-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Загальнобудинкові лічильники води
Загальнобудинкові лічильники води
Торги відмінено
20 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2018 15:12 - 26.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Тендерна пропозиція
Номер:
717386cf92f742808545d4087b51720e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-000825-b.b2
Назва:
Тендерна пропозиція
Вимога:
Згідно з Додатком 1 до тендерної документації на закупівлю товару для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону надаються документи, зокрема не менше 1 копії договору, зазначеному у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
Учасником закупівлі ТзОВ «Чернігівські інсталяційні системи» на виконання зазначеної вимоги подано укладені з контрагентами договори, а також видаткові накладні. Проте згідно з пунктом 2.1. усіх наданих договорів обов’язковою умовою поставки товару є підписання сторонами Акту приймання-передачі супровідної документації. Натомість ТзОВ «Чернігівські інсталяційні системи» не надано жодного такого документу, що викликає обгрунтовані сумніви в тому, чи відбувалась фактично поставка товару контрагентам згідно укладених договорів. Крім того, зазначене свідчить про невідповідність пропозиції учасника ТзОВ «Чернігівські інсталяційні системи» кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.1 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Крім того, згідно з розділом 3 Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної документації» усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади) а також відбитка печатки учасника. Натомість усі документи тендерної пропозиції завірені тільки підписом невідомої особи та печаткою учасника, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції передбаченим вимогам.
Також, ТзОВ «Чернігівські інсталяційні системи» надано копію паспорта уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та договору, засвідчену печаткою учасника. Проте така копія оформлена з порушенням встановлених законодавством вимог, оскільки згідно з роз’ясненням Державної реєстраційної служби України від 07.02.2013 року №43-06-15-13 засвідчення копій паспорта особи здійснюється такою особою з проставленням особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, з відміткою "Згідно з оригіналом", та датою засвідчення копії. Пунктом.3 Указу Президії Верховної ради СРСР «Про порядок видачі і засвідчення підприємствами, установами й організаціями копій документів, що стосуються прав громадян підприємствам, установам та організаціям забороняється засвідчення вірності копій паспорта. Отже, долучена ТзОВ «Чернігівські інсталяційні системи» копії паспорта уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та договору не можуть бути взятими до уваги, оскільки оформлені з порушенням встановленим законодавством вимог.
Враховуючи наведене вище, просимо відхилити тендерну пропозицію учасника ТзОВ «Чернігівські інсталяційні системи».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 64-6.pdf 17.08.2018 13:34
Дата подачі:
14.08.2018 17:03
Вирішення:
Прийнято рішення вимогу відхилити як необгрунтовану.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Технічне завдання
Номер:
0bc768ce0f4d42548cfacdb3e13ea123
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-000825-b.a1
Назва:
Технічне завдання
Вимога:
Інформуємо Вас, що згідно наданих Вами Технічних вимог до предмета закупівлі, предметом цієї закупівлі може бути виключно лічильник води Sensus Iperl, реалізацією якого на території України займається обмежена кількість постачальників, а його ринкова вартість є вищою за аналоги.
Замовникам слід ураховувати, що публічні закупівлі, у тому числі допорогові закупівлі, здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням (ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
У свою чергу, відносини, які виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулюються Бюджетним кодексом України, виходячи зі змісту норм якого управління бюджетними коштами передбачає сукупність дій учасника бюджетного процесу, які спрямовані на досягнення цілей, завдань і конкретних результатів своєї діяльності та забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів.
При виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають дотримуватись принципу ефективності та результативності, тобто прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, Автономною Республікою Крим, місцевим самоврядуванням, при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.
Відповідальний виконавець бюджетних програм у процесі їх виконання забезпечує, зокрема цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
Крім того, пунктом третім частини другої статті 22 Закону України «Про здійснення державних закупівель» передбачено, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”.
Враховуючи наведене вище, просимо привести у відповідність з чинним Законодавством України запропоновані Вами Технічні вимоги до предмета закупівлі шляхом включення умови про можливість купівлі еквіваленту лічильника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
19.07.2018 21:05
Опис причини скасування:
відсутні необхідні документи
Дата скасування:
19.07.2018 21:05