-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення щомісячного технічного обслуговування системи протипожежного захисту, оповіщення людей про пожежу з виводом сигналу на пульт цілодобового пожежного спостереження за пожежною автоматикою ДК 021:2015- 50410000-2 Послуги з ремонту і технічне обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Завершена
32 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 162.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 162.50 UAH
Період оскарження:
25.12.2024 10:59 - 30.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірні дії Замовника у частині відхілення пропозіції
Номер:
28853e2284bd4339a95c0d980bf497dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-25-003562-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника у частині відхілення пропозіції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на відхілення криничанка.docx 08.01.2025 16:04
- протокол відхілення 2 від 06.01.2025.pdf 08.01.2025 16:04
- Обігово - сальдові відомості по рахунку 105.pdf 08.01.2025 16:04
- Свідоцтво авто 1516.pdf 08.01.2025 16:04
- Скарга на відхілення Криничанка.pdf 08.01.2025 16:04
- свідоцтво авто 5342.pdf 08.01.2025 16:04
- sign.p7s 08.01.2025 16:05
- рішення від 10.01.2025 №435.pdf 10.01.2025 12:18
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2025 №702.pdf 17.01.2025 10:27
- рішення від 16.01.2025 №702.pdf 17.01.2025 16:31
- Довідка наявність мат.бази для надання послуг нова.pdf 10.01.2025 15:18
- свідоцтво авто.pdf 10.01.2025 15:18
- 1. Пояснення на виконання рішення АМКУ.docx 10.01.2025 15:18
- Протокол 2 відхилення.pdf 10.01.2025 15:18
- Протокол 1 усунення невідповідностей.pdf 10.01.2025 15:18
- Довідка засновники, бенефіціари.pdf 10.01.2025 15:18
- Протокол відхилення ТОВ Сфера.doc 10.01.2025 15:18
- Довідка про засновників, учасників, акціонерів, кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи.pdf 10.01.2025 15:18
- Протокл не відповідності ТОВ Сфера.docx 10.01.2025 15:18
- Пояснення.pdf 10.01.2025 15:18
- Інформаційна довідка банкрутство.pdf 10.01.2025 15:18
- Загальна відповідь на вимогу.pdf 10.01.2025 15:18
- протокол 23 001.jpg 20.01.2025 08:52
- рішення від 16.01.2025 №702.pdf 20.01.2025 08:52
- протокол 23 001.jpg 20.01.2025 08:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.01.2025 16:19
Дата розгляду скарги:
16.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.01.2025 12:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.01.2025 16:31
Дата виконання рішення Замовником:
20.01.2025 08:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
46bf64dc32a64c6bba4b57f5e51b8322
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 10 додатку 1 тендерної документації Замовником встановлений кваліфікаційний критерій “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надати:
Довідку в довільній формі за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника з інформацією про наявність у Учасника, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання та матеріально-технічної бази. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в 16. Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, в т.ч офісного приміщення (оборотно-сальдова відомість, інвентаризаційний опис, акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, договір оренди, договір купівлі – продажу, договір про співпрацю, договір користування чи надання послуг тощо).
На виконання вимоги Скаржником 01.01.2025 року у складі тендерної пропозиції було оприлюднено файли “Довідка наявність мат.бази для надання послуг pdf ”, “Документи підтвердження мат.тех.бази,сертифікати ГПЦС pdf ” та “Обігово - сальдові відомості по рахункам pdf ”, які підтверджують, що матеріально-технічна база відповідає у повному обсязі умовам, визначеним в 16. Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. При цьому окремих вимог щодо наявності та надання документів саме на транспортні засоби учасника Замовником не встановлювалося.
На виконання вимоги про усунення порушення від 03.01.2025 року про те, що нібито свідоцтво на транспортний засіб АН 1567НК “є нечитаємим”, Скаржником, у зв'язку з обмеженим часом на виконання вимоги, з врахуванням того, що вказаний транспортний засіб на той час знаходився у командируванні для виконання послуг по інших об'єктах, було надано скановану копію свідоцтва на інший транспортний засіб АР5342НХ, яке є найбільш чітким та “читаемим”, враховуючи, що на балансі Скаржника стоїть 8 автомобілів (що підтверджується обігово – сальдовою відомістю по рахунку 105 за жовтень 2024 року, у якої вказані обидва транспортних засоби, яка була надана у складі тендерної пропозиції “Обігово - сальдові відомості по рахункам pdf ”). Яким чином заміна одного транспортного засобу іншим, якщо у Скаржника їх на балансі 8 може повпливати на зміну предмету закупівлі – незрозуміло.
Якщо б з боку Замовника була встановлена вимога про технічні характеристики, кількість та якість транспортних засобів, їх модифікацію (його найменування, марку, модель тощо), що будуть використовуватись саме під предмет закупівлі, то така зміна могла б вважатися такою, що якимось чином може вплинути на предмет закупівлі. Але таких критеріїв до учасників закупівлі не вимагалося. Слід зазначити, що наявність великої кількості автомобілів тільки покращує технічні характеристики предмету закупівлі, враховуючи місце розташування об'єктів Замовника.
Тобто Замовник жодним чином не довів та документально не обґрунтував привід та причину відхилення пропозиції Скаржника, саме як таку, що змінює предмет закупівлі.
Виходячи з вище викладеного, можна зробити висновок, що пропозиція ТОВ «СФЕРА» була неправомірно відхилена з підстави наведеної в Протоколі Уповноваженої особи №2 від 06.01.2025 року.
для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надати:
Довідку в довільній формі за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника з інформацією про наявність у Учасника, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, обладнання та матеріально-технічної бази. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в 16. Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852.
Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, в т.ч офісного приміщення (оборотно-сальдова відомість, інвентаризаційний опис, акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, договір оренди, договір купівлі – продажу, договір про співпрацю, договір користування чи надання послуг тощо).
На виконання вимоги Скаржником 01.01.2025 року у складі тендерної пропозиції було оприлюднено файли “Довідка наявність мат.бази для надання послуг pdf ”, “Документи підтвердження мат.тех.бази,сертифікати ГПЦС pdf ” та “Обігово - сальдові відомості по рахункам pdf ”, які підтверджують, що матеріально-технічна база відповідає у повному обсязі умовам, визначеним в 16. Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. При цьому окремих вимог щодо наявності та надання документів саме на транспортні засоби учасника Замовником не встановлювалося.
На виконання вимоги про усунення порушення від 03.01.2025 року про те, що нібито свідоцтво на транспортний засіб АН 1567НК “є нечитаємим”, Скаржником, у зв'язку з обмеженим часом на виконання вимоги, з врахуванням того, що вказаний транспортний засіб на той час знаходився у командируванні для виконання послуг по інших об'єктах, було надано скановану копію свідоцтва на інший транспортний засіб АР5342НХ, яке є найбільш чітким та “читаемим”, враховуючи, що на балансі Скаржника стоїть 8 автомобілів (що підтверджується обігово – сальдовою відомістю по рахунку 105 за жовтень 2024 року, у якої вказані обидва транспортних засоби, яка була надана у складі тендерної пропозиції “Обігово - сальдові відомості по рахункам pdf ”). Яким чином заміна одного транспортного засобу іншим, якщо у Скаржника їх на балансі 8 може повпливати на зміну предмету закупівлі – незрозуміло.
Якщо б з боку Замовника була встановлена вимога про технічні характеристики, кількість та якість транспортних засобів, їх модифікацію (його найменування, марку, модель тощо), що будуть використовуватись саме під предмет закупівлі, то така зміна могла б вважатися такою, що якимось чином може вплинути на предмет закупівлі. Але таких критеріїв до учасників закупівлі не вимагалося. Слід зазначити, що наявність великої кількості автомобілів тільки покращує технічні характеристики предмету закупівлі, враховуючи місце розташування об'єктів Замовника.
Тобто Замовник жодним чином не довів та документально не обґрунтував привід та причину відхилення пропозиції Скаржника, саме як таку, що змінює предмет закупівлі.
Виходячи з вище викладеного, можна зробити висновок, що пропозиція ТОВ «СФЕРА» була неправомірно відхилена з підстави наведеної в Протоколі Уповноваженої особи №2 від 06.01.2025 року.
×
-
Назва доказу:
свідоцтво авто 5342
-
Повʼязаний документ:
свідоцтво авто 5342.pdf
-
-
Назва доказу:
Свідоцтво авто 1516
-
Повʼязаний документ:
Свідоцтво авто 1516.pdf
-
-
Назва доказу:
Обігово - сальдові відомості по рахунку 105
-
Повʼязаний документ:
Обігово - сальдові відомості по рахунку 105.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол відхілення 2 від 06.01.2025
-
Повʼязаний документ:
протокол відхілення 2 від 06.01.2025.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення прийняте Протоколом Уповноваженої особи № 2 від 06.01.2025 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СФЕРА». Зобов’язати Замовника повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію ТОВ «СФЕРА».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на невиконання рішення органу оскарження та неправомірну відміну торгів
Номер:
26637e4d95f243d589e6e5be0e0cea09
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-25-003562-a.c2
Назва:
Скарга на невиконання рішення органу оскарження та неправомірну відміну торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Довідка про засновників, учасників, акціонерів, кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи.pdf 31.01.2025 09:41
- Тендерна документація.doc 31.01.2025 09:38
- пояснення.pdf 30.01.2025 16:29
- Протокол про скасування закупівлі.docx 30.01.2025 16:29
- 1. Пояснення на виконання рішення АМКУ.docx 30.01.2025 16:29
- Протокол 54 001.jpg 10.02.2025 08:04
- Протокл не відповідності ТОВ Сфера.docx 31.01.2025 09:41
- Додаток №1 Перелік документів для учасника процедури публічної закупівлі.docx 31.01.2025 09:41
- Протокол про скасування закупівлі.pdf 30.01.2025 16:29
- Довідка наявність мат.бази для надання послуг нова.pdf 31.01.2025 09:41
- Протокол відхилення 1 учасник.doc 31.01.2025 09:41
- Протокол 54 001.jpg 10.02.2025 08:08
- свідоцтво авто.pdf 31.01.2025 09:41
- Протокол 1 усунення невідповідностей.pdf 31.01.2025 09:41
- Довідка засновники, бенефіціари.pdf 31.01.2025 09:41
- Протокол 2 відхилення.pdf 31.01.2025 09:41
- Додаток №2 Перелік документів для переможця процедури публічної закупівлі.docx 31.01.2025 09:41
- Додаток №3 Проєкт договору.docx 31.01.2025 09:41
- Інформаційна довідка банкрутство.pdf 31.01.2025 09:41
- Загальна відповідь на вимогу.pdf 31.01.2025 09:41
- Протокол 54 001.jpg 10.02.2025 08:08
- Рішення від 29.01.2025 № 1333.pdf 29.01.2025 15:13
- рішення від 05.02.2025 № 1756.pdf 07.02.2025 16:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.2025 № 1756.pdf 06.02.2025 12:36
- протокол відміні торгів 24 001.jpg 27.01.2025 14:46
- Посилання на веб сайт.docx 27.01.2025 14:46
- Скарга на відміну торгів.docx 27.01.2025 14:46
- Скарга на відміну торгів.pdf 27.01.2025 14:46
- рішення АМКУ від 16.01.2025 №702.pdf 27.01.2025 14:46
- sign.p7s 27.01.2025 14:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.01.2025 16:03
Дата розгляду скарги:
05.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.01.2025 15:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.02.2025 16:17
Дата виконання рішення Замовником:
10.02.2025 08:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано в повному обсязі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f788332c2b1a4180834bc8a88df46543
Заголовок пункту скарги:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення:
Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 702-р/пк-пз від 16.01.2025 скаргу було задоволено та зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Вказане рішення Замовником не виконано, на тендерному майданчику залишилось повідомлення про дискваліфікацію пропозиції Скаржника.
20.01.2025 року на тендерному майданчику Замовником оприлюднений Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 24 від 20.01.2025 року про відміну торгів з підстави, передбаченої підпунктом 3 пункту 50 Особливостей, причиною відміні вказано “скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг”.
Вказане рішення Замовником не виконано, на тендерному майданчику залишилось повідомлення про дискваліфікацію пропозиції Скаржника.
20.01.2025 року на тендерному майданчику Замовником оприлюднений Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 24 від 20.01.2025 року про відміну торгів з підстави, передбаченої підпунктом 3 пункту 50 Особливостей, причиною відміні вказано “скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг”.
×
-
Назва доказу:
протокол відміні торгів 24 001
-
Повʼязаний документ:
протокол відміні торгів 24 001.jpg
-
-
Назва доказу:
рішення АМКУ від 16.01.2025 №702
-
Повʼязаний документ:
рішення АМКУ від 16.01.2025 №702.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Повернути тендерну пропозицію ТОВ “СФЕРА” на кваліфікацію у відповідності з вимогами Закону України “Про публічні закупівлі”.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
8cf29d5638ac491ca5f2bf2d377e279a
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Рішення про відміну торгів до теперішнього часу, на момент подання скарги не було підтверджено жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на це причинами.
Підстава відміні торгів “скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг” повинна бути обґрунтована та оприлюднена на офіційному сайті Замовника або іншим чином через внесення змін до річного плану закупівель. Виходячи з офіційного сайту Замовника (посилання https://krn-osvita.gov.ua/) Зміни до річного плану закупівель 2025 року (посилання https://krn-osvita.gov.ua/zmini-do-richnogo-planu-zakupivel-2025-roku-10-30-08-08-01-2025/) на момент надання скарги стосовно вказаної закупівлі не вносилися.
Таким чином Замовником, у порушення вимог Закону України “Про публічні закупівлі” не виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 702-р/пк-пз від 16.01.2025 про незаконне відхилення пропозиції Скаржника, порушено його законні права на участь у закупівлі порушені, рішення про відміну торгів Замовника не обґрунтовано, не підтверджене жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на це причинами.
Підстава відміні торгів “скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг” повинна бути обґрунтована та оприлюднена на офіційному сайті Замовника або іншим чином через внесення змін до річного плану закупівель. Виходячи з офіційного сайту Замовника (посилання https://krn-osvita.gov.ua/) Зміни до річного плану закупівель 2025 року (посилання https://krn-osvita.gov.ua/zmini-do-richnogo-planu-zakupivel-2025-roku-10-30-08-08-01-2025/) на момент надання скарги стосовно вказаної закупівлі не вносилися.
Таким чином Замовником, у порушення вимог Закону України “Про публічні закупівлі” не виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 702-р/пк-пз від 16.01.2025 про незаконне відхилення пропозиції Скаржника, порушено його законні права на участь у закупівлі порушені, рішення про відміну торгів Замовника не обґрунтовано, не підтверджене жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на це причинами.
×
-
Назва доказу:
Посилання на веб сайт
-
Повʼязаний документ:
Посилання на веб сайт.docx
-
-
Назва доказу:
Скарга на відміну торгів
-
Повʼязаний документ:
Скарга на відміну торгів.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол відміні торгів 24 001
-
Повʼязаний документ:
протокол відміні торгів 24 001.jpg
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язувати Замовника скасувати рішення Уповноваженої особи, оформлене Протоколом № 24 від 20.01.2025 року про відміну торгів.