-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Документи готуються та викладаються українською мовою. Тендерну документацію (далі – документація) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в нової редакції від 19.09.2024 року №3988-ІХ) (далі - Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями).
Завершена
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження:
25.12.2024 10:49 - 07.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
3432ee42ab4044e299d43feb5e60e06a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-25-003251-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол Рішення Антимонопольного.docx 11.03.2025 17:01
- Протокол невідповідностей Медичні відходи.docx 11.03.2025 17:01
- Тендерна документація Медичне сміття.docx 11.03.2025 17:01
- Зміна №2 до тендерної документації.Сміття.docx 11.03.2025 17:01
- Додаток №8 Істотні умови договору.docx 11.03.2025 17:01
- Додаток №7 Згода на обробку даних.docx 11.03.2025 17:01
- Додаток №2 Кваліфікаційні критерії.docx 11.03.2025 17:01
- Додаток №3 Перелік документів 2025.docx 11.03.2025 17:01
- Додаток №2 Зміни №1 Кваліфікаційні критерії.docx 11.03.2025 17:01
- Тендерна документація Зміна №2 Медичне сміття.docx 11.03.2025 17:01
- Додаток №4 Зміна №2 Технічні характеристики.docx 11.03.2025 17:01
- Відповідь від 11.02.2025 Антимонопольному.doc 11.03.2025 17:01
- Відповідь Антимонопольному від 11.02.2025.pdf 11.03.2025 17:01
- Додаток №4 Технічні характеристики.docx 11.03.2025 17:01
- Додаток №1 Цінова пропозиція.docx 11.03.2025 17:01
- Додаток №6 Вимоги визначені пунктом 47.docx 11.03.2025 17:01
- Тендерна документація Зміна №1 Медичне сміття.docx 11.03.2025 17:01
- Додаток №3 Зміна №1 Перелік документів 2025.docx 11.03.2025 17:01
- Протокол Річний план відходи.pdf 11.03.2025 17:01
- Додаток №5 Зміна №2 Проект договору Медичні відходи.doc 11.03.2025 17:01
- Протокол Продовження строку розгляду Медичне сміття.docx 11.03.2025 17:01
- ПРОТОКОЛ закупівлі Медичні відходи.docx 11.03.2025 17:01
- ПРОТОКОЛ план Медичні відходи.docx 11.03.2025 17:01
- Протокол внесення змін №2 Медичне сміття.docx 11.03.2025 17:01
- Додаток №5 Проект договору Медичні відходи 2025.doc 11.03.2025 17:01
- Зміна №1 до тендерної документації.Сміття.docx 11.03.2025 17:01
- Додаток№9 Документи переможця.docx 11.03.2025 17:01
- ПРОТОКОЛ відміни Медичні відходи.docx 11.03.2025 17:01
- Протокол внесення змін №1 Медичне сміття.docx 11.03.2025 17:01
- Відповідь Антимонопольному комітету України.pdf 11.03.2025 15:45
- Додаток №1 Цінова пропозиція.docx 11.03.2025 15:27
- Протокол Річний план відходи.pdf 11.03.2025 15:11
- ПРОТОКОЛ план Медичні відходи.docx 11.03.2025 15:11
- Відповідь Антимонопольному.pdf 11.03.2025 14:51
- Рішення від 14.03.2025 №4008.pdf 17.03.2025 16:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2025 №4008.pdf 17.03.2025 12:58
- Рішення від 07.03.2025 №3538.pdf 07.03.2025 18:07
- sign.p7s 05.03.2025 11:48
- скарга тарком UA-2024-12-25-003251-a.pdf.p7s 05.03.2025 11:48
- скарга тарком UA-2024-12-25-003251-a.pdf 05.03.2025 11:48
- скарга тарком UA-2024-12-25-003251-a.docx 05.03.2025 11:48
- Протокол відміни Медичне сміття.pdf 05.03.2025 11:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2025 18:45
Дата розгляду скарги:
14.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.03.2025 18:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.03.2025 16:53
Дата виконання рішення Замовником:
19.03.2025 13:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Антимонопольного комітету від 14.03.2025 року буде виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8f75a4c975464030b2ef17347b16611f
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
25 грудня 2024 року Комунальним некомерційним підприємством "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради (далі-Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» з очікуваною вартістю 420 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
У Процедурі закупівлі взяло участь 2 учасника: ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі-Скаржник), ТОВ «НВК УКРЕКОПРОМ».
За результатами аукціону 13.01.2025 року в Процедурі закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією визнано пропозицію Скаржника.
03 лютого 2025 року Замовник скасував Процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюднив Протокол від 03.02.2025 року, та в електронній системі закупівель зазначив наступне: «процедура відкритих торгів розпочиналася наприкінці 2024 року, станом на 03.02.2025 року збільшилась кількість пацієнтів та заплановано відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, а також збільшиться і вартість такої закупівлі. Виправити помилку на даний час неможливо». Але, в електронній системі закупівель та в протоколу не зазначив будь-яких законних, обґрунтованих підстав, які б документально підтверджували прийняте рішення.
13 лютого 2025 року Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 2207-р/пкпз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38234621) від 05 лютого 2025 № UA-2024-12-25-003251-a.b1 Комісія постановила зобов'язати комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради (код ЄДРПОУ: 01526394) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-25-003251-a.
Однак 26 лютого 2025 року Замовник повторно скасував Процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель та зокрема в електронній системі закупівель вказав наступне: Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Оскільки в даному випадку протягом двадцяти робочих днів Замовником не прийнято рішення щодо кваліфікації тендерної пропозиції учасника закупівлі, та відсутня можливість виправити порушення терміну розгляду тендерної пропозиції учасника.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника стосовно відміни Процедури закупівлі та звертається до Органу оскарження з огляду на наступне.
Згідно ч.50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили; 5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій. У разі відміни відкритих торгів Замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Разом з цим відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відмінив відкриті торги у разі, зокрема неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Оскільки в даному випадку протягом двадцяти робочих днів Замовником не прийнято рішення щодо кваліфікації тендерної пропозиції учасника закупівлі, та відсутня можливість виправити порушення терміну розгляду тендерної пропозиції учасника, і у чому полягає порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Скаржник вважає, що Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
За таких обставин, які наведені вище:
1. Відповідно до ч.50 Особливостей Замовник не зазначив і не обґрунтував підстав відміни Процедури закупівлі.
2. Не надано документального підтвердження необхідності відміни Процедури закупівлі у зв’язку з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
За таких обставин, Замовником було безпідставно відмінено Процедуру закупівлі. Зокрема Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
За Процедурою закупівлі Скаржник запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію. В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вказане може містити ознаки того, що Замовником було допущено порушення принципів здійснення публічних закупівель та здійснена дискримінація пропозиції Скаржника. При тому, що Скаржник надав цінову пропозицію в розмірі 337 338,00 грн, яка на 24 % є меншою ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Що є економією річного бюджету та суттєвим зниженням ціни одиниці послуги для Замовника.
Враховуючи інформацію викладену цій скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну Процедури закупівлі.
У Процедурі закупівлі взяло участь 2 учасника: ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі-Скаржник), ТОВ «НВК УКРЕКОПРОМ».
За результатами аукціону 13.01.2025 року в Процедурі закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією визнано пропозицію Скаржника.
03 лютого 2025 року Замовник скасував Процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюднив Протокол від 03.02.2025 року, та в електронній системі закупівель зазначив наступне: «процедура відкритих торгів розпочиналася наприкінці 2024 року, станом на 03.02.2025 року збільшилась кількість пацієнтів та заплановано відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, а також збільшиться і вартість такої закупівлі. Виправити помилку на даний час неможливо». Але, в електронній системі закупівель та в протоколу не зазначив будь-яких законних, обґрунтованих підстав, які б документально підтверджували прийняте рішення.
13 лютого 2025 року Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 2207-р/пкпз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ: 38234621) від 05 лютого 2025 № UA-2024-12-25-003251-a.b1 Комісія постановила зобов'язати комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради (код ЄДРПОУ: 01526394) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-25-003251-a.
Однак 26 лютого 2025 року Замовник повторно скасував Процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель та зокрема в електронній системі закупівель вказав наступне: Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Оскільки в даному випадку протягом двадцяти робочих днів Замовником не прийнято рішення щодо кваліфікації тендерної пропозиції учасника закупівлі, та відсутня можливість виправити порушення терміну розгляду тендерної пропозиції учасника.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника стосовно відміни Процедури закупівлі та звертається до Органу оскарження з огляду на наступне.
Згідно ч.50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили; 5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій. У разі відміни відкритих торгів Замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Разом з цим відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відмінив відкриті торги у разі, зокрема неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Оскільки в даному випадку протягом двадцяти робочих днів Замовником не прийнято рішення щодо кваліфікації тендерної пропозиції учасника закупівлі, та відсутня можливість виправити порушення терміну розгляду тендерної пропозиції учасника, і у чому полягає порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Скаржник вважає, що Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
За таких обставин, які наведені вище:
1. Відповідно до ч.50 Особливостей Замовник не зазначив і не обґрунтував підстав відміни Процедури закупівлі.
2. Не надано документального підтвердження необхідності відміни Процедури закупівлі у зв’язку з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
За таких обставин, Замовником було безпідставно відмінено Процедуру закупівлі. Зокрема Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
За Процедурою закупівлі Скаржник запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію. В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вказане може містити ознаки того, що Замовником було допущено порушення принципів здійснення публічних закупівель та здійснена дискримінація пропозиції Скаржника. При тому, що Скаржник надав цінову пропозицію в розмірі 337 338,00 грн, яка на 24 % є меншою ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Що є економією річного бюджету та суттєвим зниженням ціни одиниці послуги для Замовника.
Враховуючи інформацію викладену цій скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну Процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Протокол замовника
-
Повʼязаний документ:
Протокол відміни Медичне сміття.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відміни Процедури закупівлі
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
9de6afa8bae74c188f2e18bf0436f839
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-25-003251-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості)
Пов'язані документи:
Замовник
- Додаток №3 Зміна №1 Перелік документів 2025.docx 11.02.2025 18:33
- Відповідь Антимонопольному комітету України.pdf 11.02.2025 18:33
- Додаток №6 Вимоги визначені пунктом 47.docx 11.02.2025 18:33
- Протокол закупівлі і план.pdf 11.02.2025 18:33
- Зміна №1 до тендерної документації.Сміття.docx 11.02.2025 18:33
- Протокол зміни №1.pdf 11.02.2025 18:33
- ПРОТОКОЛ відміни Медичні відходи.docx 11.02.2025 18:36
- Протокол внесення змін №2 Медичне сміття.docx 11.02.2025 18:33
- Додатки з №3 - №9.pdf 11.02.2025 18:33
- Додаток №8 Істотні умови договору.docx 11.02.2025 18:33
- Додаток №4 Зміна №2 Технічні характеристики.docx 11.02.2025 18:33
- Протокол внесення змін №1 Медичне сміття.docx 11.02.2025 18:33
- Додаток№9 Документи переможця.docx 11.02.2025 18:33
- Додаток №5 Зміна №2 Проект договору Медичні відходи.doc 11.02.2025 18:33
- Тендерна документація Медичне сміття.docx 11.02.2025 18:33
- Додаток №1 Цінова пропозиція.docx 11.02.2025 18:33
- Протокол продовження.pdf 11.02.2025 18:33
- Відповідь.doc 11.02.2025 18:33
- ПРОТОКОЛ план Медичні відходи.docx 11.02.2025 18:33
- Додаток №7 Згода на обробку даних.docx 11.02.2025 18:33
- Протокол відхилення Медичні відходи.docx 11.02.2025 18:33
- Протокол Внесення змін №2.pdf 11.02.2025 18:33
- Додаток №2 Зміни №1 Кваліфікаційні критерії.docx 11.02.2025 18:33
- Зміна №1 до тендерної документації.Сміття.docx 11.02.2025 18:33
- Тендерна документація, додаток №1, №2.pdf 11.02.2025 18:33
- Тендерна документація Зміна №2 Медичне сміття.docx 11.02.2025 18:33
- Додаток №3 Перелік документів 2025.docx 11.02.2025 18:33
- Додаток №2 Кваліфікаційні критерії.docx 11.02.2025 18:33
- Протокол Продовження строку розгляду Медичне сміття.docx 11.02.2025 18:33
- Додаток №5 Проект договору Медичні відходи 2025.doc 11.02.2025 18:33
- Додаток №4 Технічні характеристики.docx 11.02.2025 18:33
- Зміна №2 до тендерної документації.Сміття.docx 11.02.2025 18:33
- рішення від 13.02.2025 № 2207.pdf 14.02.2025 17:39
- рішення від 07.02.2025 № 1857.pdf 07.02.2025 15:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2025 № 2207.pdf 14.02.2025 13:37
- sign.p7s 05.02.2025 11:59
- скарга тарком UA-2024-12-25-003251-a.pdf 05.02.2025 11:58
- скарга тарком UA-2024-12-25-003251-a.docx 05.02.2025 11:58
- Протокол відміни Медичні відходи.pdf 05.02.2025 11:58
- скарга тарком UA-2024-12-25-003251-a.pdf.p7s 05.02.2025 11:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.02.2025 12:28
Дата розгляду скарги:
13.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.02.2025 15:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.02.2025 17:39
Дата виконання рішення Замовником:
18.02.2025 14:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноваженою особою КНП "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради було розглянуте Рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.02.2025 року і прийшла до висновку - прийняти рішення Антимонопольного комітету про скасування рішення про відміну процедури закупівлі по коду класифікатора ДК 021:0215 - 90520000-8 "Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб - порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-12-25-003251-а, про що було зазначено в Протоколі уповноваженої особи від 18.02.2025 року.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5f88a69d63834d408e5a950244a71a64
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
25 грудня 2024 року Комунальним некомерційним підприємством "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради (далі-Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» з очікуваною вартістю 420 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
У Процедурі закупівлі взяло участь 2 учасника: ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі-Скаржник), ТОВ «НВК УКРЕКОПРОМ».
За результатами аукціону 13.01.2025 року в Процедурі закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією визнано пропозицію Скаржника.
Однак 03 лютого 2025 року Замовник скасував Процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюднив Протокол від 03.02.2025 року, та в електронній системі закупівель зазначив наступне: «процедура відкритих торгів розпочиналася наприкінці 2024 року, станом на 03.02.2025 року збільшилась кількість пацієнтів та заплановано відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, а також збільшиться і вартість такої закупівлі. Виправити помилку на даний час неможливо». Але, в електронній системі закупівель та в протоколу не зазначив будь-яких законних, обґрунтованих підстав, які б документально підтверджували прийняте рішення.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника стосовно відміни Процедури закупівлі та звертається до Органу оскарження з огляду на наступне.
Згідно ч.50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили; 5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій. У разі відміни відкритих торгів Замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Разом з цим збільшення кількості пацієнтів та планування відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник не зазначає, який законодавчий акт порушує збільшення кількості пацієнтів та планування відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, і у чому полягає порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім цього, безпідставним є твердження Замовника про те, що збільшення кількості пацієнтів та планування відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться призведе до збільшення вартості закупівлі. Дана обставина жодним чином не збільшує вартість закупівлі. При настанні обставини, коли збільшиться кількість пацієнтів та буде відкрито нове відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, Замовник має право і зобов’язаний запланувати і оголосити нову процедуру закупівлі у зв’язку з настанням потреб у додатковій закупівлі послуг, які Замовник не міг передбачити на момент оголошення даної процедури закупівлі.
У разі, якщо така закупівля є нагальною і існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, і яка документально підтверджена замовником, Замовник може провести таку процедуру закупівлі з урахуванням п.13 Особливостей.
Крім цього, Замовник не зазначає, га скільки буде збільшена чим кількість медичних та небезпечних відходів, не надає жодних документальних підтверджень цього. Жодних змін у річний план закупівель Замовником також внесено не було.
За таких обставин, які наведені вище:
1. Відповідно до ч.50 Особливостей Замовник не зазначив і не обґрунтував підстав відміни Процедури закупівлі.
2. Замовник не зазначив, який законодавчий акт порушує збільшення кількості пацієнтів та планування відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, і у чому полягає порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Не внесено жодних змін до річного плану закупівель стосовно закупівлі Послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
4. Не надано документального підтвердження необхідності відміни Процедури закупівлі у зв’язку з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
5. При настанні обставини, коли збільшиться кількість пацієнтів та буде відкрито нове відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, Замовник має право і зобов’язаний запланувати і оголосити нову процедуру закупівлі у зв’язку з настанням потреб у додатковій закупівлі послуг, які Замовник не міг передбачити на момент оголошення даної процедури закупівлі.
За таких обставин, Замовником було безпідставно відмінено Процедуру закупівлі. Зокрема при настанні обставини, коли збільшиться кількість пацієнтів та буде відкрито нове відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, Замовник має право і зобов’язаний запланувати і оголосити нову процедуру закупівлі у зв’язку з настанням потреб у додатковій закупівлі послуг, які Замовник не міг передбачити на момент оголошення даної процедури закупівлі без відміни даної процедури закупівлі.
За Процедурою закупівлі Скаржник запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію. В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вказане може містити ознаки того, що Замовником було допущено порушення принципів здійснення публічних закупівель та здійснена дискримінація пропозиції Скаржника. При тому, що Скажник надав цінову пропозицію в розмірі 337 338,00 грн, яка на 24 % є меншою ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Що є економією річного бюджету та суттєвим зниженням ціни одиниці послуги для Замовника.
Враховуючи інформацію викладену цій скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну Процедури закупівлі.
У Процедурі закупівлі взяло участь 2 учасника: ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі-Скаржник), ТОВ «НВК УКРЕКОПРОМ».
За результатами аукціону 13.01.2025 року в Процедурі закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією визнано пропозицію Скаржника.
Однак 03 лютого 2025 року Замовник скасував Процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюднив Протокол від 03.02.2025 року, та в електронній системі закупівель зазначив наступне: «процедура відкритих торгів розпочиналася наприкінці 2024 року, станом на 03.02.2025 року збільшилась кількість пацієнтів та заплановано відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, а також збільшиться і вартість такої закупівлі. Виправити помилку на даний час неможливо». Але, в електронній системі закупівель та в протоколу не зазначив будь-яких законних, обґрунтованих підстав, які б документально підтверджували прийняте рішення.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника стосовно відміни Процедури закупівлі та звертається до Органу оскарження з огляду на наступне.
Згідно ч.50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили; 5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій. У разі відміни відкритих торгів Замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Разом з цим збільшення кількості пацієнтів та планування відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник не зазначає, який законодавчий акт порушує збільшення кількості пацієнтів та планування відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, і у чому полягає порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім цього, безпідставним є твердження Замовника про те, що збільшення кількості пацієнтів та планування відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться призведе до збільшення вартості закупівлі. Дана обставина жодним чином не збільшує вартість закупівлі. При настанні обставини, коли збільшиться кількість пацієнтів та буде відкрито нове відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, Замовник має право і зобов’язаний запланувати і оголосити нову процедуру закупівлі у зв’язку з настанням потреб у додатковій закупівлі послуг, які Замовник не міг передбачити на момент оголошення даної процедури закупівлі.
У разі, якщо така закупівля є нагальною і існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, і яка документально підтверджена замовником, Замовник може провести таку процедуру закупівлі з урахуванням п.13 Особливостей.
Крім цього, Замовник не зазначає, га скільки буде збільшена чим кількість медичних та небезпечних відходів, не надає жодних документальних підтверджень цього. Жодних змін у річний план закупівель Замовником також внесено не було.
За таких обставин, які наведені вище:
1. Відповідно до ч.50 Особливостей Замовник не зазначив і не обґрунтував підстав відміни Процедури закупівлі.
2. Замовник не зазначив, який законодавчий акт порушує збільшення кількості пацієнтів та планування відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, і у чому полягає порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Не внесено жодних змін до річного плану закупівель стосовно закупівлі Послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
4. Не надано документального підтвердження необхідності відміни Процедури закупівлі у зв’язку з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
5. При настанні обставини, коли збільшиться кількість пацієнтів та буде відкрито нове відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, Замовник має право і зобов’язаний запланувати і оголосити нову процедуру закупівлі у зв’язку з настанням потреб у додатковій закупівлі послуг, які Замовник не міг передбачити на момент оголошення даної процедури закупівлі.
За таких обставин, Замовником було безпідставно відмінено Процедуру закупівлі. Зокрема при настанні обставини, коли збільшиться кількість пацієнтів та буде відкрито нове відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, Замовник має право і зобов’язаний запланувати і оголосити нову процедуру закупівлі у зв’язку з настанням потреб у додатковій закупівлі послуг, які Замовник не міг передбачити на момент оголошення даної процедури закупівлі без відміни даної процедури закупівлі.
За Процедурою закупівлі Скаржник запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію. В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вказане може містити ознаки того, що Замовником було допущено порушення принципів здійснення публічних закупівель та здійснена дискримінація пропозиції Скаржника. При тому, що Скажник надав цінову пропозицію в розмірі 337 338,00 грн, яка на 24 % є меншою ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Що є економією річного бюджету та суттєвим зниженням ціни одиниці послуги для Замовника.
Враховуючи інформацію викладену цій скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну Процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол відміни Медичні відходи.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
25 грудня 2024 року Комунальним некомерційним підприємством "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради (далі-Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» з очікуваною вартістю 420 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі). У Процедурі закупівлі взяло участь 2 учасника: ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» (далі-Скаржник), ТОВ «НВК УКРЕКОПРОМ». За результатами аукціону 13.01.2025 року в Процедурі закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією визнано пропозицію Скаржника. Однак 03 лютого 2025 року Замовник скасував Процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюднив Протокол від 03.02.2025 року, та в електронній системі закупівель зазначив наступне: «процедура відкритих торгів розпочиналася наприкінці 2024 року, станом на 03.02.2025 року збільшилась кількість пацієнтів та заплановано відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, а також збільшиться і вартість такої закупівлі. Виправити помилку на даний час неможливо». Але, в електронній системі закупівель та в протоколу не зазначив будь-яких законних, обґрунтованих підстав, які б документально підтверджували прийняте рішення. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника стосовно відміни Процедури закупівлі та звертається до Органу оскарження з огляду на наступне. Згідно ч.50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили; 5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій. У разі відміни відкритих торгів Замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Разом з цим збільшення кількості пацієнтів та планування відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник не зазначає, який законодавчий акт порушує збільшення кількості пацієнтів та планування відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, і у чому полягає порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Крім цього, безпідставним є твердження Замовника про те, що збільшення кількості пацієнтів та планування відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться призведе до збільшення вартості закупівлі. Дана обставина жодним чином не збільшує вартість закупівлі. При настанні обставини, коли збільшиться кількість пацієнтів та буде відкрито нове відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, Замовник має право і зобов’язаний запланувати і оголосити нову процедуру закупівлі у зв’язку з настанням потреб у додатковій закупівлі послуг, які Замовник не міг передбачити на момент оголошення даної процедури закупівлі. У разі, якщо така закупівля є нагальною і існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, і яка документально підтверджена замовником, Замовник може провести таку процедуру закупівлі з урахуванням п.13 Особливостей. Крім цього, Замовник не зазначає, га скільки буде збільшена чим кількість медичних та небезпечних відходів, не надає жодних документальних підтверджень цього. Жодних змін у річний план закупівель Замовником також внесено не було. За таких обставин, які наведені вище: 1. Відповідно до ч.50 Особливостей Замовник не зазначив і не обґрунтував підстав відміни Процедури закупівлі. 2. Замовник не зазначив, який законодавчий акт порушує збільшення кількості пацієнтів та планування відкриття нового відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, і у чому полягає порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Не внесено жодних змін до річного плану закупівель стосовно закупівлі Послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 4. Не надано документального підтвердження необхідності відміни Процедури закупівлі у зв’язку з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 5. При настанні обставини, коли збільшиться кількість пацієнтів та буде відкрито нове відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, Замовник має право і зобов’язаний запланувати і оголосити нову процедуру закупівлі у зв’язку з настанням потреб у додатковій закупівлі послуг, які Замовник не міг передбачити на момент оголошення даної процедури закупівлі. За таких обставин, Замовником було безпідставно відмінено Процедуру закупівлі. Зокрема при настанні обставини, коли збільшиться кількість пацієнтів та буде відкрито нове відділення, у зв’язку з чим кількість медичних та небезпечних відходів збільшиться, Замовник має право і зобов’язаний запланувати і оголосити нову процедуру закупівлі у зв’язку з настанням потреб у додатковій закупівлі послуг, які Замовник не міг передбачити на момент оголошення даної процедури закупівлі без відміни даної процедури закупівлі. За Процедурою закупівлі Скаржник запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію. В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вказане може містити ознаки того, що Замовником було допущено порушення принципів здійснення публічних закупівель та здійснена дискримінація пропозиції Скаржника. При тому, що Скажник надав цінову пропозицію в розмірі 337 338,00 грн, яка на 24 % є меншою ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Що є економією річного бюджету та суттєвим зниженням ціни одиниці послуги для Замовника. Враховуючи інформацію викладену цій скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну Процедури закупівлі.