-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень споруди цивільного захисту (підвального приміщення - найпростішого укриття) за адресою: м. Дніпро, вул. Новосільна, буд. 19А
Завершена
394 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 971.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 971.00 UAH
Період оскарження:
23.12.2024 17:06 - 28.12.2024 00:00
Вимога
Без відповіді
Щодо неправомірного визначення переможця
Номер:
14713389f1db45ce9f959d398e70e22c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-23-019122-a.c2
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Хочемо ще раз звернути Вашу увагу на принцип публічних закупівель об'єктивної та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі вимоги які були прописані в тендерній закупівлі були встановлені Замавником. Кожний учасник повинен надати повний пакет документів, згідно тендерної документації. Якщо замовник під час розгляду ТП учасника процедури закупівлі виявить невідповідність в інформації та / або документах, що подані учасником у ТП та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він має розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в системі Прозорро. Таке повідомлення замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, так визначає пункт 40 Постанови № 1178.
Що можна виправити протягом 24 годин
Під невідповідністю, які можна виправити, в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі ТП та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема,
• відсутність у складі ТП інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагав замовник,
та / або
•
відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник.
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо.
Що замовник вказує у повідомленні про усунення невідповідності
У разі коли замовником під час розгляду пропозицій учасника було виявлено помилки, на які поширюється вищеописана норма, він повинен повідомити про це учасника у встановленому законом та Постановою № 1178 порядку, а саме шляхом публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в Прозорро. Особливості не регламентують оформлення такої вимоги, а також її зміст. У пункті 3 Особливостей зазначено, що замовники повинні керуватися Законом про закупівлі, враховуючи ці особливості.
Тобто у разі, якщо Особливості не регламентують якийсь нюанс, треба звертатися до Закону. Відповідно до частини 16 статті 29 якого, вимога щодо виправлення невідповідностей має складатися з:
• переліку таких невідповідностей;
• посилання на вимогу (вимоги) в тендерній документації щодо яких виявлені невідповідності;
• переліку документів та або інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності.
Ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що в Учасника ТОВ ВКЦ "КРОК" відсутні документи, які вимагали умовами тендерної документації, а саме
1. Згідно розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, п. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Тендерної документації Замовником було визначено, що Тендерна пропозиція повинна складатися з: ... 9. Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданих уповноваженим органом не раніше ніж за 30 днів до оголошення даного тендеру. Учасником ТОВ ВКЦ "КРОК" було надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, дата надання відомостей 04.06.2024 р і не було надано жодних пояснювальних документів чому не надали відомості не раніше 30 днів до оголошення тендеру.
2. Згідно додатку 3 п. 1.6. ТД Замовником вимагалося надання учасником сертифікаційної угоди з органом по сертифікації ISO 9001:2018(2015), ТОВ ВКЦ "КРОК" не надав даної сертифікаційної угоди.
3. Згідно додатку 3 п. 1.7. ТД “ З метою дотримання вимог чинного трудового законодавства та забезпечення безперебійного надання послуг Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист - зобов’язання в якому гарантує, що у разі перемоги в закупівлі, зможе забезпечити надання послуг достатньою кількістю охоронників із врахуванням вимог чинного трудового законодавства.” ТОВ ВКЦ "КРОК" не надав гарантійного листа — зобов'язання, в якому гарантує, що у разі перемоги в закупівлі, зможе забезпечити надання послуг достатньою кількістю охоронників із врахуванням вимог чинного трудового законодавства.
Також звертаємо увагу, що учасники закупівлі повинні надати в повному обсязі зазначені документи, що передбачені кваліфікаційними вимогами, які викладені в Розділі ІІ Додатку 3.
Сам Замовник зазначає, що “Відсутність документів, передбачених в цьому додатку документації, розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації.”
Тобто сам Замовник проігнорував вимогу визначену тендерною документацією, а саме: п. 1.7 Розділ ІІ Додатку 3, з чого можна зробити висновок про ігнорування Замовником, явних невідповідностей, що не були виставлені Учаснику, що передбачає явне недотримання вимог Тендерної документації та законодавства України Замовником та самим Учасником ТОВ ВКЦ "КРОК".
4. Згідно додатку 3 п. 2.8 ТД “Співробітники Учасника повинні бути забезпечені комплектами спецодягу та взуттям в кількості не меншій ніж кількість персоналу охорони задіяних для виконання умов договору, з обов’язковим дотриманням наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості». На підтвердження наявності спецодягу та взуття учасник повинен надати, як частину тендерної пропозиції кольорові фотографії зимового та літнього комплектів форменого одягу з ознаками належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності.” ТОВ ВКЦ "КРОК" надав фото форменого одягу, які не відповідають наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості».
Звертаємо увагу, що Замовником самостійно визначена пряма кваліфікаційна вимога, а саме ФОТО з форменим одягом, що повинно відповідати Наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62. Саме фотоне відповідає вмиогам, а саме: які надава ТОВ ВКЦ "КРОК" відсутні берет та рукавиці.
Тобто можна зробити висновки, що не виконала кваліфікаційна вимога визначена Замовником, що є підставою для надання учаснику права усунення невідповідностей, що було не зроблено Замовником, а також порушує вимогу визначеною самим Замовником, а саме: “Відсутність документів, передбачених в цьому додатку документації, розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації.”
5. Згідно додатку 3 п. 3.1.4 Замовник вимагає надати позитивний лист-відгук (рекомендаційний лист) від попереднього замовника. У наданому листі-відгуку повинна бути надана інформація про відсутність претензій до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника, в тому числі щодо якості робіт (послуг) та строків їх виконання (надання). ТОВ ВКЦ "КРОК" надав лист-відгук №185 від 17.12.2024 р. від Комунального закладу позашкільної освіти “Палац творчості дітей та юнацтва” Дніпровської міської ради в якому відсутня інформація про відсутність претензій до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника, в тому числі щодо якості робіт (послуг) та строків їх виконання (надання).
Усі вищевикладені обставини свідчать про порушення Замовником основних принципів здійснення закупівель та охоронюваних законом прав та інтересів Учасників, зокрема права на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також нехтування приписами, що передбачені п.1 ч.1 ст.31 (Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону) Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, вимагаємо скасувати рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ ВКЦ "КРОК" та здійснити закупівлю згідно основних принципів здійснення закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників та об'єктивної та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.01.2025 15:58
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного визначення переможця
Номер:
49b2a7ccfbf44c5a8fd8b5239d211da8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-23-019122-a.b1
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на невідповідність прийнятого рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ ВКЦ "КРОК" вимогам законодавства України з публічних закупівель. За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовником на підставі Протоколу №1 від 07.01.2025 р. переможцем обрано ТОВ ВКЦ "КРОК" та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Учасник ПП “Явір-2000” не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних підстав:
1. Згідно розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, п. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Тендерної документації Замовником було визначено, що Тендерна пропозиція повинна складатися з: ... 9. Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданих уповноваженим органом не раніше ніж за 30 днів до оголошення даного тендеру. Учасником ТОВ ВКЦ "КРОК" було надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, дата надання відомостей 04.06.2024 р.
2. Згідно додатку 3 п. 1.6. ТД Замовником вимагалося надання учасником сертифікаційної угоди з органом по сертифікації ISO 9001:2018(2015), ТОВ ВКЦ "КРОК" не надав даної сертифікаційної угоди.
3. Згідно додатку 3 п. 1.7. ТД “ З метою дотримання вимог чинного трудового законодавства та забезпечення безперебійного надання послуг Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист - зобов’язання в якому гарантує, що у разі перемоги в закупівлі, зможе забезпечити надання послуг достатньою кількістю охоронників із врахуванням вимог чинного трудового законодавства.” ТОВ ВКЦ "КРОК" не надав гарантійного листа — зобов'язання, в якому гарантує, що у разі перемоги в закупівлі, зможе забезпечити надання послуг достатньою кількістю охоронників із врахуванням вимог чинного трудового законодавства.
4. Згідно додатку 3 п. 2.8 ТД “Співробітники Учасника повинні бути забезпечені комплектами спецодягу та взуттям в кількості не меншій ніж кількість персоналу охорони задіяних для виконання умов договору, з обов’язковим дотриманням наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості». На підтвердження наявності спецодягу та взуття учасник повинен надати, як частину тендерної пропозиції кольорові фотографії зимового та літнього комплектів форменого одягу з ознаками належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності.” ТОВ ВКЦ "КРОК" надав фото форменого одягу, які не відповідають наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості» на фото які надава ТОВ ВКЦ "КРОК" відсутні берет та рукавиці.
5. Згідно додатку 3 п. 3.1.4 Замовник вимагає надати позитивний лист-відгук (рекомендаційний лист) від попереднього замовника. У наданому листі-відгуку повинна бути надана інформація про відсутність претензій до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника, в тому числі щодо якості робіт (послуг) та строків їх виконання (надання). ТОВ ВКЦ "КРОК" надав лист-відгук №185 від 17.12.2024 р. від Комунального закладу позашкільної освіти “Палац творчості дітей та юнацтва” Дніпровської міської ради в якому відсутня інформація про відсутність претензій до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника, в тому числі щодо якості робіт (послуг) та строків їх виконання (надання).
Усі вищевикладені обставини свідчать про порушення Замовником основних принципів здійснення закупівель та охоронюваних законом прав та інтересів Учасників, зокрема права на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також нехтування приписами, що передбачені п.1 ч.1 ст.31 (Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону) Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, вимагаємо скасувати рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ ВКЦ "КРОК". У випадку відмови Замовником у задоволенні вимоги ПП “Явір-2000”, повідомляємо про намір звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.01.2025 14:50
Вирішення:
Шановний Учаснику!
У відповідь на вашу вимогу зазначаємо наступне.
Стосовно питання 1:
1. Згідно розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, п. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Тендерної документації Замовником було визначено, що Тендерна пропозиція повинна складатися з: ... 9. Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданих уповноваженим органом не раніше ніж за 30 днів до оголошення даного тендеру. Учасником ТОВ ВКЦ "КРОК" було надано відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, дата надання відомостей 04.06.2024 р.
Зазначаємо, що Учасником на вимогу тендерної документації надано такий документ як Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Оскільки станом на подання пропозицій у багатьох державних реєстрах та програмах, які несуть інформацію про юридичну особу стався триваючий збій, який триває і зараз, станом на написання Вам відповіді, а саме, на 07 січня 2025 року реєстри ще не відновлені, Замовник на свій розсуд прийняв інформацію, подану Учасником в тендерній пропозиції, оскільки така інформація публічна, та не потребує підтвердження, оскільки оприлюднена у формі відкритих даних, міститися у інших публічних відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Отже, інформація, подана Учасником повністю відображає запит замовника, містить ознаки публічної та містить повний та всебічний зміст про таку юридичну особу.
Замовник зазначає, що на період воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення Замовник керується Особливостями № 1178. Так у розумінні пункту 44 Особливостей № 1178:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
•не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
•не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам.
Тут мова йде про інші документи (не згідно статті 16 та 17 Закону), які вимагались замовником, але не були надані Учасником. Наприклад, копія установчого документу, документ, що підтверджує статус платника ПДВ тощо.
•зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 цього Закону;
Згідно ч. 15 ст. 29 Закону Замовник може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Якщо за результатами такого звернення виявиться, що учасник надав в недостовірну інформацію в складі своєї пропозиції, то Замовник має відхилити таку пропозицію.
Замовник зазначає, що Учасник, надав в тендерній пропозиції наявний в нього документ, чим повністю підтвердив інформацію, яка запрошувалась, дана інформаціє не є недостовірною або неповною, не впливає на предмет тендерної закупівлі та не є перекрученою або такою, що вводить в оману. Тобто, на підставі п. 44 Особливостей підстави для відхилення Учасника немає.
Стосовно питання 2:
2. Згідно додатку 3 п. 1.6. ТД Замовником вимагалося надання учасником сертифікаційної угоди з органом по сертифікації ISO 9001:2018(2015), ТОВ ВКЦ "КРОК" не надав даної сертифікаційної угоди.
Зазначаємо, що вимога тендерної документації щодо надання Учасниками Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2018 викладена наступним змістом:
«1.6. З метою підтвердження за своїми характеристиками відповідності послуг з діяльності приватних охоронних служб, які пропонує надавати учасник, вимогам, установленим у тендерній документації (ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»), учасник у складі пропозиції повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2018 на певний вид послуг. Сертифікат на систему менеджменту якості (на систему управління якості) на відповідність вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018 (2015), повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN/ IEC 17021-1:2017, сертифікат повинен бути виданий в сфері акредитації цього органу з сертифікації, про що у складі тендерної пропозиції надати також Атестат про акредитацію Національного агентства про акредитацію, а також надати звіт про проходження всіх необхідних аудитів, сертифікаційну угоду з органом по сертифікації, документ (лист тощо) про підтвердження факту дії на теперішній час на підприємстві учасника вказаної системи управління із забезпечення приватної безпеки та охорони».
Стосовно сертифікаційної угоди зазначаємо, що орган сертифікації, який видає сертифікати та ліцензії, повинен мати угоду, що має юридичну силу, для забезпечення діяльності з сертифікації для своїх клієнтів. Сертифікаційні угоди органу сертифікації повинні визначати відповідальність органу сертифікації та його клієнтів. Сертифікаційна угода - це пакет документів, в якому зазначена інформація про акредитовану діяльність сертифікаційного органу й замовника. Отже, у складі Учасника ТОВ ВКЦ “КРОК” міститься повний пакет документів, який регламентує угоду між органом сертифікації та клієнтом з оцінки якості на відповідність вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018 (2015), а саме: сертифікат виданий в сфері акредитації цього органу з сертифікації, про що у складі тендерної пропозиції наданий також Атестат про акредитацію Національного агентства про акредитацію органу, який видав Сертифікат. У Атестаті про акредитацію чітко зазначено про підписану угоду органу сертифікації з іншими галузями менеджменту з управління якості та сертифікації різних галузей діяльності. Звіти про аудит Учасником не надані у складі тендерної пропозиції, оскільки строк аудиту цього сертифікату настане у Учасника лише після 13 березня 2025 року.
Стосовно питання 3:
3. Згідно додатку 3 п. 1.7. ТД “ З метою дотримання вимог чинного трудового законодавства та забезпечення безперебійного надання послуг Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист - зобов’язання в якому гарантує, що у разі перемоги в закупівлі, зможе забезпечити надання послуг достатньою кількістю охоронників із врахуванням вимог чинного трудового законодавства.” ТОВ ВКЦ "КРОК" не надав гарантійного листа — зобов'язання, в якому гарантує, що у разі перемоги в закупівлі, зможе забезпечити надання послуг достатньою кількістю охоронників із врахуванням вимог чинного трудового законодавства.
Учасником ТОВ ВКЦ «КРОК» в тендерній пропозиції подана повна та всебічна інформація про кількість охоронників, які відповідають вимогам чинного законодавства та вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності. Учасник в тендерній пропозиції подає повну та всебічну інформацію про предмет закупівлі, яка підтверджується також іншими документами, такими як довідка про працівників, де міститься інформація про їх кількість та офіційне працевлаштування. Інформація не є недостовірною, перекрученою та такою, що не відповідає предмету тендерної закупівлі, повністю відображає вимогу Замовника стосовно поставленого в тендерній документації питання. Отже відповідно до п. 44 Особливостей немає підстав для відхилення Учасника.
Стосовно питання 4:
4. Згідно додатку 3 п. 2.8 ТД “Співробітники Учасника повинні бути забезпечені комплектами спецодягу та взуттям в кількості не меншій ніж кількість персоналу охорони задіяних для виконання умов договору, з обов’язковим дотриманням наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості». На підтвердження наявності спецодягу та взуття учасник повинен надати, як частину тендерної пропозиції кольорові фотографії зимового та літнього комплектів форменого одягу з ознаками належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності.” ТОВ ВКЦ "КРОК" надав фото форменого одягу, які не відповідають наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 «Про затвердження Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості» на фото які надава ТОВ ВКЦ "КРОК" відсутні берет та рукавиці.
Учасник ТОВ ВКЦ «КРОК» у тендерній пропозиції подає також довідку про МТБ та видаткові накладні з інформацією про кількість беретів та рукавиць у нього на балансі. Як зазначалося вище вимогами п. 44 Особливостей зазначається, що інформація Учасника не повинна бути перекрученою, містити невідповідностей та вводити в оману, бути повною та всебічною. Отже, це означає, що повнота та всебічність інформації може підтверджуватись також іншими документами в складі тендерної пропозиції Учасника, які приймає до уваги Замовник. Відповідно до поданої всебічної інформації у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ ВКЦ «КРОК», на підставі п. 44 Особливостей немає підстав для відхилення Учасника.
Стосовно питання 5:
5. Згідно додатку 3 п. 3.1.4 Замовник вимагає надати позитивний лист-відгук (рекомендаційний лист) від попереднього замовника. У наданому листі-відгуку повинна бути надана інформація про відсутність претензій до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника, в тому числі щодо якості робіт (послуг) та строків їх виконання (надання). ТОВ ВКЦ "КРОК" надав лист-відгук №185 від 17.12.2024р. від Комунального закладу позашкільної освіти “Палац творчості дітей та юнацтва” Дніпровської міської ради в якому відсутня інформація про відсутність претензій до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника, в тому числі щодо якості робіт (послуг) та строків їх виконання (надання).
Відгук наданий Замовником на виконання Договору у довільному порядку та не містить форми та методики у законодавстві, яким повинен відповідати такий документ. Оскільки в чинному законодавстві немає вимоги до написання Відгуку, він написаний у довільній формі. Отже, у Замовника немає підстав для відхилення Учасника ТОВ ВКЦ «КРОК», оскільки Відгук містить повну та всебічну інформацію про виконання даного Договору, що відповідає предмету тендерної документації Замовника.
Хочемо зазначити, що суб’єктивна думка скаржника про необ’єктивне та неупереджене визначення переможця - не відповідає дійсності. Замовник у своїй діяльності неухильно дотримується вимог чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Не задоволено