• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Детектори і аналізатори

Детектори і аналізатори

Завершена

1 020 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 850.00 UAH
Період оскарження: 07.08.2018 17:40 - 25.08.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Вимоги

Номер: bcadec5dc65f46c98131347ba0b74bae
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-07-001620-b.c1
Назва: Вимоги
Вимога:
Шановний замовник! Детально вивчивши Ваші вимоги до аналізатора Лот №2 Автоматичний біохімічний аналізатор 1 шт. , маємо певні запитання, що потребують роз’яснення, а також прохання з приводу видалення дискримінаційних пунктів з метою розширення конкуренції та дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» із забезпеченням основних принципів здійснення закупівель, в числі яких є добросовісна конкуренція серед учасників. Як зрозуміло із характеристик приладу, що Вам потрібен, таким аналізатором має бути автоматичний аналізатор з проточною кюветою, тобто аналізатор, що працює за принципом «ВАТСН-системи», тобто виконання досліджень «за тестами», або «за методиками». Проведення досліджень за вищезгаданими принципами є застарілим і ускладнює роботу лаборантів. Значним недоліком таких приладів є неможливість режиму роботи «за пацієнтами», що в більшості використовуються на даний час. Оптимальніше обрати аналізатори з аналогічною продуктивністю та можливістю роботи за принципом Random Access, а також наявною функцією STAT-досліджень, тобто термінового/ позачергового проведення необхідних досліджень. Провівши аналіз ринку, ми виявили, що на даний час на ринку України присутній лише один автоматичний аналізатор, що працює з використанням проточної кювети об’ємом 18 мкл. Таким приладом є FULLY Smart (виробник Biosystems International Kft.) та ін. Отже, зараннє зрозуміло, що лише одна торгуюча організація, що є офіційним представником Biosystems International Kft. в Україні зможе брати участь у даних торгах. У пункті 3. таблиці вказана вимога сукупної наявності наступних світлофільтрів 340-405-492-505-546-578-630. Поєднання вищезгаданих світлофільтрів значно звужує коло учасників, тому просимо змінити дану вимогу на «наявність 7 світлофільтрів + 1 опційний». У пункті 4. таблиці вказаний перелік доступних режимів роботи, де не згадується необхідність наявності турбідиметричного режиму вимірювання. На даний час турбідиметричні тести займають важливе місце серед лабораторних досліджень. Прикладом тестів, що використовують турбідиметричне визначення, є визначення глікогемоглобіну, антитромбіну ІІІ, антистрептолізину О, імуноглобулінів І, G, M, ревматоїдного фактора, С-реактивного білка і т.д. У пунктах 7. та 8., що стосуються робочих об’ємів вказана вимога мінімального робочого об’єму 350 мкл та рекомендованого – не менше 500 мкл. На сучасному ринку лабораторної діагностики присутні прилади, для яких робочий об’єм стартує від 150 мкл, що дає змогу знизити витрату реагенту та собівартість тесту вдвічі. Просимо переглянути дані вимоги з метою економії коштів та уникнення їх нецільового використання в подальшому. Пункт 11. таблиці є дискримінаційним, оскільки в ньому вказана необхідна кількість лунок для реакцій – не менше 144. На ринку України присутній лише один автоматичний аналізатор з проточною кюветою та наявністю 144 лунок для реакції – FULLY Smart (виробник Biosystems International Kft.). У сучасних умовах при виконанні досліджень найбільш зручним та оптимальним є виконання тестів на аналізаторі і подальша їх обробка на персональному комп’ютері та виведення за допомогою зовнішього принтера. Вимоги наявності вбудованого комп’ютера, вбудованого термопринтера та наявність сенсорного екрану у аналізатора є застарілими та притаманними переважно для напівавтоматичних систем, як і підключення з використанням LPT-порта. Тому просимо видалити/відкоригувати дані пункти вимог. Частиною 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення вказаної вимоги у документації порушують вимоги частини 4 статті.22 вищенаведеного Закону, а також один із принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме недискримінація учасників. Також згідно ч.3 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Виходячи з вищенаведеного, порушується принцип конкурентоспроможності, оскільки участь у Процедурі, за таких умов, зможе взяти лише «штучно» обмежена кількість суб’єктів господарювання, що суперечить нормам та Закону України «Про публічні закупівлі», основною метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції. Вимагаємо внести зміни в МТВ та забрати з нього пункти, що мають явно дискримінаційний характер та унеможливлюють не тільки добросовісну конкуренція, а взагалі будь-яку конкуренцію серед учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: дякуємо за увагу до закупівлі. будуть внесені зміни до тезнічних вимог і завантажена нова редакція тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено