-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спеціалізоване (медичне) обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» за кодом ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Завершена
48 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 243.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 243.40 UAH
Період оскарження:
22.12.2024 21:25 - 27.12.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження визнання переможцем
Номер:
d281752484344d0cab52461d4b6a7957
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-22-001454-a.b2
Назва:
Оскарження визнання переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику.
Висловлюю свою незгоду з вашим рішенням про дискваліфікацію ТОВ Доммед, вважаю ваше рішення упередженним так як вимога Додатку 3, "Загальні вимоги" п. 1 про надання порівняльної таблиці йшла не окремим абзацом у документації, а стосувалася попереднього речення- про еквівалент товару.
Також, прошу звернути увагу, що учасник, якого ви визнали переможцем, не відповідає вимогам, вашої тендерної документації. Зокрема:
1. у ціновій пропозиції та у таблиці з порівняльною характеристикою ваших вимог та даних пропонованого учасником товару, відсутні конкретні назви (торгові марки) товару- вимога Додатку 3, "Загальні вимоги" п. 1;
2. не виконано вимоги розділу 3.5 п. 1 - не надано аналогічний договір;
3. Не дотримано вимог п. 3.1 Документації торгів 4 у ч.3 ст 12 Закону про електронні довірчі послуги - накладено ЕЦП лише на частину докуметів, тоді як у складі пропозиції є скани та копії, кожен з яких , згідно законодавства, має бути завірений електронним підписом.
На підставі вище викладеного, вимагаю скасувати рішення про визнання переможцем ФОП КУТЕНКОВА О.О .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.01.2025 14:49
Вирішення:
Абзацом 2 частини 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Особливості) встановлено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник МОЖЕ ЗВЕРНУТИСЯ ДО ЗАМОВНИКА З ВИМОГОЮ НАДАТИ ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ про причини невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
17 січня 2025 року Замовником було надано аргументовану відповідь учаснику, тендерна пропозиція якого була відхилена про відстави відхилення його тендерної пропозиції. Шановний учаснику, не потрібно перекручувати трактування норм Тендерної документації по даній закупівлі. Зверніть увагу на пункт 1 Загальних вимог Додатка №3 до Тендерної документації даної закупівлі викладений п’ятьма реченнями, в яких викладено різні вимоги, при цьому вимоги не розділені абзацами, як на Вашу думку, описано в повторній даній вимозі. Це на Вашу думку чи позицію вимога стосувалась попереднього речення зі словом «еквівалент», бо Вам так зручно пояснити свою невідповідність. Кожен зацікавлений учасник, який мав бажання прийняти участь в закупівлі, міг звернутись з 22 грудня 2024 року з 21:25 до 27 грудня 2024 року 00:00 звернутись за роз’ясненнями до вимог Тендерної документації.
Слід також зазначити, так як абзацом 2 частини 46 Особливостей встановлено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник МОЖЕ ЗВЕРНУТИСЯ ДО ЗАМОВНИКА З ВИМОГОЮ НАДАТИ ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ про причини невідповідності ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь, Замовник має право не розглядати другу частину Вимоги, що не стосуються рішення про відхилення тендерної пропозиції даного учасника. Також слід зазначити, що на етапі проведення закупівлі «пропозиції розглянуті», Замовник не наділений правом надавати роз’яснення вимог Тендерної документації учасникам. Учасники, які приймають участь в закупівлі повинні сумлінно користуватися своїми правами та не потрібно перекручувати вимоги Тендерної документації для того, щоб вигадати «надумані» підстави невідповідності. Так, наприклад, пунктом 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, наступне «1. При проведенні даної процедури закупівлі Замовник ВСТАНОВЛЮЄ ОДИН АБО КІЛЬКА кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- НАЯВНІСТЬ ФІНАНСОВОЇ СПРОМОЖНОСТІ, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
1.1. НАЯВНІСТЬ ФІНАНСОВОЇ СПРОМОЖНОСТІ виконання умов договору про закупівлю:
а) Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); звіт про рух грошових коштів, податкову декларацію платника податку. Звітність повинна бути підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
б) Довідки з установ про відкриті розрахункові рахунки та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, з датою не раніше дати оголошення даної закупівлі.
в) На підтвердження фінансової спроможності, учасник повинен надати лист-підтвердження довільно форми, що обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік становить не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі.». ОТЖЕ, ЗАМОВНИКОМ БУЛО ВСТАНОВЛЕНО ЛИШЕ ОДИН КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ КРИТЕРІЙ – НАЯВНІСТЬ ФІНАНСОВОЇ СПРОМОЖНОСТІ.
Жодної інформації про надання аналогічного договору учасниками не встановлено. – ВИХОДЯЧИ ІЗ ВИЩЕЗАЗНАЕНОГО, слідує, що учасник зловживає чи не розуміє встановлені вимоги в Тендерній документації, і так далі з наступними на вашу думку невідповідностями.
Виходячи із вище зазначено, відсутні підстави задовільнити Вашу вимогу.
З повагою,
Уповноважена особа
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження неправомірного рішення
Номер:
572ff53b1196498a849aa52d55eb5545
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-22-001454-a.a1
Назва:
Оскарження неправомірного рішення
Вимога:
Шановний замовнику.
Ви розглядали пропозицію ТОВ "Доммед" протягом тривалого часу і в результаті оприлюднили протокол рішення,який крім щирого здивування ніяких інших емоцій не викликає. Прошу звернути увагу на вимоги п. 43 Особливостей та вашої документації у розділі V, п. 5.1 сторінка 16 , де чітко вказано, що ЗОБОВ`ЯЗАНИЙ зробити замовник, при виявленні невідповідностей у пропозиції учасника: "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель." Також, рекомендую ознайомитися з переліком несуттєвих помилок, які зазначені у Наказі Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 і оцінити свої претензії що до наданих вам документів. З приводу порівняльної характеристики пропонованого нами товари вашим вимогам - уважно ознайомтеся з вимогами п. 1 додатку 3 . Ви вимагали надання такої характеристики, якщо учасником пропонується ЕКВІВАЛЕНТ товару, який ви хочете придбати. На підставі вище викладеного вимагаю відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Доммед", повернути пропозицію ТОВ "Доммед" на розгляд та виконати вимоги чинного законодавства, надавши нам час для виправлення допущених помилок.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.01.2025 11:36
Вирішення:
Шановний учаснику! Абзацом 2 частини 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Особливості) встановлено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Пунктом 1 Загальних вимог Додатка №3 до Тендерної документації даної закупівлі встановлено наступне:
Для підтвердження відповідності запропонованої Учасником товару вимогам Замовника, Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що зобов’язується надати паспорти (сертифікати) якості, що підтверджуватимуть відповідність товару вимогам Замовника щодо технічних, якісних та інших характеристик товару, що закуповується, які містяться у цьому додатку, або висновки СЕС, або декларації виробника або паспорт товару та гарантійний талон на товар.
У тендерній пропозиції Учасник повинен вказати конкретну назву (торгову марку) продукції, що пропонується учасником по закупівлі. При цьому зазначена назва повинна співпадати з назвою, що міститься в паспортах якості. Доставка входить у вартість товару.
У разі надання еквіваленту Товару, він повинен мати технічні характеристики не гірші за ті, які вимагаються Замовником.
У складі пропозиції Учасник повинен НАДАТИ ЗАПОВНЕНУ ТАБЛИЦЮ, в якій порівнюються ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОЖНОГО ВИДУ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ з характеристиками, зазначеними Замовником.
Учаснику зверніть увагу, що за нормою Тендерної документації не було визначено, що таблиця подається учасниками лише в окремих випадках.
Частиною 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено наступне: Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Абзацом 2 пункту 43 Особливостей та частиною 5.1. розділу V Тендерної документації встановлено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ ВІДСУТНОСТІ забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (та/або ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Що стосується переліку формальних помилок, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. Даний наказ містить перелік формальних помилок, але не містить інформації щодо ненадання учасником документу, що стосується технічних характеристик запропонованого товару можливо би було віднести до формальної помилки, якщо такий документ вимагається даною закупівлею.
Виходячи із вище зазначено, відсутні підстави задовільнити Вашу вимогу.
З повагою,
Уповноважена особа
Статус вимоги:
Не задоволено