• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Друк рахунків (квитанцій)

Завершена

141 696.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 708.48 UAH
Період оскарження: 30.12.2024 10:49 - 07.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Безпідставна, необґрунтована та протиправна відміна відкритих торгів з особливостями

Номер: 44f612f82e694517bddd89b550badeb8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-30-002219-a.c1
Назва: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Безпідставна, необґрунтована та протиправна відміна відкритих торгів з особливостями
Скарга:
Дата розгляду скарги: 05.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.01.2025 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.02.2025 13:02
Дата виконання рішення Замовником: 10.02.2025 11:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: КП Гайсинводоканал повідомляє про виконання рішення № 1746-р/пк-пз від 05.02.2025 Комісії Антимонопольного комітету України
Автор: ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД", Оксана Павлюк +380682917620 chernenko@avgust.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 79a72100be164cfb889c232db2e9b207
Заголовок пункту скарги: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Безпідставна, необґрунтована та протиправна відміна відкритих торгів з особливостями
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: 30.12.2024 Комунальне підприємство «ГАЙСИНВОДОКАНАЛ» (далі також – Замовник) оприлюднило за посиланням: https://https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-30-002219-a оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) про закупівлю «Друк рахунків (квитанцій)» (код ДК 021:2015: 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком) (далі також – Закупівля), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-30-002219-a.
ТОВ «АВГУСТ ТРЕЙД» прийняло участь у зазначеній закупівлі та подало свою тендерну пропозицію, яка була найбільш економічно вигідною.
У подальшому, під час кваліфікації ТОВ «АВГУСТ ТРЕЙД» як Учасника процедури з найбільш вигідною пропозицією, а саме 15.01.25 о 14:00, Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення про відміну відкритих торгів з особливостями у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
В мотивувальній частині цього рішення Замовник посилається на п. 5 проєкту договору (Додаток 3 Тендерної документації) де Замовником вказана помилкова адреса електронної пошти, куди він має надсилати дані до друку продукції Виконавцем. Замовник визначає цю помилку як дискримінаційну, яку неможливо виправити, що є підставою для скасування торгів.
Скаржник вважає вказане рішення Замовника необґрунтованим та протиправним з огляду на наступне.
1. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі також – Закон) замовники дійсно не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Проте, дискримінаційними вимогами вважаються такі вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників (обмежено коло).
Водночас за весь час подання пропозицій та періоду уточнень жоден з учасників (потенційних учасників) не надавав звернень, не виставляв вимог та не подавав скарг щодо виправлення умов тендерної документації. Відтак ніхто з учасників (потенційних учасників) не вважав це дискримінаційною вимогою.
Зрештою можна припустити, що після укладання договору Замовник мав надати доступ виконавцю до вказаної електронної поштової скрині.
Замовником було забезпечене рівне ставлення до всіх учасників і жоден з учасників не отримав будь-якої переваги у порівнянні з іншими учасниками від наявності такого пункту у проєкті договору.
2. Помилка в електронній адресі, зазначена як дискримінаційна вимога, є підпунктом проекту договору з переможцем торгів. Зазначимо, що під час підписання договору не можуть бути змінені істотні умови договору, в порівнянні з тими, які розміщені у складі тендерної документації. Аналізуючи зміст ст. 180 ГПК України, можна зробити висновок, що істотними умовами договору є: а) предмет договору; б) ціна договору; в) строк дії договору.
При цьому орфографічні, літературні та механічні помилки в договорі можуть бути виправлені під час підписання. Поза як, за згодою сторін, додатковою угодою можуть бути визначені інші адреси для листування, оскільки це ніяк не впливає на перебіг подій за договором.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)