-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційний засіб «Дезактін»
Дезінфекційний засіб «Дезактін». Фасовка – полімерні банки 1кг (50 шт.). Вміст діючих речовин: 1,3-дихлор -5-диметилгідантоїн у межах 21,0 -23,0% та 5,5-диметилгідантоїн у межах 12,4-16,4%. Порошок від білого до жовтого кольору з помірним запахом хлору. Розчинність у воді становить не менше 20 мг/дм³.
Завершена
15 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 300.00 UAH
мін. крок: 2% або 300.00 UAH
Період оскарження:
26.09.2016 15:38 - 27.09.2016 16:00
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення замовника
Номер:
a066fd8146244a2ca343c1e0036479fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-09-26-000414-b.c1
Назва:
Оскарження рішення замовника
Вимога:
Стосовно Вашої вимоги надати «Гарантійного листа від виробника, яким він підтверджував походження товару та його належну якість» повідомляємо:
Ця вимога суперечить чинному законодавству України, який регламентує порядок проведення публічних закупівель по системі Прозоро:
ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі розділ 1 стаття 5
Недискримінація учасників
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі розділ 3 стаття 16
Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Думка Замовника, повинна бути аргументована Законами України і не суперечити їх суті. Метою ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі є створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Вважаємо, що Рішення про дискваліфікацію учасника ФОП Яцковської Ірини Володимирівни від 06.10.2016 рок є незаконним та таким, що суперечать чинному законодавству.
Норма статті 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель» до принципів здійснення закупівель відносить:
1. добросовісну конкуренцію серед учасників;
2. максимальну економію та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінацію учасників;
5. об'єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
7. вільного переміщення товарів;
8. свободи надання послуг
Пов'язані документи:
Учасник
- оскардення рішення Замовника 10.10.2016 11:42
- оскарження стор.2.PDF 10.10.2016 11:42
- Рішення (відповідь) на вимогу.pdf 13.10.2016 11:30
Дата подачі:
10.10.2016 11:42
Вирішення:
На Вашу скаргу №10/10 від 10.10.2016 р. щодо вимоги переглянути результати процедури закупівлі повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади та застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону ( у нашому випадку - 200 тис. грн.).
Оскільки оголошена вартість нашого предмету закупівлі складала 15000 грн., то дана заукпівля взагалі не підпадає під дію вищезгаданого закону. Отже, зроблені Вами посилання на норми Закону, зокрема на ст.16 розділу 3, абз.2 ч.1 ст.11 та ч.4 ст. 11, є безпідставними. Дана позиція підтверджена також у абз 6 стор. 3 листа-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі Українм № 3302-06/31462-06 від 30.09.2016 р. (далі - Лист): «З огляду на викладене та ураховуючи, що Законом не регулюється здійснення допорогових закупівель…».
Крім того, відповідно до абзацу п'ятого статті 2 Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов'язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Отже, при здійсненні закупівлі дезінфікуючого засобу ми мали право взагалі не використовувати електронну систему закупівель та укласти договір з першим ліпшим постачальником (при цьому нам проонувалася ціна 300 грн за 1 кг Дезактіну і більше)
Однак, для визначення оптимальної ціни при збереженні вимог щодо якості товару було прийнято рішення скористатися електронною системою закупівель, чим - по суті значною мірою забезпечили дотримання принципів здійснення закупівель, згаданих у Вашій скарзі, визначених частиною першою статті 3 Закону, надавши вільний доступ потенційних постачальників товарів до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
У Листі міністерства наголошено, що у разі проведення замовником відбору постачальника товару з використанням системи під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону (далі - допорогові закупівлі), застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок), який затверджено наказом ДП 'Зовнішторгвидав України" (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в ДП "ПРОЗОРРО") від 13.04.2016 №35.
Таким чином, під час здійснення закупівлі ми використовували дани Порядок, хоча він також не має загальнообов’язкової дії, оскільки не зареєстрований у Міністерстві юстиції України.
Відповідно допункту 6.4. Порядку замовник може додатково вимагати забезпечення пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов'язань учасника перед замовником. Для унеможливлення постачання замовику фальсифікованої продукції та настання негативних наслідків для здоров’я дітей, що цілодобово перебувають у приміщеннях нашого закладу, та працівників школи, таке забезпечення пропозиції було встановлено замовником у додатку 2 до оголошення – надання учасниками у складі своєї пропозиції в електронному (сканованому) вигляді гарантійного листа від виробника, яким він підтверджував походження товару та його належну якість. Згідно пункту 6.9. Порядку пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним замовником під час оголошення закупівлі. Оскільки Ви не надали у складі своєї пропозиції гарантійного листа від виробника Ваша пропозиція не відповідає вимогам замовника і підлягає відхиленюю, а Ви, як учасник, - дискваліфікації.
ПОВНА ВІДПОВІДЬ У ПРИКРІПЛЕНОМУ ФАЙЛІ
Статус вимоги:
Відхилено