• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Конструкційні матеріали (Конструкційні матеріали)

Цемент в кількості 1310,55 т.

Завершена

4 018 017.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 018.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2018 13:47 - 26.07.2018 00:00
Скарга
Відхилено

Укр Цемент

Номер: edbacea0c34a4a739c06def2ca6d051b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-12-001024-b.a2
Назва: Укр Цемент
Скарга:
СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-12-001024-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «Укр Цемент» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - 44110000-4 Конструкційні матеріали (Конструкційні матеріали), що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій 117-2Т від 06.08.2018). Підставою для відхилення зазначено наступне – «Не надав копію Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, за формою та змістом, передбаченими чинним законодавством України (ЄДРПОУ, для юридичних осіб), що суперечить вимогам п.17 Додатку 1 тендерної документації Замовника. Замість вищезазначеного документу учасник ТОВ "УКР ЦЕМЕНТ" надав Довідку АА №649227 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) та Виписку ААВ №102732 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Ці документи не вимагалися Замовником для надання». Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – У «Додатку 1» ТД міститься «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника». У пункті 17 зазначено, що учасник повинен надати «копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, за формою та змістом, передбаченими чинним законодавством України (ЄДРПОУ, для юридичних осіб)». Повідомляємо, що п.16 Постанови КМУ від 22 січня 1996 р. N 118 «Про створення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України» вказується, що «Відомості з Реєстру надаються органом державної статистики на запит суб'єкта у п'ятиденний строк». Також повідомляємо, що у Наказі Міністрерства Юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 червня 2016 р. за № 839/28969 Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань передбачено надання відомостей у формі: «У паперовій формі надаються: виписка з Єдиного державного реєстру для проставлення апостиля, яка надається державним реєстратором територіального органу Міністерства юстиції України, на аркушах формату А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків з проставлянням підпису та печатки державного реєстратора; виписка з Єдиного державного реєстру за результатом проведеної державної реєстрації, яка надається державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – державний реєстратор) на аркушах формату А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків з проставлянням підпису та печатки державного реєстратора або печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку якщо державним реєстратором є нотаріус); витяг з Єдиного державного реєстру, який надається державним реєстратором (крім державного реєстратора Міністерства юстиції України або його територіального органу), уповноваженою особою центру надання адміністративних послуг, нотаріусом, на аркушах формату А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків та без проставляння підпису і печатки; документи, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної, фізичної особи - підприємця (далі - реєстраційна справа), які надаються державним реєстратором суб’єкта державної реєстрації, що відповідно до закону уповноважений зберігати реєстраційні справи у паперовій формі, шляхом виготовлення копій таких документів з проставлянням підпису та печатки державного реєстратора на кожній сторінці. В електронній формі надаються: відомості з Єдиного державного реєстру через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи (далі - портал електронних сервісів); відомості з Єдиного державного реєстру у форматі бази даних або в іншому форматі у режимі реального часу на підставі договорів, укладених з технічним адміністратором Єдиного державного реєстру. 4. За надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляється плата у розмірі, встановленому Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». 5. Виписка, витяг з Єдиного державного реєстру у паперовій формі, витяг та інші відомості з Єдиного державного реєстру в електронній формі надаються незалежно від місця зберігання реєстраційної справи в паперовій формі. 6. Відомості з Єдиного державного реєстру надаються у строки, встановлені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» або у випадках, передбачених цим Законом, у строки, визначені договором, укладеним з технічним адміністратором Єдиного державного реєстру.» Таким чином, замовник не вказав у якому саме вигляді він хоче отримати відомості. До того ж повідомляємо, що на сайті Антимонопольного комітету України за посиланням http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/109443 (Скорочено https://bit.ly/2obCxP7) розміщується роз’яснення щодо терміну «відомості»: «Відомості з ЄДРПОУ у вигляді базових (розширених) даних – це перелік зазначених у Положенні про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, позицій щодо суб'єктів ЄДРПОУ, які надаються у довільній формі. Тобто форма надання відомостей з ЄДРПОУ у вигляді базових (розширених) даних чинним законодавством не встановлена. Відомості з ЄДРПОУ лише засвідчують наявність суб'єкта в реєстрі з відповідними ідентифікаційними, класифікаційними, довідковими даними щодо нього і не є правовстановлюючим документом.» Тобто відомості – це інформаційні данні, які засвідчують наявність суб’єкта в реєстрі і аж ніяк не документ встановленої форми чи шаблону. Повідомляємо, що ми надали документ під назвою «Довідка АА №649227 з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України(ЄДРПОУ)» видане Головним управління статистики у Вінницькій області, у файлі під назвою «17 Відомості ЄДРПОУ.pdf». Даний документ є встановленого на час видачі шаблону Довідки, без встановленого строку дії та чинний до цього часу, без будь-яких часових обмежень та містить Відомості про підприємство. В жодному НПА не вставлена недійсність раніше виданої Довідки із Відомостями про підприємство. Також повідомляємо, що ми надали повний Витяг з реєстру та Виписку. Також варто зазначити, що з 2014 року територіальні управління статистики видають Відомості у вигляді роздруківки інформації про підприємство. Шаблон чи форма якої не встановлені законодавством, але фактично роздруківку надають за шаблоном Довідки яка діяла раніше. Що підтверджується інформаційною роздруківкою про Відомості наданої ПП «Моноліт Груп». Це легко перевірити просто Інформаційну роздруківку ПП «Моноліт Груп» та Довідку зі статистики ТОВ «Укр Цемент». Таким чином, нам не зрозуміло, які саме відомості не надало підприємство на вимогу замовника. Довідка із відомостями, Відомості у вигляді повного витягу та Відомості у вигляді виписки були надані. Вважаємо, усі потрібні Відомості були надані у повному обсязі. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами та є найдешевшою, що принесе значну економію у закупівлі. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ПП «Моноліт Груп». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Укр Цемент», та скасувати рішення про визначення переможцем ПП «Моноліт Груп». Визнати ТОВ «Укр Цемент» переможцем тендерної закупівлі. Додатки: 1. Платіжне доручення про оплату 5000 гривень за подання скарги. 2. Відомості Моноліт Груп
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.09.2018 19:32
Автор: ООО "УКР ЦЕМЕНТ", Олександр Столяров +380677778607 tender@ecocement.ua http://ecocement.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо прийнятого рішення тендерним комітетом про визначення переможцем учасника Приватне підприємство "Моноліт груп"

Номер: 752edd20ef0a41adafaae431be015f96
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-12-001024-b.c1
Назва: Вимога щодо прийнятого рішення тендерним комітетом про визначення переможцем учасника Приватне підприємство "Моноліт груп"
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету № 117-2Т від 13 серпня 2018 року пропозицію учасника Приватне підприємство «Моноліт груп» визначено переможцем торгів не обґрунтовано та безпідставно з порушенням вимог тендерної документації Замовника. Ми як учасники торгів маємо заперечення до рішення тендерного комітету та вважаємо що визначення переможця торгів є без підставним, не об’єктивним та не аргументованим відповідно до вимог Замовника зазначених у тендерній документації та чинного законодавства України на що даємо аргументоване пояснення: - Вимогами п. 6, додатку 1 до тендерної документації встановлено: Довідка складена учасником в довільній формі про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня/присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", додатково Замовником зазначено застереження, Увага Учасникам! Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (п.9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»). - Учасником надано довідки № 18-07/18-06 від 18.07.2018 та № 18-07/18-01 від 18.07.2018, в який зазначено наявність інформації передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". За посиланням на офіційний єдиний державний реєстр Міністерства Юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua), відповідно до детальної інформації про юридичну особу, інформація передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" відсутня. Вище зазначене свідчить про не об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій Замовником, порушуючи основні принципи здійснення закупівлі відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо за необхідне: 1. Відмінити рішення щодо визначення переможця, учасника Приватне підприємство «Моноліт груп», так як не є правомірним та без підставним. 2. На підставі п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною У разі ігнорування нашої Вимоги ми будемо змушені звернутись до органу оскарження відповідно до частини другої ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з скаргою, що стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозиції учасників.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на скаргу учасника
Статус вимоги: Відхилено