-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з централізованого спостереження, реагування та технічного обслуговування системи охоронної сигналізації
Місце надання послуг: 33000, Україна, Рівненська обл., згідно Додатку № 1 до Договору про закупівлю. Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7, 33028; Україна, Рівненська обл., м. Березне, вул. Андріївська, 48/2, 34600; Україна, Рівненська обл., смт. Володимирець, вул. Соборна, 30а, 34300; Україна, Рівненська обл., с-ще Гоща, вул. Незалежності, 35, 35400; Україна, Рівненська обл., смт. Демидівка, вул. Миру, 19, 35200; Україна, Рівненська обл., м. Дубно, вул. Шевченка, 27, 35603; Україна, Рівненська обл., м. Дубровиця, вул. Миру, 8, 34100; Україна, Рівненська обл.,смт. Зарічне, вул. Лесі Українки, 3, 34000; Україна, Рівненська обл., м. Здолбунів, вул. Гетьмана Мазепи, 2, 35705; Україна, Рівненська обл., м. Корець, вул. Старомонастирська, 8, 34700; Україна, Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Свободи, 3, 35000; Україна, Рівненська обл., м. Костопіль, вул. Б.Хмельницького, 15/2а, 35000; Україна, Рівненська обл., смт. Млинів, вул. Степана Бандери, 34, 35100; Україна, Рівненська обл., м. Острог, просп. Незалежності, 9, 35800; Україна, Рівненська обл., м. Радивилів, вул. Почаївська, 26, 35500; Україна, Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Р. Дубовця, 1А, 34200; Україна, Рівненська обл., м. Сарни, вул. Степана Бандери, 8, 34500; Україна, Рівненська обл., м. Вараш, м-н Незалежності, 2, 34403; Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Яворницького, 34, 33001; Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Борисенка Олександра, 7, 33028; Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Чорновола, 66, 33028; Україна, Рівненська обл., м. Рівне, вул. Словацького, 1, 33028.
мін. крок: 0.5% або 1 593.90 UAH
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
- 3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf 25.12.2024 10:01
- СкаргаUA-2024-12-22-000903-a.docx 25.12.2024 10:01
- 4. Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної ді… - Постанова № 960 від 18.11.2015 - d450191-20230621.pdf 25.12.2024 10:01
- 5.Рішення від 03.03.2021 № 4063.pdf 25.12.2024 10:01
- 2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf 25.12.2024 10:01
- 1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf 25.12.2024 10:01
- СкаргаUA-2024-12-22-000903-a.pdf 25.12.2024 10:01
- 6. Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 ).pdf 25.12.2024 10:01
- sign.p7s 25.12.2024 10:02
- рішення від 30.12.2024 № 20799.pdf 30.12.2024 14:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.01.2025 № 171.pdf 06.01.2025 17:05
- рішення від 06.01.2025 № 171.pdf 07.01.2025 18:06
- АМКУ Пояснення.doc 01.01.2025 17:08
- АМКУ Пояснення (1).zip 01.01.2025 17:08
- Виконання АМКУ Охорона.pdf 14.01.2025 09:57
Пункт скарги
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності пульту та пункту централізованого спостереження в Рівненській області не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з централізованого спостереження, реагування та технічного обслуговування системи охоронної сигналізації) надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "послуги з централізованого спостереження, реагування та технічного обслуговування системи охоронної сигналізації" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено.
Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензію, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у Рівненській області.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного там пульта та пункту центрального спостереження, оскільки маємо пункт централізованого спостереження, який розміщений в м. Києві.
-
Назва доказу:
аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf
-
-
Назва доказу:
аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області
-
Повʼязаний документ:
2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf
-
-
Назва доказу:
аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро
-
Повʼязаний документ:
1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу
Вимога замовника щодо місцезнаходження визначеного робочого місця - не доречна до працівників які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі (в т. ч. за технічним обслуговуванням системи охоронної сигналізації). Постійного місцезнаходження визначеного робочого місця у вищезазначених працівників не має, так як їх діяльність пов’язана з реагуванням та технічним обслуговуванням об’єктів. Відповідно до посадових обов’язків охоронці мають змінний графік роботи і постійно реагують в місцях дислокації охоронних об’єктів використовуючи спеціалізований транспортний засіб.
Щодо працівників, які залучаються до технічного обслуговування системи охоронної сигналізації, то вони також не перебувають на визначеному робочому місці. Згідно посадових обов’язків вищезазначені працівники у свій робочий час здійснюють об’їзд об’єктів згідно заявок.
Відповідно до Ліцензійних умов затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» не встановлено обов’язку щодо визначення робочого місця для вищезазначених працівників.
-
Назва доказу:
- постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
-
Повʼязаний документ:
4. Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної ді… - Постанова № 960 від 18.11.2015 - d450191-20230621.pdf
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
Категорія № 1: нафтопереробні та газопереробні заводи, теплові електростанції (ТЕС, ТЕЦ) та інші потужності для виробництва електроенергії, установки для виробництва або збагачення ядерного палива, хімічне виробництво, чорна та кольорова металургія тощо.
Категорія № 2: глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, сільське господарство, лісівництво та водне господарство, енергетична промисловість, видобувна промисловість виробництво та обробку металу тощо.
Призначення стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами.
Закон про оцінку впливу на довкілля не передбачає охоронну діяльність як таку, що має влив на довкілля (навколишнє середовище), а тому оцінку впливі та сертифікаційної програми не потребує.
Під час виконання надання послуг ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» впроваджує наступні заходи запобігання забруднення навколишнього, зокрема:
- не допускаємо складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсуємо шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище;
- вживаємо інші заходи, що передбаченні природоохоронним законодавством.
Слід зазначити, що Законом «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами не передбачено необхідності проходження сертифікаційної програми за ISO 14001, а тому вимога – дискримінаційна.
-
Назва доказу:
- постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
-
Повʼязаний документ:
4. Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної ді… - Постанова № 960 від 18.11.2015 - d450191-20230621.pdf
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, зокрема і Стандарти ISO 45001:2018 (або ДСТУ ОНSAS 18001:2010 або OHSAS 18001:2007), ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015), ISO 14001:2015 (або ДСТУ ІSO 14001:2015), ДСТУ ISO 28000:2008 (або ISO 28000:2007), ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (або ISO/IEC 27001:2013). Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці.
Дані стандарти інформаційної безпеки ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT розроблені за допомогою НБУ. Це адаптовані європейські стандарти з інформаційної безпеки, яких зобов'язані дотримуватись лише українські банки задля захисту інформації. ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає охоронні послуги, які відповідають предмету закупівлі оголошеної Замовником за ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (послуги з централізованого спостереження, реагування та технічного обслуговування системи охоронної сигналізації ). Вищезазначений сертифікат не має ніякого відношення до даної закупівлі і ніяким чином не впливає, а ні на кваліфікаційні критерії предмету закупівлі, а також не дає Замовнику додаткову гарантію щодо гарантії надання послуг.
Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств.
-
Назва доказу:
- рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021
-
Повʼязаний документ:
5.Рішення від 03.03.2021 № 4063.pdf
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз продукція «послуги з монтажу системи охоронної сигналізації» в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем відеоспостереження.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватися суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО зазначено, що в системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50131.».
ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7"- ОСКІЛЬКИ ВКИЗАНИЙ ДСТУ РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ.
Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати.
Дану сертифікацію проводить виключно Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони.
Додатково повідомляємо, що «Послуги з монтажу та установки охоронної сигналізації з пусконалагодженням» в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки:
Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який видає орган сертифікації державного центру сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони не може вважатися сертифікатом.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги з монтажу та установки охоронної сигналізації з пусконалагодженням, отже не може мати сертифікату на продукцію.
Додатково повідомляємо, що Замовником встановлено дану вимогу, з метою лобіювання інтересів завідомо відомого переможця, а саме: Управління поліції охорони, оскільки лише вони мають даний сертифікат. Також, зовсім не зрозуміло до чого в даній закупівлі Замовником встановлено вимоги до проектування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, послуги та роботи щодо систем протипожежного захист та систем охоронного призначення оскільки дані послуги не передбачені тендерною документацією.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно електромонтажних робіт відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий іншим центром сертифікації.
Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікату відповідності лише ДСТУ СLС/ТS 50131-7:2014, ДСТУ EN 16763:2017 яке використовує виключно Управління поліції охорони».
Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, то вважаємо, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств
-
Назва доказу:
скан-копія сертифікату на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
6. Сертифікат на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 90012018 ).pdf
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.