-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Надання електронних комунікаційних послуг)
Завершена
64 356.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 321.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 321.78 UAH
Період оскарження:
19.12.2024 14:34 - 25.12.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній процедурі
Номер:
1dbd31c8ee3e4397bb010f93672697bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-19-013720-a.a1
Назва:
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній процедурі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 10.4. АТЕСТАТ КСЗІ.pdf 23.12.2024 10:55
- 10.3.1. ВИТЯГ НКРЗІ.pdf 23.12.2024 10:55
- 4. ВИТЯГ ЄДРПОУ ТОВ ЛЄКОЛ.pdf 23.12.2024 10:55
- СКАРГА НА ТЕНДЕР ОДУВС 64356 грн.docx 23.12.2024 11:14
- скарга тендер 013720 одувс.pdf 23.12.2024 11:14
- sign.p7s 23.12.2024 11:15
- Перелік змін до ТД 23.12.2024.doc 25.12.2024 12:04
- Тендерна документація на 2025 рік (Нова редакція 2).doc 25.12.2024 12:04
- Перелік змін до ТД 23.12.2024.doc 26.12.2024 16:39
- Пояснення по суті скарги.pdf 26.12.2024 16:39
- Пояснення по суті скарги (у форматі з можливістю копіювання тексту).doc 26.12.2024 16:39
- Тендерна документація на 2025 рік (Нова редакція 2).doc 26.12.2024 16:39
- рішення від 25.12.2024 № 20555.pdf 25.12.2024 13:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.01.2025 № 57.pdf 02.01.2025 17:15
- рішення від 02.01.2025 № 57.pdf 03.01.2025 17:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.12.2024 11:19
Дата розгляду скарги:
02.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.12.2024 13:59
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
03.01.2025 17:37
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
03.01.2025 17:37
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a7da16f206645953e7c854a96da88722
Заголовок пункту скарги:
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній процедурі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
абзац 2 правої колонки таблиці пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації має інформацію, де визначено наступне: «У якості підтвердження, до листа слід додати копії дипломів про базову або повну вищу освіту у галузі інформаційних технологій (свідоцтва, сертифікати тощо) про проходження спеціальної підготовки у галузі інформаційних технологій (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту)».
Визначене в таблиці повністю ліквідує конкуренцію в торгах, бо прописана вузька специфікація дипломованих спеціалістів, які жодним чином не впливають на якість надання послуг за цим тендером.
Замовник заздалегідь не дає можливості приймати участь в цих торгах іншим учасникам, окрім одного учасника — з працівниками, які мають дипломи цих вузьких спеціальностей. Ніхто інший тепер приймати участь в цих торгах на таких умовах фізично взяти участь не може, бо мають фахівців, що отримали свої дипломи раніше ніж було введено перераховані Замовником спеціальності, або навчалися в тих самих ВНЗ, але на інших факультетах, хоча специфікація повністю охоплювалася.
Просимо звернути увагу, що такий підхід є порушенням з боку Замовника вимог чинного законодавства та є дискримінаційним для нас, як для Учасника торгів, та для багатьох інших можливих учасників з огляду на наступне:
по-перше, Замовником не надано обґрунтування критеріїв обрання саме цих спеціальностей фахівців. Не надано обґрунтування і кількості працівників з таким фахом;
по-друге, сама позиція з заздалегідь прописаним переліком спеціалістів, які повинні знаходитися у штаті учасника, не відповідає поставленим критеріям тендеру;
по-третє, згідно відкритих джерел інформації спеціальність 125 «Кібербезпека» з’явилася в Україні у 2017 році; «інженерія програмного забезпечення» - 2018 рік; «інформаційні системи та технології» - 2018 рік; «комп'ютерні науки» - 2019 рік; «комп'ютерна інженерія» - 2019 рік; «системний аналіз» - 2018 рік. Перший готовий спеціаліст зміг з’явитися лише у 2022 році (5 років навчання у ВНЗ). Таким чином, на підприємствах, які мають фахівців з великим стажем безперервної роботи, неможливо взяти участь у цьому тендері, бо треба обов’язково мати фахівців (не менше трьох) за спеціальностями, які з’явилися лише у 2017-2019 роках, а самі фахівці, що отримали відповідні дипломи починаючи лише з 2022 року.
У-четверте, відсутність заявлених замовником фахівців відповідної «вузької» спеціалізації жодним чином не впливає на якість та ціну надання послуг, так як Замовником визначено додаткова обов’язкова вимога (п.3 Додатку 1 до тендерної документації) - Копія атестату відповідності, який засвідчує, що комплексна система захисту інформації Виконавця забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації. Це додатково підтверджує нашу позицію, що оскаржувана вимога виставлена Замовником, щоб заборонити участь в цьому тендері іншим учасникам, окрім одного, під кого ця вимога була прописана.
Підсумовуючи наведене, Замовник всупереч вимог чинного законодавства, шляхом виставлення дискримінаційних вимог (обов’язкова наявність фахівців відповідної «вузької» спеціалізації ) надає доступ до участі у тендерній процедурі обмеженому колу осіб, як ми вважаємо - одному учаснику.
Визначене в таблиці повністю ліквідує конкуренцію в торгах, бо прописана вузька специфікація дипломованих спеціалістів, які жодним чином не впливають на якість надання послуг за цим тендером.
Замовник заздалегідь не дає можливості приймати участь в цих торгах іншим учасникам, окрім одного учасника — з працівниками, які мають дипломи цих вузьких спеціальностей. Ніхто інший тепер приймати участь в цих торгах на таких умовах фізично взяти участь не може, бо мають фахівців, що отримали свої дипломи раніше ніж було введено перераховані Замовником спеціальності, або навчалися в тих самих ВНЗ, але на інших факультетах, хоча специфікація повністю охоплювалася.
Просимо звернути увагу, що такий підхід є порушенням з боку Замовника вимог чинного законодавства та є дискримінаційним для нас, як для Учасника торгів, та для багатьох інших можливих учасників з огляду на наступне:
по-перше, Замовником не надано обґрунтування критеріїв обрання саме цих спеціальностей фахівців. Не надано обґрунтування і кількості працівників з таким фахом;
по-друге, сама позиція з заздалегідь прописаним переліком спеціалістів, які повинні знаходитися у штаті учасника, не відповідає поставленим критеріям тендеру;
по-третє, згідно відкритих джерел інформації спеціальність 125 «Кібербезпека» з’явилася в Україні у 2017 році; «інженерія програмного забезпечення» - 2018 рік; «інформаційні системи та технології» - 2018 рік; «комп'ютерні науки» - 2019 рік; «комп'ютерна інженерія» - 2019 рік; «системний аналіз» - 2018 рік. Перший готовий спеціаліст зміг з’явитися лише у 2022 році (5 років навчання у ВНЗ). Таким чином, на підприємствах, які мають фахівців з великим стажем безперервної роботи, неможливо взяти участь у цьому тендері, бо треба обов’язково мати фахівців (не менше трьох) за спеціальностями, які з’явилися лише у 2017-2019 роках, а самі фахівці, що отримали відповідні дипломи починаючи лише з 2022 року.
У-четверте, відсутність заявлених замовником фахівців відповідної «вузької» спеціалізації жодним чином не впливає на якість та ціну надання послуг, так як Замовником визначено додаткова обов’язкова вимога (п.3 Додатку 1 до тендерної документації) - Копія атестату відповідності, який засвідчує, що комплексна система захисту інформації Виконавця забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації. Це додатково підтверджує нашу позицію, що оскаржувана вимога виставлена Замовником, щоб заборонити участь в цьому тендері іншим учасникам, окрім одного, під кого ця вимога була прописана.
Підсумовуючи наведене, Замовник всупереч вимог чинного законодавства, шляхом виставлення дискримінаційних вимог (обов’язкова наявність фахівців відповідної «вузької» спеціалізації ) надає доступ до участі у тендерній процедурі обмеженому колу осіб, як ми вважаємо - одному учаснику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо визнати вимогу Замовника, щодо обов’язкова наявність фахівців відповідної «вузької» спеціалізації (абзац 2 правої колонки таблиці пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації), такою, що є дискримінаційною та зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити цю вимогу з тендерної документації та додатків.