• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (морожена риба)

Закупівлю поділено на 3 лоти за місцеи поставки товарів. 1 ЛОТ: місце поставки за адресою- 65014, м.Одеса, вул. Леонтовича, 11 2 ЛОТ: місце поставки за адресою- 65030, м.Одеса, вул. Сергія Ядова, 4 3 ЛОТ: місце поставки за адресою - 67700, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Військової Слави,17

Завершена

680 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 408.00 UAH
Період оскарження: 10.07.2018 21:36 - 22.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: 26b81e9d1fa54c1093d7a68bbdb9859b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-10-002270-a.c4
Назва: НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Вимога:
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТІФУД» 65068, м. Одеса, Малиновський район, вул. Генерала Петрова 23/2, кв. 1 ЄДРПОУ 39999148 тел. (048) 734-00-17 ЗАМОВНИК: Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» 65014, м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11 тел.(048)722-24-13 електронна адреса: odesftiz@ukr.net СКАРГА в порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відомості про процедуру закупівлі: Процедура закупівлі Відкриті торги Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015: 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (Морожена риба) Дати та номер закупівлі Номер закупівлі: UA-2018-07-10-002270-a Дата оголошення: 10.07.2018 р. Кінцева дата подання пропозицій: 26.07.2018 р. Дата проведення аукціону: 27.07.2018 р Дата оприлюднення рішення відносно Суб’єкта оскарження: 10.08.2018 р Підстави подання скарги прийняття Замовником рішення про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження; порушення Замовником вимог п.4 ст. 30, ЗУ«Про публічні закупівлі». Комунальним некомерційним підприємством «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» проводиться процедура відкритих торгів № UA- UA-2018-07-10-002270-a 10.08.2018 року Замовником оприлюднено Протокол №33 засідання тендерного комітету від 10.08.2018 року, згідно з яким Замовником прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОПТІФУД» (за лотом №2) як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Вважаємо рішення Замовника неправомірним, та таким, що порушує принципи недискримінації учасників торгів, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбачені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Підставою відхилення Замовником пропозиції суб’єкту оскарження встановлено – що кількість водіїв спеціалізованого автотранспорту не відповідає кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, наданого у довідці про наявність спеціалізованого автотранспорту. Відхилення пропозиції суб’єкту оскарження за вказаною вище підставою вважаємо протиправним, та таким, що не відповідає вимогам діючого законодавства України, в зв’язку з наступним. 1. Відповідно до додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше 2 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову. ТОВ «ОПТІФУД» надало таку довідку в якій вказано чотири автотранспортних засобу, які використовуються товариством для здійснення господарчої діяльності, два з яких є спеціалізованими для перевезення продуктів харчування згідно технічних вимог до Тендерної документації. А саме автомобіль «YUEJIN» NJ 1028 DB ізотермічний фургон з холодильним обладнанням модель CFRRIER VENTO 200 державний номер ВН 61-48 ВС, та автомобіль МERCEDES-BENZ 311 CDI вантажний ізотермічний фургон державний номер ВН 09-69 ЕТ. (З обов’язковим наданням довідок про санітарну обробку транспортних засобів згідно санітарним правилам СанПиН 5781-91 не рідше 1 разу на 10 днів.) Таким чином ТОВ «ОПТІФУД» повністю виконало вимогу про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше двох одиниць.) 2. Відповідно до додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати особисті медичні книжки (з відміткою про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. ТОВ «ОПТІФУД» в складі тендерної документації надало особисті медичні книжки (з відміткою про проходження медогляду) водіїв, вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі та довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказані три водії спеціалізованих автотранспортних засобів, а саме Кузнецов Олексій Сергійович, Ровенський Артур Анатолійович, Пантелишин Ігор Іванович, та чотири вантажники а саме Пономарев Олександр Сергійович, Суліма Сергій Василійович, Рекунов Олександр Вікторович, Грозов Андрій Павлович. Таким чином ТОВ «ОПТІФУД» повністю виконало вимогу згідно додатку 4 до Тендерної документації що до кількості водіїв та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі разом з водіями спеціалізованих автотранспортних засобів. На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст.ст.3,16,30 ЗУ «Про здійснення державних закупівель», ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ОПТІФУД» та лотом №2 процедури відкритих торгів № UA-2018-07-10-002270-a
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На вимогу тендерної документації Учасник надав «Інформаційну довідку», складену у довільної формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше 2 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. Замовник вимагав надання інформації саме про наявність спеціалізованого автотранспорту у кількості не менш 2 одиниць та не вимагав надання інформації щодо іншого автотранспорту, яким володіє Учасник. Пояснення щодо функціонального призначення автотранспортних засобів в тендерній пропозиції Учасника відсутні. Тобто, довідка надана Учасником на 4 одиниці «спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування». Відповідно до зазначеного, інші документи, які вимагались від Учасника, повинні відповідати 4 одиницям автотранспорту зазначеного в довідці.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: fe1df144cd1544489008861014d69788
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-10-002270-a.c3
Назва: НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Вимога:
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТІФУД» 65068, м. Одеса, Малиновський район, вул. Генерала Петрова 23/2, кв. 1 ЄДРПОУ 39999148 тел. (048) 734-00-17 ЗАМОВНИК: Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» 65014, м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11 тел.(048)722-24-13 електронна адреса: odesftiz@ukr.net СКАРГА в порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відомості про процедуру закупівлі: Процедура закупівлі Відкриті торги Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015: 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (Морожена риба) Дати та номер закупівлі Номер закупівлі: UA-2018-07-10-002270-a Дата оголошення: 10.07.2018 р. Кінцева дата подання пропозицій: 26.07.2018 р. Дата проведення аукціону: 27.07.2018 р Дата оприлюднення рішення відносно Суб’єкта оскарження: 10.08.2018 р Підстави подання скарги прийняття Замовником рішення про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження; порушення Замовником вимог п.4 ст. 30, ЗУ«Про публічні закупівлі». Комунальним некомерційним підприємством «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» проводиться процедура відкритих торгів № UA- UA-2018-07-10-002270-a 10.08.2018 року Замовником оприлюднено Протокол №33 засідання тендерного комітету від 10.08.2018 року, згідно з яким Замовником прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОПТІФУД» (за лотом №2) як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Вважаємо рішення Замовника неправомірним, та таким, що порушує принципи недискримінації учасників торгів, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбачені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Підставою відхилення Замовником пропозиції суб’єкту оскарження встановлено – що кількість водіїв спеціалізованого автотранспорту не відповідає кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, наданого у довідці про наявність спеціалізованого автотранспорту. Відхилення пропозиції суб’єкту оскарження за вказаною вище підставою вважаємо протиправним, та таким, що не відповідає вимогам діючого законодавства України, в зв’язку з наступним. 1. Відповідно до додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше 2 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову. ТОВ «ОПТІФУД» надало таку довідку в якій вказано чотири автотранспортних засобу, які використовуються товариством для здійснення господарчої діяльності, два з яких є спеціалізованими для перевезення продуктів харчування згідно технічних вимог до Тендерної документації. А саме автомобіль «YUEJIN» NJ 1028 DB ізотермічний фургон з холодильним обладнанням модель CFRRIER VENTO 200 державний номер ВН 61-48 ВС, та автомобіль МERCEDES-BENZ 311 CDI вантажний ізотермічний фургон державний номер ВН 09-69 ЕТ. (З обов’язковим наданням довідок про санітарну обробку транспортних засобів згідно санітарним правилам СанПиН 5781-91 не рідше 1 разу на 10 днів.) Таким чином ТОВ «ОПТІФУД» повністю виконало вимогу про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше двох одиниць.) 2. Відповідно до додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен надати особисті медичні книжки (з відміткою про проходження медогляду) водіїв, експедиторів транспортних та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. ТОВ «ОПТІФУД» в складі тендерної документації надало довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказані три водії спеціалізованих автотранспортних засобів, а саме Кузнецов Олексій Сергійович, Ровенський Артур Анатолійович, Пантелишин Ігор Іванович, та чотири вантажники а саме Пономарев Олександр Сергійовия, Суліма Сергій Василійович, Рекунов Олександр Вікторивич, Грозов Андрій Павлович. Таким чином ТОВ «ОПТІФУД» повністю виконало вимогу згідно додатку 4 до Тендерної документації що до кількості водіїв та вантажників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі разом з водіями спеціалізованих автотранспортних засобів. На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст.ст.3,16,30 ЗУ «Про здійснення державних закупівель», ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ОПТІФУД» та лотом №2 процедури відкритих торгів № UA-2018-07-10-002270-a
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На вимогу тендерної документації Учасник надав «Інформаційну довідку», складену у довільної формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування (не менше 2 одиниць) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. Замовник вимагав надання інформації саме про наявність спеціалізованого автотранспорту у кількості не менш 2 одиниць та не вимагав надання інформації щодо іншого автотранспорту, яким володіє Учасник. Пояснення щодо функціонального призначення автотранспортних засобів в тендерній пропозиції Учасника відсутні. Тобто, довідка надана Учасником на 4 одиниці «спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування». Відповідно до зазначеного, інші документи, які вимагались від Учасника, повинні відповідати 4 одиницям автотранспорту зазначеного в довідці.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скарга на протиправне рішення Замовника

Номер: 9a4b16ab38aa4ffcafb60119b5ecc165
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-10-002270-a.b1
Назва: Скарга на протиправне рішення Замовника
Вимога:
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Приватне підприємство «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» 65029, м. Одеса, Приморський район, вул. Новосельського, буд. 1 ЄДРПОУ 36849459 тел. (048) 723-62-29 ЗАМОВНИК: Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» 65014, м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11 тел.(048)722-24-13 електронна адреса: odesftiz@ukr.net СКАРГА в порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відомості про процедуру закупівлі: Процедура закупівлі Відкриті торги Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015: 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені Дати та номер закупівлі Номер закупівлі: UA-2018-07-10-002270-a Дата оголошення: 10.07.2018 р. Кінцева дата подання пропозицій: 26.07.2018 р. Дата проведення аукціону: 27.07.2018 р Дата оприлюднення рішення відносно Суб’єкта оскарження: 03.08.2018 р Підстави подання скарги прийняття Замовником рішення про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження; порушення Замовником вимог ст..ст. 3, 16 ЗУ«Про публічні закупівлі» Комунальним некомерційним підприємством «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» проводиться процедура відкритих торгів № UA- UA-2018-07-10-002270-a. 03.08.2018 року Замовником оприлюднено Протокол №10 засідання тендерного комітету від 03.08.2018 року, згідно з яким Замовником прийняте рішення про відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» (за лотом №1 та лотом №2) як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Вважаємо рішення Замовника неправомірним, та таким, що порушує принципи недискримінації учасників торгів, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбачені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Підставою відхилення Замовником пропозиції суб’єкту оскарження встановлено – «відсутність копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015; IDT)». Відхилення пропозиції суб’єкту оскарження за вказаною вище підставою вважаємо протиправним, та таким, що не відповідає вимогам діючого законодавства України, в зв’язку з наступним. 1. Відповідно до положень розділу Х Закону "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" з 1 січня 2018 року втратив чинність Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію". Із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування. Протиправність застосування з 01.01.2018 року Замовниками торгів зазначених вимог (вимагання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015; IDT) та інших) вже неодноразово підтверджувалось рішеннями органу оскарження (рішення органу оскарження №1863-р/пк-пз від 01.03.2018 року щодо оголошення номер UA-2018-02-09-002766-a). 2. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено, що оператори ринку зобов’язані: розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. В п. 1. 3 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті. Слід зазначити, що вказані нормативно-правові акти не зобов’язують суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність з виробництва харчових продуктів та / або обігу харчових продуктів, отримувати сертифікати. Отже, відповідно до чинного законодавства України оператори ринку мають обов’язок впроваджувати НАССР на підприємствах. Однак, відповідно до ч.7 ст.21 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Таким чином, отримання сертифікатів ISO є необов’язковим. 3. У складі пропозиції конкурсних торгів ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» надано документи щодо введення на підприємстві системи якості ISO 22000/ НАССР, що є достатнім для підтвердження кваліфікації підприємства відносно якості послуг, що надаються. З 20 вересня 2015 року системи якості (ISO 22000/ НАССР) є обов’язковими для підприємств харчового ланцюжка в Україні, відповідно до Закону України «Про основні засади та вимоги до безпеки і якості харчових продуктів». Стандарт ISO 22000 – «Системи менеджменту безпеки харчової продукції. Вимоги до організації, яка бере участь в харчовому ланцюжку», об’єднав вимоги стандарту ISO 9001 і принципи НАССР. Система НАССР (Аналіз Небезпек і Критичні Контрольні Точки (від англ. – Hazard Analysis and Critical Control Points) є сучасним способом управління, який систематично визначає специфічні ризики і заходи контролю для забезпечення безпеки харчових продуктів. Система визнана на світовому рівні і на сьогоднішній день в країнах Європейського Союзу, США, Канаді впровадження та застосування методики HACCP в харчовій промисловості є обов’язковим. У відповідності до ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені діючим законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені діючим законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст.ст.3,16,30 ЗУ «Про здійснення державних закупівель», ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» за лотом №1 та лотом №2 процедури відкритих торгів № UA-2018-07-10-002270-a
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ґрунтуючись на лист від ДП «Одесастандартметрологія» №2114-26/20 від 03.08.2018 р., який був також опублікований разом з відповідними протоколами, Комітет прийшов до висновку щодо відхилення пропозицій Учасника. Також, відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, в тому числі, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до тендерної документації учасник повинен надати копії сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2007 та ДСТУ ISO 9001:2015. Встановлення такого кваліфікаційного критерію дає змогу Замовнику отримати інформацію про Учасника, що надасть можливість зорієнтуватись наскільки Учасник буде надійним у виконанні своїх зобов’язань оскільки замовник закупає продукти для організації лікувального харчування хворих.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

скарга на протиправне рішення Замовника

Номер: 1c53e068f51a410d860ed5b3f9ff1583
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-10-002270-a.b2
Назва: скарга на протиправне рішення Замовника
Вимога:
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Приватне підприємство «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» 65029, м. Одеса, Приморський район, вул. Новосельського, буд. 1 ЄДРПОУ 36849459 тел. (048) 723-62-29 ЗАМОВНИК: Комунальне некомерційне підприємство «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» 65014, м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11 тел.(048)722-24-13 електронна адреса: odesftiz@ukr.net СКАРГА в порядку ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відомості про процедуру закупівлі: Процедура закупівлі Відкриті торги Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015: 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені Дати та номер закупівлі Номер закупівлі: UA-2018-07-10-002270-a Дата оголошення: 10.07.2018 р. Кінцева дата подання пропозицій: 26.07.2018 р. Дата проведення аукціону: 27.07.2018 р Дата оприлюднення рішення відносно Суб’єкта оскарження: 03.08.2018 р Підстави подання скарги прийняття Замовником рішення про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження; порушення Замовником вимог ст..ст. 3, 16 ЗУ«Про публічні закупівлі» Комунальним некомерційним підприємством «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» Одеської обласної ради» проводиться процедура відкритих торгів № UA- UA-2018-07-10-002270-a. 03.08.2018 року Замовником оприлюднено Протокол №10 засідання тендерного комітету від 03.08.2018 року, згідно з яким Замовником прийняте рішення про відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» (за лотом №1 та лотом №2) як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Вважаємо рішення Замовника неправомірним, та таким, що порушує принципи недискримінації учасників торгів, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбачені ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також порушення ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Підставою відхилення Замовником пропозиції суб’єкту оскарження встановлено – «відсутність копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015; IDT)». Відхилення пропозиції суб’єкту оскарження за вказаною вище підставою вважаємо протиправним, та таким, що не відповідає вимогам діючого законодавства України, в зв’язку з наступним. 1. Відповідно до положень розділу Х Закону "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" з 1 січня 2018 року втратив чинність Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію". Із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування. Протиправність застосування з 01.01.2018 року Замовниками торгів зазначених вимог (вимагання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015; IDT) та інших) вже неодноразово підтверджувалось рішеннями органу оскарження (рішення органу оскарження №1863-р/пк-пз від 01.03.2018 року щодо оголошення номер UA-2018-02-09-002766-a). 2. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст.20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено, що оператори ринку зобов’язані: розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів. В п. 1. 3 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) оператори ринку повинні розробити та запровадити ефективну систему НАССР, що дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті. Слід зазначити, що вказані нормативно-правові акти не зобов’язують суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність з виробництва харчових продуктів та / або обігу харчових продуктів, отримувати сертифікати. Отже, відповідно до чинного законодавства України оператори ринку мають обов’язок впроваджувати НАССР на підприємствах. Однак, відповідно до ч.7 ст.21 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Таким чином, отримання сертифікатів ISO є необов’язковим. 3. У складі пропозиції конкурсних торгів ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» надано документи щодо введення на підприємстві системи якості ISO 22000/ НАССР, що є достатнім для підтвердження кваліфікації підприємства відносно якості послуг, що надаються. З 20 вересня 2015 року системи якості (ISO 22000/ НАССР) є обов’язковими для підприємств харчового ланцюжка в Україні, відповідно до Закону України «Про основні засади та вимоги до безпеки і якості харчових продуктів». Стандарт ISO 22000 – «Системи менеджменту безпеки харчової продукції. Вимоги до організації, яка бере участь в харчовому ланцюжку», об’єднав вимоги стандарту ISO 9001 і принципи НАССР. Система НАССР (Аналіз Небезпек і Критичні Контрольні Точки (від англ. – Hazard Analysis and Critical Control Points) є сучасним способом управління, який систематично визначає специфічні ризики і заходи контролю для забезпечення безпеки харчових продуктів. Система визнана на світовому рівні і на сьогоднішній день в країнах Європейського Союзу, США, Канаді впровадження та застосування методики HACCP в харчовій промисловості є обов’язковим. У відповідності до ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені діючим законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені діючим законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст.ст.3,16,30 ЗУ «Про здійснення державних закупівель», ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ПП «ОЛІМПІЯ СЕРВІС» за лотом №1 та лотом №2 процедури відкритих торгів № UA-2018-07-10-002270-a
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ґрунтуючись на лист від ДП «Одесастандартметрологія» №2114-26/20 від 03.08.2018 р., який був також опублікований разом з відповідними протоколами, Комітет прийшов до висновку щодо відхилення пропозицій Учасника. Також, відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, в тому числі, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до тендерної документації учасник повинен надати копії сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2007 та ДСТУ ISO 9001:2015. Встановлення такого кваліфікаційного критерію дає змогу Замовнику отримати інформацію про Учасника, що надасть можливість зорієнтуватись наскільки Учасник буде надійним у виконанні своїх зобов’язань оскільки замовник закупає продукти для організації лікувального харчування хворих.
Статус вимоги: Відхилено