-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія) на потребу 2025 року
Завершена
1 371 816.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 859.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 859.08 UAH
Період оскарження:
27.12.2024 11:03 - 03.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця ТОВ «ЯСНО+» переможцем закупівлі - UA-2024-12-27-003210-a
Номер:
6c3f3537fe0b48a7aa47823b8fb8b6e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-27-003210-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця ТОВ «ЯСНО+» переможцем закупівлі - UA-2024-12-27-003210-a
Скарга:
від 10.01.2024р. № АМКУ/ВДВ-01
До Антимонопольного комітету України
(Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель)
Адреса: 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ»
Код ЄДРПОУ 42093239
Адреса: вул. Олександрівська, 35, місто Запоріжжя, Запорізька область, 69063, Україна
Тел.: +38(063) 840-01-66
електронна пошта – canc@zpep.com.ua
ЗАМОВНИК, ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ:
ГОСПРОЗРАХУНКОВЕ СІЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НИЖНЬОЛАННІВСЬКЕ»
Код ЄДРПОУ 40507435
Адреса: 39542, Україна , Полтавська обл., Карлівський р-н, с. Нижня Ланна, вул. Молодіжна, буд. 2
Тел.: +380991106353
електронна пошта - nlannagskp88@ukr.net
СКАРГА
на неправомірне рішення Замовника
щодо визначення переможця ТОВ «ЯСНО+»
переможцем торгів - UA-2024-12-27-003210-a
Відповідно до оголошення № UA-2024-12-27-003210-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 08 січня 2025 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-003210-a,)Замовником – ГОСПРОЗРАХУНКОВЕ СІЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НИЖНЬОЛАННІВСЬКЕ», було оголошено процедуру відкритих торгів (відкритих торгів з особливостями) на закупівлю Електричної енергії.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06 січня 2025 10:00
Дата і час розкриття тендерних пропозиції: 07 січня 2025 12:23
Участь в оголошеній Замовником процедурі закупівлі взяло два Учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+" 1 145 726,50
UAH з ПДВ 1 145 726,50
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ" 1 233 618,24
UAH з ПДВ 1 233 618,24
UAH з ПДВ
Уповноваженою особою Замовника 08.01.2025 08:37 був опублікований Протокол № 1 від 08.01.2025р.(файл "Протокол _0001.pdf") в електронній система закупівель та оголошено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+", (далі- ТОВ «ЯСНО+» ) переможцем у відкритих торгах з особливостями, відповідно до оголошення № UA-2024-12-27-003210-a.
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне.
1) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі- Закон) з урахуванням Постанови № 1178
від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджену Кабінетом міністрів України, (далі- Особливості).
Згідно з пп.3 п. 2 ст. 22 Закону зазначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і порядкування, а також громадянами.
Відповідно Додатку 3 тендерної документації Замовника "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ІНШІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" зазначено наступне.
«Технічні та якісні характеристики:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару.
Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам безпеки руху, охорони праці, екології та пожежної безпеки. Учасник гарантує, що електрична енергія (товар) є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, в тому числі під час виконання договору про закупівлю. Електропостачальник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Учасник у складі своєї пропозиції надає додаткову довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням переліку цих заходів.»
На виконання Додатка 3 тендерної документації та ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» Учасник, з метою вжиття заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання електричної енергії повинен відповідати вимогам законодавства щодо захисту довкілля.
Учасник закупівлі - ТОВ "ЯСНО+" надав у складі своєї тендерної пропозиції надав лист 29.12.2024_ № 28082024-004 (файл "11.Гарантійний лист захист довкілля.pdf"), в якому не зазначив перелік яких саме заходів запобігання забруднення навколишнього середовища впровадження учасником в своїй діяльності, відповідно як вимагав Замовник, згідно Додатка 3 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ІНШІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Таким чином, Скаржник наголошує, що тендерна пропозиція ТОВ "Ясно+" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
СКАРЖНИК ВВАЖАЄ, ЩО ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ «ЯСНО+» ПІДЛЯГАЄ ВІДХИЛЕННЮ З ПІДСТАВ ПУНКТУ 1, НАВЕДЕНОГО ВИЩЕ СКАРЖНИКОМ.
2) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону) з урахуванням Особливостей.
Згідно з пп.3 п. 2 ст. 22 Закону зазначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і порядкування, а також громадянами.
Відповідно Додатку 3 тендерної документації Замовника "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ІНШІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" зазначено наступне.
«На запропонований товар, як електрична енергія, повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору на постачання електричної енергії. Окрім цього, учаснику необхідно надати документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства, виконаний у відповідності до ст. 1, ст.7 Закону України «Про екологічний аудит».
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Згідно з Ст. 7. Закону України «Про екологічний аудит»», Висновок екологічного аудиту
- професійна оцінка об’єкта екологічного аудиту, виконана екологічним аудитором, яка ґрунтується на доказах екологічного аудиту та є головною складовою звіту про екологічний аудит.
Висновок екологічного аудиту є офіційним документом, який засвідчується підписом та печаткою екологічного аудитора. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1862-15#Text). Відповідно до п. 8. 1. 1 Глави 8 Положення про сертифікацію екологічних аудиторів, затвердженого Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища № 27 від 29.01.2007 (зі змінами): «Продовження строку дії сертифіката екологічного аудитора здійснюється на підставі заяви екологічного аудитора, яка надається до Комісії із сертифікації за один місяць до закінчення строку дії сертифіката екологічного аудитора.
Також зазначаємо, що відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і порядкування, а також громадянами.
Саме у зв'язку з цим Учасник, з метою вжиття заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання електричної енергії повинен відповідати вимогам законодавства щодо захисту довкілля.
Відповідно у документів тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ЯСНО+" відсутній у складі своєї пропозиції такий документ, як документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства, виконаний у відповідності до ст. 1, ст.7 Закону України «Про екологічний аудит", а надав скан копія сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) ((Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування ), (файл «ISO ЯСНО+ усі.pdf») не є відповідно ст. 1 та ст.7 Закону України «Про екологічний аудит» аналогічним документом на виконання даної вимоги, як надання «документального підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства, виконаний у відповідності до ст. 1, ст.7 Закону України «Про екологічний аудит», згідно вимог Додатка 3 тендерної документації.
Крім того Замовником у вкінці Додатка 3 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ІНШІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в примітках було зазначено наступне:
«Примітки: У разі неможливості надання/ненадання учасником будь-якого документа у складі пропозиції - учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.»
Зазначаємо, що ТОВ «ЯСНО+» не надав у складі своєї пропозиції також листа пояснення з зазначенням підстави не надання документа - «Звіт (висновок)про екологічний аудит» з посиланням на законодавчі підстави, де повинен був пояснити неможливості надання/ненадання учасником такого документа у складі своєї пропозиції.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до підпункта 2 пункту 44 Особливостей, зазначено Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Але в протиріччю Закону та Особливостей Замовником -ГОСПРОЗРАХУНКОВЕ СІЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НИЖНЬОЛАННІВСЬКЕ» було порушено законодавство в сфері публічних закупівель, а саме оприлюднено рішення Уповноваженою особою Замовника щодо визначення ТОВ «ЯСНО+» переможцем закупівлі - UA-2024-12-27-003210-a, відповідно оприлюдненого Уповноваженою особою Замовника Протоколу № 1 від 08.01.2025р.(файл "Протокол _0001.pdf"), опублікований 08.01.2025 08:37 в електронній системі публічних закупівель "Prozorro").
СКАРЖНИК ВВАЖАЄ, ЩО ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ «ЯСНО+» ПІДЛЯГАЄ ВІДХИЛЕННЮ З ПІДСТАВ ПУНКТУ 2, НАВЕДЕНОГО ВИЩЕ СКАРЖНИКОМ.
Тому Скаржник наголошує відповідно зазначених в п. 1 та 2 підстав (аргументів) скарги тендерна пропозиції учасника торгів ТОВ"ЯСНО+" не відповідає вимогам технічної специфікація предмета закупівлі UA-2024-12-27-003210-a та підлягає відхиленню.
ПРОШУ:
1. ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ПО СУТІ.
2. ПРИЗУПИНИТИ ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ.
3. ЗОБОВ’ЯЗАТИ ЗАМОВНИКА СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ЩОДО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ «ЯСНО+».
4. ЗОБОВ’ЯЗАТИ ЗАМОВНИКА ЗАВЕРШИТИ ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ У ВСТАНОВЛЕНОМУ ЗАКОНОМ ПОРЯДКУ.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі (додатки):
1. Тендерна документація замовника, (файл "Тендерна_документація(UA-2024-12-27-003210-a).zip»;
2. Протокол № 1 від 08.01.2025р., (файл "Протокол _0001.pdf");
3. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178, (файл "Протокол _0001.pdf");
4. Закону України «Про публічні закупівлі», (файл «Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII»);
5. Закону України «Про екологічний аудит», (файл «Про екологічний аудит _ від 24.06.2004 № 1862-IV.pdf»);
6. Лист 29.12.2024_ № 28082024-004, (файл"11.Гарантійний лист захист довкілля.pdf").
7. Cертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) ((Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування ), (файл «ISO ЯСНО+ усі.pdf»)
Начальник відділу договірних відносин Петро СТРИЖАК
та публічних закупівель /підписано КЕП/
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.docx 09.01.2025 17:20
- ISO ЯСНО+ усі.pdf 13.01.2025 08:15
- 11.Гарантійний лист захист довкілля.pdf 13.01.2025 08:15
- Протокол _0001.pdf 13.01.2025 08:15
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf 13.01.2025 08:15
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 13.01.2025 08:15
- Про екологічний аудит _ від 24.06.2004 № 1862-IV.pdf 13.01.2025 08:15
- ПІДПИСАНА КЕП СКАРГА ДО АМКУ на рішення Замовника_UA-2024-12-27-003210-a.rar 13.01.2025 08:15
- Тендерна_документація (UA-2024-12-27-003210-a).rar 13.01.2025 08:15
- sign.p7s 13.01.2025 08:15
- рішення від 15.01.2025 №621.pdf 15.01.2025 14:34
- інформація про резолютивну чатсину рішення від 22.01.2025 №995.pdf 22.01.2025 18:30
- рішення від 22.01.2025 №995.pdf 23.01.2025 11:56
- Протокол № 9_0001.pdf 23.01.2025 16:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.01.2025 09:46
Дата розгляду скарги:
22.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.01.2025 14:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.01.2025 11:57
Дата виконання рішення Замовником:
23.01.2025 16:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.01.2025 №995-р/пк-пз, постановлено зобов’язати ГОСПРОЗРАХУНКОВЕ СІЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИЖНЬОЛАННІВСЬКЕ" (код ЄДРПОУ 40507435) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЯСНО+" (код ЄДРПОУ: 45179093) переможцем процедури закупівлі — "Електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія) на потребу 2025 року".
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковим для виконання замовниками особами яких вони стосуються. З урахуванням зазначеного вище відповідальна особа ВИРІШИЛА:
1.Скасувати рішення № 1 від 08.01.2025 року про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЯСНО+" (код ЄДРПОУ: 45179093) переможцем процедури закупівлі — "Електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія) на потребу 2025 року", номер закупівлі UA-2024-12-27-003210-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
15a54f288040416896b726cf70524c7c
Заголовок пункту скарги:
Учасник закупівлі - ТОВ "ЯСНО+" надав у складі своєї тендерної пропозиції надав лист 29.12.2024_ № 28082024-004 (файл "11.Гарантійний лист захист довкілля.pdf"), в якому не зазначив перелік яких саме заходів запобігання забруднення навколишнього середовища впровадження учасником в своїй діяльності, відповідно як вимагав Замовник, згідно Додатка 3
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне.
1) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі- Закон) з урахуванням Постанови № 1178
від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджену Кабінетом міністрів України, (далі- Особливості).
Згідно з пп.3 п. 2 ст. 22 Закону зазначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і порядкування, а також громадянами.
Відповідно Додатку 3 тендерної документації Замовника "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ІНШІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" зазначено наступне.
«Технічні та якісні характеристики:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару.
Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам безпеки руху, охорони праці, екології та пожежної безпеки. Учасник гарантує, що електрична енергія (товар) є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, в тому числі під час виконання договору про закупівлю. Електропостачальник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Учасник у складі своєї пропозиції надає додаткову довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням переліку цих заходів.»
На виконання Додатка 3 тендерної документації та ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» Учасник, з метою вжиття заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання електричної енергії повинен відповідати вимогам законодавства щодо захисту довкілля.
Учасник закупівлі - ТОВ "ЯСНО+" надав у складі своєї тендерної пропозиції надав лист 29.12.2024_ № 28082024-004 (файл "11.Гарантійний лист захист довкілля.pdf"), в якому не зазначив перелік яких саме заходів запобігання забруднення навколишнього середовища впровадження учасником в своїй діяльності, відповідно як вимагав Замовник, згідно Додатка 3 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ІНШІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Таким чином, Скаржник наголошує, що тендерна пропозиція ТОВ "Ясно+" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
СКАРЖНИК ВВАЖАЄ, ЩО ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ «ЯСНО+» ПІДЛЯГАЄ ВІДХИЛЕННЮ З ПІДСТАВ ПУНКТУ 1, НАВЕДЕНОГО ВИЩЕ СКАРЖНИКОМ.
1) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі- Закон) з урахуванням Постанови № 1178
від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджену Кабінетом міністрів України, (далі- Особливості).
Згідно з пп.3 п. 2 ст. 22 Закону зазначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і порядкування, а також громадянами.
Відповідно Додатку 3 тендерної документації Замовника "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ІНШІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" зазначено наступне.
«Технічні та якісні характеристики:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару.
Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам безпеки руху, охорони праці, екології та пожежної безпеки. Учасник гарантує, що електрична енергія (товар) є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, в тому числі під час виконання договору про закупівлю. Електропостачальник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Учасник у складі своєї пропозиції надає додаткову довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням переліку цих заходів.»
На виконання Додатка 3 тендерної документації та ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» Учасник, з метою вжиття заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання електричної енергії повинен відповідати вимогам законодавства щодо захисту довкілля.
Учасник закупівлі - ТОВ "ЯСНО+" надав у складі своєї тендерної пропозиції надав лист 29.12.2024_ № 28082024-004 (файл "11.Гарантійний лист захист довкілля.pdf"), в якому не зазначив перелік яких саме заходів запобігання забруднення навколишнього середовища впровадження учасником в своїй діяльності, відповідно як вимагав Замовник, згідно Додатка 3 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ІНШІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Таким чином, Скаржник наголошує, що тендерна пропозиція ТОВ "Ясно+" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
СКАРЖНИК ВВАЖАЄ, ЩО ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ «ЯСНО+» ПІДЛЯГАЄ ВІДХИЛЕННЮ З ПІДСТАВ ПУНКТУ 1, НАВЕДЕНОГО ВИЩЕ СКАРЖНИКОМ.
×
-
Назва доказу:
Cертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) ((Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування )
-
Повʼязаний документ:
ISO ЯСНО+ усі.pdf
-
-
Назва доказу:
Про екологічний аудит _ від 24.06.2004 № 1862-IV
-
Повʼязаний документ:
Про екологічний аудит _ від 24.06.2004 № 1862-IV.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна_документація (UA-2024-12-27-003210-a)
-
Повʼязаний документ:
Тендерна_документація (UA-2024-12-27-003210-a).rar
-
-
Назва доказу:
Протокол _0001
-
Повʼязаний документ:
Протокол _0001.pdf
-
-
Назва доказу:
Про затвердження особливостей від 12.10.2022 № 1178
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII
-
Повʼязаний документ:
Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантійний лист захист довкілля Учасника ТОВ"ЯСНО+"
-
Повʼязаний документ:
11.Гарантійний лист захист довкілля.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне. 2) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону) з урахуванням Особливостей. Згідно з пп.3 п. 2 ст. 22 Закону зазначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і порядкування, а також громадянами. Відповідно Додатку 3 тендерної документації Замовника "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ІНШІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" зазначено наступне. «На запропонований товар, як електрична енергія, повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору на постачання електричної енергії. Окрім цього, учаснику необхідно надати документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства, виконаний у відповідності до ст. 1, ст.7 Закону України «Про екологічний аудит». Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Згідно з Ст. 7. Закону України «Про екологічний аудит»», Висновок екологічного аудиту - професійна оцінка об’єкта екологічного аудиту, виконана екологічним аудитором, яка ґрунтується на доказах екологічного аудиту та є головною складовою звіту про екологічний аудит. Висновок екологічного аудиту є офіційним документом, який засвідчується підписом та печаткою екологічного аудитора. (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1862-15#Text). Відповідно до п. 8. 1. 1 Глави 8 Положення про сертифікацію екологічних аудиторів, затвердженого Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища № 27 від 29.01.2007 (зі змінами): «Продовження строку дії сертифіката екологічного аудитора здійснюється на підставі заяви екологічного аудитора, яка надається до Комісії із сертифікації за один місяць до закінчення строку дії сертифіката екологічного аудитора. Також зазначаємо, що відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і порядкування, а також громадянами. Саме у зв'язку з цим Учасник, з метою вжиття заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання електричної енергії повинен відповідати вимогам законодавства щодо захисту довкілля. Відповідно у документів тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ЯСНО+" відсутній у складі своєї пропозиції такий документ, як документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства, виконаний у відповідності до ст. 1, ст.7 Закону України «Про екологічний аудит", а надав скан копія сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) ((Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування ), (файл «ISO ЯСНО+ усі.pdf») не є відповідно ст. 1 та ст.7 Закону України «Про екологічний аудит» аналогічним документом на виконання даної вимоги, як надання «документального підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства, виконаний у відповідності до ст. 1, ст.7 Закону України «Про екологічний аудит», згідно вимог Додатка 3 тендерної документації. Крім того Замовником у вкінці Додатка 3 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ІНШІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в примітках було зазначено наступне: «Примітки: У разі неможливості надання/ненадання учасником будь-якого документа у складі пропозиції - учасник повинен надати замість нього лист пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.» Зазначаємо, що ТОВ «ЯСНО+» не надав у складі своєї пропозиції також листа пояснення з зазначенням підстави не надання документа - «Звіт (висновок)про екологічний аудит» з посиланням на законодавчі підстави, де повинен був пояснити неможливості надання/ненадання учасником такого документа у складі своєї пропозиції. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до підпункта 2 пункту 44 Особливостей, зазначено Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Але в протиріччю Закону та Особливостей Замовником -ГОСПРОЗРАХУНКОВЕ СІЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НИЖНЬОЛАННІВСЬКЕ» було порушенно законодавство в сфері публічних закупівель, а саме оприлюднено рішення Уповноваженою особою Замовника щодо визначення ТОВ «ЯСНО+» переможцем закупівлі - UA-2024-12-27-003210-a, відповідно оприлюдненого Уповноваженою особою Замовника Протоколу № 1 від 08.01.2025р.(файл "Протокол _0001.pdf"), опублікований 08.01.2025 08:37 в електронній системі публічних закупівель "Prozorro"). СКАРЖНИК ВВАЖАЄ, ЩО ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ «ЯСНО+» ПІДЛЯГАЄ ВІДХИЛЕННЮ З ПІДСТАВ ПУНКТУ 2, НАВЕДЕНОГО ВИЩЕ СКАРЖНИКОМ. Тому Скаржник наголошує відповідно зазначених в п. 1 та 2 підстав (аргументів) скарги тендерна пропозиції учасника торгів ТОВ"ЯСНО+" не відповідає вимогам технічної специфікація предмета закупівлі UA-2024-12-27-003210-a та підлягає відхиленню.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне. 1) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі- Закон) з урахуванням Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджену Кабінетом міністрів України, (далі- Особливості). Згідно з пп.3 п. 2 ст. 22 Закону зазначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і порядкування, а також громадянами. Відповідно Додатку 3 тендерної документації Замовника "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ІНШІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" зазначено наступне. «Технічні та якісні характеристики: Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару. Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам безпеки руху, охорони праці, екології та пожежної безпеки. Учасник гарантує, що електрична енергія (товар) є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, в тому числі під час виконання договору про закупівлю. Електропостачальник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Учасник у складі своєї пропозиції надає додаткову довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням переліку цих заходів.» На виконання Додатка 3 тендерної документації та ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» Учасник, з метою вжиття заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання електричної енергії повинен відповідати вимогам законодавства щодо захисту довкілля. Учасник закупівлі - ТОВ "ЯСНО+" надав у складі своєї тендерної пропозиції надав лист 29.12.2024_ № 28082024-004 (файл "11.Гарантійний лист захист довкілля.pdf"), в якому не зазначив перелік яких саме заходів запобігання забруднення навколишнього середовища впровадження учасником в своїй діяльності, відповідно як вимагав Замовник, згідно Додатка 3 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ІНШІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Таким чином, Скаржник наголошує, що тендерна пропозиція ТОВ "Ясно+" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації СКАРЖНИК ВВАЖАЄ, ЩО ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ТОВ «ЯСНО+» ПІДЛЯГАЄ ВІДХИЛЕННЮ З ПІДСТАВ ПУНКТУ 1, НАВЕДЕНОГО ВИЩЕ СКАРЖНИКОМ.