• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів (Надання електронних комунікаційних послуг)

Завершена

64 356.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 321.78 UAH
Період оскарження: 19.12.2024 14:34 - 25.12.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній процедурі

Номер: 1dbd31c8ee3e4397bb010f93672697bc
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-19-013720-a.a1
Назва: на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній процедурі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 02.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.12.2024 13:59
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.01.2025 17:37
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.01.2025 17:37
Автор: ТОВ "ЛЄКОЛ", Цанга Володимир Дмитрoвич +380676104199 vladimir.tsanga@westele.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a7da16f206645953e7c854a96da88722
Заголовок пункту скарги: на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній процедурі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: абзац 2 правої колонки таблиці пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації має інформацію, де визначено наступне: «У якості підтвердження, до листа слід додати копії дипломів про базову або повну вищу освіту у галузі інформаційних технологій (свідоцтва, сертифікати тощо) про проходження спеціальної підготовки у галузі інформаційних технологій (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту)».
Визначене в таблиці повністю ліквідує конкуренцію в торгах, бо прописана вузька специфікація дипломованих спеціалістів, які жодним чином не впливають на якість надання послуг за цим тендером.
Замовник заздалегідь не дає можливості приймати участь в цих торгах іншим учасникам, окрім одного учасника — з працівниками, які мають дипломи цих вузьких спеціальностей. Ніхто інший тепер приймати участь в цих торгах на таких умовах фізично взяти участь не може, бо мають фахівців, що отримали свої дипломи раніше ніж було введено перераховані Замовником спеціальності, або навчалися в тих самих ВНЗ, але на інших факультетах, хоча специфікація повністю охоплювалася.
Просимо звернути увагу, що такий підхід є порушенням з боку Замовника вимог чинного законодавства та є дискримінаційним для нас, як для Учасника торгів, та для багатьох інших можливих учасників з огляду на наступне:
по-перше, Замовником не надано обґрунтування критеріїв обрання саме цих спеціальностей фахівців. Не надано обґрунтування і кількості працівників з таким фахом;
по-друге, сама позиція з заздалегідь прописаним переліком спеціалістів, які повинні знаходитися у штаті учасника, не відповідає поставленим критеріям тендеру;
по-третє, згідно відкритих джерел інформації спеціальність 125 «Кібербезпека» з’явилася в Україні у 2017 році; «інженерія програмного забезпечення» - 2018 рік; «інформаційні системи та технології» - 2018 рік; «комп'ютерні науки» - 2019 рік; «комп'ютерна інженерія» - 2019 рік; «системний аналіз» - 2018 рік. Перший готовий спеціаліст зміг з’явитися лише у 2022 році (5 років навчання у ВНЗ). Таким чином, на підприємствах, які мають фахівців з великим стажем безперервної роботи, неможливо взяти участь у цьому тендері, бо треба обов’язково мати фахівців (не менше трьох) за спеціальностями, які з’явилися лише у 2017-2019 роках, а самі фахівці, що отримали відповідні дипломи починаючи лише з 2022 року.
У-четверте, відсутність заявлених замовником фахівців відповідної «вузької» спеціалізації жодним чином не впливає на якість та ціну надання послуг, так як Замовником визначено додаткова обов’язкова вимога (п.3 Додатку 1 до тендерної документації) - Копія атестату відповідності, який засвідчує, що комплексна система захисту інформації Виконавця забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації. Це додатково підтверджує нашу позицію, що оскаржувана вимога виставлена Замовником, щоб заборонити участь в цьому тендері іншим учасникам, окрім одного, під кого ця вимога була прописана.
Підсумовуючи наведене, Замовник всупереч вимог чинного законодавства, шляхом виставлення дискримінаційних вимог (обов’язкова наявність фахівців відповідної «вузької» спеціалізації ) надає доступ до участі у тендерній процедурі обмеженому колу осіб, як ми вважаємо - одному учаснику.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації