-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Завершена
1 352 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 760.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 760.00 UAH
Період оскарження:
24.12.2024 16:02 - 25.01.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо відхилення пропозиції ФОП "ГРИЦЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"
Номер:
c5d0d5b48c544505bb78327c49e4594d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-24-016834-a.b3
Назва:
Скарга щодо відхилення пропозиції ФОП "ГРИЦЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 02.02.2025 17:18
- Перелік змін до тендерної документації.pdf 02.02.2025 17:18
- Про затвердження особливостей здійснення публічних закупів… - Постанова № 1178 від 12.10.2022 - d519975-20240919 (2).pdf 02.02.2025 17:18
- Про публічні закупівлі - Закон № 922-VIII від 25.12.2015 - d453145-20241023 (2).pdf 02.02.2025 17:18
- Додаток 1.docx 02.02.2025 17:18
- Додаток 2.docx 02.02.2025 17:18
- Додаток 4.docx 02.02.2025 17:18
- Перелік змін до тендерної документації 23.01.2025.pdf 02.02.2025 17:18
- Тендерна документація (зі змінами) 23.01.2025.pdf 02.02.2025 17:18
- Додаток 5.docx 02.02.2025 17:18
- Додаток 7.docx 02.02.2025 17:18
- Протокол розгляду пропозиції учасника (відхилення).pdf 02.02.2025 17:18
- Додаток 5 Проєкт договору.docx 02.02.2025 17:18
- Додаток 6.docx 02.02.2025 17:18
- Додаток 3 Проєкт договору.doc 02.02.2025 17:18
- sign.p7s 03.02.2025 11:50
- Рішення від 05.02.2025 № 1698.pdf 05.02.2025 15:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2025 № 2141.pdf 13.02.2025 11:59
- Рішення від 12.02.2025 № 2141.pdf 14.02.2025 16:13
- Заперечення до скарги UA-2024-12-24-016834-a.b3.pdf 07.02.2025 09:48
- Тендерна документація (зі змінами) 23.01.2025.pdf 07.02.2025 09:48
- Заперечення до скарги UA-2024-12-24-016834-a.b3.docx 07.02.2025 09:48
- Протокол розгляду пропозиції учасника (відхилення).pdf 07.02.2025 09:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.02.2025 11:52
Дата розгляду скарги:
12.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.02.2025 15:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.02.2025 16:13
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
17a1ab70e82e4c77b1825458c68c1cce
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційне відхилення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
1. Відсутність у складі тендерної пропозиції гарантійного листа щодо виконання вимог пунктів 3-15 Розділу III Додатку 6 до тендерної документації.
2. Відсутність у складі тендерної пропозиції калькуляції вартості послуг за окремими маршрутами.
Вважаємо, що відхилення нашої тендерної пропозиції є неправомірним з огляду на нижченаведене.
1. Щодо відсутності гарантійного листа
Замовник зазначив, що наша пропозиція не містить гарантійного листа, який підтверджує готовність виконати вимоги пунктів 3-15 Розділу III Додатку 6 до тендерної документації.
Однак, відповідно до п. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року, у разі виявлення формальних помилок або невідповідностей, що не впливають на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовник зобов’язаний надати учаснику можливість усунути такі недоліки протягом 24 годин.
Гарантійний лист, як документ, що підтверджує зобов’язання учасника дотримуватися умов тендерної документації, є формальним документом і жодним чином не впливає на технічні, якісні або кількісні характеристики товарів чи послуг, що пропонуються. Його відсутність у складі пропозиції могла бути усунута протягом встановленого строку (24 години) без порушення принципів прозорості та чесної конкуренції.
Замовник у цьому випадку мав право та обов’язок, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" (ч. 16 ст. 29) та п. 43 Постанови № 1178, надіслати повідомлення з вимогою про усунення цієї формальної помилки. Однак цього зроблено не було, що порушує права учасника на справедливу участь у процедурі закупівлі.
________________________________________
2. Щодо відсутності калькуляції вартості послуг за окремими маршрутами
Замовник також зазначив, що наша тендерна пропозиція не містить розрахункової калькуляції вартості послуг за окремими маршрутами, як це передбачено тендерною документацією.
Відсутність калькуляції є незначним недоліком, що також підлягає виправленню в межах 24 годин. Як і у випадку з гарантійним листом, ця невідповідність не впливає на технічні, якісні чи кількісні характеристики предмета закупівлі.
Тендерна документація вже містила визначені Замовником вимоги щодо маршрутів та послуг, які ми в повному обсязі підтверджували. Таким чином, відсутність калькуляції не ставила під сумнів нашу здатність забезпечити надання послуг у відповідності до вимог Замовника. Ми могли оперативно надати цей документ за запитом у встановлений законодавством строк.
Пункт 43 Постанови № 1178 прямо зазначає, що Замовник повинен надавати учасникам можливість виправити помилки, які не впливають на предмет закупівлі. Відхилення нашої пропозиції на цій підставі є порушенням вимог Постанови та ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Відсутність у складі тендерної пропозиції калькуляції вартості послуг за окремими маршрутами.
Вважаємо, що відхилення нашої тендерної пропозиції є неправомірним з огляду на нижченаведене.
1. Щодо відсутності гарантійного листа
Замовник зазначив, що наша пропозиція не містить гарантійного листа, який підтверджує готовність виконати вимоги пунктів 3-15 Розділу III Додатку 6 до тендерної документації.
Однак, відповідно до п. 43 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року, у разі виявлення формальних помилок або невідповідностей, що не впливають на технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовник зобов’язаний надати учаснику можливість усунути такі недоліки протягом 24 годин.
Гарантійний лист, як документ, що підтверджує зобов’язання учасника дотримуватися умов тендерної документації, є формальним документом і жодним чином не впливає на технічні, якісні або кількісні характеристики товарів чи послуг, що пропонуються. Його відсутність у складі пропозиції могла бути усунута протягом встановленого строку (24 години) без порушення принципів прозорості та чесної конкуренції.
Замовник у цьому випадку мав право та обов’язок, керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" (ч. 16 ст. 29) та п. 43 Постанови № 1178, надіслати повідомлення з вимогою про усунення цієї формальної помилки. Однак цього зроблено не було, що порушує права учасника на справедливу участь у процедурі закупівлі.
________________________________________
2. Щодо відсутності калькуляції вартості послуг за окремими маршрутами
Замовник також зазначив, що наша тендерна пропозиція не містить розрахункової калькуляції вартості послуг за окремими маршрутами, як це передбачено тендерною документацією.
Відсутність калькуляції є незначним недоліком, що також підлягає виправленню в межах 24 годин. Як і у випадку з гарантійним листом, ця невідповідність не впливає на технічні, якісні чи кількісні характеристики предмета закупівлі.
Тендерна документація вже містила визначені Замовником вимоги щодо маршрутів та послуг, які ми в повному обсязі підтверджували. Таким чином, відсутність калькуляції не ставила під сумнів нашу здатність забезпечити надання послуг у відповідності до вимог Замовника. Ми могли оперативно надати цей документ за запитом у встановлений законодавством строк.
Пункт 43 Постанови № 1178 прямо зазначає, що Замовник повинен надавати учасникам можливість виправити помилки, які не впливають на предмет закупівлі. Відхилення нашої пропозиції на цій підставі є порушенням вимог Постанови та ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі".
×
-
Назва доказу:
Неправомірне відхилення пропозиції
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду пропозиції учасника (відхилення).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів : UA-2024-12-24-016834-a. 2) Зобов’язати Замовника ЛІЦЕЙ №21 "НАДВОРСКЛЯНСЬКИЙ" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ – скасувати Рішення Замовника, закріплене Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою., стосовно відхилення пропозиції учасника ФОП "ГРИЦЕНКО ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ".
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги документації
Номер:
90295687908e4f44903b330608991059
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-24-016834-a.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга текст.docx 11.01.2025 16:31
- Скарга.pdf 11.01.2025 16:31
- Установчі документи.pdf 11.01.2025 16:31
- Аналогічні договори.pdf 11.01.2025 16:31
- sign.p7s 11.01.2025 17:44
- рішення від 14.01.2025 № 501.pdf 14.01.2025 16:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.01.2025 № 899.pdf 22.01.2025 11:21
- рішення від 21.01.2025 № 899.pdf 22.01.2025 16:41
- Пояснення до скарги UA-2024-12-24-016834-a.c2.pdf 16.01.2025 16:10
- Пояснення до скарги UA-2024-12-24-016834-a.c2.docx 16.01.2025 16:10
- Протокол про виконання рішення АМКУ 23.01.2025.pdf 23.01.2025 16:31
- Перелік змін до тендерної документації 23.01.2025.pdf 23.01.2025 16:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.01.2025 17:47
Дата розгляду скарги:
21.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.01.2025 16:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.01.2025 16:41
Дата виконання рішення Замовником:
23.01.2025 16:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-24-016834-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, із переліком змін, що наведені у додатку №1 до цього протоколу
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fb9088c358764ebca1da3806d029e829
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
участь у закупівлі зможуть взяти тільки ті учасники, які мають виконані договори із установами (або організаціями), які зобов’язані оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua), що були оприлюднені в електронній системі публічних закупівель відповідно до коду ДК 021:2015: 60130000-8 (послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів).
Самовільно надаючи визначення поняттю «аналогічний договір»* та обмежуючи дане поняття кодом закупівлі, що відповідає коду ДК 021:2015: 60130000-8 Замовник порушує принципи здійснення закупівель, визначені Законом. Оскільки, виходячи з поняття «аналогія» з - Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо, Замовник обмежує Учасників, які мають досвід виконання договорів за кодом ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення. Договори за кодом ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення є аналогічними предмету закупівлі, адже виконувалися з застосуванням аналогічної матеріально- технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, що і передбачає предмет даної закупівлі, а перевезення пасажирів відбувалося на підставі вимог Законів України «Про транспорт» (із змінами), «Про автомобільний транспорт» (із змінами), «Про дорожній рух» (із змінами), Постановою КМУ від 18.02.97 № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» (із змінами), Постановою КМУ від 02.12.2015 р. №1001 «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом» (із змінами) та інших нормативно-правових актів, які регулюють діяльність автомобільного транспорту, які передбачені вимогами даної закупівлі та проєктом догвору.
Відповідно до системи Prozorro обидва коди ДК входять до одного розділу.
Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема Замовник не в праві вимагати надання аналогічних договорів виключно із установами (або організаціями), які зобов’язані оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua), що були оприлюднені в електронній системі публічних закупівель відповідно до коду ДК 021:2015: 60130000-8 (послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів). Адже безліч Замовників, які користуються послугами перевезення пасажирів не зобов’язані та не можуть оприлюднювати договори в електронній системі публічних закупівель , а отже Учасники не в змозі підтвердити виконання аналогічних договорів через посилання в мережі Інтернет Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua).
Фізична особа-підприємець Шупик Михайло Миколайович має великий досвід виконання аналогічних договорів, які не були укладені в електронній системі публічних закупівель, а ті, що були укладені через систему Prozorro мають код ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення, що жодним чином не применшує спроможності нашого підприємства, а відповідають потребам замовників. Позитивний досвід виконання даних договорів має дати нам можливість участі в даній закупівлі після видалення дискримінаційних вимог документації.
Самовільно надаючи визначення поняттю «аналогічний договір»* та обмежуючи дане поняття кодом закупівлі, що відповідає коду ДК 021:2015: 60130000-8 Замовник порушує принципи здійснення закупівель, визначені Законом. Оскільки, виходячи з поняття «аналогія» з - Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо, Замовник обмежує Учасників, які мають досвід виконання договорів за кодом ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення. Договори за кодом ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення є аналогічними предмету закупівлі, адже виконувалися з застосуванням аналогічної матеріально- технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, що і передбачає предмет даної закупівлі, а перевезення пасажирів відбувалося на підставі вимог Законів України «Про транспорт» (із змінами), «Про автомобільний транспорт» (із змінами), «Про дорожній рух» (із змінами), Постановою КМУ від 18.02.97 № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» (із змінами), Постановою КМУ від 02.12.2015 р. №1001 «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом» (із змінами) та інших нормативно-правових актів, які регулюють діяльність автомобільного транспорту, які передбачені вимогами даної закупівлі та проєктом догвору.
Відповідно до системи Prozorro обидва коди ДК входять до одного розділу.
Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема Замовник не в праві вимагати надання аналогічних договорів виключно із установами (або організаціями), які зобов’язані оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua), що були оприлюднені в електронній системі публічних закупівель відповідно до коду ДК 021:2015: 60130000-8 (послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів). Адже безліч Замовників, які користуються послугами перевезення пасажирів не зобов’язані та не можуть оприлюднювати договори в електронній системі публічних закупівель , а отже Учасники не в змозі підтвердити виконання аналогічних договорів через посилання в мережі Інтернет Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua).
Фізична особа-підприємець Шупик Михайло Миколайович має великий досвід виконання аналогічних договорів, які не були укладені в електронній системі публічних закупівель, а ті, що були укладені через систему Prozorro мають код ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення, що жодним чином не применшує спроможності нашого підприємства, а відповідають потребам замовників. Позитивний досвід виконання даних договорів має дати нам можливість участі в даній закупівлі після видалення дискримінаційних вимог документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника ЛІЦЕЙ №21 "НАДВОРСКЛЯНСЬКИЙ" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом код ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-24-016834-a, зокрема: Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають виконані договори виключно із установами (або організаціями), які зобов’язані оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua), що були оприлюднені в електронній системі публічних закупівель відповідно до коду ДК 021:2015: 60130000-8 (послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів), а саме: 3.3.1 інформація із урахуванням факту виконання правочину(ів), що було вкладено у письмовій формі із установами (або організаціями), які зобов’язані оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua) надається зведена інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінки, що відображають інформацію із оприлюдненими річними планами, оголошеннями закупівель (або повідомлення(нь) про намір(и) укласти договір за результатом здійснення переговорної процедури закупівлі), звітами про виконання договорів про закупівлі за кожним окремо договором, що укладено із замовником(ами), які надаються учасником на виконання вимоги п.3.2 Додатку 2 до тендерної документації. У разі надання учасником інформації про фактичну оплату договору у розмірі 0,00 грн., яка відображається у звіті про виконання договору про закупівлю, щодо виконання одно із аналогічних договорів, такий договір не може підтвердити наявність достатнього досвіду виконання аналогічних зобов’язань. Достатнім доказом наявності досвіду виконання аналогічних зобов’язань вважається надання документів та інформації про виконання щонайменше двох аналогічних договорів; 3.3.2 зведена інформація із посиланнями на окремі сторінки в мережі Інтернет Єдиного веб-порталу використання публічних коштів (https://spending.gov.ua), на яких розміщено інформацію із деталями окремої(их) транзакції(й) про фактично здійснені платежі за надані послуги (або виконані роботи) процедури закупівлі учаснику (надавачу/виконавцю аналогічних послуг/робіт) згідно до наданих аналогічних договорів, згідно до вимоги п.3.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Замовник надає наступне визначення поняттю «аналогічний договір»*: «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі що визначений даною Документацією, тобто подібного або відмінного послузі, схожого у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо». До визначеного поняття відносяться предмети закупівлі, які визначені за кодом закупівлі, що відповідає коду ДК 021:2015: 60130000-8 (послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів), визначеним у порядку та на умовах передбачених Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом МЕРіТУ від 17.03.2016 № 454 або Наказом МЕРіТУ від 15.04.2020 № 708.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги документації
Номер:
bcd09d2b78c644e2817fe14c35501652
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-24-016834-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 18.09.2018 № 9621.pdf 28.12.2024 20:19
- Скарга текст.docx 28.12.2024 20:19
- Скарга.pdf 28.12.2024 20:19
- Установчі документи.pdf 28.12.2024 20:19
- Аналогічні договори.pdf 28.12.2024 20:19
- sign.p7s 28.12.2024 20:40
- Рішення від 31.12.2024 № 20901.pdf 31.12.2024 16:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.01.2025 № 262.pdf 08.01.2025 15:06
- Рішення від 07.01.2025 № 262.pdf 08.01.2025 18:22
- Заперечення до скарги UA-2024-12-24-016834-a.b1.docx 02.01.2025 13:37
- Заперечення до скарги UA-2024-12-24-016834-a.b1.pdf 02.01.2025 13:37
- Перелік змін до тендерної документації.pdf 10.01.2025 15:17
- Протокол про виконання рішення АМКУ.pdf 10.01.2025 15:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.12.2024 20:46
Дата розгляду скарги:
07.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.12.2024 16:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.01.2025 18:23
Дата виконання рішення Замовником:
10.01.2025 15:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-24-016834-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, із переліком змін, що наведені у додатку №1 до цього протоколу.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
73c826c13d5f4dc8b8dbc9e94764f792
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
участь у закупівлі зможуть взяти тільки ті учасники, які мають виконані договори, що були оприлюднені в електронній системі публічних закупівель із загальною сумою фактичної оплати по кожному з двох договорів, що не є меншою ніж очікувана вартість даної закупівлі (1352000,00 грн.).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
участь у закупівлі зможуть взяти тільки ті учасники, які мають виконані договори, що були оприлюднені в електронній системі публічних закупівель із загальною сумою фактичної оплати по кожному з двох договорів, що не є меншою ніж очікувана вартість даної закупівлі (1352000,00 грн.). Просимо внести зміни до Додатку 5 ТД "Достатнім доказом наявності досвіду виконання аналогічних зобовʼязань вважається надання документів та інформації про виконання щонайменше двох аналогічних договорів із загальною сумою фактичної оплати за кожним із них, що не є меншою ніж очікувана вартість даної закупівлі (1352000,00 грн.)." та викласти даний пункт документації в наступній редакції: «Достатнім доказом наявності досвіду виконання аналогічних зобовʼязань вважається надання документів та інформації про виконання щонайменше двох аналогічних договорів».