-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Дизельне паливо, бензин А-95,газ нафтовий скраплений ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Завершена
6 588 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 943.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 943.50 UAH
Період оскарження:
30.12.2024 11:05 - 23.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
6842450e4e0049bf9fa5e5360df52d38
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-30-002578-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат_паспорт_декларація_Бензин_А_95_Energy_1_ІФС (8).pdf 03.01.2025 17:34
- Скарга_03_01_2025_на умови ТД Замовника КП КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА.pdf 03.01.2025 17:34
- Договір партнерський БРСМ-ІФС (9).pdf 03.01.2025 17:34
- Скарга_03_01_2025_на умови ТД Замовника UA-2024-12-30-002578-a.docx 03.01.2025 17:34
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (9).pdf 03.01.2025 17:34
- tekhnichniy-reglament-shchodo-vimog-do-avtomobilnikh-benziniv-dizelnogo-sudnovikh-ta-kotelnikh-palivdoc.doc 03.01.2025 17:34
- 13_ДП_З_Дизель_Зима_Сертиф_под_паспорт.pdf 03.01.2025 17:34
- dstu_7688_2015.pdf 03.01.2025 17:34
- dstu_7687_2015.pdf 03.01.2025 17:34
- sign.p7s 03.01.2025 17:35
- рішення від 07.01.2025 № 193.pdf 07.01.2025 15:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2025 № 567.pdf 15.01.2025 11:05
- рішення від 14.01.2025 № 567.pdf 15.01.2025 16:07
- Пояснення АМКУ на скаргу docx.docx 08.01.2025 14:54
- Пояснення АМКУ на скаргу паливо 2025.pdf 08.01.2025 14:54
- Оновлений документ в форматі ворд Пояснення АМКУ на скаргу пальне 2025 docx.docx 13.01.2025 12:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2025 18:33
Дата розгляду скарги:
14.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.01.2025 15:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.01.2025 16:08
Дата виконання рішення Замовником:
21.01.2025 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ від 14.01.2025 року № 567-р\пк-пз внесено зміни в тендерну документацію.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dd347b5c1a0245ac8b77a10a4068b613
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають сертифікат, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009 та сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Систем
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В Додатку № 6 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають сертифікат, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009 та сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»:
«Замовник, для якісного та своєчасного постачання товару, повинен відстежувати
ефективність та безпечність ланцюгу постачання. На підтвердження цього Учасникам необхідно
надати чинний на момент подання тендерної пропозиції сертифікат, що підтверджує відповідність
системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO
28001:2009, який було видано на підприємство Учасника органом по сертифікації, акредитованим
національним агентством з акредитації України. Для підтвердження наявності акредитації Учасник
зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію Атестату та сфери акредитації
(ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1) Органу з сертифікації підписану представником НААУ. Для
підтвердження впровадження системи менеджменту на підприємстві необхідно надати звіти пропервинний або інші необхідні аудити, що передбачені сертифікаційною угодою з органом по
сертифікації (Додати сертифікаційну угоду з органом по сертифікації).»
«Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO
50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо
використання», чинного на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції яким підтверджено
відповідність системи енергетичного менеджменту стосовно торгівлі паливом, яка здійснюється
учасником процедури закупівлі.»
Тендерну документацію відповідної процедури закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
Варто звернути увагу на той факт, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що предметом закупівлі є Товар: «Дизельне паливо,бензин А-95, газ нафтовий скраплений ДК 021:2015 – 09130000-9 – «Нафта і дистиляти».
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі – Дизельного палива та Бензину А-95, а саме – ДСТУ 7687:2015, ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови, які розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927, - не передбачено наявність до даного виду Товару сертифікат, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009 та сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання».
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі, а саме: Бензину А-95, - є ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Бензину А-95, Скаржника може надати:
1) Сертифікат відповідності на Бензин А-95-Євро5-Е0 на відповідність ДСТУ 7687:2015;
2) Паспорт якості на Бензин А-95-Євро5-Е0 на відповідність ДСТУ 7687:2015 та Технічному регламенту;
3) Декларація на відповідність Технічному регламенту.
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі, а саме: Дизельне паливо, - є ДСТУ 7688:2015 ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Дизельне паливо, Скаржника може надати:
1) Сертифікат відповідності на Дизельне паливо Зимове на відповідність ДСТУ 7688:2015;
2) Паспорт якості на Дизельне паливо Зимове на відповідність ДСТУ 7687:2015 та Технічному регламенту.
3) Декларація на відповідність Дизельне паливо Зимове Технічному регламенту.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Додатку № 6 до тендерної документації суперечать п. 29 Особливостей, в частині надання учасниками:
- сертифікату, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009 та сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»
«Замовник, для якісного та своєчасного постачання товару, повинен відстежувати
ефективність та безпечність ланцюгу постачання. На підтвердження цього Учасникам необхідно
надати чинний на момент подання тендерної пропозиції сертифікат, що підтверджує відповідність
системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO
28001:2009, який було видано на підприємство Учасника органом по сертифікації, акредитованим
національним агентством з акредитації України. Для підтвердження наявності акредитації Учасник
зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію Атестату та сфери акредитації
(ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1) Органу з сертифікації підписану представником НААУ. Для
підтвердження впровадження системи менеджменту на підприємстві необхідно надати звіти пропервинний або інші необхідні аудити, що передбачені сертифікаційною угодою з органом по
сертифікації (Додати сертифікаційну угоду з органом по сертифікації).»
«Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO
50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо
використання», чинного на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції яким підтверджено
відповідність системи енергетичного менеджменту стосовно торгівлі паливом, яка здійснюється
учасником процедури закупівлі.»
Тендерну документацію відповідної процедури закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
Варто звернути увагу на той факт, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що предметом закупівлі є Товар: «Дизельне паливо,бензин А-95, газ нафтовий скраплений ДК 021:2015 – 09130000-9 – «Нафта і дистиляти».
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі – Дизельного палива та Бензину А-95, а саме – ДСТУ 7687:2015, ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови, які розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927, - не передбачено наявність до даного виду Товару сертифікат, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009 та сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання».
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі, а саме: Бензину А-95, - є ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Бензину А-95, Скаржника може надати:
1) Сертифікат відповідності на Бензин А-95-Євро5-Е0 на відповідність ДСТУ 7687:2015;
2) Паспорт якості на Бензин А-95-Євро5-Е0 на відповідність ДСТУ 7687:2015 та Технічному регламенту;
3) Декларація на відповідність Технічному регламенту.
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі, а саме: Дизельне паливо, - є ДСТУ 7688:2015 ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Дизельне паливо, Скаржника може надати:
1) Сертифікат відповідності на Дизельне паливо Зимове на відповідність ДСТУ 7688:2015;
2) Паспорт якості на Дизельне паливо Зимове на відповідність ДСТУ 7687:2015 та Технічному регламенту.
3) Декларація на відповідність Дизельне паливо Зимове Технічному регламенту.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Додатку № 6 до тендерної документації суперечать п. 29 Особливостей, в частині надання учасниками:
- сертифікату, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009 та сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»
×
-
Назва доказу:
Національний стандарт ДСТУ 7688:2015 до Дизельного палива
-
Повʼязаний документ:
dstu_7688_2015.pdf
-
-
Назва доказу:
Національний стандарт ДСТУ 7688:2015 до Бензину А-95
-
Повʼязаний документ:
dstu_7687_2015.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний легламент до палива
-
Повʼязаний документ:
tekhnichniy-reglament-shchodo-vimog-do-avtomobilnikh-benziniv-dizelnogo-sudnovikh-ta-kotelnikh-palivdoc.doc
-
-
Назва доказу:
Документи якості на Дизельне паливо
-
Повʼязаний документ:
13_ДП_З_Дизель_Зима_Сертиф_под_паспорт.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості на Бензин А-95
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат_паспорт_декларація_Бензин_А_95_Energy_1_ІФС (8).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо,бензин А-95, газ нафтовий скраплений ДК 021:2015 – 09130000-9 – «Нафта і дистиляти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-30-002578-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають сертифікат, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009 та сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
9e577f47ba4a45c09fcf8c5c765c4eb2
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо Номіналу талонів 5 л..
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку 6 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо Номіналу талонів 5 л.:
«5. Талони повинні бути номіналом 5л, 10л, 20 літрів. Термін дії талонів повинен складати не менше 12 місяців з моменту їх отримання Замовником. У разі зміни зовнішньої форми талонів Учасник здійснює їх обмін без додаткової оплати Замовником.»
Дискримінаційні умови тендерної документації в частині наявності талонів номіналом 5 літрів
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Зазначена мережа АЗС не має впровадженого в обігу номіналу талонів 5 літрів, при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 10 та 20 літрів. В кожній окремій мережі АЗС існує окремий зразок талону та затверджений номінал.
За таких умов взяти участь у закупівлі лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть запропонувати Талони номіналом саме 5 літрів, що є дискримінаційним по відношеню до Скаржника.
Скражник не емітент талонів, але може запропонувати талони, емітовані партнером Скаржника номіналом 10 та 20 літрів для здійснення заправки автомобілів в мережі АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами (з урахуванням вимоги Замовника в частині місцезнаходження АЗС за умовою місцерозташування за адресами:
БРСМ-нафта:
Київ, вул. Лугова, 13
м. Київ, вул. Світла, 1
м. Київ, вул. Маяковського, 54/1
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 15
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 9
м. Київ, вул. Братиславська, 9-А
м. Київ, пр-т Правди, 39А
м. Київ, вул. Костянтинівська, 75Г
м. Київ, вул. Лугова, 13
м. Київ, вул. Новомостицька, 23
м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 33/162
м. Київ, вул. В. Брожко, 38-А
м. Київ, вул. Жуковського, 22
м. Київ, пр-т Ю.Гагаріна, 21-А
м. Київ, провулок Карельський, 7/2
м. Київ, вул. О.Теліги, 12-Б
Та по всій території України.
За таких обставин, Скаржник може забезпечити Замовника здійсненням заправки в мережі АЗС партнера Скаржника БРСМ-нафта, але при цьому така мережа не має встановленого номіналу талонів 5 літрів.
«5. Талони повинні бути номіналом 5л, 10л, 20 літрів. Термін дії талонів повинен складати не менше 12 місяців з моменту їх отримання Замовником. У разі зміни зовнішньої форми талонів Учасник здійснює їх обмін без додаткової оплати Замовником.»
Дискримінаційні умови тендерної документації в частині наявності талонів номіналом 5 літрів
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих мережею АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Зазначена мережа АЗС не має впровадженого в обігу номіналу талонів 5 літрів, при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 10 та 20 літрів. В кожній окремій мережі АЗС існує окремий зразок талону та затверджений номінал.
За таких умов взяти участь у закупівлі лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть запропонувати Талони номіналом саме 5 літрів, що є дискримінаційним по відношеню до Скаржника.
Скражник не емітент талонів, але може запропонувати талони, емітовані партнером Скаржника номіналом 10 та 20 літрів для здійснення заправки автомобілів в мережі АЗС БРСМ-нафта за наступними адресами (з урахуванням вимоги Замовника в частині місцезнаходження АЗС за умовою місцерозташування за адресами:
БРСМ-нафта:
Київ, вул. Лугова, 13
м. Київ, вул. Світла, 1
м. Київ, вул. Маяковського, 54/1
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 15
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 9
м. Київ, вул. Братиславська, 9-А
м. Київ, пр-т Правди, 39А
м. Київ, вул. Костянтинівська, 75Г
м. Київ, вул. Лугова, 13
м. Київ, вул. Новомостицька, 23
м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 33/162
м. Київ, вул. В. Брожко, 38-А
м. Київ, вул. Жуковського, 22
м. Київ, пр-т Ю.Гагаріна, 21-А
м. Київ, провулок Карельський, 7/2
м. Київ, вул. О.Теліги, 12-Б
Та по всій території України.
За таких обставин, Скаржник може забезпечити Замовника здійсненням заправки в мережі АЗС партнера Скаржника БРСМ-нафта, але при цьому така мережа не має встановленого номіналу талонів 5 літрів.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (9).pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів номіналом 10 та 20 літрів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (9).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо,бензин А-95, газ нафтовий скраплений ДК 021:2015 – 09130000-9 – «Нафта і дистиляти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-30-002578-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо Номіналу талонів 5 л..
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
9a2b98cbb4ee43188ce15158bfdc77f9
Заголовок пункту скарги:
3. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають власний веб-сайт.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.3. В Додатку 6 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають власний веб-сайт:
«Учасник повинен мати власний веб-сайт та на підтвердження зазначеної вимоги учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку довільної форми з зазначенням сайту.»
Звертаємо увагу Комісії, що Замовником визначено умову надання учасником у складі пропозиції: на підтвердження вимоги наявності власного веб-сайту учасника, останній надає у складі тендерної пропозиції довідку довільної форми з зазначенням сайту, - що є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника у праві взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
Скаржник планує запропонувати здійснювати заправку на АЗС партнерської мережі БРСМ-нафта, а отже може надати довідку з зазначенням сайту партнера Скаржника – мережі БРСМ-нафта - www.brsm-nafta.com .
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі, а саме: Бензину А-95, - є ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Бензину А-95, Скаржника може надати:
1)Сертифікат відповідності на Бензин А-95-Євро5-Е0 на відповідність ДСТУ 7687:2015;
2)Паспорт якості на Бензин А-95-Євро5-Е0 на відповідність ДСТУ 7687:2015 та Технічному регламенту;
3)Декларація на відповідність Технічному регламенту.
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі, а саме: Дизельне паливо, - є ДСТУ 7688:2015 ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Дизельне паливо, Скаржника може надати:
1) Сертифікат відповідності на Дизельне паливо Зимове на відповідність ДСТУ 7688:2015;
2) Паспорт якості на Дизельне паливо Зимове на відповідність ДСТУ 7687:2015 та Технічному регламенту.
3) Декларація на відповідність Дизельне паливо Зимове Технічному регламенту.
«Учасник повинен мати власний веб-сайт та на підтвердження зазначеної вимоги учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку довільної форми з зазначенням сайту.»
Звертаємо увагу Комісії, що Замовником визначено умову надання учасником у складі пропозиції: на підтвердження вимоги наявності власного веб-сайту учасника, останній надає у складі тендерної пропозиції довідку довільної форми з зазначенням сайту, - що є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника у праві взяти участь у відповідній процедурі закупівлі.
Скаржник планує запропонувати здійснювати заправку на АЗС партнерської мережі БРСМ-нафта, а отже може надати довідку з зазначенням сайту партнера Скаржника – мережі БРСМ-нафта - www.brsm-nafta.com .
В абзаці 2 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі, а саме: Бензину А-95, - є ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Бензину А-95, Скаржника може надати:
1)Сертифікат відповідності на Бензин А-95-Євро5-Е0 на відповідність ДСТУ 7687:2015;
2)Паспорт якості на Бензин А-95-Євро5-Е0 на відповідність ДСТУ 7687:2015 та Технічному регламенту;
3)Декларація на відповідність Технічному регламенту.
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі, а саме: Дизельне паливо, - є ДСТУ 7688:2015 ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Дизельне паливо, Скаржника може надати:
1) Сертифікат відповідності на Дизельне паливо Зимове на відповідність ДСТУ 7688:2015;
2) Паспорт якості на Дизельне паливо Зимове на відповідність ДСТУ 7687:2015 та Технічному регламенту.
3) Декларація на відповідність Дизельне паливо Зимове Технічному регламенту.
×
-
Назва доказу:
Документ якості на Бензин А95
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат_паспорт_декларація_Бензин_А_95_Energy_1_ІФС (8).pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний регламент
-
Повʼязаний документ:
tekhnichniy-reglament-shchodo-vimog-do-avtomobilnikh-benziniv-dizelnogo-sudnovikh-ta-kotelnikh-palivdoc.doc
-
-
Назва доказу:
ДСТУ на Бензин А95
-
Повʼязаний документ:
dstu_7687_2015.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ на Дизельне паливо
-
Повʼязаний документ:
dstu_7688_2015.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (9).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
13_ДП_З_Дизель_Зима_Сертиф_под_паспорт.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості на Дизельне паливо
-
Повʼязаний документ:
13_ДП_З_Дизель_Зима_Сертиф_под_паспорт.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо,бензин А-95, газ нафтовий скраплений ДК 021:2015 – 09130000-9 – «Нафта і дистиляти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-30-002578-a, зокрема: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають власний веб-сайт.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
10453742cf1640b889f192d498ad6cd0
Заголовок пункту скарги:
4. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка суперечить чинним вимогам законодавства в частині наявності матеріально-технічної бази учасника, а саме не менше 3 АЗС на відстані не більше ніж 7 км від місцезнаходження Замовника та не менше 30 АЗС в м. Києві.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.4. В Додатку № 6 до ТД Замовник встановив вимогу, яка суперечить чинним вимогам законодавства в частині наявності матеріально-технічної бази учасника, а саме не менше 3 АЗС на відстані не більше ніж 7 км від місцезнаходження Замовника та не менше 30 АЗС в м. Києві:
«8. Місце фактичного отримання товару (заправки автотранспорту) проводяться за місцем АЗС переможця, які знаходяться у Оболонському районі м. Києва. Для безперебійного постачання товару за договором надати у складі пропозиції довідку довільної форми про наявність не менше трьох АЗС в Оболонському районі м. Києва на відстані не більше 7 км від місцезнаходження Замовника (04214, вул. Північна,22, м. Київ) з зазначенням адрес та відстані до місцезнаходження Замовника.
Додатково учасник повинен надати інформацію про мережу АЗС/АЗК в м. Києві, не менше 30
(тридцяти), на яких буде здійснюватись заправка (вказати адреси АЗС/АЗК) Обслуговування на всіх АЗС має проводитися талонами одного взірця.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника не менше трьох АЗС в Оболонському районі м. Києва на відстані не більше 7 км від місцезнаходження Замовника (04214, вул. Північна,22, м. Київ), що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Місцезнаходження Замовника: 04214, вул. Північна,22, м. Київ.
Також Замовник визначає додаткові умови в частині місцезнаходження АЗС учасників (згідно Додатку № 6 до ТД): «Додатково учасник повинен надати інформацію про мережу АЗС/АЗК в м. Києві, не менше 30 (тридцяти)»
Виконати такі умови тендерної документації зможе виключно великі мережі АЗС, які мають не менше 3 (трьох) АЗС саме на відстані не більше 7 км від вул. Північна,22, м. Київ та не менше 30 АЗС у м. Києві, що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресами:
Київ, вул. Лугова, 13 – на відстані 4 км від від вул. Північна,22, м. Київ
Та 15 (п’ятнадцять) АЗС у м. Києві
м. Київ, вул. Світла, 1
м. Київ, вул. Маяковського, 54/1
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 15
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 9
м. Київ, вул. Братиславська, 9-А
м. Київ, пр-т Правди, 39А
м. Київ, вул. Костянтинівська, 75Г
м. Київ, вул. Лугова, 13
м. Київ, вул. Новомостицька, 23
м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 33/162
м. Київ, вул. В. Брожко, 38-А
м. Київ, вул. Жуковського, 22
м. Київ, пр-т Ю.Гагаріна, 21-А
м. Київ, провулок Карельський, 7/2
м. Київ, вул. О.Теліги, 12-Б
Та по всій території України.
Але при цьому, Скаржник може запропонувати лише 1 АЗС на відстані не більше 7 км від місцезнаходження Замовника та 15 АЗС у територіальних межах міста Києва, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині кількості АЗС на відстані не більше 7 км від адреси Замовника «не більше 7 км від місцезнаходження Замовника (04214, вул. Північна,22, м. Київ)» та не менше 30 АЗС «в м. Києві,».
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині кількості АЗС від місцезнаходження Замовника на відстані не більше 7 км (не менше 3-ьох АЗС) та у кількості АЗС у м. Київ (не менше 30 АЗС).
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Дизельне паливо,бензин А-95, газ нафтовий скраплений ДК 021:2015 – 09130000-9 – «Нафта і дистиляти»».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- . не більше 7 км від місцезнаходження Замовника (04214, вул. Північна,22, м. Київ);
- не менше 30 АЗС в м. Києві.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
«8. Місце фактичного отримання товару (заправки автотранспорту) проводяться за місцем АЗС переможця, які знаходяться у Оболонському районі м. Києва. Для безперебійного постачання товару за договором надати у складі пропозиції довідку довільної форми про наявність не менше трьох АЗС в Оболонському районі м. Києва на відстані не більше 7 км від місцезнаходження Замовника (04214, вул. Північна,22, м. Київ) з зазначенням адрес та відстані до місцезнаходження Замовника.
Додатково учасник повинен надати інформацію про мережу АЗС/АЗК в м. Києві, не менше 30
(тридцяти), на яких буде здійснюватись заправка (вказати адреси АЗС/АЗК) Обслуговування на всіх АЗС має проводитися талонами одного взірця.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника не менше трьох АЗС в Оболонському районі м. Києва на відстані не більше 7 км від місцезнаходження Замовника (04214, вул. Північна,22, м. Київ), що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Місцезнаходження Замовника: 04214, вул. Північна,22, м. Київ.
Також Замовник визначає додаткові умови в частині місцезнаходження АЗС учасників (згідно Додатку № 6 до ТД): «Додатково учасник повинен надати інформацію про мережу АЗС/АЗК в м. Києві, не менше 30 (тридцяти)»
Виконати такі умови тендерної документації зможе виключно великі мережі АЗС, які мають не менше 3 (трьох) АЗС саме на відстані не більше 7 км від вул. Північна,22, м. Київ та не менше 30 АЗС у м. Києві, що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресами:
Київ, вул. Лугова, 13 – на відстані 4 км від від вул. Північна,22, м. Київ
Та 15 (п’ятнадцять) АЗС у м. Києві
м. Київ, вул. Світла, 1
м. Київ, вул. Маяковського, 54/1
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 15
м. Київ, пр-т Генерала Ватутіна, 9
м. Київ, вул. Братиславська, 9-А
м. Київ, пр-т Правди, 39А
м. Київ, вул. Костянтинівська, 75Г
м. Київ, вул. Лугова, 13
м. Київ, вул. Новомостицька, 23
м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 33/162
м. Київ, вул. В. Брожко, 38-А
м. Київ, вул. Жуковського, 22
м. Київ, пр-т Ю.Гагаріна, 21-А
м. Київ, провулок Карельський, 7/2
м. Київ, вул. О.Теліги, 12-Б
Та по всій території України.
Але при цьому, Скаржник може запропонувати лише 1 АЗС на відстані не більше 7 км від місцезнаходження Замовника та 15 АЗС у територіальних межах міста Києва, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині кількості АЗС на відстані не більше 7 км від адреси Замовника «не більше 7 км від місцезнаходження Замовника (04214, вул. Північна,22, м. Київ)» та не менше 30 АЗС «в м. Києві,».
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині кількості АЗС від місцезнаходження Замовника на відстані не більше 7 км (не менше 3-ьох АЗС) та у кількості АЗС у м. Київ (не менше 30 АЗС).
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Дизельне паливо,бензин А-95, газ нафтовий скраплений ДК 021:2015 – 09130000-9 – «Нафта і дистиляти»».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- . не більше 7 км від місцезнаходження Замовника (04214, вул. Північна,22, м. Київ);
- не менше 30 АЗС в м. Києві.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
посилання на сайт мережі АЗС БРСМ-нафта www.brsm-nafta.com , яка містить інформацію та зображення місцезнаходження 1 АЗС на відстані не більше 7 км від адреси Замовника та у м. Київ – 15 АЗС
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (9).pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (9).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (9).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо,бензин А-95, газ нафтовий скраплений ДК 021:2015 – 09130000-9 – «Нафта і дистиляти», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-30-002578-a, зокрема: 4. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка суперечить чинним вимогам законодавства в частині наявності матеріально-технічної бази учасника, а саме не менше 3 АЗС на відстані не більше ніж 7 км від місцезнаходження Замовника та не менше 30 АЗС в м. Києві.