• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Чохол для шолома бойового балістичного, тип 3, вид 6, тканина №3 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)

N-02-02-04-000-0021 Місце поставки – Україна 55 тис. шт

Завершена

17 655 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 88 275.00 UAH
Період оскарження: 20.12.2024 18:15 - 26.12.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискваліфікації

Номер: 63af70a383cd4fe08c8b44ed3b3acc1f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-20-021732-a.a2
Назва: Щодо дискваліфікації
Вимога:
ТОВ «МІК» прийняло участь у процедурі закупівлі та надало найкращу пропозицію. При цьому ТОВ «МІК» планувало поставити продукцію виробництва ТОВ «Юкаторг», для чого у .складі пропозиції було завантажено відповідний Акт, виданий Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України про те, що запропонований до постачання товар, в даному випадку Виробника, відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України, однак, помилково не зазначило про це у складі пропозиції. Згідно пп. 1.2. п. 1. ДОДАТКУ № 4 до ОГОЛОШЕННЯ, у разі, якщо учасник не є виробником запропонованого товару, вимагається надати Довідку, яка містить інформацію про матеріально-технічну базу, обладнання, необхідних для виготовлення предмета закупівлі в обсягах, передбачених ДОДАТКОМ № 3 до Оголошення від кожного виробника запропонованого товару. Згідно пп. 2.4. п. 2. ДОДАТКУ № 4 до ОГОЛОШЕННЯ у разі, якщо учасник не є виробником запропонованого товару, вимагається надати Довідку, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору. Згідно п. 8. ДОДАТКУ № 1 до ОГОЛОШЕННЯ Якщо учасник не є виробником продукції або пропонує до постачання продукцію інших виробників надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником або дилером/дистриб’ютором/представником виробника тощо:  договір з виробником або дилером/дистриб’ютором/представником виробника тощо; або  сертифікат дилера/дистриб’ютора/представника; або  лист виробника/дилера/дистриб’ютора/представника виробника про представництво його інтересів учасником; або  інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції. А також ТОВ «МІК» невірно зазаначило Виробника у наданій ЦІНОВІЙ ПРОПОЗИЦІЇ Вих. № 25-01-03/03 від 03 січня 2025 року. Всі вищезазначені недоліки в пропозиції можливо було усунути протягом 24 годин у відповідності до положень ПКМУ №1128 від 12.10.2022 року та №1275 від 11.11.2022 року, котрі замовник зобовʼязаний був надати. Також зазначаємо, що наша пропозиція майже на 3,4 мільйони грн. (на 20%) дешевша за пропозицію наступного учасника. Таким чином, Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ "МІК", не надавши 24 години на усунення недоліків. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення ТОВ "МІК" та безпідставного визначення переможцем ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ". Просимо повторно переглянути документи ТОВ "МІК" та надати час для усунення недоліків у пропозиції. Наявність необхідних документів підтверджуємо у Додатках до даної Вимоги.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Учасником ТОВ «МІК» не допущено невідповідностей на які, згідно пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. ТОВ «МІК» не надав жодного документу та інформації, що планує залучати додаткового виробника. Звертаємо вашу увагу, що в Учасника є можливість, зазначати додаткового виробника, зокрема в ціновій пропозиції згідно Додатку №2 до Оголошення, наданням інформації згідно п. 8 Додатку № 1 до Оголошення, підтвердження наявності МТБ, підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації згідно п. 1, 2 Додатку № 4 до Оголошення. Наданий акт відповідності на ТОВ «Юкаторг» не свідчить про те, що Учасник планує залучати додаткового виробника. Враховуючи вищенаведене, Замовник не розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «МІК», оскільки акт відповідності являється документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірність визначення ТОВ "МІК" переможцем закупівлі

Номер: e1256d6243fb480b90ffa508b5f3c0ca
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-20-021732-a.c1
Назва: Неправомірність визначення ТОВ "МІК" переможцем закупівлі
Вимога:
Згідно Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, серед іншого, Учасник має завантажити наступний документ у складі пропозиції: «Копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення).» Згідно наданого учасником листа (Вих. № 24-12-27/05 від 27 грудня 2024 року) ТОВ "МІК" є виробником запропонованого товару. Також, згідно наданого учасником листа (Вих. № 24-12-24/50 від 24 грудня 2024 року) ТОВ "МІК" в змозі самостійно виконати замовлення, тому не планує залучати субпідрядника/співвиконавця для виконання умов договору. Однак, учасником ТОВ "МІК" серед документів пропозиції було завантажено АКТ №1018 щодо перевірки зразка предмету речового майна, що видано на підставі звернення ТОВ "ЮКАТОРГ". Відповідно, учасником ТОВ "МІК", на підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі не було надано Копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). Згідно п.43 Особливостей при відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник мав відхилити учасника ТОВ "МІК", як такого пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме не відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. Таким чином, Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ "МІК". Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення ТОВ "МІК" переможцем закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення прав ФОП "КРЮЧКОВ ВОЛОДИМИР ЄВГЕНІЙОВИЧ", пропозиція якого є наступною до розгляду. Просимо повторно переглянути документи ТОВ "МІК" та дисквалікувати як такого, що не відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Під час розгляду пропозиції Учасника було встановлено, що пропозиція Учасника відповідає вимогам оголошення. ТОВ "МІК", було визначено переможцем спрощеної закупівлі, протокол Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 02.01.2024 року № 0201-11. Під час оцінки наданих документів, що надаються переможцем закупівлі згідно Додатку №9 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, було додатково встановлено, що на етапі кваліфікації Учасника, була допущена помилка, а саме, пропозиція ТОВ "МІК" підлягала відхиленню, оскільки надана копію акту, копія акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення), видана на ТОВ "ЮКАТОРГ", яке не є Учасником/Виробником, що не відповідає вимогам Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки акт відповідності є документом який стосується інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, Замовником не розміщується повідомлення про усунення невідповідностей. Відповідно до частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. ВИРІШЕНО: 1. Скасувати рішення про визначення переможця ТОВ "МІК", протокол Уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 02.01.2024 року № 0201-11 2. Відхилити пропозицію ТОВ "МІК", подану для участі у спрощеній Закупівлі, відповідно до частини 13 статті 14 Закону та відповідно до абзацу 9 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275. 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення пропозиції ТОВ "МІК" протягом одного дня з дня прийняття цього рішення.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 08.01.2025 09:19