• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

"Електрична енергія" (ДК021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія)

Завершена

1 863 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 319.50 UAH
Період оскарження: 22.12.2024 11:22 - 01.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника

Номер: ccdd4abf86ba416ea4ebc74dc12cf91f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-22-000199-a.a1
Назва: СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга:
09.01.2024 року Замовником було надано повідомлення про усунення невідповідностей, відповідно до якого Відділ освіти Комишанської сільської ради звертається до ТОВ "ЕНЕРДЖІ 365" з вимогою про усунення невідповідностей. Згідно тендерної документації, додатку 4, пункту 17 вимагається: - "17.Оригінал листа з підтвердженням інформації щодо отримання доступу до мереж АТ "Сумиобленерго" та можливості продажу електричної енергії на території його діяльності, зокрема, з підтвердженням наявності укладеного Договору електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії між Учасником та АТ "Сумиобленерго" на 2025 рік." Учаснику на виправлення невідповідностей надати згідно тендерної документації, додатку 4, пункту 17: - "17.Оригінал листа з підтвердженням інформації щодо отримання доступу до мереж АТ "Сумиобленерго" та можливості продажу електричної енергії на території його діяльності, зокрема, з підтвердженням наявності укладеного Договору електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії між Учасником та АТ "Сумиобленерго" на 2025 рік." На виконання даної вимоги ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» надало 08.01.2024 року 1.Пояснення щодо наданих документів.pdf 2.АТ СУМИОБЛЕНЕРГО-ТОВ Енерджі 365 приєднання до мереж.PDF 3.Договір ОСР АТ СУМИОБЛЕНЕРГО з додатковою угодою на 2025 рік.pdf 4.Гарантійний лист.pdf 5. Електронний підпис. 10.01.2024 року відповідно до протоколу уповноваженої особи № 8 пропозиція ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» була відхилена з підстав абз 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не погоджується з прийнятим рішенням. Всі документи надані в сканованому кольоровому вигляді. Тобто, скановані копії зроблені з оригіналів. Відповідно до повідомлення АТ «Сумиобленерго» про приєднання до мережі зазначено, що станом на 19.09.2024 на території Сумської області 26 споживачів отримують електричну енергію від ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365», який приєднаний до електричних мереж «Сумиобленерго» відповідно до договору про надання послуг з розподілу. Згідно наданого договору розподілу строк його дії – 16.12.2025 року. Додатково надано гарантійний лист в якому зазначено, що строк дії договору буде продовжено ще на рік, оскільки пролонгація договорів відбувається щороку в кінці року, шляхом підписання додаткових угод. Відповідно до п. 44 Постанови від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Згідно з положеннями Закону, Учасник подає тендерну пропозицію саме через електронну систему закупівель, ці документи Замовник не може «помацати», а вимога надати оригінал довідки є безглуздою. Сканована копія відповідного документу завантажена в систему закупівель в кольоровому сканованому вигляді з оригіналу. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Прийняте уповноваженою особою Замовника Рішення № 8 від 10.01.2025 року порушує права Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Дата розгляду скарги: 24.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.01.2025 13:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.01.2025 16:39
Дата виконання рішення Замовником: 28.01.2025 15:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня. Ознайомлений, та погоджуємося.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365", Лозіцька Марія 380731767403 m.lozitska@energy365.com.ua https://energy365.com.ua/uk/main

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7677a5cc7b794f1ca8a448a7988db920
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 09.01.2024 року Замовником було надано повідомлення про усунення невідповідностей, відповідно до якого Відділ освіти Комишанської сільської ради звертається до ТОВ "ЕНЕРДЖІ 365" з вимогою про усунення невідповідностей. Згідно тендерної документації, додатку 4, пункту 17 вимагається: - "17.Оригінал листа з підтвердженням інформації щодо отримання доступу до мереж АТ "Сумиобленерго" та можливості продажу електричної енергії на території його діяльності, зокрема, з підтвердженням наявності укладеного Договору електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії між Учасником та АТ "Сумиобленерго" на 2025 рік." Учаснику на виправлення невідповідностей надати згідно тендерної документації, додатку 4, пункту 17: - "17.Оригінал листа з підтвердженням інформації щодо отримання доступу до мереж АТ "Сумиобленерго" та можливості продажу електричної енергії на території його діяльності, зокрема, з підтвердженням наявності укладеного Договору електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії між Учасником та АТ "Сумиобленерго" на 2025 рік."
На виконання даної вимоги ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» надало 08.01.2024 року
1.Пояснення щодо наданих документів.pdf
2.АТ СУМИОБЛЕНЕРГО-ТОВ Енерджі 365 приєднання до мереж.PDF
3.Договір ОСР АТ СУМИОБЛЕНЕРГО з додатковою угодою на 2025 рік.pdf
4.Гарантійний лист.pdf
5. Електронний підпис.
10.01.2024 року відповідно до протоколу уповноваженої особи № 8 пропозиція ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» була відхилена з підстав абз 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365» не погоджується з прийнятим рішенням.
Всі документи надані в сканованому кольоровому вигляді. Тобто, скановані копії зроблені з оригіналів.
Відповідно до повідомлення АТ «Сумиобленерго» про приєднання до мережі зазначено, що станом на 19.09.2024 на території Сумської області 26 споживачів отримують електричну енергію від ТОВ «ЕНЕРДЖІ 365», який приєднаний до електричних мереж «Сумиобленерго» відповідно до договору про надання послуг з розподілу.
Згідно наданого договору розподілу строк його дії – 16.12.2025 року. Додатково надано гарантійний лист в якому зазначено, що строк дії договору буде продовжено ще на рік, оскільки пролонгація договорів відбувається щороку в кінці року, шляхом підписання додаткових угод.
Відповідно до п. 44 Постанови від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Згідно з положеннями Закону, Учасник подає тендерну пропозицію саме через електронну систему закупівель, ці документи Замовник не може «помацати», а вимога надати оригінал довідки є безглуздою. Сканована копія відповідного документу завантажена в систему закупівель в кольоровому сканованому вигляді з оригіналу.
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Прийняте уповноваженою особою Замовника Рішення № 8 від 10.01.2025 року порушує права Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ 365» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника