• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

код 43.29.1 «Роботи будівельно-монтажні інші»згідно ДК 016-2010; код 45313100-5“ Монтаж ліфтів”ДК 021-2015.

Капітальний ремонт (заміна) одного лікарняного ліфту

Торги не відбулися

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 26.09.2016 15:45 - 29.09.2016 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга на дії тендерного комітету

Номер: fe502796cccb4efc955172f9143f6adc
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-26-001228-c.a2
Назва: Скарга на дії тендерного комітету
Вимога:
КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7 вул. М. Котельникова, 95, м. Київ, 03179 СКАРГА на дії тендерного комітету Відповідно до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, яке опубліковане в системі електронних закупівель prozorro.gov.ua (ідентифікатор закупівлі UA-2016-09-26-001228-c), Київською міською клінічною лікарнею №7 (далі по тексту – Замовник) проводилась закупівля за предметом: код 43.29.1 «Роботи будівельно-монтажні інші» згідно ДК 016-2010; код 45313100-5“ Монтаж ліфтів” ДК 021-2015. За результатом аукціону по вищевказаній закупівлі ТОВ «Максима-В» запропонувало найнижчу ціну (849000,00 грн.) та стало кандидатом – переможцем вказаної закупівлі. Згідно з Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету КМКЛ №7 про відхилення пропозиції Кандидата №317 від 21.10.2016 р. пропозиція ТОВ «Максима-В» була відхилена (дискваліфікована), як така, що не відповідає умовам технічного опису предмету закупівлі. Учасник не надав в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - Контактні дані компанії – учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси); відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) - Істотні умови договору які обов'язково включаються до договору (Додаток №2 до запиту для проведення закупівлі через систему електронних закупівель). Товариство з обмеженою відповідальністю «Максима-В» категорично не погоджується з вищевказаним рішенням тендерного комітету з огляду на наступне. Відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає принципи, за якими здійснюються закупівлі, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Так, відповідно до п. 4 Запиту для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, який опубліковано в системі електронних закупівель prozorro.gov.ua, Замовником передбачалось надання учасником в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступних документів: 1. Локальний кошторис на роботи по вул. Котельникова,95. 2. Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою об’єкта будівництва . - Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) - Копія ліцензії на відповідний вид робіт (якщо це передбачено законодавством) Додатком №1 до до Запиту для проведення закупівлі через систему електронних закупівель передбачалось додання до документів, які подає учасник для участі в електронних торгах, — Календарного плану виконання робіт. На виконання вищевказаних умов Запиту для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Товариством з обмеженою відповідальністю «Максима-В» було надано всі вищевказані документи, в тому числі і Контактні дані компанії учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) – вказаний документ знаходиться під № 4 в документах, що подані ТОВ «Максима-В». Крім цього, Запитом для проведення закупівлі через систему електронних закупівель не передбачалось надання будь-яких документів щодо Істотних умов договору, які обов'язково включаються до договору (Додаток №2 до запиту для проведення закупівлі через систему електронних закупівель). Проте, у ціновій пропозиції (№1 у переліку поданих документів) Товариство з обмеженою відповідальністю «Максима-В» погодилось з усіма вимогами до вищевказаної закупівлі, зазначивши: «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну та беззаперечну згоду з усіма умовами даної процедури закупівлі». Таким, чином Товариством з обмеженою відповідальністю «Максима-В» повністю виконано усі вимоги, передбачені Замовником для вищезазначеної закупівлі, натомість, тендерним комітетом порушено один з основних принципів здійснення державних закупівель, а саме, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, ПРОСИМО 1. Протокол (рішення) засідання тендерного комітету КМКЛ №7 про відхилення пропозиції Кандидата №317 від 21.10.2016 р. – скасувати. 2. Визначити переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Максима-В».
Пов'язані документи: Замовник Учасник
Вирішення: Запитом для проведення закупівлі через систему електронних закупівель КМКЛ №7 передбачалося надання додатків до запиту для проведення закупівлі через систему електронних закупівель: Додаток №1 – Технічні вимоги до товару та Додаток №2 – Договір поставки. Технічні умови виконання робіт для потенціального Переможця передбачали проведення: – п. 5. – Будівельно – опоряджувальні роботи в шахті та машинному приміщенні (у тому числі виготовлення та встановлення металевих обрамлень дверей шахти, та драбини в приямку) – п. 11 – Експертиза технічної документації для отримання дозволу на експлуатацію. В пропозиції данні вимоги Замовника Товариством з обмеженою відповідальністю «Максима-В» не передбачено.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на дії тендерного комітету

Номер: 6a9f3443741a479a9ebe1edb4864bfa3
Ідентифікатор запиту: UA-2016-09-26-001228-c.a1
Назва: Скарга на дії тендерного комітету
Вимога:
Щодо неправомірності дій тендерного комітету стосовно відхилення пропозиції ТОВ "Максима-В"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Неповна інформація
Дата скасування: 24.10.2016 13:03