-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пояси запобіжні
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
мін. крок: 1% або 1 008.75 UAH
Скарга
- Скарга на переможця.docx 01.02.2025 11:48
- UA_2024_12_26_003413_a_Протокол_про_визнання_переможцем_торгів.docx 01.02.2025 11:48
- sign.p7s 01.02.2025 12:05
- рішення від 04.02.2025 №1597.pdf 04.02.2025 17:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.02.2025 №2069.pdf 12.02.2025 11:43
- рішення від 11.02.2025 №2069.pdf 13.02.2025 14:18
- Відповідь.docx 06.02.2025 14:41
- Відповідь.pdf 06.02.2025 14:41
- Протокол АМКУ.pdf 14.02.2025 14:14
Пункт скарги
Для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, відповідної галузі акредитації або іншим способом визначеним законодавством;
або
- зразку маркування (для технічних регламентів, які передбачають обов’язкову наявність такого маркування);
або
- сертифікату експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови КМУ від 13.01.2016 №95).
1.2 Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або іншим способом визначеним законодавством з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
1.3 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
1.4 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
1.5 Якщо оцінка відповідності продукції вимогам технічних регламентів проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» в чинній редакції.
Відповідно до додатку А додатку 1 до тендерної документації:
Пояс запобіжний лямковий
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Вимогам технічних регламентів:
Технічний регламент засобів індивідуального захисту.
Пояс запобіжний
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 2 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Вимогам технічних регламентів:
Технічний регламент засобів індивідуального захисту.
В складі пропозиції учасника надано:
- Декларація про відповідність №1/2022 ( файл «1.3 Декларація.pdf»);
- Лист №35/36.5-36 від 13.01.2025 (файл «1.5 Лист Сертиф центру.pdf»);
- Гарантійний лист № 07/01/03 від 07.01.2025 року (файл «1.4 Гарантійний лист 1.pdf»)
Надані документи не відповідають вимогам Замовника, оскільки декларація про відповідність має термін дії з 15.12.2023 до 31.12.2024. Крім того, цей документ не був чинним на кінцеву дату подання тендерних пропозиції, хоча учасник в ціновій пропозиції зазначає документи, що підтверджують відповідність – декларація про відповідність та керівництво з експлуатації.
Також варто зазначити, що на вимогу п. 1.4. було надано лист №35/36.5-36 від 13.01.2025 від Криворізької філії ДП «Дніпростандартметрологія», в якому вказано, що сертифікати експертизи тупи будуть переоформлені з урахуванням кінцевого строку дії діючих сертифікатів. Тобто, учасник, або виробник, вже має діючі сертифікати експертизи типу, проте не надає їх в складі тендерної пропозиції.
Варто зауважити, що п 1.4. передбачав, що саме учасником розпочинається процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, проте лист від органу оцінки наданий саме для ТОВ «Завод металовиробів «Вертикаль», яке не є учасником закупівлі. Вказане також підтверджене учасником в гарантійному листі № 07/01/03 від 07.01.2025 року, де стверджується, що саме виробник ТОВ «Завод металовиробів «Вертикаль» розпочав та проводить роботи з оцінки відповідності, а не учасник.
Таким чином, тендерна пропозиції учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
UA_2024_12_26_003413_a_Протокол_про_визнання_переможцем_торгів.docx
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"
У наданих документах, копії ГОСТ/ДСТУ/ГСТУ/ТУ та/або зразку сертифіката якості/зразку паспорта виробника/іншому документі виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару, повинні бути підтверджені технічні і якісні характеристикам згідно Додатку А тендерної документації.. У разі відсутності в технічній документації виробника (нормативному документі або витягах з нього, етикетці, паспорті тощо) деяких технічних характеристик з тих, що зазначені у вимогах покупця, постачальником може бути підтверджено відповідність вказаним характеристикам у гарантійному листі, де зазначаються такі характеристики і гарантується їх відповідність вимогам покупця.
Відповідно до п. 3. додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: Цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації.
Відповідно до інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції додатку 4 до тендерної документації: У колонці 4 зазначається повне найменування товару (назва, тип, вид тощо) відповідно до нормативно-технічної документації.
В складі пропозиції учасника надано:
- Цінова пропозиція № 07/01/08 від 07.01.2025 року (файл «2.3 Цінова пропозиція.doc»);
- Керівництво з експлуатації на пояс лямковий комбінований ПЛК-2 (файл «1.11 Документ виробника.pdf», сторінка 1-2);
- Керівництво з експлуатації на пояс запобіжний безлямковий ПБ-1 файл «1.11 Документ виробника.pdf», сторінка 3-4);
- Гарантійний лист №07/01/04 від 07.01.2025 (файл «1.6 Гарантійний лист 2.pdf»);
- Декларація про відповідність №1/2022 ( файл «1.3 Декларація.pdf»)
Відповідно до цінової пропозиції учасник запропонував товар: Пояс лямковий комбінований ПЛК-2 та Пояс безлямковий ПБ-1 зі стропом із сталевого тросу з карабіном К55, проте надані документи не підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання, зокрема:
Керівництво з експлуатації на пояс лямковий комбінований ПЛК-2 не підтверджує походження та наступні характеристики визначені датком А додатку 2 до тендерної документації:
- ширина основних ременів має бути не менше ніж 40 мм, ширина вторинних ременів — не менше ніж 20 мм. Кріпильний елемент(и), що утримує від падіння, розміщується спереду на грудях і/або на спині, і/або на обох плечах користувача. Ткані стрічки та швейні нитки спорядження з одинарних або комплексних синтетичних волокон цільового призначення. Міцність на розрив синтетичного волокна має бути не менше ніж 0,6 Н/текс. Нитки, які використовують для зшивання, фізично сумісні з тканою стрічкою та бути однакової з нею якості з контрастним відтінком або кольором. Спорядження для всього тіла має охоплювати ремені чи подібні елементи, розміщені в зоні таза та на плечах;
- запірні елементи мають відповідати вимогам ДСТУ EN 362:2017;
- розмірну сітку, умови пакування та маркування;
- інші характеристики.
Керівництво з експлуатації на пояс запобіжний безлямковий ПБ-1 не підтверджує походження та наступні характеристики визначені датком А додатку 2 до тендерної документації:
- Що товар відповідає ДСТУ 4304:2004;
- Познакам, зазначеним в документації;
- Розміру поясу;
- Що товар оснащується малим чи великим карабіном К-55;
- Ширина кушака для запобіжних монтерських поясів повинна бути від 100 мм до 200 мм в середині та не менше 60 мм в інших частинах. Металеві деталі поясу, що піддаються корозії повинні мати антикорозійне покриття;
Паскові стрічки та нитки повинні бути з хімічного волокна, які за складом відповідають поліаміду або поліестеру. Швацькі нитки для закріплювання вузлів пояса з ремінною стрічкою повинні мати порівняно однакову якість, вони повинні відрізнятись кольором фарбовання. Тканинні матеріали паска і кушака повинні бути яскравого кольору;
- умови пакування та маркування;
- інші характеристики.
Варто звернути увагу, що учасник надає окреме керівництво з експлуатацією на строп зі сталевого тросу. Тобто, керівництво з експлуатації на пояс запобіжний безлямковий ПБ-1 взагалі не містить інформації про стропи, як цілісний продукт.
Також, в назві учасник зазначив, що використовує карабін К-55, проте в жодному з документів про такий карабін немає згадки.
Гарантійний лист №07/01/04 від 07.01.2025 також не містить такі характеристики і не гарантується їх відповідність вимогам покупця, крім ДСТУ.
Декларація про відповідність №1/2022 не є чинною (див. Пункт 1 скарги) не підтверджує якість та походження продукції.
Крім того, учасник надав довідку № 07/01/01 від 07.01.2025 року, яка не підтверджує якість та походження продукції, а також не гарантується відповідність характеристик вимогам покупця. Разом з тим, узагальнена назва предмета закупівлі зазначена в ній – Респіратор протипиловий за першою позицією.
Також, учасником надана порівняльна таблиця № 07/01/06 від 07.01.2025 року, яка також не підтверджує якість та походження продукції, а також не гарантується відповідність характеристик вимогам покупця.
Більше того, опис наведений в цій таблиці та керівництві з експлуатації містить інший товар ніж закуповується замовником, зокрема за першою позицією пропонується пояс лямковий комбінований ПЛК-2, який являє собою комбінацію лямкового і безлямкового поясі, також не відповідає розмірна сітка, яка не враховує зріст та обхват грудної клітини, а також не підтверджені всі інші характеристики додатку А додатку 2 до тендерної документації за кожною з позицій.
Таким чином, тендерна пропозиції учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 56/7 від 27.01.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
UA_2024_12_26_003413_a_Протокол_про_визнання_переможцем_торгів.docx
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ" переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"
Щодо відповіді на вимогу скасувати прийняте рішення щодо відхилення пропозиції
Документів не завантажено.
щодо усунення неправомірного відхилення пропозиції 22.01.2025
Документів не завантажено.