-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Папір А3 та А4
Завершена
2 196 187.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 980.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 980.94 UAH
Період оскарження:
26.12.2024 14:20 - 02.01.2025 10:00
Вимога
Відхилено
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до ВІННИЦЬКОЇ ФІЛІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
Номер:
ce894ef27d914f1e9a28980204be527e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-26-009248-a.c1
Назва:
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до ВІННИЦЬКОЇ ФІЛІЇ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
Вимога:
Просимо розглянути вимогу та надати відповідь
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 17.01.2025 15:25
Дата подачі:
17.01.2025 15:25
Вирішення:
Шановний Учаснику – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА ГРУПА УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР», Ваша вимога №UA-2024-12-26-009248-a.c1 розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
Спрощена закупівля за предметом – Папір А3 та А4 за ДК 021:2015: 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне» (далі – Закупівля) здійснюється відповідно до Документації спрощеної закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 26.12.2024 №1628 (далі – Документація) та інших нормативно правових актів, передбачених Документацією.
Пунктом 3 розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» додатку 2 Документації, передбачено надання Учасником документів, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником (сертифікат відповідності та/або свідоцтво про визнання відповідності та/або декларацію про відповідність та/або паспорт виробника, тощо).
Основні технічні, якісні характеристики/технічна специфікація предмета закупівлі – Папір А3 та А4, визначені та встановлені Замовником в додатку 3 Документації. Одними із основних параметрів технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, зокрема є товщина паперу, білизна паперу, непрозорість та яскравість – для Паперу А4, та непрозорість, білизна СІЕ – для Паперу А3.
Тобто, з врахуванням вище викладеного, Учасники закупівлі повинні підтвердити відповідність своїх пропозицій встановленим основним характеристикам предмета закупівлі, щляхом надання одного або декількох підтверджуючих документів, зокрема, але не виключно: сертифікат відповідності та/або свідоцтво про визнання відповідності та/або декларацію про відповідність та/або паспорт виробника, тощо.
Так, на виконання вимог пункту 3 розділу «Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару (роботи чи послуги), що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» додатку 2 Документації та на підтвердження характеристик запропонованих товарів, Учасником надано Декларацію постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) на Офісний папір Multioffice (А-3, білий, 80 гр/м², 500 аркушів) та Декларацію постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) на Офісний папір Multilaser (А-4, білий, 80 гр/м², 500 аркушів). Проте, надані Учасником документи не підтверджують в повній мірі основні технічні, якісні характеристики/технічну специфікацію предмета закупівлі, що визначені та встановлені Замовником в додатку 3 Документації, а саме: товщина паперу, білизна паперу, непрозорість, яскравість (папір А4 Multilaser) та непрозорість, білизна СІЕ (папір А3 Multioffice). При цьому, інші підтверджуючі документи надані Учасником згідно вимог вище зазначеного пункту документації, відсутні.
Отже, не підтвердження Учасником основних технічних, якісних характеристик/технічної специфікації предмета закупівлі – Папір А3 та А4, що визначенні в додатку 3 Документації, унеможливлюють Замовника в повній мірі здійснити перевірку достовірності відповідних характеристик товару зазначених Учасником в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі №07/99 від 08.01.2025, та в цілому відповідність запропонованих товарів.
Підпунктом 4.1 пункту 4 розділу V Документації чітко визначено, що Замовник відхиляє пропозицію Учасника, у разі не відповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі/документації закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
А тому, враховуючи вище викладене, рішення про відхилення пропозиції Учасника -ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА ГРУПА УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» є правомірним, обґрунтованим та прийняте у повній відповідності до умов Документації даної спрощеної закупівлі та вимог чинного законодавства.
Відповідно вимог пунктів 1.5 та 1.6 пункту 1 розділу V Документації та пункту 11.4 Регламенту взаємодії структурних та відокремлених підрозділів ТОВ «Газорозподільні мережі України, якщо Замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається документацією закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається документацією закупівлі (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, згідно вище зазначеного, Замовник не може дати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей коли:
- відсутнє забезпечення тендерної пропозиції;
- відсутні документи/інформація в розділі технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, якщо такі вимагались;
- якщо виправлення в технічній специфікації призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Пропозиція Учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА ГРУПА УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР», була відхилена зокрема у зв’язку із відсутністю відповідних документів, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника в повному обсязі основним технічним, якісним характеристикам/технічній специфікації предмета закупівлі – Папір А3 та А4, визначених та встановлених Замовником в додатку 3 Документації. А тому, норма щодо надання Учаснику 24 години на виправлення зазначеної невідповідності не застосовується.
Невідповідності, згідно пунктів 2 та 3 Протоколу щодо прийняття рішень уповноваженою особою Вінницької філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» №38 від 16 січня 2025 року, зазначенні Замовником для загального інформування Учасника, та у зв’язку із наявністю невідповідностей, що не виправляються, надання Учаснику 24 години на виправлення даних невідповідностей є недоцільним.
На підставі вище викладеного, Ваша вимога № UA-2024-12-26-009248-a.c1 по спрощеній закупівлі за предметом Папір А3 та А4 за ДК 021:2015: 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне», ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-26-009248-a, підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено