• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування компресорного обладнання (Типів: НВЕ 5/0,9, НВЕ 10/0,7, НВЕ 10/0,7М, НВЕ 10/0,7Б, НВЕ 15/0,7, НВЕ 20/0,7, НГЕ22/0,7)

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Завершена

656 080.01 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 560.80 UAH
Період оскарження: 13.07.2018 08:31 - 28.07.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга до АМКУ

Номер: f8c034a2c9164038a1dcdac4b281334c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-13-000045-b.a2
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-07-13-000045-b регіональна філія "Південно-Західна залізниця" публічного акціонерного товариства "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі по тексту – Замовник) як замовником процедури закупівлі в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі по тексту – Закон) було забезпечено оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі предмету, а саме, послуги з технічного обслуговування компресорного обладнання (типів: НВЕ 5/0,9, НВЕ 10/0,7, НВЕ 10/0,7М, НВЕ 10/0,7Б, НВЕ 15/0,7, НВЕ 20/0,7, НГЕ22/0,7) код за ДК 021-2015 – 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки. У відповідності до положень оголошення про проведення зазначеної вище процедури закупівлі кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено як 01.08.2018 року. В рамках зазначеного вище строку власні тендерні пропозиції подали такі учасники як товариство з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСТЕХ-СЕРВІС" (далі по тексту – Скаржник), товариство з обмеженою відповідальності "ТОРГОВИЙ ДІМ "НІКМАС" (далі по тексту – ТОВ «ТД «НІКМАС») та товариство з обмеженою відповідальністю «ОБЕРІГ.КОМ» (далі по тексту – ТОВ «ОБЕРІГ.КОМ»). За підсумками проходження електронної оцінки тендерних пропозицій зазначених вище учасників, найбільш економічно вигідною було визначено цінові пропозиції Скаржника. З огляду на зазначене, відповідно до статті 28 Закону, Замовником було проведено розгляд тендерних пропозицій Скаржника. Результатом такого розгляду тендерної пропозиції Скаржника стало відхилення його тендерної пропозиції, згідно пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону, а саме через те, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам тендерної документації, що було викладено в оприлюдненому Замовником протоколі № 454/1 від 09.08.2018 року. Звертаємо увагу, що причини відхилення тендерної пропозиції Скаржника описані наступним чином: • не надано документи передбачені п.1.2 Додатку 5 тендерної документації, а саме: якщо учасник не є виробником компресорів, надати копії документів, а саме: договір з виробником та/або сертифікат дилера відповідно, до якого учасника визнано офіційним представником-дилера, та має право проведення сервісного обслуговування компресорів типів (згідно Розділу 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета(тів) закупівлі»). Скаржником було забезпечено детальний розгляд причин відхилення його тендерної пропозиції, що було описано в рішенні Замовника. В підсумку зазначеного, Скаржник наголошує на тому, що причини відхилення його тендерної пропозиції являються незаконними, необґрунтованими та необ’єктивним, а також їх зміст іде в розріз зі змістом положень тендерної документації щодо даної процедури відкритих торгів. У відповідності до пункту 1.2. додатку 5 до тендерної документації вимагається якщо учасник не є виробником компресорів, надати копії документів, а саме: договір з виробником та/або сертифікат дилера відповідно, до якого учасника визнано офіційним представником-дилера, та має право проведення сервісного обслуговування компресорів типів (згідно Розділу 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета(тів) закупівлі»). Звертаємо увагу на те, що вимогами тендерної документації не встановлено конкретної вимоги стосовно того, що типи компресорів, які відображені у відповідності сертифікаті мають у повній мірі відповідати типам компресорів, які встановлені вимогами тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Скаржника міститься, сертифікат офіційного представництва від виробника товариства з обмеженою відповідальністю «НВП «Український компресорний холдинг» №18120302, який у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації. Тому, з огляду на описані вище обставини, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена Замовником не правомірно. Крім того, зважаючи на явну
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 13.09.2018 20:08
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 13.09.2018 20:08
Автор: ТОВ "НВП "ТРАНСТЕХ-СЕРВІС", Микола Гетьманський +380734253440 nmcrae@ukr.net
Вимога
Відхилено

вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: 59c22ab357de4d3d901aef36672d4522
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-13-000045-b.b1
Назва: вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
просимо внести відповідні зміни та усунути дискримінаційні умови ТД
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду вимоги щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне. Відповідно до ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється надавати тендерні пропозиції. Законом визначено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. З цього випливає, що вибір переліку характеристик обладнання та кваліфікаційних вимог до конкретних послуг відноситься до компетенції замовника торгів згідно з його потребами та технічними характеристиками виробництва. Предметом закупівлі є послуги з технічного обслуговування компресорного обладнання (код за ДК 021-2015 – 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки), найменування якої конкретизовано в тендерній документації, а саме НВЕ 5/0,9, НВЕ 10/0,7, НВЕ 10/0,7М, НВЕ 10/0,7Б, НВЕ 15/0,7, НВЕ 20/0,7, НГЕ22/0,7. Виробником обладнання предмету закупівлі є АТ «НВАТ ВНДІкомпресормаш». Гарантійне, післягарантійне обслуговування, ремонтні роботи здійснюються у відповідності до технічних умов виробника, паспорту на обладнання, інших рекомендацій заводу-виробника. Сертифікат дилера (офіційного представника) заводу-виробника може бути отриманий будь-яким суб’єктом господарювання, за заявою та після підтвердження відповідності сервісного центру вимогам заводу-виробника. Наявність даного документу засвідчує високу професійну кваліфікацію та необхідний досвід учасника публічних закупівель в проведенні сервісного обслуговування, виходячи зі специфіки вищезазначеного компресорного обладнання. Підтверджених фактів, які б свідчили про видачу сертифікатів дилера заводу-виробника виключно афілійованим особам АТ «НВАТ ВНДІкомпресормаш», або необґрунтованість відмови їх видачі іншим суб’єктами господарювання, які б унеможливлювали участь у закупівлях інших учасників, Вами не надано. Враховуючи зазначене, регіональною філією «Південно-Західна залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» не вбачається жодного пункту тендерної документації, який обмежує чи дискримінує суб’єкти господарювання. Вимога щодо надання договору з виробником та/або сертифікату дилера, відповідно до якого учасника визнано офіційним представником-дилера, та має право проведення сервісного обслуговування компресорів, спрямоване на отримання якісних послуг від підприємства, яке має необхідні знання та досвід, високу кваліфікацію для виконання такого виду робіт або надання послуг та забезпечення виконання зобов’язань в гарантійний та післягарантійний період. У відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Виходячи з вищевикладеного, Вашу пропозицію стосовно внесення змін до тендерної документації вважаємо необґрунтованою та залишаємо без розгляду.
Статус вимоги: Відхилено