• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщень (найпростіше укриття)

Торги відмінено

700 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 504.00 UAH
Період оскарження: 18.12.2024 17:05 - 23.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі Послуги з охорони приміщень (найпростіше укриття) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)

Номер: fde5ecf8ccac447aaff3e646e2829a53
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-18-021106-a.c1
Назва: Скарга на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі Послуги з охорони приміщень (найпростіше укриття) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Скарга:
Дата розгляду скарги: 20.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.01.2025 13:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.01.2025 18:45
Дата виконання рішення Замовником: 11.02.2025 17:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення № 802-р/пк-пз від 20.01.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» КП «ЦЗО» ДМР прийнято рішення щодо скасування Рішення про відхилення пропозиції учасника № 1 від 06.01.2025 р. та повернення тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Грізлі-Сторож» на кваліфікацію.
Автор: ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ", Юрій Бибик +380507221240 grizli03@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a5819711f3e54f10abdf708ddea16e54
Заголовок пункту скарги: Невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Підстава відхилення наступна: Відповідно до Додатку 4 тендерної документації визначено 4.3.Охоронники під час здійснення охорони повинні бути забезпечені спеціальними засобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, а саме: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії. Крім того, охоронники повинні мати рації та засоби мобільного зв’язку. Для підтвердження можливості використання рацій Виконавець повинен надати дозволи Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку учасником в регіоні надання послуг та максимальною потужністю не менше 2 Вт. або номер присвоєння радіочастоти учаснику в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів не менше 4 шт. А також надати діючий договір учасника з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів.
Учасник на підтвердження цієї технічної та якісної характеристики предмета закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає документ під назвою «Договір №4519/351м-24 про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром від 16.12.2024» (файл під назвою «6.Договір Грізлі Сторож з УДЦР.pdf»). У договорі відсутня інформація щодо робіт пов’язаних з забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, що не відповідає умовам тендерної документації.
Скаржник не погоджується з причиною відхилення його пропозиції з огляду на наступне:
Закон України «Про радіочастотний ресурс України», від 01.06.2000 № 1770-III, який передбачав укладення договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, втратив чинність з 01.01.2022, у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 № 1089-IX. Відповідно, укладення договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів було можливим лише до 01.01.2022 року. З 01.01.2022 року укладення саме такого договору є неможливим.
На сьогодні є чинним і діє Закон України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 № 1089-IX, згідно якого Скаржник уклав договір із ДП «Український державний центр радіочастот» про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром №4519/351м-24 від 16.12.2024 року.
Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від 19.04.2023 № 139, що затверджує Порядок здійснення радіочастотного моніторингу у смугах радіочастот загального користування передбачає, котрий у Розділі V передбачає:
«2. Користувач радіочастотного спектра укладає з УДЦР договір про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром відповідно до вимог законодавства (в електронній формі або паперовому вигляді на вибір користувача).»
Закон України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 № 1089-IX у ст. 44 визначає, що «1. Радіочастотний моніторинг здійснюється з метою забезпечення електромагнітної сумісності, визначення стану користування радіочастотним спектром на регіональному, національному та міжнародному рівнях, визначення наявного для впровадження новітніх технологій радіочастотного спектра, розроблення пропозицій для прийняття відповідних рішень щодо підвищення ефективності користування радіочастотним спектром та визначення дотримання Україною та сусідніми державами міжнародних зобов’язань і положень Регламенту радіозв’язку Міжнародного союзу електрозв’язку у сфері радіочастотного спектра.»
Відповідно, Скаржник уклав договір згідно чинного законодавства - Договір із ДП «Український державний центр радіочастот» про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром №4519/351м-24 від 16.12.2024 року.
Ми звернулися до ДП «УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР РАДІОЧАСТОТ» з метою отримання роз’яснення того чи відповідає наш договір з УДЦР №4519/351м-24 від 16.12.2024 року вимогам Замовника і згідно чого Замовник відхиляє пропозицію Скаржника і отримали офіційну відповідь-роз’яснення:
«Державне підприємство «Український державний центр радіочастот»
(далі – УДЦР) розглянувши звернення від 30.12.2024 № 01 щодо відповідності укладеного договору від 16.12.2024 № 4519/351м-24 (далі – Договір), повідомляє наступне.
Відповідно до Закону України «Про електронні комунікації» статтею 44 п. 1 передбачається здійснення радіочастотного моніторингу з метою забезпечення електромагнітної сумісності, визначення стану користування радіочастотним спектром на регіональному, національному та міжнародному рівнях, визначення наявного для впровадження новітніх технологій радіочастотного спектра, розроблення пропозицій для прийняття відповідних рішень щодо підвищення ефективності користування радіочастотним спектром та визначення дотримання Україною та сусідніми державами міжнародних зобов’язань і положень Регламенту радіозв’язку Міжнародного союзу електрозв’язку у сфері радіочастотного спектра.
Виходячи з вищевикладеного, Договір укладено згідно вимогам чинного законодавства та передбачає роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом з метою забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів.»
Також Скаржник не погоджується із формулюванням підстави відхилення, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки вказана причина відхилення не має відношення до технічної специфікації. Замовник закуповує послуги охорони, а не рації, тому вказана вимога у Рішенні про відхилення є складовою підтвердження наявності матеріально- технічної бази та технологій. Крім того, якщо Замовник вважає, що у складі Скаржника виявлено невідповідності, він мав звернутися до Скаржника та надати 24 години на виправлення невідповідностей, але Замовник цього не зробив.
Тому дана підстава дискваліфікації є незаконною та безпідставною.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника