• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Контейнер пластиковий для сміття 120 л чорний з фірмовим логотипом

Торги не відбулися

1 377 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 889.50 UAH
Період оскарження: 26.12.2024 16:53 - 01.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей

Номер: 1a783152debe4600864f47dc503cfd0c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-26-014180-a.b1
Назва: СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Комунальне підприємство «Виробниче управління комунального господарства» було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-12-26-014180-a ( тендерна документація додається, додаток 1 та протокол, додаток 2) ТОВ «НВП «Укрресурс» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «Укрресурс» подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі. Учасник ТОВ «НВП «Укрресурс», в свою чергу, виконав усі умови документації та усі вимоги замовника. Однак скасування закупівлі позбавляє нас можливості реалізувати своє право на участь у закупівлі та можливість укладення договору. ТОВ «НВП «Укрресурс» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Фактичні обставини Протоколом № 23/01/2025 від 23.01.2025 року Замовником відмінено процедуру закупівлі через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель: причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; коментар Замовника щодо відміни: Причиною проведення процедури щодо Закупівлі було порушення строків поставки попереднього Постачальника. Але станом на 21.01.2025 року питання поставок повністю узгоджено та закрито. Отже, потреба в Закупівлі більше не актуальна. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Згідно протоколу № 23/01/2025 від 23.01.2025 року зазначено наступне: Причиною проведення процедури щодо Закупівлі було порушення строків поставки попереднього Постачальника. Але станом на 21.01.2025 року питання поставок повністю узгоджено та закрито. Отже, потреба в Закупівлі відсутня. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Документальне підтвердження урегулювання ситуації щодо поставки Замовник не надав Скаржник зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно у зв’язку з наступним. І. Відповідно до Протоколу, що оприлюднений в системі Замовник відміняє процедуру закупівлю, посилаючись на пп. 1 п. 50 Особливостей «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг». Звертаємо увагу, що в Протоколі Замовник сам підтверджує, що у нього наявна потреба у закупівлі Контейнер пластиковий для сміття 120 л чорний з фірмовим логотипом, 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» по причині і наче проведення процедури щодо Закупівлі було порушення строків поставки попереднього Постачальника. Але станом на 21.01.2025 року питання поставок повністю узгоджено та закрито. Проте ми вважаємо, що питання поставок не узгоджене та не закрито, з наступної причини : 1. Єдиний тендер який провів Замовник в 2024 році, з предметом закупівлі , був тендер за UA-2024-10-29-014410-a Контейнер пластиковий для сміття 120 л чорний, 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», де переможцем визнано ТОВ «ЮА ПРО» і підписано договір про закупівлю № 393 від 25.11.2024р. надалі ДОГОВІР.( додається, додаток 4 ) 2. Проте договір підписано з порушеннями, оскільки згідно оголошення ( додається до скарги, додаток 7) про закупівлю UA-2024-10-29-014410-a строк поставки до 31.12.2024р. тендерна документація теж передбачає,що строк поставки до 31.12.2024 року ( додаток 5, пункт 4.4), а в ДОГОВОРІ згідно пункту 12.1. , договір діє до 31.12.2025р., що є порушенням і не може бути виконаний. В контексті відкритих торгів та підписання договору, важливо дотримуватись умов, зазначених у тендерній документації та в Оголошенні про проведення торгів. 1. Оголошення про відкриті торги зазначає строк поставки товарів до 31 грудня 2024 року ( додаток 7 до скарги). Це вказує на те, що поставка повинна завершитись до цієї дати, тобто постачальник має виконати свої зобов'язання у зазначений строк. 2. Якщо укладений договір на поставку товару має строк до 31 грудня 2025 року, це може бути порушенням, оскільки договір не відповідає умовам, оголошеним в Оголошенні, а саме строку поставки до 31 грудня 2024 року. Згідно з законодавством України про публічні закупівлі, умови, що вказані в оголошенні та тендерній документації, є обов'язковими для виконання. Якщо змінюється строк поставки після оголошення торгів, це може призвести до порушення принципу добросовісної конкуренції та умов, передбачених договором. Зважаючи на вищевикладене Замовник використав власне порушення у попередній закупівлі як підставу для скасування нової закупівлі, що не є законним. Зважаючи на причинно-наслідковий зв'язок між закупівлями вказуємо, що Замовником безпідставно скасовано закупівлю, оскільки потреба в товарі залишилася. З боку Замовника вбачається порушення принципів здійснення закупівлі. У даному випадку Замовник намагається уникнути проведення нової закупівлі, посилаючись на власне порушення строків виконання попереднього договору Враховуючи вищенаведене, Замовник не підтвердив та документально не довів відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів. Натомість замовником було прийнято рішення щодо неправомірної відміни процедури закупівлі, Додатково також звертаємо увагу, що п. 50 Особливостей містить таку підставу відміни процедури закупівлі, як відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Водночас, п. 50 Особливостей не містить такої підстави для відміни процедури закупівлі як «Причиною проведення процедури щодо Закупівлі було порушення строків поставки попереднього Постачальника. Але станом на 21.01.2025 року питання поставок повністю узгоджено та закрито. Тому, з огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що потреба в закупівлі товару в Замовника наявна, про що прямо зазначено в протоколі рішення уповноваженої особи. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua). ТОВ «НВП «Укрресурс» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Контейнер пластиковий для сміття 120 л чорний, 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» , ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-12-26-014180-a 2) Зобов’язати Замовника скасувати Протокол № 23/01/2025 від 23.01.2025 року стосовно рішення про відміну процедури закупівлі. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Пов'язані документи: Орган оскарження Учасник Замовник
Дата розгляду скарги: 11.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.02.2025 17:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.02.2025 14:32
Дата виконання рішення Замовником: 13.02.2025 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.02.2025 №2087-р/пк-пз зобов’язано КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Автор: ТОВ "НВП "Укрресурс", Хомич Віктор Іванович 380503786996, 380673611535 v1h4@ukr.net http://www.ukrresurs.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3bf178407cae43f088398161671e5541
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на рішення замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Комунальне підприємство «Виробниче управління комунального господарства» було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-12-26-014180-a
( тендерна документація додається, додаток 1 та протокол, додаток 2)
ТОВ «НВП «Укрресурс» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.

При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «Укрресурс»
подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі.
Учасник ТОВ «НВП «Укрресурс», в свою чергу, виконав усі умови документації та усі вимоги замовника. Однак скасування закупівлі позбавляє нас можливості реалізувати своє право на участь у закупівлі та можливість укладення договору.
ТОВ «НВП «Укрресурс» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.

Фактичні обставини
Протоколом № 23/01/2025 від 23.01.2025 року Замовником відмінено процедуру закупівлі через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель:
причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
коментар Замовника щодо відміни:
Причиною проведення процедури щодо Закупівлі було порушення строків поставки попереднього Постачальника. Але станом на 21.01.2025 року питання поставок повністю узгоджено та закрито. Отже, потреба в Закупівлі більше не актуальна. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Згідно протоколу № 23/01/2025 від 23.01.2025 року зазначено наступне:
Причиною проведення процедури щодо Закупівлі було порушення строків поставки попереднього Постачальника. Але станом на 21.01.2025 року питання поставок повністю узгоджено та закрито. Отже, потреба в Закупівлі відсутня.
Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня.
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Документальне підтвердження урегулювання ситуації щодо поставки Замовник не надав
Скаржник зазначає, що процедуру закупівлі було відмінено неправомірно у зв’язку з наступним.
І. Відповідно до Протоколу, що оприлюднений в системі Замовник відміняє процедуру закупівлю, посилаючись на пп. 1 п. 50 Особливостей «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Звертаємо увагу, що в Протоколі Замовник сам підтверджує, що у нього наявна потреба у закупівлі Контейнер пластиковий для сміття 120 л чорний з фірмовим логотипом, 44610000-9 Цистерни, резервуари,
контейнери та посудини високого тиску за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» по причині і наче проведення процедури щодо Закупівлі було порушення строків поставки попереднього Постачальника. Але станом на 21.01.2025 року питання поставок повністю узгоджено та закрито.
Проте ми вважаємо, що питання поставок не узгоджене та не закрито, з наступної причини :

1. Єдиний тендер який провів Замовник в 2024 році, з предметом закупівлі , був тендер за UA-2024-10-29-014410-a Контейнер пластиковий для сміття 120 л чорний, 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», де переможцем визнано ТОВ «ЮА ПРО» і підписано договір про закупівлю № 393 від 25.11.2024р. надалі ДОГОВІР.( додається, додаток 4 )
2. Проте договір підписано з порушеннями, оскільки згідно оголошення ( додається до скарги, додаток 7) про закупівлю UA-2024-10-29-014410-a строк поставки до 31.12.2024р. тендерна документація теж передбачає,що строк поставки до 31.12.2024 року ( додаток 5, пункт 4.4), а в ДОГОВОРІ згідно пункту 12.1. , договір діє до 31.12.2025р., що є порушенням і не може бути виконаний.

В контексті відкритих торгів та підписання договору, важливо дотримуватись умов, зазначених у тендерній документації та в Оголошенні про проведення торгів.
1. Оголошення про відкриті торги зазначає строк поставки товарів до 31 грудня 2024 року ( додаток 7 до скарги). Це вказує на те, що поставка повинна завершитись до цієї дати, тобто постачальник має виконати свої зобов'язання у зазначений строк.
2. Якщо укладений договір на поставку товару має строк до 31 грудня 2025 року, це може бути порушенням, оскільки договір не відповідає умовам, оголошеним в Оголошенні, а саме строку поставки до 31 грудня 2024 року.
Згідно з законодавством України про публічні закупівлі, умови, що вказані в оголошенні та тендерній документації, є обов'язковими для виконання. Якщо змінюється строк поставки після оголошення торгів, це може призвести до порушення принципу добросовісної конкуренції та умов, передбачених договором.
Зважаючи на вищевикладене Замовник використав власне порушення у попередній закупівлі як підставу для скасування нової закупівлі, що не є законним.
Зважаючи на причинно-наслідковий зв'язок між закупівлями вказуємо, що Замовником безпідставно скасовано закупівлю, оскільки потреба в товарі залишилася. З боку Замовника вбачається порушення принципів здійснення закупівлі. У даному випадку Замовник намагається уникнути проведення нової закупівлі, посилаючись на власне порушення строків виконання попереднього договору
Враховуючи вищенаведене, Замовник не підтвердив та документально не довів відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Натомість замовником було прийнято рішення щодо неправомірної відміни процедури закупівлі,
Додатково також звертаємо увагу, що п. 50 Особливостей містить таку підставу відміни процедури закупівлі, як відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Водночас, п. 50 Особливостей не містить такої підстави для відміни процедури закупівлі як «Причиною проведення процедури щодо Закупівлі було порушення строків поставки попереднього Постачальника. Але станом на 21.01.2025 року питання поставок повністю узгоджено та закрито.
Тому, з огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що потреба в закупівлі товару в Замовника наявна, про що прямо зазначено в протоколі рішення уповноваженої особи.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)