• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Капітальний ремонт з посиленням основних конструкцій (оправи) перегінних тунелів на 1-й головній колії перегону між станціями «Золоті ворота» та «Лук’янівська» на Сирецько-Печерській лінії Київського метрополітену. Проєктні роботи (коригування проєкту)

Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції відповідно до тендерної документації.

Завершена

28 869 102.35 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 145 000.00 UAH
Період оскарження: 27.12.2024 14:39 - 10.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на непровомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 6c5ff9c7f5da4d45b26d9396d5548454
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-27-008575-a.a1
Назва: Скарга на непровомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
06.02.2025 за результатом розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КБ«ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА» (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №96-П). Причиною відхилення Скаржника у вищевказаних торгах стало наступне: Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення недоліків, а саме: в Гарантії від 12.01.2025 №2025/1/93/Т (в редакції від 05.02.2025) найменування бенефіціара вказано: КП «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН», тобто не вказано повне найменування бенефіціара, а саме: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН». Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також вказані дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне. 1. 05.02.2024 Замовник опублікував повідомлення про необхідність усунення недоліків, в частині внесення змін до Гарантії від 12.01.2025 №2025/1/29/Т, зокрема, щодо повернення забезпечення тендерної пропозиції, жодних інших зауважень Замовник не надав. При відхиленні пропозиції Скаржника Замовник вказував на те що Учасник в пропозиції не вказав повне найменування бенефіціара, хоча що в першій версії гарантії, що в другій редакції найменування Замовника було однакове: КП «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН». Виходячи з вищевказаного, Скаржник в діях Замовника вбачає ознаки упередженого підходу до оцінки учасник закупівлі. 2. Відповідно до пп. 9 п. 27 Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2024 №639 Гарантія повинна містити найменування бенефіціара – юридичної особи, для бенефіціара – фізичної особи – прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), тобто в даному положенні не вказано що Банківська гарантія повинна містити повне найменування бенефіціара (так, для прикладу, пп. 3 п. 27 вказаного Положення чітко вказано що гарантія повинна містити повне найменування принципала). Виходячи з вказаного відхилення пропозиції Скаржника у зв’язку з неповним найменуванням бенефіціара в банківської гарантії не підкріплюється жодним чинним Положенням, Законом тощо. Виходячи з вищевказаного, Скаржник приходить до висновків, що Замовником було безпідставно відхилено пропозицію ТОВ «КБ«ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА», оскільки вказане порушенням є формальними ознаками та підлягають усуненню, а не відхиленню пропозиції в цілому. Отже, Скаржник вважає, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КБ«ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА» є необ’єктивним та упередженим, що є грубим порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 19.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.02.2025 15:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.02.2025 13:02
Дата виконання рішення Замовником: 10.03.2025 13:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.02.2025 №2565-р/пк-пз, скасовано рішення уповноваженої особи від 06.02.2025 №96-П про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КБ«ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА»
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА", Проценко Олександр Володимирович 380674891317 teploenergoavtomatika@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4b1aad3e38d14875b5e5bbf78b1e6fd3
Заголовок пункту скарги: Скарга на непровомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги: 06.02.2025 за результатом розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КБ«ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА» (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №96-П). Причиною відхилення Скаржника у вищевказаних торгах стало наступне: Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення недоліків, а саме: в Гарантії від 12.01.2025 №2025/1/93/Т (в редакції від 05.02.2025) найменування бенефіціара вказано: КП «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН», тобто не вказано повне найменування бенефіціара, а саме: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН».
Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також вказані дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне.
1. 05.02.2024 Замовник опублікував повідомлення про необхідність усунення недоліків, в частині внесення змін до Гарантії від 12.01.2025 №2025/1/29/Т, зокрема, щодо повернення забезпечення тендерної пропозиції, жодних інших зауважень Замовник не надав.
При відхиленні пропозиції Скаржника Замовник вказував на те що Учасник в пропозиції не вказав повне найменування бенефіціара, хоча що в першій версії гарантії, що в другій редакції найменування Замовника було однакове: КП «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН».
Виходячи з вищевказаного, Скаржник в діях Замовника вбачає ознаки упередженого підходу до оцінки учасник закупівлі.
2. Відповідно до пп. 9 п. 27 Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2024 №639 Гарантія повинна містити найменування бенефіціара – юридичної особи, для бенефіціара – фізичної особи – прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), тобто в даному положенні не вказано що Банківська гарантія повинна містити повне найменування бенефіціара (так, для прикладу, пп. 3 п. 27 вказаного Положення чітко вказано що гарантія повинна містити повне найменування принципала).
Виходячи з вказаного відхилення пропозиції Скаржника у зв’язку з неповним найменуванням бенефіціара в банківської гарантії не підкріплюється жодним чинним Положенням, Законом тощо.
Виходячи з вищевказаного, Скаржник приходить до висновків, що Замовником було безпідставно відхилено пропозицію ТОВ «КБ«ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА», оскільки вказане порушенням є формальними ознаками та підлягають усуненню, а не відхиленню пропозиції в цілому.
Отже, Скаржник вважає, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КБ«ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА» є необ’єктивним та упередженим, що є грубим порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника