• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пояси запобіжні

Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

100 875.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 008.75 UAH
Період оскарження: 26.12.2024 10:46 - 12.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: ec225b7b9fea4bb48542b61b59cb3528
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-26-003413-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 11.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.02.2025 17:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.02.2025 14:19
Дата виконання рішення Замовником: 14.02.2025 14:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 11.02.2025 № 2069-р/пк-пз
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека-Комплекс", Дьомочкіна Людмила Петрівна 380637508926 complex2009@ukr.net http://b-k.net.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c4ffc1f9f5854f3f963b13bbe56aacee
Заголовок пункту скарги: Щодо документів оцінки відповідності вимогам технічних регламентів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.1 додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме:
Для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів (у випадку відсутності таких вимог декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, відповідної галузі акредитації або іншим способом визначеним законодавством;
або
- зразку маркування (для технічних регламентів, які передбачають обов’язкову наявність такого маркування);
або
- сертифікату експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови КМУ від 13.01.2016 №95).
1.2 Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або іншим способом визначеним законодавством з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
1.3 Документи про відповідність повинні бути чинними за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Якщо строк дії документу про відповідність продукції закінчується до кінця року постачання продукції, учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного.
1.4 Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, учасник надає відповідний документ від органу оцінки відповідності, із зазначенням орієнтовних строків завершення зазначеної процедури, та гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше постачання першої партії продукції.
1.5 Якщо оцінка відповідності продукції вимогам технічних регламентів проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» в чинній редакції.
Відповідно до додатку А додатку 1 до тендерної документації:
Пояс запобіжний лямковий
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Вимогам технічних регламентів:
Технічний регламент засобів індивідуального захисту.
Пояс запобіжний
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 2 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Вимогам технічних регламентів:
Технічний регламент засобів індивідуального захисту.

В складі пропозиції учасника надано:
- Декларація про відповідність №1/2022 ( файл «1.3 Декларація.pdf»);
- Лист №35/36.5-36 від 13.01.2025 (файл «1.5 Лист Сертиф центру.pdf»);
- Гарантійний лист № 07/01/03 від 07.01.2025 року (файл «1.4 Гарантійний лист 1.pdf»)

Надані документи не відповідають вимогам Замовника, оскільки декларація про відповідність має термін дії з 15.12.2023 до 31.12.2024. Крім того, цей документ не був чинним на кінцеву дату подання тендерних пропозиції, хоча учасник в ціновій пропозиції зазначає документи, що підтверджують відповідність – декларація про відповідність та керівництво з експлуатації.
Також варто зазначити, що на вимогу п. 1.4. було надано лист №35/36.5-36 від 13.01.2025 від Криворізької філії ДП «Дніпростандартметрологія», в якому вказано, що сертифікати експертизи тупи будуть переоформлені з урахуванням кінцевого строку дії діючих сертифікатів. Тобто, учасник, або виробник, вже має діючі сертифікати експертизи типу, проте не надає їх в складі тендерної пропозиції.
Варто зауважити, що п 1.4. передбачав, що саме учасником розпочинається процедура оцінки відповідності щодо заявленої продукції, проте лист від органу оцінки наданий саме для ТОВ «Завод металовиробів «Вертикаль», яке не є учасником закупівлі. Вказане також підтверджене учасником в гарантійному листі № 07/01/03 від 07.01.2025 року, де стверджується, що саме виробник ТОВ «Завод металовиробів «Вертикаль» розпочав та проводить роботи з оцінки відповідності, а не учасник.
Таким чином, тендерна пропозиції учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: d533001ff3854317ab2c9a55ecbef21f
Заголовок пункту скарги: Щодо документів, які підтверджуються якість та походження продукції.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 2.3. додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)2.
У наданих документах, копії ГОСТ/ДСТУ/ГСТУ/ТУ та/або зразку сертифіката якості/зразку паспорта виробника/іншому документі виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики товару, повинні бути підтверджені технічні і якісні характеристикам згідно Додатку А тендерної документації.. У разі відсутності в технічній документації виробника (нормативному документі або витягах з нього, етикетці, паспорті тощо) деяких технічних характеристик з тих, що зазначені у вимогах покупця, постачальником може бути підтверджено відповідність вказаним характеристикам у гарантійному листі, де зазначаються такі характеристики і гарантується їх відповідність вимогам покупця.
Відповідно до п. 3. додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: Цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації.
Відповідно до інструкція (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції додатку 4 до тендерної документації: У колонці 4 зазначається повне найменування товару (назва, тип, вид тощо) відповідно до нормативно-технічної документації.

В складі пропозиції учасника надано:
- Цінова пропозиція № 07/01/08 від 07.01.2025 року (файл «2.3 Цінова пропозиція.doc»);
- Керівництво з експлуатації на пояс лямковий комбінований ПЛК-2 (файл «1.11 Документ виробника.pdf», сторінка 1-2);
- Керівництво з експлуатації на пояс запобіжний безлямковий ПБ-1 файл «1.11 Документ виробника.pdf», сторінка 3-4);
- Гарантійний лист №07/01/04 від 07.01.2025 (файл «1.6 Гарантійний лист 2.pdf»);
- Декларація про відповідність №1/2022 ( файл «1.3 Декларація.pdf»)

Відповідно до цінової пропозиції учасник запропонував товар: Пояс лямковий комбінований ПЛК-2 та Пояс безлямковий ПБ-1 зі стропом із сталевого тросу з карабіном К55, проте надані документи не підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання, зокрема:
Керівництво з експлуатації на пояс лямковий комбінований ПЛК-2 не підтверджує походження та наступні характеристики визначені датком А додатку 2 до тендерної документації:
- ширина основних ременів має бути не менше ніж 40 мм, ширина вторинних ременів — не менше ніж 20 мм. Кріпильний елемент(и), що утримує від падіння, розміщується спереду на грудях і/або на спині, і/або на обох плечах користувача. Ткані стрічки та швейні нитки спорядження з одинарних або комплексних синтетичних волокон цільового призначення. Міцність на розрив синтетичного волокна має бути не менше ніж 0,6 Н/текс. Нитки, які використовують для зшивання, фізично сумісні з тканою стрічкою та бути однакової з нею якості з контрастним відтінком або кольором. Спорядження для всього тіла має охоплювати ремені чи подібні елементи, розміщені в зоні таза та на плечах;
- запірні елементи мають відповідати вимогам ДСТУ EN 362:2017;
- розмірну сітку, умови пакування та маркування;
- інші характеристики.
Керівництво з експлуатації на пояс запобіжний безлямковий ПБ-1 не підтверджує походження та наступні характеристики визначені датком А додатку 2 до тендерної документації:
- Що товар відповідає ДСТУ 4304:2004;
- Познакам, зазначеним в документації;
- Розміру поясу;
- Що товар оснащується малим чи великим карабіном К-55;
- Ширина кушака для запобіжних монтерських поясів повинна бути від 100 мм до 200 мм в середині та не менше 60 мм в інших частинах. Металеві деталі поясу, що піддаються корозії повинні мати антикорозійне покриття;
Паскові стрічки та нитки повинні бути з хімічного волокна, які за складом відповідають поліаміду або поліестеру. Швацькі нитки для закріплювання вузлів пояса з ремінною стрічкою повинні мати порівняно однакову якість, вони повинні відрізнятись кольором фарбовання. Тканинні матеріали паска і кушака повинні бути яскравого кольору;
- умови пакування та маркування;
- інші характеристики.
Варто звернути увагу, що учасник надає окреме керівництво з експлуатацією на строп зі сталевого тросу. Тобто, керівництво з експлуатації на пояс запобіжний безлямковий ПБ-1 взагалі не містить інформації про стропи, як цілісний продукт.
Також, в назві учасник зазначив, що використовує карабін К-55, проте в жодному з документів про такий карабін немає згадки.

Гарантійний лист №07/01/04 від 07.01.2025 також не містить такі характеристики і не гарантується їх відповідність вимогам покупця, крім ДСТУ.
Декларація про відповідність №1/2022 не є чинною (див. Пункт 1 скарги) не підтверджує якість та походження продукції.
Крім того, учасник надав довідку № 07/01/01 від 07.01.2025 року, яка не підтверджує якість та походження продукції, а також не гарантується відповідність характеристик вимогам покупця. Разом з тим, узагальнена назва предмета закупівлі зазначена в ній – Респіратор протипиловий за першою позицією.
Також, учасником надана порівняльна таблиця № 07/01/06 від 07.01.2025 року, яка також не підтверджує якість та походження продукції, а також не гарантується відповідність характеристик вимогам покупця.
Більше того, опис наведений в цій таблиці та керівництві з експлуатації містить інший товар ніж закуповується замовником, зокрема за першою позицією пропонується пояс лямковий комбінований ПЛК-2, який являє собою комбінацію лямкового і безлямкового поясі, також не відповідає розмірна сітка, яка не враховує зріст та обхват грудної клітини, а також не підтверджені всі інші характеристики додатку А додатку 2 до тендерної документації за кожною з позицій.
Таким чином, тендерна пропозиції учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 56/7 від 27.01.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Щодо відповіді на вимогу скасувати прийняте рішення щодо відхилення пропозиції

Номер: ceac8b2a68eb42fcb6b122069da72e6b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-26-003413-a.b2
Назва: Щодо відповіді на вимогу скасувати прийняте рішення щодо відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику Дякуємо за відповідь! Просимо вас переглянути тендерну документацію, а саме наступне тлумачення зазначене у Додатку 4 до тендерної документації: "Форма «Цінова пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник/переможець процедури закупівлі не повинен відступати від даної форми." Оскільки, в даній форми (ВІД ЯКОЇ НЕ МОЖНА ВІДСТУПАТИ) зазначено: "Рік/дата*¹ виготовлення, ВИРОБНИК та країна походження", і не має ЖОДНОГО слова що найменування товару має містити інформацію щодо торгової марки, яка є власністю ВИРОБНИКА - то чи не логічно і в межах законодавства вказувати в даній формі саме ВИРОБНИКА, а не торгову марку? Оскільки в складі тендерної пропозиції учасника міститься сертифікат про експертизу зразка та декларація про відповідність в яких зазначено, що ВИРОБНИКОМ продукції є ТОВ «Інд’Захист», а ТМ UP SKY, то чи точно в складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ ВИРОБНИКА? Окрім того, в наданій вище "відповіді", учасник не бачить відповіді на питання щодо сканованих зразків документів ВИРОБНИКА, а саме паспортів, а саме: підпункту 7.6 пункту 7 про гарантійні зобов’язання зазначена інформація щодо виробника продукції ТОВ «Інд’Захист». Розуміючи, що виникло прикре непорозуміння і Замовник не міг умисно, з якихось причин, відхилити економічно вигідні пропозиції двох учасників, які приймали участь у аукціоні на зниження ціни, а орієнтується на первинну та остаточну пропозицію останнього учасника, яка є близькою до очікуваної вартості - просимо вас все ж задовільнити вимогу, яка була зазначена вище
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка «Цінова пропозиція» в якій зазначено, що виробником товару, який пропонується до постачання є ТОВ «Інд’Захист». Найменування товару не містить інформації щодо торгової марки. Враховуючи вище наведене в складі пропозиції учасника відсутній документ виробника, що суперечить вимогам підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 2 Додатку 2 тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

щодо усунення неправомірного відхилення пропозиції 22.01.2025

Номер: 19241324aaa346068f718f8321244a2f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-26-003413-a.c1
Назва: щодо усунення неправомірного відхилення пропозиції 22.01.2025
Вимога:
ТОВ "ОЛ&ТЕ ГРУП» подало пропозицію щодо закупівлі UA-2024-12-26-003413-a, яка проводиться за постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Відповідно до Протоколу №56/5 від 21.01.2025, уповноваженою особою було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника ТОВ "ОЛ&ТЕ ГРУП". Згідно з частиною 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» , пропозиція учасника ТОВ "ОЛ&ТЕ ГРУП» була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям, які встановлені статтею 16 Закону та на відсутність підстав установлених пунктом 47 Особливостей та вимогам тендерної документації. В результаті розгляду уповноважена особа вирішила, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ОЛ&ТЕ ГРУП" не відповідає абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: - продукція є ТОВ «ІндЗахист». В складі пропозиції учасника відсутні скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, що суперечить підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації (містяться зразки паспортів «UP SKY»). - в складі пропозиції учасника міститься довідка відомості про учасника не у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, що суперечить підпункту 6.2 пункту 6 Розділу 2 Додатку 2 тендерної документації. - відповідно до пункту 3 Розділу 2 Додатку 2 тендерної документації, учасник надає довідку «Цінова пропозиція» у відповідності Додатку 4 тендерної документації. В складі пропозиції учасника міститься довідка «Цінова пропозиція» не у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, що суперечить Додатку 4тендерної документації. Таким чином, в Протоколі №56/5 від 21.01.2025 було зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ «ОЛ&ТЕ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки продукція є виробництва ТОВ «Інд Захист», а зразки паспортів «UP SKY» та вирішила не розміщувати повідомлення з вимогою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей Однак, зауважуємо що «UP SKY» - є торговельна марка виробника ТОВ «ІНД’ЗАХИСТ», що зазначено в декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів та сертифікату експертизи типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В відповідно до постанови КМУ від 13.01.2016 №95), які замовник вимагав як Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі, та які ТОВ «ОЛ&ТЕ ГРУП» надало у складі тендерної пропозиції. Окрім того, в зразках паспортів, в підпункту 7.6 пункту 7 про гарантійні зобов’язання зазначена інформація щодо виробника продукції ТОВ «Інд’Захист». Вважаємо, що пропозицію учасника ТОВ «ОЛ&ТЕ ГРУП» була відхилена неправомірно та вимагаємо скасувати прийняте рішення щодо відхилення пропозиції. Зазначаємо, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, тому залишаємо за собою право звернутись до АМКУ з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, у відповідь на вимогу, повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка «Цінова пропозиція» в якій зазначено, що виробником товару, який пропонується до постачання є ТОВ «Інд’Захист». Найменування товару не містить інформації щодо торгової марки. На відповідність пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника міститься сертифікат про експертизу зразка та декларація про відповідність в яких зазначено, що виробником продукції є ТОВ «Інд’Захист». Відповідно до умов підпункту 2.3 пункту 2 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації, учасник повинен надати на кожен вид продукції скановані зразки документів ВИРОБНИКА, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання. В складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ ВИРОБНИКА. Враховуючи, що тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей (в даному випадку невідповідність - довідки відомості про учасника) відповідно до пункту 43 Особливостей, в електронній системі закупівель не розміщується.
Статус вимоги: Відхилено