-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з технічного обслуговування та виведення сигналу на пульт цілодобового спостереження системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей)
ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з технічного обслуговування та виведення сигналу на пульт цілодобового спостереження системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей) згідно документації. 1. Загальні відомості. Згідно п. 2.4. та 11.3 додатку Ж ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», ро-зділу 11 ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 “Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Части-на 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, вве-дення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)” технічне обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації розпочина-ється з моменту прийняття до експлуатування організаціями, які мають відповідну ліцензію. Надійне технічне утримання пристроїв автоматичної пожежної сигналізації повинне забез-печуватися шляхом проведення організаційних, технічних та інших заходів, що спрямовані на попередження пошкоджень та несправностей пристроїв, підтримання їх у постійній екс-плуатаційній придатності. Усі пристрої автоматичної пожежної сигналізації мають бути справними і утримуватися у постійній готовності до виконання роботи. Несправності, які впливають на їх працездат-ність, повинні усуватися негайно, інші несправності усуваються у передбачені регламентом терміни. Виконавець при наданні послуг по технічному обслуговуванню пристроїв автоматичної по-жежної сигналізації використовує свої матеріали, вузли, складові частини, радіоелектронні компоненти та технічні засоби. Вартість матеріалів, вузлів, складових частин та радіоелект-ронних компонентів повинна входити до розрахункової вартості послуг по технічному об-слуговуванню пристроїв автоматичної пожежної сигналізації, наданої Виконавцем у складі пропозиції. Виконавець веде журнали обліку технічного обслуговування і ремонту (планового та позап-ланового) установки. На вимогу Замовника ці журнали Виконавець надає для перевірки За-мовнику. Після закінчення терміну дії Договору на послуги з технічного обслуговування пристроїв автоматичної пожежної сигналізації всі журнали передаються Замовнику. У разі потреби проведення ремонту пристроїв автоматичної пожежної сигналізації представ-никами Замовника та Виконавця складається відповідний Акт. Проведення ремонту при-строїв автоматичної пожежної сигналізації здійснюється Замовником за додаткову оплату. Замовник надає приміщення для збереження матеріалів, оснащення та інструменту та забез-печує електроживленням устаткування для надання послуг. 2. Технічні вимоги. Технічне обслуговування пристроїв виконується у відповідності до розроблених Виконав-цем графіків, згідно вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту». 2.1. Вимоги до проведення технічного обслуговування. При проведенні технічного обслуговування необхідно виконувати наступні регламенти: Регламент 1 (один раз на місяць).
мін. крок: 0.5% або 9 775.00 UAH
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняте рішення замовника, яке відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
- Скарга UA-2024-12-20-008242-a.docx 07.01.2025 11:39
- Скарга UA-2024-12-20-008242-a.pdf 07.01.2025 11:39
Пункт скарги
У складі тендерної пропозиції ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" було надано Витяг №1926594503113 з реєстру платників податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» (файл «37. Витяг з реєстру платників ПДВ.pdf»).
Враховуючи наведене, Переможець не виконав вимогу тендерної документації та не надав Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), свідоцтво про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку) або їх завірені копії.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника через відсутність Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку) або їх завірених копій.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на вищевикладене, Замовник, не виявивши невідповідностей у зазначених документах та не надавши ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" можливості усунути ці недоліки, порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
-
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ"
1.2.1. Довідка в довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання зобов’язань перед замовником у разі укладення відповідного договору.
1.2.2. Копії витягів із протоколів засідання комісії перевірки знань фахівців: з охорони праці, пожежної безпеки (не менше двох працівників), перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, робіт з підвищеною небезпекою та відповідні посвідчення фахівців.
1.2.3. Копії особових медичних книжок всіх працівників Учасника, що вказані в довідці, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150.
На виконання вимоги пп. 1.2.1. п. 1.2. Розділу 1 Додатку 2 у складі тендерної пропозиції Переможця було надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вихідний №6 від 26.12.2024 (файл «Довідка наявність працівників.pdf»), в якій зазначено:
Усенко Віктор Володимирович – посада Директор;
Вовченко Юлія Володимирівна – посада Керівник робіт/Головний інженер;
Агапов Ростислав Андрійович – Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 р;
Усенко Сергій Володимирович – посада Налагоджувальник КВПіА 5р;
Усенко Наталія Іванівна – посада Диспетчер;
Войтенко Оксана Володимирівна – посада Диспетчер;
Куцопал Юлія Ігорівна - посада Диспетчер;
Куцопал Дмитро Ігорович - посада Диспетчер.
Разом з тим, на виконання вимоги пп. 1.2.2. п.1.2. Розділу 1 Додатку 2 Переможець надав документи не в повному обсязі, зокрема:
- на Усенко В.В. відсутні копії витягів із протоколів засідання комісії перевірки знань з охорони праці, перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, робіт з підвищеною небезпекою та відповідні посвідчення;
- на Агапова Р.А. відсутні копії витягів із протоколів засідання комісії перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів та посвідчення, копії витягів із протоколів засідання комісії перевірки знань робіт з підвищеною небезпекою;
- на Усенко С.В. відсутні відсутні копії витягів із протоколів засідання комісії перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, робіт з підвищеною небезпекою та відповідні посвідчення.
А також, тендерна пропозиція Переможця не містить копії особових медичних книжок диспетчерів, а саме: відсутні особові медичні книжки на Усенко Н.І., Войтенко О.В., Куцопал Ю.І., Куцопал Д.І.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника через відсутність вищезазначених копій витягів із протоколів, посвідчень та медичних книжок.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на вищевикладене, Замовник, не виявивши невідповідностей у зазначених документах та не надавши ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" можливості усунути ці недоліки, порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
-
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ"
1.3.1. Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), складена учасником за наступною формою:
Предмет договору
Сума договору
Назва організації, з якою укладено аналогічний договір
Контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір
1.3.2. Копії договорів та актів наданих послуг в повному обсязі, зазначених у довідці.
1.3.3. Копія листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), із зазначенням дати і номеру договору (на який надано лист-відгук) та інформації про належне виконання договору, зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.
Переможцем у складі пропозиції було надано аналогічні договори, що містять невідповідність, а саме:
- Договір № 23 від 10 лютого 2022 року між Комунальним закладом загальної середньої освіти №1 Южненської міської ради Одеського та ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" (файл «18. Аналогічний договір тех.обслуговування 23 Южне.pdf») містить акти наданих послуг № 11 від 15 лютого 2022 року; № 47 від 03 серпня 2022 року; № 94 від 09 листопада 2022 року (за вересень 2022 року); № 95 від 09 листопада 2022 року (за жовтень 2022 року); № 94 від 01 жовтня 2022 року; № 97 від 09 грудня 2022 року, у яких відсутнє затвердження з боку Замовника;
- Договір №22 від 10 лютого 2022 року між Комунальним закладом загальної середньої освіти №1 Южненської міської ради Одеського та ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" (файл «19. Аналогічний договір спостереження 22 Южне.pdf») містить акти наданих послуг № 15 від 15 лютого 2022 року; № 43 від 03 серпня 2022 року; № 91 від 09 листопада 2022 року; № 90 від 09 листопада 2022 року; № 90 від 01 жовтня 2022 року; № 92 від 09 грудня 2022 року, у яких відсутнє затвердження з боку Замовника;
Порядок оформлення актів наданих послуг визначається нормами цивільного та господарського законодавства України, в тому числі ч. 2 ст. 9 Закону України від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні», де зазначено, що первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити:
- назву документа (форми);
- дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ;
- зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
- посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
- особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Залежно від характеру господарської операції та технології обробки облікової інформації до первинних документів можуть включатися додаткові реквізити (печатка, номер документа, підстава для здійснення операції тощо).
Таким чином, акти наданих послуг до аналогічних договорів надані складі пропозиції Переможця, які не оформлені в повній мірі, укладені з порушенням дотримання вимог щодо письмової форми, не можуть бути належним доказом виконання аналогічних договорів. Отже тендерна пропозиція ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на вищевикладене, Замовник, не виявивши невідповідностей у зазначених документах та не надавши ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" можливості усунути ці недоліки, порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
-
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ"
У складі тендерної пропозиції ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" було надано Сертифікат відповідності, який зареєстровано в Реєстрі № DCS.0001852-24, термін дії з 07 травня 2024 до 06 травня 2027 (файл «Сертифікат відповідності МОСТ-П.pdf»). Відповідно до інформації, зазначеної в наданому Переможцем сертифікаті, виробником продукції є ТОВ «ТІРАС-12», сертифікат видано так само ТОВ «ТІРАС-12». Інших документів стосовно пульта централізованого спостереження (далі - ПЦС) тендерна пропозиція Переможця не містить.
Таким чином, переможець не довів, що зазначений сертифікат стосується саме власного ПЦС.
З огляду на предмет закупівлі - «ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (послуги з технічного обслуговування та виведення сигналу на пульт цілодобового спостереження системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей)» - послуги здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852. Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Згідно з п. 24 "Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту" визначено технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, зокрема: «Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: … пультів пожежного спостерігання (устатковання для індикації центрів приймання тривожних сповіщень та програмне забезпечення);…».
У складі тендерної пропозиції ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" було надано Наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 24.12.2019 № 753 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (файл «Наказ щодо видачі ліцензії.pdf») де зазначено, що ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" видано відповідну ліцензію.
Таким чином, ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" не підтвердив, що на об’єкті Замовника він буде використовувати власний пульт централізованого спостереження та не надав підтверджуючих документів.
Виходячи із вищесказаного, тендерна пропозиція ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягала відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
-
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "СИСТЕМИ ВАШОЇ БЕЗПЕКИ"