-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги про цілодобове спостереження за системою охоронно-тривожної сигналізації, згідно ДК 021:2015-79710000-4 «Охоронні послуги»
Завершена
62 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 310.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 310.00 UAH
Період оскарження:
19.12.2024 10:49 - 08.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі за предметом: Послуги про цілодобове спостереження за системою охоронно-тривожної сигналізації, згідно ДК 021:2015-79710000-4 «Охоронні послуги»
Номер:
2fe9ec93b0cf4c29b0f7e927789b708f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-19-004927-a.b1
Назва:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі за предметом: Послуги про цілодобове спостереження за системою охоронно-тривожної сигналізації, згідно ДК 021:2015-79710000-4 «Охоронні послуги»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-12-19-004927-a_ПП ПОШ.docx.p7s.zip 22.12.2024 17:16
- 2. Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної ді… - Постанова № 960 від 18.11.2015 - d450191-20230621.pdf 22.12.2024 17:16
- Скарга UA-2024-12-19-004927-a_ПП ПОШ.docx 22.12.2024 17:16
- 1. ISO 9001_ПП ПОШ.pdf 22.12.2024 17:16
- sign.p7s 22.12.2024 17:17
- рішення від 25.12.2024 №20572.pdf 25.12.2024 13:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.01.2025 №87.pdf 06.01.2025 12:25
- рішення від 03.01.2025 №87.pdf 07.01.2025 09:20
- Лист АМКУ.pdf 26.12.2024 15:57
- Лист АМКУ.docx 26.12.2024 15:57
- протокол 2.pdf 06.01.2025 15:10
- протокол 2.pdf 07.01.2025 09:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.12.2024 14:55
Дата розгляду скарги:
03.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.12.2024 13:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.01.2025 09:21
Дата виконання рішення Замовником:
07.01.2025 09:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Доброго ранку, до тендерної документації внесено зміни.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c7fef4bda52741edb8731e7a40567096
Заголовок пункту скарги:
Відповідно п.18 Додатку 2 до Документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно п.18 Додатку 2 до Документації:
«18. Проводити технічне обслуговування та ремонт систем тривожної сигналізації (надати копії сертифікатів відповідності згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає ДСТУ EN 50134-7:2017 Системи тривожної сигналізації. Суспільні системи сигналізації. Частина 7. Правила застосування., (EN 50134-7:2017, IDT).; ДСТУ EN 60839-11-2:2017 Системи тривожної сигналізації та електронні системи безпеки. Частина 11-2.Електронні системи контролювання доступу; Правила застосування. Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) ; ДСТУ ISO 10005:2019 (ISO 10005:2018, IDT) « Управління якістю. Настанови щодо програм якості» - надати копію документу.
Орган сертифікації, який видав Учаснику сертифікати відповідності, має бути акредитованим на право видачі сертифікатів на певний вид послуг/робіт що відповідає сертифікату ДСТУ (Учасник надає копію Атестату про акредитацію та Сфери акредитації органу сертифікації).»
Також, аналогічна (ідентична) вимога міститься і у п. 5 Додатку 1 до документації:
«5. Перелік документів, які надає Переможець Замовнику у паперовому вигляді під час укладання договору, не пізніше останнього дня строку, визначеного Законом України “Про публічні закупівлі” для укладання договору:
Сертифікат відповідності проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації згідно ДСТУ 4030-2001 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронного призначення. Позначення умовні графічні та літерні.
Сертифікат відповідності проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем контролювання доступу згідно ДСТУ 60839-11-2:2017 Системи тривожної сигналізації та електронні системи безпеки. Частина 11-2. Електронні системи контролювання доступу. Правила застосування.
Сертифікати відповідності проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем контролювання доступу згідно ДСТУ EN 50134-7:2017 Системи тривожної сигналізації. Суспільні системи сигналізації. Частина 7. Правила застосування (EN 50134-7:2017, IDT).»
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаці вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно послуги зі спостереження за ручними системами тривожної сигналізації.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
Скаржник надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватися суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО зазначено, що в системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50131-7:2014……., затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50131.».
ВКАЗАНИЙ ДСТУ РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ.
Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати.
Дану сертифікацію проводить виключно Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони.
Додатково повідомляємо, що охоронні послуги в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки:
Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який видає орган сертифікації державного центру сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони не може вважатися сертифікатом.
Скаржник відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ, а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме охоронні послуги, отже не може мати сертифікату на продукцію.
Додатково повідомляємо, що Замовником у Документації встановлено дану вимогу, з метою лобіювання інтересів завідомо відомого переможця, а саме: Управління поліції охорони, оскільки лише вони мають даний сертифікат. Також, зовсім не зрозуміло до чого в даній закупівлі Замовником встановлено вимоги до проектування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації так, як дані послуги не передбачені Документацією.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно електромонтажних робіт відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий іншим центром сертифікації.
Проте, відповідно до умов даної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, оскільки Замовник обмежив коло потенційних учасників і вимагає надання саме сертифікатів відповідності згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає ДСТУ EN 50134-7:2017 Системи тривожної сигналізації. Суспільні системи сигналізації. Частина 7. Правила застосування., (EN 50134-7:2017, IDT).; ДСТУ EN 60839-11-2:2017 Системи тривожної сигналізації та електронні системи безпеки. Частина 11-2.Електронні системи контролювання доступу; Правила застосування. Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) ; ДСТУ ISO 10005:2019 (ISO 10005:2018, IDT) « Управління якістю. Настанови щодо програм якості» - надати копію документу.
Орган сертифікації, який видав Учаснику сертифікати відповідності, має бути акредитованим на право видачі сертифікатів на певний вид послуг/робіт що відповідає сертифікату ДСТУ (Учасник надає копію Атестату про акредитацію та Сфери акредитації органу сертифікації).».
Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, Скаржник вважає, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств.
Сертифікатів відповідності згідно ДСТУ ISO 10005:2019 (ISO 10005:2018, IDT) « Управління якістю. Настанови щодо програм якості» є АНАЛОГІЧНИМ наявному сертифікату Скаржника ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»
«18. Проводити технічне обслуговування та ремонт систем тривожної сигналізації (надати копії сертифікатів відповідності згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає ДСТУ EN 50134-7:2017 Системи тривожної сигналізації. Суспільні системи сигналізації. Частина 7. Правила застосування., (EN 50134-7:2017, IDT).; ДСТУ EN 60839-11-2:2017 Системи тривожної сигналізації та електронні системи безпеки. Частина 11-2.Електронні системи контролювання доступу; Правила застосування. Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) ; ДСТУ ISO 10005:2019 (ISO 10005:2018, IDT) « Управління якістю. Настанови щодо програм якості» - надати копію документу.
Орган сертифікації, який видав Учаснику сертифікати відповідності, має бути акредитованим на право видачі сертифікатів на певний вид послуг/робіт що відповідає сертифікату ДСТУ (Учасник надає копію Атестату про акредитацію та Сфери акредитації органу сертифікації).»
Також, аналогічна (ідентична) вимога міститься і у п. 5 Додатку 1 до документації:
«5. Перелік документів, які надає Переможець Замовнику у паперовому вигляді під час укладання договору, не пізніше останнього дня строку, визначеного Законом України “Про публічні закупівлі” для укладання договору:
Сертифікат відповідності проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації згідно ДСТУ 4030-2001 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронного призначення. Позначення умовні графічні та літерні.
Сертифікат відповідності проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем контролювання доступу згідно ДСТУ 60839-11-2:2017 Системи тривожної сигналізації та електронні системи безпеки. Частина 11-2. Електронні системи контролювання доступу. Правила застосування.
Сертифікати відповідності проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем контролювання доступу згідно ДСТУ EN 50134-7:2017 Системи тривожної сигналізації. Суспільні системи сигналізації. Частина 7. Правила застосування (EN 50134-7:2017, IDT).»
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаці вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно послуги зі спостереження за ручними системами тривожної сигналізації.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
Скаржник надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме послуги, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватися суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО зазначено, що в системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50131-7:2014……., затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50131.».
ВКАЗАНИЙ ДСТУ РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ.
Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати.
Дану сертифікацію проводить виключно Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони.
Додатково повідомляємо, що охоронні послуги в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки:
Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який видає орган сертифікації державного центру сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони не може вважатися сертифікатом.
Скаржник відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ, а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме охоронні послуги, отже не може мати сертифікату на продукцію.
Додатково повідомляємо, що Замовником у Документації встановлено дану вимогу, з метою лобіювання інтересів завідомо відомого переможця, а саме: Управління поліції охорони, оскільки лише вони мають даний сертифікат. Також, зовсім не зрозуміло до чого в даній закупівлі Замовником встановлено вимоги до проектування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації так, як дані послуги не передбачені Документацією.
Ми, як потенційний учасник маємо чинний сертифікат на систему управління якості стосовно електромонтажних робіт відповідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданий іншим центром сертифікації.
Проте, відповідно до умов даної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, оскільки Замовник обмежив коло потенційних учасників і вимагає надання саме сертифікатів відповідності згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає ДСТУ EN 50134-7:2017 Системи тривожної сигналізації. Суспільні системи сигналізації. Частина 7. Правила застосування., (EN 50134-7:2017, IDT).; ДСТУ EN 60839-11-2:2017 Системи тривожної сигналізації та електронні системи безпеки. Частина 11-2.Електронні системи контролювання доступу; Правила застосування. Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» або ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) ; ДСТУ ISO 10005:2019 (ISO 10005:2018, IDT) « Управління якістю. Настанови щодо програм якості» - надати копію документу.
Орган сертифікації, який видав Учаснику сертифікати відповідності, має бути акредитованим на право видачі сертифікатів на певний вид послуг/робіт що відповідає сертифікату ДСТУ (Учасник надає копію Атестату про акредитацію та Сфери акредитації органу сертифікації).».
Оскільки сертифікаціє є необов’язковою, Скаржник вважає, що кожен потенційний учасник в праві самостійно приймати рішення, щодо яких саме стандартів проводити ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію. Замовники не повинні втручатися в господарську діяльність підприємств.
Сертифікатів відповідності згідно ДСТУ ISO 10005:2019 (ISO 10005:2018, IDT) « Управління якістю. Настанови щодо програм якості» є АНАЛОГІЧНИМ наявному сертифікату Скаржника ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»
-
Повʼязаний документ:
2. Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної ді… - Постанова № 960 від 18.11.2015 - d450191-20230621.pdf
-
-
Назва доказу:
Скан-копія сертифікату на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT)
-
Повʼязаний документ:
1. ISO 9001_ПП ПОШ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги