-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Лабораторні послуги: імуногістохімічні дослідження 3 категорії складності
Завершена
730 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 650.00 UAH
Період оскарження:
23.12.2024 14:28 - 28.12.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Дискримінаційні вимоги
Номер:
6a3100d9785640ae97f45c28032b5127
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-23-012341-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- сертифікат на систему управління якістю.pdf 27.12.2024 23:49
- ТД_merged.docx 27.12.2024 23:49
- Патоморфологічна лабораторія 6.pdf 27.12.2024 23:49
- sign.p7s 27.12.2024 23:55
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
28.12.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
18cfd637506d4453a7bf2c8ea1f8c86e
Заголовок пункту скарги:
на умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Аналіз даної вимоги дає можливість встановити, що Замовником просто скопійовано перелік додатків до ТД, як це зазначено в кінці основної частини Тендерної документації.
Проте Замовником встановлено обов’язок надати зазначені додатки в складі Тендерної пропозиції.
Не є зрозумілим для чого в ТП необхідно подавати Додатки, які встановлюють вимоги до учасників. Можливо Замовник хотів встановити, що учасник повинен надати інформацію та документи встановлені в зазначених додатках.
Разом з тим дана вимога є неконктетизованою та допускає множинність тлумачень, що в подальшому може стати підставою для відхилення Тендерної пропозиції Скаржника.
Зокрема вимога надання Додатку № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей), фактично встановлює обов’язок для учасника зазначати відомості які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Проте стаття 22 Закону містить багато положень і Учаснику тяжко визначитися з відомостями, які повинні бути зазначені в Тендерній документації згідно цієї статті.
Таким чином встановлена вимога є обтяжливою для Скаржника, допускає множинні тлумачення, що є дискримінаційним для учасників, в тому числі Скаржника, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника внести зміни до Тендерної документації.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначені умови Тендерної документації визначені з порушенням принципів здійснення закупівлі, закріплених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Враховуючи викладене вище, на підставі статей 5 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
Проте Замовником встановлено обов’язок надати зазначені додатки в складі Тендерної пропозиції.
Не є зрозумілим для чого в ТП необхідно подавати Додатки, які встановлюють вимоги до учасників. Можливо Замовник хотів встановити, що учасник повинен надати інформацію та документи встановлені в зазначених додатках.
Разом з тим дана вимога є неконктетизованою та допускає множинність тлумачень, що в подальшому може стати підставою для відхилення Тендерної пропозиції Скаржника.
Зокрема вимога надання Додатку № 1 до тендерної документації - Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей), фактично встановлює обов’язок для учасника зазначати відомості які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Проте стаття 22 Закону містить багато положень і Учаснику тяжко визначитися з відомостями, які повинні бути зазначені в Тендерній документації згідно цієї статті.
Таким чином встановлена вимога є обтяжливою для Скаржника, допускає множинні тлумачення, що є дискримінаційним для учасників, в тому числі Скаржника, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника внести зміни до Тендерної документації.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначені умови Тендерної документації визначені з порушенням принципів здійснення закупівлі, закріплених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Враховуючи викладене вище, на підставі статей 5 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД_merged.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради внести зміни до Тендерної документації в процедурі закупівлі щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій (Лабораторні послуги: імуногістохімічні дослідження 3 категорії складності), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-23-012341-a.