозиції ПП «АЛЬФА ЛЮКС» міститься документ «11. Переклад тех. документів» та «11.1. ISO REFAROM оригінал», в якому зазначені ISO, на підставі яких виготовляється товар, зазначений в пропозиції, а саме – ISO 9001:2015, ISO 14001:2025, ISO 45001:2018.
Щодо відсутності довільної форми про те, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля, то даний документ відноситься до документів, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі.
Тому, відповідно до п. 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Крім цього, в документах від виробника, які містяться в пропозиції, вказано, що запропонований ПП «АЛЬФА ЛЮКС» продукт є екологічночистим.
Враховуючи вищесказане, просимо відмінити рішення про відхилення пропозиції учасника Приватне підприємство "АЛЬФА ЛЮКС" відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:22.01.2025 14:16
Вирішення:Добрий день, у відповідь на вимогу повідомляємо, що відповідно до підпункту пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації, учасник повинен надати документи щодо підтвердження відповідності. Предмет закупівлі (Цегла шамотна)
Підпунктом 1.1 передбачено, що на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ ВІДПОВІДНОЇ ГАЛУЗІ АКРЕДИТАЦІЇ АБО ІНШИМ СПОСОБОМ ВИЗНАЧЕНИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ З ВИДАЧЕЮ ДОКУМЕНТА ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ, ОФОРМЛЕНОГО НА БЛАНКУ ОРГАНУ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ ЗА ВСТАНОВЛЕНОЮ НИМ ФОРМОЮ.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 ІЗ ПОСИЛАННЯМ НА ДОКУМЕНТ, СКЛАДЕНІ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОВЕДЕНОЇ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ОРГАНАМИ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ.
1.2 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
1.3 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
В складі тендерної пропозиції учасника відсутні будь які документи із зазначених в пункті 1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації, що суперечить умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації, учасник повинен надати документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар.
Враховуючи, що учасник пропонує товар іноземного виробництва, то згідно з абзацом 5 підпункту 2.1, учасник має надати технічні умови або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція та повинні містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ, тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу.
Відповідно до підпункту 2.2, якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ, тощо), необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу.
В складі тендерної пропозиції учасника відсутній нормативно-технічний документ згідно якого виготовляється запропонований товар.
Документи ISO на підставі яких виготовляється товар, зазначений в ціновій пропозиції, а саме – ISO 9001:2015, ISO 14001:2025, ISO 45001:2018 не є нормативно-технічним документом. Варто зазначити, що вищезазначені ISO втратили чинність 07.01.2025.
Зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, Замовник неухильно дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" із змінами.