• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прання, сушіння та гладіння постільної білизни і кухонного одягу

Протокол № 273 ВТ-УО 1

Завершена

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження: 26.12.2024 12:31 - 31.12.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

ЗВЕРНЕННЯ з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру

Номер: 6360da60333a4edab270d201f35623de
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-26-006561-a.c1
Назва: ЗВЕРНЕННЯ з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Вимога:
Фізичною особою - підприємцем БОРИСЮКОМ Євгенієм Валерійовичем (далі - ФОП БОРИСЮК Є.В., Учасник) було прийнято участь у відкритих торгах (з Особливостями) за предметом “Послуги з прання, сушіння та гладіння постільної білизни і кухонного одягу”, класифікація за ДК 021:2015: “98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення”, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-26-006561-а (далі - процедура закупівлі), що проводиться Вінницьким вищим професійним училищем Департаменту поліції охорони (код ЄДРПОУ 08571794, юридична адреса: 21020, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вулиця Генерала Арабея, 11) (далі - Замовник), шляхом подання пропозиції через електронну систему закупівель. 07.01.2025 року під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Якубовича А.П. Уповноваженою особою Замовника було виявлено та зазначено невідповідності, серед яких наявні такі, що не підлягають виправленню протягом 24 годин, так як невідповідність відноситься до інформації, які мали надатися учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Замовником в пункті 3.1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів / інформації, які учасник мав надати в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристикам предмета закупівлі. Серед іншого, й “декларацію виробника або інші документи, які підтверджують відповідність засобів побутової хімії, які використовуються учасником для надання послуг, національним та/або міжнародним стандартам (надати належним чином завірені копії)”, які, як зазначив сам Замовник - не було надано. Зазначений документ не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначеному вище документі. Саме така позиція неодноразово підтверджувалась Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Як приклад, рішення від 24.07.2023 № 11182 -р/пк-пз (посилання на закупівлю за якою прийнято дане рішення: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-20-015317-a ). Враховуючи зазначену невідповідність - тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ФОП Якубовича А.П. не відповідала умовам технічної специфікації визначеної в тендерній документації та підлягала відхиленню відповідно абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Не відхиливши тендерну пропозицію ФОП Якубовича А.П., Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з цим, учасником процедури закупівлі ФОП Якубовичем А.П. залишено не виправлено зазначену вище невідповідність, так як ФОП Якубовичем А.П. завантажено окремий фрагмент документу - лише сторінку № 1 Висновку державної санітарної-епідеміологічної експертизи від 17.06.2020 року № 12.2-18-3/13316, що не дозволяє ознайомитися з наявними у ньому даними в повному обсязі та ідентифікувати його зміст. Завантаження частини документу не може вважатися належним підтвердженням будь-якої вимоги. Така позиція, також, неодноразово підтверджувалась Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Всупереч зазначеним невідповідностям пропозиції учасника ФОП Якубовича А.П. - його визначено переможцем процедури закупівлі, чим порушено інтереси іншого учасника процедури закупівлі ФОП БОРИСЮКА Є.В. Зміст протокольного рішення Уповноваженої особи Замовника від 08.01.2025 № 16 ВТ-УО1 є необґрунтованим, безпідставним, таким, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель та підлягає перегляду. Дане протокольне рішення грубо порушує права ФОП БОРИСЮКА Є.В на чесні та прозорі торги, які повинні здійснюватися з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі принципів здійснення закупівель, що визначенні у статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Права ФОП БОРИСЮКА Є.В. можуть бути відновленні тільки шляхом відміни рішення Уповноваженої особи Замовника, що оформлено протоколом від 08.01.2025 № 16 ВТ-УО1 та повторного перегляду пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Якубовича А.П. Тому, враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями Закону України “Про публічні закупівлі”, “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 ПРОШУ - розглянути дане звернення; - надати детальну аргументацію щодо наведених в даному зверненні фактів; - відмінити рішення Уповноваженої особи Замовника, що оформлено протоколом від від 08.01.2025 № 16 ВТ-УО1; - повторно розглянути тендерну пропозицію учасника ФОП Якубовича А.П на відповідність умовам, визначеним в тендерній документації та відхилити її через зазначені в даному зверненні невідповідності. У випадку не поновлення своїх прав та охоронюваних законом інтересів ФОП БОРИСЮК Є.В., керуючись положеннями Закону України “Про публічні закупівлі” та “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 буде змушений звернутися до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також Державної аудиторської служби України. Будемо вдячні за розуміння. Надіємось на подальшу співпрацю.
Вирішення: В задоволені вимоги учасника відмовити.
Статус вимоги: Відхилено