• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо

Завершена

199 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
Період оскарження: 23.08.2018 14:53 - 30.08.2018 15:30
Вимога
Відхилено

Замовником не враховані рекомендації Кабінету Міністрів України

Номер: 42f8480287ac41f1b4dad47f41145de7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-001632-a.a5
Назва: Замовником не враховані рекомендації Кабінету Міністрів України
Вимога:
Замовник проігнорував факт відсутності генетичних сертифікатів на антрацитове вугілля в ПП Аянка, адже вугілля антрацитових марок не видобувається на підконтрольній території України. Замовником не враховані рекомендації Кабінету Міністрів України щодо закупівлі установами, розпорядниками державних коштів вугілля газової групи українського видобутку. Зокрема, листом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 19.06.2015 № 2/3520-62 повідомлялося, що на території підконтрольній українській владі вугілля антрацитової групи не видобувається. Родовища вугілля, зокрема марки А, розташовані у частині Луганської та Донецької областей, які контролюються незаконними збройними формуваннями. Через заборону ввезення вугілля з територій на яких органи центральної виконавчої влади тимчасово не здійснюють свої повноваження поставки українського вугілля марки А не відбуваються, а імпортне вугілля антрацитових марок постачається за спеціальними дозвільними документами. Також, не враховано обмеження які містяться відповідно до частини першої статті 5 Закону України "Про санкції”, доручення Прем’єр-міністра України від 24.09.2015 № 39207/1/1-15 та Указів Президента України від 16.09.2015 № 549/2015 і від 27.05.2016 № 224/2016 закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації. Тому вважаємо що не подання підтверджуючих документів про походження антрациту є підставою для твердження про незаконне походження антрациту
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Переможцем закупівлі в паперовому вигляді, на вимогу Замовника надано дакументальне підтвердження походження вугілля.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення процедури закупівлі

Номер: 3a1368f7cdde4c31b737ec10b228c02b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-001632-a.a4
Назва: Порушення процедури закупівлі
Вимога:
Дії тендерного членів комітету містять ознаки упередженого підходу до кваліфікації учасників. Звартаємо увагу грубі поушення які містить документація учасника переможця. Так, пунктом 11 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб її підтвердження, абзацом 7 тендерної документації встановлено що учасник повинен надати документи на підтвердження якості, що встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію: сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на товар, посвідчення про якість вугілля виробленого/відвантаженого споживачам, тощо. В супереч вказаній вимозі ПП Аянка не надали жодного із зазначених документів, чим порушили пряму вимогу замовника, а також ПП Аянка не надали документів що підтверджують отримання вугілля та наявність вугілля на складі, та інформації про походження антрацитового вугілля. Зазначимо що антрацитове вугілля офіційно не видобувається на підконтрольній територіі України, тому не подання генетичних сертифікатів може бути підставою для твердження про сумнівне походження такого вугілля. Однак замовник визначив переможцем учасника із максимальною вартісттю який ненадав повного пакету документів. Вважаємо за необхідне звернутися до правоохоронних органів з метою попередження закупівлі за державні кошти вугілля що має невстановлене походження в учасника який не має легальних документів на антрацитове вугілля.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Переможцем закупівлі в паперовому вигляді, на вимогу Замовника надано дакументальне підтвердження походження вугілля.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

0

Номер: 6737b5b1fa72433ebbdc4f49cb20af07
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-001632-a.a3
Назва: 0
Вимога:
о
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Переможцем закупівлі в паперовому вигляді, на вимогу Замовника надано дакументальне підтвердження походження вугілля.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

просимо тендерний комітет Замовника надати додаткову ґрунтовну інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації

Номер: 61247a3879364884b962b31d1ff2e9f9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-001632-a.c2
Назва: просимо тендерний комітет Замовника надати додаткову ґрунтовну інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
Керуючись пунктом 3 статті 30 Закону учасник процедури закупівлі ТОВ Славресурс просить тендерний комітет Замовника надати додаткову ґрунтовну інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям із зазначенням переліку документів які замовник вважає не поданими учасником.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В порушення вимог п.11 документації про проведення закупівлі в електронній системі закупівель ТОВ «СЛАВРЕСУРС» не надав документального підтвердження наявності продукції на складі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірна дискваліфікація економічно вигідної пропозиції

Номер: 9b2d837aeeb34d6a965273d61fb2babd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-001632-a.a1
Назва: Неправомірна дискваліфікація економічно вигідної пропозиції
Вимога:
Національним університетом фізичного виховання і спорту України (код ЄДРПОУ 02928433) 23 серпня 2018 року оголошено закупівлю за предметом ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АО (25-50) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2018-08-23-001632-а). Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена згідно з протоколом тендерного комітету від «13» серпня 2018 р. за №б\н. Національний університет фізичного виховання і спорту України (код ЄДРПОУ 02928433) під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Отже тендерний комітет Замовника у свої діяльності повинен неухильно дотримуватися норм чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі». Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Виходячи зі змісту статті 3 Закону, під час здійснення публічних закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. 04 вересня 2018 року об 15 год 49 хв було розпочато реверсний аукціон На участь у даному аукціоні було подано цінові пропозиції від двох учасників. ТОВ Славресурс – кінцева вартість 183654,00 грн. ПП Аянка – кінцева вартість – 196650,00 грн. Отже, після завершення аукціону електронною системою пропозиція ТОВ Славресурс була визначена найбільш економічно вигідною. Після чого тендерним комітетом замовника здійснено розгляд нашої цінової пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам Закону. Статтею 28 Закону визначено порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій: 1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; У разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни. 4. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Проте , рішенням тендерного комітету замовником від 07.09.2018 № б/н було безпідставно відхилено економічно вигідну пропозицію. Протокол про відхилення, пункт 11 містить запис «Відхилено у зв’язку із ненаданням повного пакету документів відповідно до тендерної документації». Статтею 30 Закону Визначені підстави для відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Наголошуємо що замовник в свої діяльності повинен керуватися чинним законодавством. Яким, зокрема статтею 38 частина 1, частина 2 передбачена відповідальність членів тендерного комітету замовника за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно Закону. Члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Керуючись пунктом 3 статті 30 Закону учасник процедури закупівлі ТОВ Славресурс просить тендерний комітет Замовника надати додаткову ґрунтовну інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям із зазначенням переліку документів які замовник вважає не поданими учасником. З повагою, Директор ТОВ «Славресурс» Р. Р. Особенко
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В порушення вимог п.11 документації про проведення закупівлі в електронній системі закупівель ТОВ «СЛАВРЕСУРС» не надав документального підтвердження наявності продукції на складі.
Статус вимоги: Відхилено