• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт орендованих нежитлових приміщень першого, другого, третього та четвертого поверхів будівлі (літ. А-4, А1-4) Запорізька гімназія №28 Запорізької міської ради Запорізької області по вул. Вячеслава Зайцева, 16

Завершена

4 286 387.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 863.87 UAH
Період оскарження: 27.12.2024 20:30 - 08.01.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Необґрунтована дискваліфікація ПП "ШТОРМ"

Номер: 808e350d4e9e43dc94351e57745f2926
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-27-012889-a.c3
Назва: Необґрунтована дискваліфікація ПП "ШТОРМ"
Вимога:
Отже, ще раз напишемо сюди, а далі побачимо... Відповідно до п. 1 Додатку 1 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати договір про надання послуг по захороненню відходів. Маємо зазначити, що ПП "ШТОРМ" надали саме такий договір у своїй пропозиції. Причина дискваліфікації ПП "ШТОРМ" є безпідставною оскільки: 1. У тендерній документації не має вимоги щоб саме те підприємство, укладений договір з яким надано Учасником у тендерній пропозиції, займалося захороненням сміття при виконанні робіт за даним предметом закупівлі. Є лише вимога про наявність такого договору. 2. У тендерній документації відсутні вимоги щодо того з ким має бути укладено Учасником договір про захоронення сміття, про наявність дозволів, ліцензій тощо. 3. Підприємство, з яким ПП "ШТОРМ" уклали договір про захоронення сміття, має у свою чергу договір про захоронення сміття із спеціалізованим підприємством, яке має необхідний дозвіл та ліцензію, але його не надано Учасником оскільки це не вимагається у тендерній документації. 4. Замовник не має повноважень робити висновки чи мав Учасник право укладати відповідний договір. Договір укладено та він відповідає вимогам тендерної документації. 5. ПП "ШТОРМ" надали гарантію, що захоронення відходів відбуватиметься у спеціально встановлених місцях підприємством, що має відповідну ліцензію та дозвіл. Підтверджуємо дану гарантію та ще раз наголошуємо, що за умовами тендерної документації захоронення може вцідбуватись не тим підприємством договір з яким надано у пропозиції Учасника. Якщо Замовник мав на увазі щось інше, то треба було коректно формулювати вимогу. Замовник не задовільнив скаргу про необґрунтовану дискваліфікацію ПП "ШТОРМ" хоча не довів невідповідність договору про захоронення сміття, наданого нами у нашій пропозиції, вимогам тендерної документації. У відповіді замовника багато текту, але нічого по суті скарги. Тобто виходить, що замовник не заперечує того факту, що ПП "ШТОРМ" мали право укласти відповідний договір і що він є чинним. Ще раз хочемо звернути увагу на те, що у тендерній документації відсутні вимоги щодо змісту договору про захоронення відходів, строків надання послуг за договором, наявність ліцензіїї тощо. Тобто взагалі відсутні будь-які вимоги крім тієї, що договор має бути саме про захоронення, а не наприклад про утилізацію (на нашу думку така вимога необґрунтована, але зараз не про те). Замовник не має жодного відношення до відповідного договору та не має оцінювати його зміст. Договір укладено на захоронення відходів, він відповідає вимозі тендерної документації і більше тут нема чого обговорювати. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "ШТОРМ", оскільки замовник не може заперечити чинність наданого ПП "ШТОРМ" договору про захоронення сміття, а отже він є таким, що відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Наша позиція залишилась незмінною. Просимо уважно розглянути її знову. Основні засади господарювання в Україні визначені Господарським кодексом України. Згідно з частиною першою ст. 19 ГКУ суб'єкти господарювання мають право без обмежень самостійно здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству. Відповідно до частини першої ст. 44 ГКУ, підприємництво здійснюється на основі, зокрема: вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику. Класифікація видів економічної діяльності (далі – КВЕД ДК 009:2010) затверджена наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457. Основне призначення Класифікації видів економічної діяльності – визначити та кодувати основні та другорядні види економічної діяльності юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців. Основний вид діяльності –це вид діяльності суб’єкта , на який припадає найбільший внесок у валову додану вартість (або інший визначений критерій). Другорядні види економічної діяльності – це будь-які інші (крім основного) види економічної діяльності. Господарська діяльність в Україні повинна здійснюватися у відповідності до заявлених при реєстрації (згідно з Класифікацією видів економічної діяльності ДК 009:2010 Національного класифікатора України) та до фактичних видів діяльності, що здійснюється суб’єктом господарювання. З Договору наданого Вами №10/01/25 від 10.01.2025 р. про надання послуг по перевезенню та захоронення відходів з ТОВ «СІТІ ЕН» не вбачається куди будуть вивозитися відходи для захоронення або кому будуть передаватись, напр. ТОВ «ВЕЛЬТУМ» чи ін.- організації, яка має право на поводження з відходами. Частиною 1 ст.2 Закону України «Про управління відходами» № 2320-IX від 20.06.2022 р. встановлено сферу діє цього закону: «Цей Закон регулює відносини, пов’язані із запобіганням утворенню та з управлінням відходами, що утворюються в Україні, а також з управлінням відходами, що перевозяться через територію України, вивозяться за її межі та ввозяться в Україну з метою відновлення, у тому числі рециклінгу». Відповідно до статті 17 ЗУ «Про управління відходами» № 2320-IX від 20.06.2022 р. суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані: 1) дотримуватися вимог щодо збирання, перевезення та оброблення відходів, встановлених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами; 2) не допускати змішування відходів, що можуть бути відновлені, з відходами, що не можуть бути відновлені; 3) вести облік відходів, що утворилися у результаті їхньої діяльності чи були отримані від інших суб’єктів господарювання, облік операцій з управління відходами та подавати звітність відповідно до закону; 4) класифікувати свої відходи відповідно до Національного переліку відходів та Порядку класифікації відходів; 5) забезпечувати здійснення операцій з оброблення відходів на об’єктах оброблення відходів; 6) забезпечувати утримання в належному санітарному і технічному стані об’єктів оброблення відходів, забезпечувати дотримання правил техніки безпеки та пожежної безпеки на них; 7) надавати місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, уповноваженим органам виконавчої влади у сфері управління відходами інформацію про відходи та пов’язану з ними діяльність; 8) відшкодовувати шкоду, заподіяну здоров’ю та майну громадян України, навколишньому природному середовищу, підприємствам, установам та організаціям внаслідок порушення встановлених правил управління відходами, відповідно до закону; 9) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів; 10) мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами та/або письмову згоду (повідомлення) на транскордонне перевезення небезпечних відходів чи висновок на транскордонне перевезення відходів відповідно до закону; 11) забезпечувати професійну підготовку, підвищення кваліфікації та проведення атестації фахівців у сфері управління відходами; 12) призначати відповідальних осіб у сфері управління відходами; 13) виконувати інші обов’язки, передбачені законом. ТОВ «СІТІ ЕН» не має видів діяльності на провадження діяльності по поводженню з відходами та не має дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, який передбачений ст. 17 ЗУ «Про управління відходами» № 2320-IX від 20.06.2022 р. На підставі вище наведеного, вважаємо, що Замовник правомірно відхилив пропозицію учасника ПП «ШТОРМ».
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована
КЕП

Необґрунтована дискваліфікація ПП "ШТОРМ"

Номер: 3e48744ed39641369629ce6cec530791
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-27-012889-a.c2
Назва: Необґрунтована дискваліфікація ПП "ШТОРМ"
Скарга:
Відповідно до п. 1 Додатку 1 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати договір про надання послуг по захороненню відходів. Маємо зазначити, що ПП "ШТОРМ" надали саме такий договір у своїй пропозиції. Причина дискваліфікації ПП "ШТОРМ" є безпідставною оскільки: 1. У тендерній документації не має вимоги щоб саме те підприємство, укладений договір з яким надано Учасником у тендерній пропозиції, займалося захороненням сміття при виконанні робіт за даним предметом закупівлі. Є лише вимога про наявність такого договору. 2. У тендерній документації відсутні вимоги щодо того з ким має бути укладено Учасником договір про захоронення сміття, про наявність дозволів, ліцензій тощо. 3. Підприємство, з яким ПП "ШТОРМ" уклали договір про захоронення сміття, має у свою чергу договір про захоронення сміття із спеціалізованим підприємством, яке має необхідний дозвіл та ліцензію, але його не надано Учасником оскільки це не вимагається у тендерній документації. 4. Замовник не має повноважень робити висновки чи мав Учасник право укладати відповідний договір. Договір укладено та він відповідає вимогам тендерної документації. 5. ПП "ШТОРМ" надали гарантію, що захоронення відходів відбуватиметься у спеціально встановлених місцях підприємством, що має відповідну ліцензію та дозвіл. Підтверджуємо дану гарантію та ще раз наголошуємо, що за умовами тендерної документації захоронення може вцідбуватись не тим підприємством договір з яким надано у пропозиції Учасника. Якщо Замовник мав на увазі щось інше, то треба було коректно формулювати вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 12.02.2025 00:00
Автор: ПП ШТОРМ, Василенко Іван Іванович +380612896392 storm.zp2000@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2fedbebd851145e8a4fa4d04ba352c65
Заголовок пункту скарги: Відповідність документів наданих Учасником умовам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Замовник не задовільнив скаргу про необґрунтовану дискваліфікацію ПП "ШТОРМ" хоча не довів невідповідність договору про захоронення сміття, наданого нами у нашій пропозиції, вимогам тендерної документації. У відповіді замовник не заперечує того факту, що ПП "ШТОРМ" мали право укласти відповідний договір і що він є чинним. Ще раз хочемо звернути увагу на те, що у тендерній документації відсутні вимоги щодо змісту договору про захоронення сміття, строків надання послуг за договором, наявність ліцензіїї тощо. Тобто взагалі відсутні будь-які вимоги крім тієї, що договор має бути саме про захоронення сміття, а не наприклад про утилізацію (на нашу думку така вимога необґрунтована, але зараз не про це).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Необґрунтована дискваліфікація Учасника

Номер: 678dea836ed84c84ab32aac9d7bff42c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-27-012889-a.a1
Назва: Необґрунтована дискваліфікація Учасника
Вимога:
Відповідно до п. 1 Додатку 1 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати договір про надання послуг по захороненню відходів. Маємо зазначити, що ПП "ШТОРМ" надали саме такий договір у своїй пропозиції. Причина дискваліфікації ПП "ШТОРМ" є безпідставною оскільки: 1. У тендерній документації не має вимоги щоб саме те підприємство, укладений договір з яким надано Учасником у тендерній пропозиції, займалося захороненням сміття при виконанні робіт за даним предметом закупівлі. Є лише вимога про наявність такого договору. 2. У тендерній документації відсутні вимоги щодо того з ким має бути укладено Учасником договір про захоронення сміття, про наявність дозволів, ліцензій тощо. 3. Підприємство, з яким ПП "ШТОРМ" уклали договір про захоронення сміття, має у свою чергу договір про захоронення сміття із спеціалізованим підприємством, яке має необхідний дозвіл та ліцензію, але його не надано Учасником оскільки це не вимагається у тендерній документації. 4. Замовник не має повноважень робити висновки чи мав Учасник право укладати відповідний договір. Договір укладено та він відповідає вимогам тендерної документації. 5. ПП "ШТОРМ" надали гарантію, що захоронення відходів відбуватиметься у спеціально встановлених місцях підприємством, що має відповідну ліцензію та дозвіл. Підтверджуємо дану гарантію та ще раз наголошуємо, що за умовами тендерної документації захоронення може вцідбуватись не тим підприємством договір з яким надано у пропозиції Учасника. Якщо Замовник мав на увазі щось інше, то треба було коректно формулювати вимогу. Прошу замовника переглянути рішення про дискваліфікацію та прийняти пропозицію ПП "ШТОРМ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Основні засади господарювання в Україні визначені Господарським кодексом України. Згідно з частиною першою ст. 19 ГКУ суб'єкти господарювання мають право без обмежень самостійно здійснювати господарську діяльність, що не суперечить законодавству. Відповідно до частини першої ст. 44 ГКУ, підприємництво здійснюється на основі, зокрема: вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику. Класифікація видів економічної діяльності (далі – КВЕД ДК 009:2010) затверджена наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457. Основне призначення Класифікації видів економічної діяльності – визначити та кодувати основні та другорядні види економічної діяльності юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців. Основний вид діяльності –це вид діяльності суб’єкта , на який припадає найбільший внесок у валову додану вартість (або інший визначений критерій). Другорядні види економічної діяльності – це будь-які інші (крім основного) види економічної діяльності. Господарська діяльність в Україні повинна здійснюватися у відповідності до заявлених при реєстрації (згідно з Класифікацією видів економічної діяльності ДК 009:2010 Національного класифікатора України) та до фактичних видів діяльності, що здійснюється суб’єктом господарювання. З Договору наданого Вами №10/01/25 від 10.01.2025 р. про надання послуг по перевезенню та захоронення відходів з ТОВ «СІТІ ЕН» не вбачається куди будуть вивозитися відходи для захоронення або кому будуть передаватись, напр. ТОВ «ВЕЛЬТУМ» чи ін.- організації, яка має право на поводження з відходами. Частиною 1 ст.2 Закону України «Про управління відходами» № 2320-IX від 20.06.2022 р. встановлено сферу діє цього закону: «Цей Закон регулює відносини, пов’язані із запобіганням утворенню та з управлінням відходами, що утворюються в Україні, а також з управлінням відходами, що перевозяться через територію України, вивозяться за її межі та ввозяться в Україну з метою відновлення, у тому числі рециклінгу». Відповідно до статті 17 ЗУ «Про управління відходами» № 2320-IX від 20.06.2022 р. суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані: 1) дотримуватися вимог щодо збирання, перевезення та оброблення відходів, встановлених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами; 2) не допускати змішування відходів, що можуть бути відновлені, з відходами, що не можуть бути відновлені; 3) вести облік відходів, що утворилися у результаті їхньої діяльності чи були отримані від інших суб’єктів господарювання, облік операцій з управління відходами та подавати звітність відповідно до закону; 4) класифікувати свої відходи відповідно до Національного переліку відходів та Порядку класифікації відходів; 5) забезпечувати здійснення операцій з оброблення відходів на об’єктах оброблення відходів; 6) забезпечувати утримання в належному санітарному і технічному стані об’єктів оброблення відходів, забезпечувати дотримання правил техніки безпеки та пожежної безпеки на них; 7) надавати місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, уповноваженим органам виконавчої влади у сфері управління відходами інформацію про відходи та пов’язану з ними діяльність; 8) відшкодовувати шкоду, заподіяну здоров’ю та майну громадян України, навколишньому природному середовищу, підприємствам, установам та організаціям внаслідок порушення встановлених правил управління відходами, відповідно до закону; 9) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів; 10) мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами та/або письмову згоду (повідомлення) на транскордонне перевезення небезпечних відходів чи висновок на транскордонне перевезення відходів відповідно до закону; 11) забезпечувати професійну підготовку, підвищення кваліфікації та проведення атестації фахівців у сфері управління відходами; 12) призначати відповідальних осіб у сфері управління відходами; 13) виконувати інші обов’язки, передбачені законом. ТОВ «СІТІ ЕН» не має видів діяльності на провадження діяльності по поводженню з відходами та не має дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, який передбачений ст. 17 ЗУ «Про управління відходами» № 2320-IX від 20.06.2022 р. На підставі вище наведеного, вважаємо, що Замовник правомірно відхилив пропозицію учасника ПП «ШТОРМ».
Статус вимоги: Відхилено