-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень "Послуги з обробки хвойних, декоративно-квіткових, деревних та інших рослин від шкідників та хвороб"
Завершена
72 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 720.00 UAH
мін. крок: 1% або 720.00 UAH
Період оскарження:
17.08.2018 14:09 - 22.08.2018 18:00
Вимога
Відхилено
оскарження.
Номер:
87a4d567a4144d99b69364e1dbc63a03
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-17-001251-c.c5
Назва:
оскарження.
Вимога:
Уважаемый заказчик вы путаете разные системы налогообложения. Раз вы укказали что цена должна быть с ПДВ а рассматриваете цену без ПДВ, то рассматривайте всех участников без ПДВ. Так же хотелось бы услышать ваш коментарий относительно вида деятельности ФОП Кондратюк В.А. который никоем образом не предусматривает в своей деятельности работы по защите растений. Прошу обратить внимание на разъяснениях ГНАУ . По ее мнению, физлицо-предприниматель, работающий на упрощенной системе налогообложения, может осуществлять только те виды деятельности, которые указаны им в Свидетельстве и за которые соответственно уплачен единый налог (см. письма ГНАУ от 12.09.2006 г. № 4830/А/17-0715, № 16983/7/17-0717 и от 28.11.2006 г. № 13411/6/17-0416).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2018 16:42
Вирішення:
всі учасники розглядаються відповідно до наданих пропозицій за найменшою ціною ФОП без ПДВ якщо вони не є платниками ПДВ, а платники розглядаються з ПДВ, також за ФОП Кондратюком В,А, є всі кведи для виконання даних послуг.
https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch в поле для поиска выбираете ФОП и вводите либо имя фамилию и отчество КОНДРАТЮК ВІТАЛІЙ АНАСТАСІЙОВИЧ либо ИНН 3348409390, вам высветится профиль в правом углу клацаете "Детальніше". и там пролистываете в низ, и в правой колонке будут все КВЕДы.ФОП Кондратюка В.А.
он пятый по счету сверху 01,61( Допоміжна діяльність у рослинництві.)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
оскарження
Номер:
c041eb044b0646de8602577c51f2edd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-17-001251-c.b3
Назва:
оскарження
Вимога:
Переможцем признана компанія с ціною 49900 без ПДВ! Як це розумити!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2018 14:47
Вирішення:
всі учасники приймають участь на рівних умовах. ФОП "Кондратюк В.А." відповідно до законодавства є платником єдиного податку.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Оскарження вибора переможця.
Номер:
65dcbe620db84786ab6bc6ecc58a91a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-17-001251-c.c4
Назва:
Оскарження вибора переможця.
Вимога:
Замовник при кваліфікації преможця не виконав п 4 .ВИМОГ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТА НАДАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ а саме "Замовник визначає переможцем закупівлі Учасника, який надав найбільш вигідну пропозицію. При цьому, одночасно із ціновою пропозицією оцінюються технічні вимоги до закупівлі" Якщо розглядається учасник який не є платником ПДВ , що вже порушує п.9 Вимог, то повинні розглідатись всі участникі без суму ПДВ. В такому разі ФОП Кондратюк буде мати найбільшу цінову пропозицію так як ціни без ПДВ иіших учасгників будуть відповідно 41599,17 грн та 41666,67 грн. Також вид діяльності ФОп Кондратюк що зареєстровано в Єдиномцу реєстрі це Роздрібна торгівля з лотків і на ринках іншими товарами, що унеможливлює наявність досвіда з захисту рослин. Також ФОп Кондратюк в своїї пропозиції пропонує використовувати стимулюючи препаратии, що спричинить ріст рослин в осінній період і погіршить зимівлю. Це ще раз свідчить про відсутність відповідного досвіду у ФОП Кондратюк В.А.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2018 16:08
Вирішення:
всі учасники приймають участь на рівних умовах. ФОП "Кондратюк В.А." відповідно до законодавства є платником єдиного податку, а ваша компанія відповідно до закону є платником ПДВ. найнижчу вартість відповідно до аукціону надав ФОП "Кондратюк В.А.".
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Виключення з тендерної документації замовника у розділі оцінки тендерних пропозицій дискримінаційної вимоги :оцінка за ціною з ПДВ.
Номер:
e8bdde59cc3c4339811339597dcdaef2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-17-001251-c.a1
Назва:
Виключення з тендерної документації замовника у розділі оцінки тендерних пропозицій дискримінаційної вимоги :оцінка за ціною з ПДВ.
Вимога:
Маючи досвід у постачанні предмету закупівлі ми розпочали ретельну підготовку тендерної пропозиції з метою прийняття участі у зазначеному тендері. Стаття 3 Закону передбачає здійснення закупівель зокрема, за принципами недискримінації учасників, а також за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій .Однак, при вивченні тендерної документації наше підприємство дійшло висновку, що тендерною документацією встановлені дискримінаційні вимоги, що можуть призвести до зменшення кола потенційних учасників процедури закупівлі а також до порушення інтересів саме нашого підприємства при здійсненні оцінки пропозицій учасників, зокрема, встановлення обмежуючих вимог в частині визначення ціни та методики оцінювання тендерних пропозицій. Ця вимога ставить наше підприємство , яке не є платником ПДВ у гірши умови, ніж учасників, яки є платниками цього податку. Так, розділом Оцінка тендерних пропозицій . тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені Замовником згідно вимог цієї документації при перевірці кваліфікації учасників після розкриття їх тендерних пропозицій. Критерієм оцінки є ціна. У разі, якщо Учасник торгів, який надав найменшу цінову пропозицію не є платником ПДВ, тендерним комітетом приймаються для оцінки цінові пропозиції наступних Учасників без урахування ПДВ. Але ж платники ПДВ мають вхідний податковий кредит, тому чиста сума нарахованих забовязань з ПДВ при сплаті буде ними зменшена на суму податкового кредиту, та лише різниця підлягає сплаті до бюджету(таким чином платник компенсує частину вартості закупівлі ним товарів для дому), а не платник ПДВ позбавлений можливості такої компенсації, сума закупівлі товарів для дому разом з ПДВ його виробника цілком відноситься на собівартість продукції тому не враховувати всю суму нарахованого ПДВ при здійсненні оцінки є зазделегіть діскрімінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких зостасовуються різні системи оподаткування згідно діючого законодавства. Замовником було порушено вимоги пункту 9, частини другої статті 22 Закону яким чітко визначено, що тендерна документація повинна містити: перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Зазначена норма Закону визначає необхідність обов'язкового зазначення, чи учасник має надати пропозиції з ПДВ, чи без ПДВ, але ж не говорить про те, що при здійснюванні оцінки всі пропозиції порівнюються без урахування ПДВ. Тобто, Замовником не були враховані норми Закону, що є порушенням законодавства у сфері закупівель та як наслідок у подальшому проведення необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції нашого підприємства. Виходячи з принципу недискримінації учасників , на нашу думку навіть якщо Замовник не є платником ПДВ, та отримання податкового кредиту не зменшує витрати Замовника на оплату податків , то при здійсненні оцінки пропозицій учасників, повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників не залежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників , які мають статус платника ПДВ, а для учасників – які не є платниками ПДВ – ціна без ПДВ. Таким чином, зазначена умова Документації обмежує коло потенційних учасників та порушує інтереси нашого підприємство , а це є порушенням принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, а отже є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, нашого підприємства. Відповідно до ч.2 ст. 18 Закону Вимоги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до замовника з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до оголошення UA-2018-08-17-001251-c що було розміщене через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу від від 17.08.2018 14:09 кінцевий строк подання тендерних пропозицій становить до до 29.08.2018 18:00 на підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), прошу: 1.Прийняти дану вимогу до розгляду;2.Замовника внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства про здійснення державних закупівель та іншого законодавства України. До даної вимоги долучаю додаток з рішенням АМКУ по аналогічному питанню №40-р/пк-пз від 10.06.2016. З повагою.
Пов'язані документи:
Учасник
- -№ 40 від 10.06.16 (1) (1).PDF 22.08.2018 16:08
Дата подачі:
22.08.2018 16:08
Опис причини скасування:
наявність в тексті помлики
Дата скасування:
31.08.2018 06:13
Вимога
Відкликано скаржником
Виключення з тендерної документації замовника у розділі "Обов`язкові вимоги " дискримінаційної вимоги : підтвердження при подачі пропозиції відсутності відкритих кримінальних проваджень.
Номер:
c30df7160a8544ebb5d6a8f044853394
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-17-001251-c.a2
Назва:
Виключення з тендерної документації замовника у розділі "Обов`язкові вимоги " дискримінаційної вимоги : підтвердження при подачі пропозиції відсутності відкритих кримінальних проваджень.
Вимога:
Оскільки:
Відповідно до ч.1, 2, 5 ст. 17 КПК особа вважається невинуватою у вчиненні кримінального правопорушення і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено у порядку, передбаченому цим Кодексом, і встановлено обвинувальним вироком суду, що набрав законної сили. Ніхто не зобов’язаний доводити свою невинуватість у вчиненні кримінального правопорушення і має бути виправданим, якщо сторона обвинувачення не доведе винуватість особи поза розумним сумнівом. Поводження з особою, вина якої у вчиненні кримінального правопорушення не встановлена обвинувальним вироком суду, що набрав законної сили, має відповідати поводженню з НЕВИНУВАТОЮ ОСОБОЮ..
Так як учаснику не було пред’явлено підозру у вчиненні кримінального правопорушення, отже слідством встановлені факти, що виправдовують учасника . Однак, відповідальною особою по створенню та формуванню вимог до закупівлі не дивлячись на презумпцію невинуватості особи встановлену КПК та Конституцією України, все ж таки використовуються дискримінаційні умови, щодо майбутніх учасників закупівлі .
Відкритих кримінальних проваджень в межах яких відносно майбутніх учасників торгів пред’являлося повідомлення про підозру або триває судовий розгляд не має.
Все вище зазначене додатково підтверджується тим, що відносно майбутніх учасників жодною з порушеною кримінальних справ не вручено повідомлення про підозру та відсутні судові розгляди у кримінальних провадженнях. В ЗУ Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922 в цілому . та статтею 17 якою керуються як замовник так і учасник торгів. Вказаний перелік який є вичерпним. І в ньому відсутні вимоги щодо того, що учасник не може бути прийнятим до розгляду у випадку перемоги тендерним комітетом через перебування учасника у відкритому кримінальному провадженні .
Виходячи з викладеного вище, рішення Замовника щодо включення до тендерної документації вимогу про те що : « Учасник подаючи пропозицію підтверджує відсутність порушених кримінальних справ» є дискримінаційним та таким що порушує основні принципи закупівлі.
Зважаючи на викладене вище, та маючи змогу додати дану вимогу системою, кінцевою датою для подачі вимоги встановлена дата 22 серпня 2018 року до 18:00 Вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу з умов замовника яка знаходиться у файлі «Форма пропозиції та технічні вимоги» у розділі Обов‘язкові вимоги «Невід‘ємна частина комерційної пропозиції»
До даної вимоги додаємо рішення Антимонопольного Комітету України по аналогічному питанню. З повагою
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.08.2018 17:56
Опис причини скасування:
в взв*язку з помилкою у формулюваннях
Дата скасування:
31.08.2018 06:10