-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спеціалізована хімічна продукція
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 183 робочих дні
167 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 835.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 835.00 UAH
Період оскарження:
25.12.2024 14:38 - 30.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на безпідставне рішення Замовника
Номер:
4d10390bb28a4dc5bad68b194012c064
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-25-009467-a.b1
Назва:
Скарга на безпідставне рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Повідомлення про намір укласти договір.doc 21.01.2025 22:18
- Протокол визначення переможця.doc 21.01.2025 22:18
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 21.01.2025 22:18
- sign.p7s 21.01.2025 22:19
- рішення від 23.01.2025 № 1026.pdf 23.01.2025 14:12
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.01.2025 № 1453.pdf 31.01.2025 11:52
- рішення від 30.01.2025 № 1453.pdf 03.02.2025 15:51
- Додаток 1_Технічні якісні характеристики.pdf 24.01.2025 15:02
- Додаток 2_Сертифікати ISO(лист-пояснення).pdf 24.01.2025 15:02
- Додаток 3_ ISO 9001.pdf 24.01.2025 15:02
- Додаток 4 _ ISO 14001.pdf 24.01.2025 15:02
- Додаток 5 _ ISO 28001.pdf 24.01.2025 15:02
- Додаток 6 _ Декларація.pdf 24.01.2025 15:02
- Пояснення АТ ЧОЕ до АМКУ з приводу скарги.doc 24.01.2025 15:02
- Пояснення АТ ЧОЕ до АМКУ з приводу скарги.pdf 24.01.2025 15:02
- Протокол про скасування рішення щодо визначення переможця.doc 17.02.2025 10:31
- Протокол про скасування рішення щодо визначення переможця.doc 17.02.2025 10:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.01.2025 22:20
Дата розгляду скарги:
30.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.01.2025 14:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.02.2025 15:51
Дата виконання рішення Замовником:
17.02.2025 10:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії АМКУ від 30.01.2025 № 1453-р/пк-пз в електронній системі закупівель замовник розміщує підтвердження такого змісту: «Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.01.2025 № 1453-р/пк-пз рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТПК АЛЬФА ЛТД» переможцем процедури закупівлі UA-2024-12-25-009467-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5615095a36c64ebd908d23a221441aa9
Заголовок пункту скарги:
Скарга на безпідставне рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Учаснику ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД" оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей наступного змісту: «Вимога про усунення невідповідностей
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД" не надав сертифікати: ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ISO 28001:2009 «Система управління безпекою ланцюга постачання» та Декларацію складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Вимога надати вище вказані документи до тендерної документації.»
Рішенням уповноваженої особи Замовника №2/1 від 16.01.2025 року, (далі – Рішення) переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД" (далі - Учасник).
16.01.2025 року Замовником оприлюднено намір укласти з ним договір про закупівлю.
Скаржник вважає Рішення безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступні фактори:
Додаток 1 до тендерної документації містить вимоги надати:
Учасник має надати декларацію складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Роз’яснення щодо ненадання декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, у тендерній пропозиції
Ненадання учасником тендерної пропозиції декларації про відповідність, складеної відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, є порушенням вимог тендерної документації. Таке порушення має серйозні наслідки, оскільки декларація є важливим документом, що підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам закупівлі. Відсутність цього документа призводить до необхідності відхилення тендерної пропозиції з наступних причин:
1. Обов’язковість надання документа
У тендерній документації, зокрема в Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», вказано, що учасники повинні надати документи, перелічені в переліку. Декларація про відповідність, складена за ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, якщо вона передбачена, є обов’язковим технічним документом, який має бути включений до складу тендерної пропозиції.
Відсутність цього документа означає, що учасник не виконав встановлених умов тендерної документації. Це є порушенням пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», який регламентує, що учасники зобов’язані подати всі документи, необхідні для підтвердження відповідності пропозиції вимогам тендерної документації.
2. Юридичне значення декларації
Декларація про відповідність є офіційним документом, який підтверджує, що продукція, запропонована учасником, відповідає вимогам технічних регламентів і стандартів. Вона забезпечує замовника впевненістю в якості та відповідності продукції технічним, безпечним і експлуатаційним характеристикам, які є обов’язковими для предмета закупівлі.
Без цього документа замовник не може об’єктивно оцінити відповідність тендерної пропозиції вимогам. Це ставить під сумнів законність і прозорість процедури закупівлі.
3. Підстава для відхилення пропозиції
У розділі V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» вказано, що замовник має право відхилити тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Згідно з пунктом 5 цього розділу, ненадання документа, який є обов’язковим для підтвердження відповідності, є підставою для відхилення пропозиції.
Також у пункті 2 розділу V зазначено, що пропозиція, яка не відповідає технічній специфікації або іншим вимогам тендерної документації, не може бути прийнята до розгляду. Декларація про відповідність є частиною технічної документації, а її відсутність робить пропозицію автоматично невідповідною.
4. Ризики для замовника
Прийняття тендерної пропозиції без декларації створює серйозні ризики для замовника:
• Відсутність документального підтвердження відповідності продукції може призвести до постачання товару, який не відповідає заявленим технічним характеристикам.
• Це може стати підставою для виникнення спорів із постачальником, зриву строків виконання договору або необхідності повторного проведення процедури закупівлі.
• Недотримання вимог тендерної документації може бути розцінено як порушення принципів публічних закупівель, зокрема принципу недискримінації та рівності учасників.
5. Недопустимість внесення змін після розкриття пропозицій
Згідно з пунктом 4 розділу V тендерної документації, після розкриття пропозицій учасник не може додавати відсутні документи, крім випадків усунення незначних невідповідностей, зазначених замовником. Оскільки декларація про відповідність є ключовим технічним документом, її відсутність не може бути виправлена шляхом додавання документів після розкриття пропозицій.
6. Принципи публічних закупівель
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації, процедура закупівель має відповідати принципам прозорості, відкритості та недискримінації. Прийняття пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, порушує ці принципи та може бути оскаржене іншими учасниками або перевіряючими органами.
7. Незаконність надання можливості усунути невідповідності ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД"
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України вiд 12 жовтня 2022 № 1178 (в редакції постанови від 12 травня 2023 р. № 471), замовник може вимагати усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у тендерній пропозиції, шляхом розміщення відповідного повідомлення в електронній системі закупівель у строк, що не може бути меншим, ніж два робочі дні до завершення строку розгляду пропозицій.
ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД" не надало обов’язкові сертифікати ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ISO 28001:2009 «Система управління безпекою ланцюга постачання» та декларацію, складену відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Надання можливості усунути невідповідності щодо декларації про відповідність є порушенням, оскільки цей документ є обов’язковим для підтвердження відповідності пропозиції.
Вимога надати документи у строк, менший за два робочі дні, як і можливість усунення відсутності декларації про відповідність, порушує законодавчі норми та принципи публічних закупівель, оскільки:
• Декларація є обов’язковим технічним документом, відсутність якого унеможливлює належну оцінку пропозиції.
• Законодавство передбачає виключення можливості додавання критично важливих документів після завершення строку подання пропозицій.
Висновок
Ненадання декларації про відповідність, складеної за ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, є суттєвим порушенням умов тендерної документації. Надання учаснику ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД" можливості усунути цю невідповідність є незаконним і суперечить пункту 43 Особливостей. Тендерна пропозиція такого учасника повинна бути відхилена на підставі:
• Розділу V пункту 5 тендерної документації;
• Вимог Особливостей здійснення публічних закупівель;
• Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення рівності та об’єктивності оцінки пропозицій.
Відхилення таких пропозицій є необхідним для забезпечення прозорості та законності процедури закупівель, а також для уникнення ризиків, пов’язаних із порушенням вимог закупівельного законодавства.
Враховуючи викладене, учаснику ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД" незеконно надано вимогу на усунення невідповідностей. Пропозиція Учасника ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД" має бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД" не надав сертифікати: ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ISO 28001:2009 «Система управління безпекою ланцюга постачання» та Декларацію складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Вимога надати вище вказані документи до тендерної документації.»
Рішенням уповноваженої особи Замовника №2/1 від 16.01.2025 року, (далі – Рішення) переможцем процедури закупівлі визначено ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД" (далі - Учасник).
16.01.2025 року Замовником оприлюднено намір укласти з ним договір про закупівлю.
Скаржник вважає Рішення безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступні фактори:
Додаток 1 до тендерної документації містить вимоги надати:
Учасник має надати декларацію складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Роз’яснення щодо ненадання декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, у тендерній пропозиції
Ненадання учасником тендерної пропозиції декларації про відповідність, складеної відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, є порушенням вимог тендерної документації. Таке порушення має серйозні наслідки, оскільки декларація є важливим документом, що підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам закупівлі. Відсутність цього документа призводить до необхідності відхилення тендерної пропозиції з наступних причин:
1. Обов’язковість надання документа
У тендерній документації, зокрема в Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», вказано, що учасники повинні надати документи, перелічені в переліку. Декларація про відповідність, складена за ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, якщо вона передбачена, є обов’язковим технічним документом, який має бути включений до складу тендерної пропозиції.
Відсутність цього документа означає, що учасник не виконав встановлених умов тендерної документації. Це є порушенням пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», який регламентує, що учасники зобов’язані подати всі документи, необхідні для підтвердження відповідності пропозиції вимогам тендерної документації.
2. Юридичне значення декларації
Декларація про відповідність є офіційним документом, який підтверджує, що продукція, запропонована учасником, відповідає вимогам технічних регламентів і стандартів. Вона забезпечує замовника впевненістю в якості та відповідності продукції технічним, безпечним і експлуатаційним характеристикам, які є обов’язковими для предмета закупівлі.
Без цього документа замовник не може об’єктивно оцінити відповідність тендерної пропозиції вимогам. Це ставить під сумнів законність і прозорість процедури закупівлі.
3. Підстава для відхилення пропозиції
У розділі V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» вказано, що замовник має право відхилити тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Згідно з пунктом 5 цього розділу, ненадання документа, який є обов’язковим для підтвердження відповідності, є підставою для відхилення пропозиції.
Також у пункті 2 розділу V зазначено, що пропозиція, яка не відповідає технічній специфікації або іншим вимогам тендерної документації, не може бути прийнята до розгляду. Декларація про відповідність є частиною технічної документації, а її відсутність робить пропозицію автоматично невідповідною.
4. Ризики для замовника
Прийняття тендерної пропозиції без декларації створює серйозні ризики для замовника:
• Відсутність документального підтвердження відповідності продукції може призвести до постачання товару, який не відповідає заявленим технічним характеристикам.
• Це може стати підставою для виникнення спорів із постачальником, зриву строків виконання договору або необхідності повторного проведення процедури закупівлі.
• Недотримання вимог тендерної документації може бути розцінено як порушення принципів публічних закупівель, зокрема принципу недискримінації та рівності учасників.
5. Недопустимість внесення змін після розкриття пропозицій
Згідно з пунктом 4 розділу V тендерної документації, після розкриття пропозицій учасник не може додавати відсутні документи, крім випадків усунення незначних невідповідностей, зазначених замовником. Оскільки декларація про відповідність є ключовим технічним документом, її відсутність не може бути виправлена шляхом додавання документів після розкриття пропозицій.
6. Принципи публічних закупівель
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації, процедура закупівель має відповідати принципам прозорості, відкритості та недискримінації. Прийняття пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, порушує ці принципи та може бути оскаржене іншими учасниками або перевіряючими органами.
7. Незаконність надання можливості усунути невідповідності ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД"
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України вiд 12 жовтня 2022 № 1178 (в редакції постанови від 12 травня 2023 р. № 471), замовник може вимагати усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у тендерній пропозиції, шляхом розміщення відповідного повідомлення в електронній системі закупівель у строк, що не може бути меншим, ніж два робочі дні до завершення строку розгляду пропозицій.
ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД" не надало обов’язкові сертифікати ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», ISO 28001:2009 «Система управління безпекою ланцюга постачання» та декларацію, складену відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Надання можливості усунути невідповідності щодо декларації про відповідність є порушенням, оскільки цей документ є обов’язковим для підтвердження відповідності пропозиції.
Вимога надати документи у строк, менший за два робочі дні, як і можливість усунення відсутності декларації про відповідність, порушує законодавчі норми та принципи публічних закупівель, оскільки:
• Декларація є обов’язковим технічним документом, відсутність якого унеможливлює належну оцінку пропозиції.
• Законодавство передбачає виключення можливості додавання критично важливих документів після завершення строку подання пропозицій.
Висновок
Ненадання декларації про відповідність, складеної за ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, є суттєвим порушенням умов тендерної документації. Надання учаснику ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД" можливості усунути цю невідповідність є незаконним і суперечить пункту 43 Особливостей. Тендерна пропозиція такого учасника повинна бути відхилена на підставі:
• Розділу V пункту 5 тендерної документації;
• Вимог Особливостей здійснення публічних закупівель;
• Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення рівності та об’єктивності оцінки пропозицій.
Відхилення таких пропозицій є необхідним для забезпечення прозорості та законності процедури закупівель, а також для уникнення ризиків, пов’язаних із порушенням вимог закупівельного законодавства.
Враховуючи викладене, учаснику ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД" незеконно надано вимогу на усунення невідповідностей. Пропозиція Учасника ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД" має бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення №2/1 від 16.01.2025 року про визначення ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД" переможцем процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в закупівлі № UA-2024-12-25-009467-a та дискваліфікувати Учасника ТОВ "ТПК АЛЬФА ЛТД".
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга незаконна відміна торгів
Номер:
95219fa29537480eb466a020a35d6cb1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-25-009467-a.a2
Назва:
Скарга незаконна відміна торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 21 від 08.04.2025.doc 08.04.2025 14:26
- Пояснення АТ ЧОЕ до АМКУ з приводу скарги 2.doc 20.03.2025 16:22
- Рішення від 25.03.2025 № 4651.pdf 28.03.2025 14:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2025 № 4651.pdf 26.03.2025 13:37
- Рішення від 18.03.2025 № 4182.pdf 18.03.2025 16:34
- sign.p7s 15.03.2025 23:23
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 15.03.2025 23:23
- Повідомлення про відміну закупівлі.doc 15.03.2025 23:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.03.2025 23:32
Дата розгляду скарги:
25.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.03.2025 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.03.2025 14:07
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2025 14:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії АМКУ від 25.03.2025 № 4651-р/пкпз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596) від 15 березня 2025 № UA-2024-12-25-009467-a.a2 : «Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від акціонерне товариство "Чернігівобленерго" (код ЄДРПОУ: 22815333) скасуване рішення про відміну процедури закупівлі — "Спеціалізована хімічна продукція", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-25-009467-a. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b121ad37b4d3499d9b42c8069e252fef
Заголовок пункту скарги:
Скарга незаконна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
07.03.2025р. Замовником прийнято рішення (Протокол-повідомлення про відміну торгів № б/н від 07.03.2025р .) про (відміну відкритих торгів) згідно пункту 50 підпункту 2 Особливостей, а саме зазначено Замовником в протоколі:
На підставі вищенаведеного:
Скаржник зазначає:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в Протокол-повідомлення про відміну торгів № б/н від 07.03.2025р) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у Протокол-повідомлення про відміну торгів № б/н від 07.03.2025р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у Протокол-повідомлення про відміну торгів № б/н від 07.03.2025р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
На підставі вищенаведеного:
Скаржник зазначає:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в Протокол-повідомлення про відміну торгів № б/н від 07.03.2025р) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у Протокол-повідомлення про відміну торгів № б/н від 07.03.2025р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у Протокол-повідомлення про відміну торгів № б/н від 07.03.2025р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол-повідомлення про відміну торгів № б/н від 07.03.2025р). про відміну торгів.