• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами – код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії С, що утворились в процесі медичної діяльності (первинна упаковка сильнодіючих та отруйних лікарських засобів, зіпсовані ліки) – ДК 021:2015: 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень; Послуги у сфері поводження і вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності (Предмети і медичні вироби, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби, забруднені біологічними рідинами) – ДК 021:2015: 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень; Послуги у сфері поводження і вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності (органні відходи - тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо)) – ДК 021:2015: 90524300-9 - Послуги з вивезення біологічних відходів)

Торги відмінено

491 820.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 918.20 UAH
Період оскарження: 20.12.2024 14:48 - 16.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 7ce6b159b3664867a39d2c5ddee3101b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-20-014898-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації за закупівлею UA-2024-12-20-014898-a І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ 20.12.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2024-12-20-014898-a ID y PROZORRO 99ce63eae5c14fc596d482c628c46996 на закупівлю послуг за кодом Послуги у сфері провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами – код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії С, що утворились в процесі медичної діяльності (первинна упаковка сильнодіючих та отруйних лікарських засобів, зіпсовані ліки) – ДК 021:2015: 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень; Послуги у сфері поводження і вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності (Предмети і медичні вироби, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби, забруднені біологічними рідинами) – ДК 021:2015: 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень; Послуги у сфері поводження і вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності (органні відходи - тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо)) – ДК 021:2015: 90524300-9 - Послуги з вивезення біологічних відходів). Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону). Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують 1. Відповідно до вимог Додатку 2 та п.5 ч.2 Додатку 5 до тендерної документації, Замовник вимагає: «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження/ управління з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію).» Натомість звертаємо увагу, що Наказ МОЗ України N 247 від 09.10.2000 Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи втратив чинність з 13.12.2023 р., на підставі Наказу МОЗ України № 1829 від 19.10.2023 р. Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2000 року № 247. З огляду зазначеного, вимога Замовника щодо надання у складі пропозиції : «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження/ управління з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію).» - не відповідає чинному законодавству! Окрім цього, звертаємо увагу, що Предметом закупівлі передбачено надання послуг з управління медичними відходами. Відповідно до ч.3 ст. 27 ЗУ «Про управління відходами», Суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: 1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; 2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Як доказ, Скаржник додає Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24, а також Наказ з додатком про видачу ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами. З наведеного вбачається, що чинним законодавством у сфері управління відходами не передбачено обов’язкову наявність «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження/ управління з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію).». Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі. Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників. 2. Відповідно до вимог п. 10 Додаток 2 та п. 19 ч.2 Додатку 5 до тендерної документації, Замовник вимагає «Надати у складі пропозиції чинний сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо надання послуг з управління небезпечними відходами: збирання, зберігання, відновлення або видалення небезпечних відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій; оброблення відходів, що не є небезпечними, а саме: збирання, зберігання та видалення; здійснення операцій з відновлення відходів, таких як використання переважно палива чи в інший спосіб для виробництва енергії; послуг у сфері поводження з токсичними, медичними та небезпечними відходами: збирання, зберігання, утилізація, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних, у тому числі медичних відходів.» Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна з наступних підстав. Скаржник для підтвердження відповідності його діяльності вимогам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) має відповідний документ, виданий уповноваженим органом з сертифікації та містить наступну інформацію: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) Система управління якістю. Вимоги Сфера сертифікації: 1. діяльність (операції надання послуг) у сфері управління відходами, що не є небезпечними (збирання, перевезення та оброблення); діяльність (операції надання послуг) у сфері управління небезпечними відходами (збирання, перевезення та оброблення); перевезення вантажів автотранспортними засобами; внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, коди ДКПП згідно ДК 016:2010:38.11, 38.12, 38.12, 38.22, 39.00, 49.41, 52.59 2* видалення відсортованих матеріальних ресурсів, код ДКПП згідно ДК 016:2010:38.32. Водночас, участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які нададуть у складі пропозиції сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо надання послуг з управління небезпечними відходами: збирання, зберігання, відновлення або видалення небезпечних відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій; оброблення відходів, що не є небезпечними, а саме: збирання, зберігання та видалення; здійснення операцій з відновлення відходів, таких як використання переважно палива чи в інший спосіб для виробництва енергії; послуг у сфері поводження з токсичними, медичними та небезпечними відходами: збирання, зберігання, утилізація, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних, у тому числі медичних відходів.» Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника може бути неправомірно відхилена замовником з наведених вище підстав0 Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна. Як доказ, скаржник додає до скарги сертифікат № UA.QM.8O107K.113.02-24. ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції. В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія, ефективність та пропорційність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; -запобігання корупційним діям і зловживанням. Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому. З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-12-20-014898-a та задовольнити дану скаргу повністю; 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги. Додатки: 1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками; 2) Закон України «Про управління відходами»; 3) Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24; 4) Наказ про видачу ліцензії із додатком; 5) ПОСТАНОВА КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами»; 6) Наказ МОЗ України № 1829 від 19.10.2023 р. 7) сертифікат № UA.QM.8O107K.113.02-24.
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 06.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.12.2024 14:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.01.2025 13:45
Дата виконання рішення Замовником: 14.01.2025 13:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником було внесено зміни відповідно до рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №158-р/пк-пз від 06.01.2025 року
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8abcfef28f164b779e69f94636174c9b
Заголовок пункту скарги: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на дискримінаційні вимоги
тендерної документації за закупівлею UA-2024-12-20-014898-a
І. ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ
20.12.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2024-12-20-014898-a ID y PROZORRO 99ce63eae5c14fc596d482c628c46996 на закупівлю послуг за кодом Послуги у сфері провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами – код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії С, що утворились в процесі медичної діяльності (первинна упаковка сильнодіючих та отруйних лікарських засобів, зіпсовані ліки) – ДК 021:2015: 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень; Послуги у сфері поводження і вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності (Предмети і медичні вироби, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами, використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби, забруднені біологічними рідинами) – ДК 021:2015: 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень; Послуги у сфері поводження і вивезення епідемічно небезпечних відходів категорії В, що утворились в процесі медичної діяльності (органні відходи - тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо)) – ДК 021:2015: 90524300-9 - Послуги з вивезення біологічних відходів).
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують
1. Відповідно до вимог Додатку 2 та п.5 ч.2 Додатку 5 до тендерної документації, Замовник вимагає: «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження/ управління з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію).»
Натомість звертаємо увагу, що Наказ МОЗ України N 247 від 09.10.2000 Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи втратив чинність з 13.12.2023 р., на підставі Наказу МОЗ України № 1829 від 19.10.2023 р. Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 09 жовтня 2000 року № 247.
З огляду зазначеного, вимога Замовника щодо надання у складі пропозиції : «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження/ управління з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію).» - не відповідає чинному законодавству!
Окрім цього, звертаємо увагу, що Предметом закупівлі передбачено надання послуг з управління медичними відходами.
Відповідно до ч.3 ст. 27 ЗУ «Про управління відходами», Суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Як доказ, Скаржник додає Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24, а також Наказ з додатком про видачу ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
З наведеного вбачається, що чинним законодавством у сфері управління відходами не передбачено обов’язкову наявність «Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження/ управління з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію).».
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, усунувши дискримінаційні вимоги до учасників.
2. Відповідно до вимог п. 10 Додаток 2 та п. 19 ч.2 Додатку 5 до тендерної документації, Замовник вимагає «Надати у складі пропозиції чинний сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо надання послуг з управління небезпечними відходами: збирання, зберігання, відновлення або видалення небезпечних відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій; оброблення відходів, що не є небезпечними, а саме: збирання, зберігання та видалення; здійснення операцій з відновлення відходів, таких як використання переважно палива чи в інший спосіб для виробництва енергії; послуг у сфері поводження з токсичними, медичними та небезпечними відходами: збирання, зберігання, утилізація, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних, у тому числі медичних відходів.»
Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна з наступних підстав.
Скаржник для підтвердження відповідності його діяльності вимогам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) має відповідний документ, виданий уповноваженим органом з сертифікації та містить наступну інформацію:
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT)
Система управління якістю. Вимоги
Сфера сертифікації:
1. діяльність (операції надання послуг) у сфері управління відходами, що не є небезпечними (збирання, перевезення та оброблення); діяльність (операції надання послуг) у сфері управління небезпечними відходами (збирання, перевезення та оброблення); перевезення вантажів автотранспортними засобами; внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, коди ДКПП згідно ДК 016:2010:38.11, 38.12, 38.12, 38.22, 39.00, 49.41, 52.59
2* видалення відсортованих матеріальних ресурсів, код ДКПП згідно ДК 016:2010:38.32.
Водночас, участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які нададуть у складі пропозиції сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо надання послуг з управління небезпечними відходами: збирання, зберігання, відновлення або видалення небезпечних відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій; оброблення відходів, що не є небезпечними, а саме: збирання, зберігання та видалення; здійснення операцій з відновлення відходів, таких як використання переважно палива чи в інший спосіб для виробництва енергії; послуг у сфері поводження з токсичними, медичними та небезпечними відходами: збирання, зберігання, утилізація, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних, у тому числі медичних відходів.»
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Скаржника може бути неправомірно відхилена замовником з наведених вище підстав0 Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
Як доказ, скаржник додає до скарги сертифікат № UA.QM.8O107K.113.02-24.

ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ
СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому.
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA-2024-12-20-014898-a та задовольнити дану скаргу повністю;
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги.
Додатки:
1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками;
2) Закон України «Про управління відходами»;
3) Дозвіл на здійснення оброблення відходів № 2869/24;
4) Наказ про видачу ліцензії із додатком;
5) ПОСТАНОВА КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами»;
6) Наказ МОЗ України № 1829 від 19.10.2023 р.
7) сертифікат № UA.QM.8O107K.113.02-24.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації