-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (природний газ).
Торги не відбулися
1 882 659.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 413.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 413.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2018 15:12 - 13.09.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
c56400ed0b014a7cacdc8d75471ddcd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-20-001704-c.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно чинного законодавства немає жодних вимог , обмежень чи застережень з приводу кількості аналогічних договорів чи статусу контрагентів.
Вимога тендерної документації згідно додатку 2 стосовно надання не менше 3 договорів на постачання товару, укладеними з державними підприємствами, установами, організаціями, та/або органами місцевого самоврядування дискримінують учасників, які нещодавно розпочали свою діяльність на ринку природного газу і ще не мають договорів з державними підприємствами, установами, організаціями, та/або органами місцевого самоврядування та мають лише 1-2 договори постачання природного газу з приватними організаціями. Тому просимо внести зміни до тендерної документації і виключити вимоги стосовно кількості та статусу контрагентів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.08.2018 16:28
Вирішення:
Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію повинен надати «лист в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою (за наявності) з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів за останні два роки (за 2016 і 2017 роки), та договір який виконується, яка має містити інформацію щодо замовника (покупця) предмета закупівлі, обсягів та періоду поставки товару. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати копії не менше 3 договорів на постачання товару, укладеними з державними підприємствами, установами. організаціями, та/або органами місцевого самоврядування, акти приймання-передачі природного газу, оригінал листа-відгука контрагента, тощо» Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасника у складі тендерної пропозиції. Крім того відповідність аналогічного договору предмету закупівлі встановлювалась виключно з метою відбору досвідчених постачальників
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін
Номер:
3a0807e259b5449e8a3ccefd51e9d661
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-20-001704-c.a1
Назва:
Щодо внесення змін
Вимога:
ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ Відділу освіти, молоді та спорту Хустської районної державної адміністрації, вимога щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до оголошення про закупівлю UA-2018-08-20-001704-c кількість природного газу для потреб Замовника дорівнює 168094 куб.м., а її бюджет (очікувана вартість), в тому числі тариф на транспортування природного газу магістральними трубопроводами (21,20 грн. за 1000 м3 без врахування ПДВ), складає 1 882 659,68 грн. з ПДВ. Виходячи з наведеного співвідношення очікуваної вартості предмету закупівлі та кількості предмету закупівлі, вартість 1 куб.м. природного газу складає близько 11,20 грн\куб.м. Зазначена вимога є такою, що обмежує конкуренцію і є дискримінаційною, адже згідно інформацією з офіційного веб-сайту НАК "Нафтогаз Україна" http://www.naftogaz.com/files/Information/Naftogaz-gas-prices-ne-PSO-August-2018.pdf., ціна на природний газ на 1 вересня буде становити 11,594 грн.куб.м.( за умови оплати, що зазначено в тендерної документації Додаток № 4 закупівлі UA-2018-08-20-001704-c) без врахування тарифу на транспортування природного газу магістральними трубопроводами.
Зазначена вище умова поставки природного газу за цінами, що нижче ринкових (по суті за демпінговими цінами) суттєво обмежують конкуренцію при проведенні закупівлі, оскільки створюють бар’єри входу на ринок (в даному випадку ринком є зазначена закупівля) для учасників, які їй не відповідають. Виходячи з наведеного вище просимо внести зміни до тендерної документації, усунувши зазначену вище дискримінаційну умову (розрахувавши бюджет закупівлі виходячи із середньоринкових цін на природний газ та тарифу на транспортування природного газу магістральними трубопроводами).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.08.2018 12:04
Вирішення:
На Ваше запитання щодо дискримінаційної вимоги відносно очікуваної вартості закупівлі, повідомляємо наступне.Потенційний Учасник зазначає, що відповідно до оголошення про закупівлю UA-2018-08-20-001704-c кількість природного газу для потреб Замовника дорівнює 168094 куб.м., а її бюджет (очікувана вартість), в тому числі тариф на транспортування природного газу магістральними трубопроводами (21,20 грн. за 1000 м3 без врахування ПДВ), складає 1 882 659,68 грн. з ПДВ. Виходячи з наведеного співвідношення очікуваної вартості предмету закупівлі та кількості предмету закупівлі, вартість 1 куб.м. природного газу складає близько 11,20 грн\куб.м. Зазначена вимога є такою, що обмежує конкуренцію і є дискримінаційною, адже згідно інформацією з офіційного веб-сайту НАК "Нафтогаз Україна" http://www.naftogaz.com/files/Information/Naftogaz-gas-prices-ne-PSO-August-2018.pdf., ціна на природний газ на 1 вересня буде становити 11,594 грн.куб.м.
Оголошення про початок проведення процедури закупівлі було розміщене в системі ПРОЗОРРО 22 серпня 2018 року. Визначаючи розмір очікуваної вартості та орієнтовну ціну на предмет закупівлі Замовник виходив з того, що з 01 серпня 2018 року відпускна ціна НАК «Нафтогаз України» для постачальників для подальшої реалізації газу установам та організаціям, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів, промисловим споживачам становила 11 083,20 грн. за 1000 куб. м. (http://www.naftogaz.com/files/Information/Naftogaz-gas-prices-ne-PSO-August-2018.pdf). Потенційний Учасник якраз посилається на відповідну ціну серпня зазначаючи відповідну інтернет адресу в своїй вимозі про усунення порушенняУ відповідності до ч. 2. Закону України «Про ринок природного газу» постачання природного газу здійснюється за цінами, що вільно встановлюються між постачальником та споживачем, крім випадків, передбачених цим Законом Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін; учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни.Враховуючи правову природу відкритих торгів та аукціону, жоден з учасників, не зможе передбачити результат аукціону та свою кінцеву пропозицію, відповідно, не зможе відкоригувати її до ціни, що зазначена на веб-сайті НАК «Нафтогаз України», оскільки не НАК «Нафтогаз України» встановлює регульовані ціни на постачання природного газу, а вільний ринок, і відповідно ціна на газ встановлюється вільно між постачальником і споживачем Аргументи про свідоме заниження ринкової вартості газу є безпідставними, оскільки враховуючи строки проведення процедури даної закупівлі, постачання природного газу Замовнику ні в якому випадку не буде відбуватися у серпні. Згідно чинного законодавства учасники торгів не вправі в імперативному порядку змінювати ціну на товар, більше того, підняти її більш ніж на 10% забороняє закон. Частина 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» надає право учаснику торгів ініціювати підняття ціни. Проте, дане повинне бути обґрунтованим та документально підтвердженим (наприклад, довідкою з Управління статистики чи довідкою з Торгово-промислової палати).Суть відкритих торгів якраз і полягає в тому, щоб за наслідками отриманих пропозицій відібрати найбільш економічно вигідну. Твердження потенційного Учасника про те, що очікувана вартість закупівлі є демпінговою та визначена за цінами, що є нижче ринкових – є необґрунтованим та таким, що не підлягає до задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено