-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Відновлювальні роботи в частині поточного ремонту покрівлі з влаштуванням блискавкозахисту будівлі Костянтинівської гімназії Южноукраїнської міської ради, згідно ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Торги не відбулися
5 180 533.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 805.00 UAH
мін. крок: 1% або 51 805.00 UAH
Період оскарження:
18.12.2024 16:30 - 03.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
14f8fdfa01a149a49a0fcd51e0014f41
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-18-019729-a.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Підсумкова відомість ресурсів.pdf 17.01.2025 17:16
- Скарга.docx 17.01.2025 17:16
- 22_ДЦ_ПВР.rtf 17.01.2025 17:16
- sign.p7s 17.01.2025 17:17
- рішення від 21.01.2025 №865.pdf 21.01.2025 17:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2025 №1167.pdf 27.01.2025 18:03
- рішення від 27.01.2025 №1167.pdf 29.01.2025 17:46
- ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx 22.01.2025 14:02
- Перелік змін до тендерної документації вікна ліцей 2.docx 22.01.2025 14:02
- Додаток №3 Договір покрівля.doc 22.01.2025 14:02
- Протокол № 298.docx 22.01.2025 14:02
- Лист №62 відповідь до АМКУна скаргу.doc 22.01.2025 14:02
- Підсумкова відомість ресурсів.pdf 22.01.2025 14:02
- Протокол №6 переможець.docx 22.01.2025 14:02
- Протокол №3.pdf 22.01.2025 14:02
- Протокол №6.pdf 22.01.2025 14:02
- Акти 13,14,15.pdf 22.01.2025 14:02
- Протокол №9 відповідь АМКУ.pdf 22.01.2025 14:02
- Додаток №2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx 22.01.2025 14:02
- Додаток №1 кваліфікаційні вимоги (покрівля).docx 22.01.2025 14:02
- Додаток №3 до проекту договору Інформація про ціни на матеріальні ресурси.docx 22.01.2025 14:02
- Додаток №4 док переможця.docx 22.01.2025 14:02
- Протокол №7 відповідь на вимогу.pdf 22.01.2025 14:02
- Протокол №5- 24 год. Укрбуд.docx 22.01.2025 14:02
- Протокол № 7 відповіді на вимогу учасника.docx 22.01.2025 14:02
- Оголошення покрівля -4.docx 22.01.2025 14:02
- Протокол № 9 про надання відповіді на запит АМКУ.docx 22.01.2025 14:02
- Протокол №3 відхилення ФОП Єрьоменко.docx 22.01.2025 14:02
- Додаток Підсумкова відомість ресурсів до об’єктного кошторису.pdf 22.01.2025 14:02
- Акт 1.pdf 22.01.2025 14:02
- Акти 30-35.pdf 22.01.2025 14:02
- Акт 3,4.pdf 22.01.2025 14:02
- ТД покрівля Костянтинівська гімназія.docx 22.01.2025 14:02
- Протокол про внесення змін №304.docx 22.01.2025 14:02
- ТД покрівля Костянтинівська гімназія.docx 22.01.2025 14:02
- Акт 5.pdf 22.01.2025 14:02
- Додаток №2 зміни №1 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx 22.01.2025 14:02
- Акти 43,45,46,47.pdf 22.01.2025 14:02
- Акт 2.pdf 22.01.2025 14:02
- Довідка про ознайомлення з проектом договору_0001.pdf 22.01.2025 14:02
- 4ae1c825-5307-4242-add5-6c7792072fd5.pdf 22.01.2025 14:02
- Акти 6,7.pdf 22.01.2025 14:02
- Акти 36-38.pdf 22.01.2025 14:02
- Гарантійний лист..якісні..кількісні характеристики_0001.pdf 22.01.2025 14:02
- Акти16,17,18,19,20.pdf 22.01.2025 14:02
- Довідка повноваження_0001.pdf 22.01.2025 14:02
- Гараниійний лист ст.236_0001.pdf 22.01.2025 14:02
- Договір №60..pdf 22.01.2025 14:02
- Акт №44.pdf 22.01.2025 14:02
- Акти 26-27.pdf 22.01.2025 14:02
- Акти 28-29.pdf 22.01.2025 14:02
- Довідка ліцензія_0001.pdf 22.01.2025 14:02
- Акти 39,41.pdf 22.01.2025 14:02
- Акти11,12.pdf 22.01.2025 14:02
- Акти 40,42.pdf 22.01.2025 14:02
- Довідка 47 особливостей_0001.pdf 22.01.2025 14:02
- Довідка відповідності розрахунків_0001.pdf 22.01.2025 14:02
- Ліцензія АВК_0001.pdf 22.01.2025 14:02
- Гарантійний лист на обробку персональних даних_0001.pdf 22.01.2025 14:02
- Довідка облад. (2).pdf 22.01.2025 14:02
- довідка працівники.pdf 22.01.2025 14:02
- Гарантійний лист- нерезидент_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- Актів 8,9,10.pdf 22.01.2025 14:03
- Актіи21,22,23,24,25.pdf 22.01.2025 14:03
- Гарантійний лист-вивезення сміття_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- Відгук.pdf 22.01.2025 14:03
- Гаранійний лист -українською мовою_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- довідка інженер-проектуальник.pdf 22.01.2025 14:03
- Витяг ПДВ.PDF 22.01.2025 14:03
- Довідка щодо субпідрядника_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- довідка не є об'єднання учасників_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- Гарантійний лист на підтвердження зобов'язань_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- Статут оновлений 2024р.pdf 22.01.2025 14:03
- Гарантійний лист про врахування норм_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- Гарантійний лист про подання пропозиції_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- гарантійний лист погодження з проек. договором_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- Гарантійний лист- охорона праці_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- Довідка КБ-3.pdf 22.01.2025 14:03
- Довідка технічна специфікація_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- Довідка аналогічний договір_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- Довідка срок тендерної пропозиції_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- довідка бенефіціар_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- Довідка обладнання.pdf 22.01.2025 14:03
- Довідки КБ-3.pdf 22.01.2025 14:03
- Додаткові угоди 1-5.pdf 22.01.2025 14:03
- Договірна ціна часть 4.pdf 22.01.2025 14:03
- Договірна ціна_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- Договірна ціна часть 1..pdf 22.01.2025 14:03
- Інформація про ціни.pdf 22.01.2025 14:03
- Договірна ціна часть 2..pdf 22.01.2025 14:03
- Повноваження.PDF 22.01.2025 14:03
- Договірна ціна часть 3..pdf 22.01.2025 14:03
- Інформація про учасника_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- Додаткова угода (1-2)2020р..pdf 22.01.2025 14:03
- Проект Договору.pdf 22.01.2025 14:03
- Новий Витяг УБС і КО 2024р..pdf 22.01.2025 14:03
- Лист згода з формальними помилками_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- Інформація про ціни на матеріальні ресурси_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- План графік_0001.pdf 22.01.2025 14:03
- Наказ.pdf 22.01.2025 14:03
- 22_ДЦ_ДЦ_2.rtf 22.01.2025 14:03
- 22_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.rtf 22.01.2025 14:03
- 22.imd 22.01.2025 14:03
- 22_ДЦ_ЛК1_02-01-02.rtf 22.01.2025 14:03
- 22_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf 22.01.2025 14:03
- 22_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.rtf 22.01.2025 14:03
- 22_ДЦ_ДЦ_3.rtf 22.01.2025 14:03
- 22_ДЦ_ДЦ_4.rtf 22.01.2025 14:03
- 22_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.rtf 22.01.2025 14:03
- 22_ДЦ_ПВР.rtf 22.01.2025 14:03
- Дефектний акт.docx 22.01.2025 14:03
- 22_ДЦ_ПВРЛК_02-01-02.rtf 22.01.2025 14:03
- Протокол №13.pdf 04.02.2025 10:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.01.2025 17:35
Дата розгляду скарги:
27.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.01.2025 17:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.01.2025 17:47
Дата виконання рішення Замовником:
04.02.2025 10:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
«Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.01.2025 року №1167-р/пк-пз рішення про визначення Приватного підприємства «Укрбудсервіс і Ко» переможцем процедури закупівлі: «Відновлювальні роботи в частині поточного ремонту покрівлі з влаштуванням блискавкозахисту будівлі Костянтинівської гімназії Южноукраїнської міської ради, згідно ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» за ідентифікатором закупівлі UA-2024-12-18-019729-a, скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8eaed980875f4aa08a329f5228ff1c3b
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність Підсумкової відомості ресурсів Переможця технічному завданню, встановленому Замовником
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником, Управлінням будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради, 27 грудня 2024 року було внесено зміни до Тендерної документації. Так, було додано до ДОДАТОКУ 2 до тендерної документації зміни №1(оновлена редакція) «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю послуг: Відновлювальні роботи в частині поточного ремонту покрівлі з влаштуванням блискавкозахисту будівлі Костянтинівської гімназії Южноукраїнської міської ради (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» Додаток до додатку №2: Підсумкову відомість ресурсів до об’єктного кошторису №02-01 «Відновлювальні роботи в частині поточного ремонту покрівлі з влаштуванням блискавкозахисту будівлі Костянтинівської гімназії Южноукраїнської міської ради» на 10 арк.
Внаслідок цього було змінено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У Підсумковій відомості ресурсів до об’єктного кошторису №02-01 «Відновлювальні роботи в частині поточного ремонту покрівлі з влаштуванням блискавкозахисту будівлі Костянтинівської гімназії Южноукраїнської міської ради», наданої Замовником, встановлювалися такі вимоги:
При цьому Переможець «Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко» в Підсумковій відомості ресурсів зазначив такі дані:
I. Витрати труда
Витрати труда робітників-будівельників люд.год 10924,91
Разом кошторисна трудомісткість люд.год 12628,74
II. Будівельні машини і механізми
Машини свердлильні електричні маш. год 2354,16
Разом по розділу ІІ
в тому числі енергоносії:
Бензин
кг
43,697
Дизельне паливо кг 176,023
Електроенергія кВт-год 375,196
Мастильні матеріали кг 57,762
Гідравлічна рідина кг 0,66
Разом по розділу III
Підсумкові витрати енергоносіїв
для усіх машин
Електроенергія кВт-год 401,316
Мастильні матеріали кг 57,782
Гідравлічна рідина кг 0,66
Бензин л 59,05
Дизельне паливо л 207,086
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі
закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім
невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 44 Особливостей.
Внаслідок цього було змінено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У Підсумковій відомості ресурсів до об’єктного кошторису №02-01 «Відновлювальні роботи в частині поточного ремонту покрівлі з влаштуванням блискавкозахисту будівлі Костянтинівської гімназії Южноукраїнської міської ради», наданої Замовником, встановлювалися такі вимоги:
При цьому Переможець «Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко» в Підсумковій відомості ресурсів зазначив такі дані:
I. Витрати труда
Витрати труда робітників-будівельників люд.год 10924,91
Разом кошторисна трудомісткість люд.год 12628,74
II. Будівельні машини і механізми
Машини свердлильні електричні маш. год 2354,16
Разом по розділу ІІ
в тому числі енергоносії:
Бензин
кг
43,697
Дизельне паливо кг 176,023
Електроенергія кВт-год 375,196
Мастильні матеріали кг 57,762
Гідравлічна рідина кг 0,66
Разом по розділу III
Підсумкові витрати енергоносіїв
для усіх машин
Електроенергія кВт-год 401,316
Мастильні матеріали кг 57,782
Гідравлічна рідина кг 0,66
Бензин л 59,05
Дизельне паливо л 207,086
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі
закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім
невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Підсумкова відомість ресурсів, надана Учасником
-
Повʼязаний документ:
22_ДЦ_ПВР.rtf
-
-
Назва доказу:
Підсумкова відомість ресурсів, надана Замовником
-
Повʼязаний документ:
Підсумкова відомість ресурсів.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника скасувати Протокольне рішення №6 щодо визнання переможцем Учасника «Приватне підприємство Укрбудсервіс і Ко» Уповноваженою особою від 13.01.2025 р.
Вимога
Відкликано скаржником
вих.№25 від 13.01.2025р. Оскарження протокольного рішення №3 від 08.01.2025р.
Номер:
1aacc592d0714ec98d0bfb919a3d06bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-18-019729-a.a2
Назва:
вих.№25 від 13.01.2025р. Оскарження протокольного рішення №3 від 08.01.2025р.
Вимога:
Оскарження протокольного рішення №3 від 08.01.2025р.
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_зп в будівництві 2024р (1).jpg 13.01.2025 18:43
- оскарження.pdf 13.01.2025 18:43
Дата подачі:
13.01.2025 18:43
Опис причини скасування:
подано декілька разів
Дата скасування:
13.01.2025 18:45
Вимога
Є відповідь
вих.№25 від 13.01.2025р. Оскарження протокольного рішення №3 від 08.01.2025р.
Номер:
f297c4b7e1414141b3c5221551d9301d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-18-019729-a.c1
Назва:
вих.№25 від 13.01.2025р. Оскарження протокольного рішення №3 від 08.01.2025р.
Вимога:
Оскарження протокольного рішення №3 від 08.01.2025р.
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_зп в будівництві 2024р (1).jpg 13.01.2025 18:43
- оскарження.pdf 13.01.2025 18:43
- Протокол №7 відповідь на вимогу.pdf 15.01.2025 17:02
Дата подачі:
13.01.2025 18:43
Вирішення:
13.01.2025, 18:43 в електронній системі закупівель оприлюднено Вимогу, яка зареєстрована за ідентифікатором № UA-2024-12-18-019729-a.c1, текст якої наведено в листі №25 від 13.01.2025 року в форматі pdf.
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати відповідь на Вимогу такого змісту:
«1. Щодо Розділу 5 п.1 –(перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію)Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Щодо Розділу 5 п.3.1 (Відхилення тендерних документацій)
-не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється в тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так як помилки які допустив в своїй пропозиції учасник стосуються розрахунку договірної ціни, яка розраховується згідно технічного завдання замовника та при їх виправленні буде змінено предмет закупівлі, норма 24 години не застосовується в цьому випадку.
Враховуючи вище викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
абзац 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2. Щодо розрахунку договірної ціни:
Відповідно Додатку №1 до тендерної документації, «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.п. 4.1.3. Замовник чітко вказав вимогу щодо врахування показника при складанні пояснювальної записки з розділу «Договірна ціна». Про те, що учасник повинен враховувати
показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» 64/2022, в редакціях що стосуються періоду (даті) у який здійснює Учасник розрахунок Договірної ціни. Також зазначив середньомісячну заробітну плату на 1 робітника в режимі повної зайнятості, яка затверджена в сумі 13707,89 грн.
Питання щодо тривалості, складу, режиму та порядку обліку робочого часу регулюються главою IV Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП).
При цьому робочим часом вважається встановлений законом або на його підставі угодою сторін час, протягом якого працівники згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку повинні виконувати за трудовим договором свої трудові обов’язки.
Відповідно ч.6. ст.6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» у період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої - п’ятої статті 67, статей 71, 73, 78-1 Кодексу законів про працю України та частини другої статті 5 Закону України «Про відпустки», згідно Указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні».
Мінекономіки визначило особливості організації трудових відносин в умовах воєнного стану за новим Законом.
Особливості встановлення та обліку часу роботи та часу відпочинку
1. Нормальна тривалість робочого часу працівників у період воєнного стану не може перевищувати 60 годин на тиждень.
2. Для працівників, яким відповідно до законодавства встановлюється скорочена тривалість робочого часу, тривалість робочого часу не може перевищувати 50 годин на тиждень.
3. П'ятиденний або шестиденний робочий тиждень встановлюється роботодавцем за рішенням військового командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення).
4. Час початку і закінчення щоденної роботи (зміни) визначається роботодавцем.
5. Тривалість щотижневого безперервного відпочинку може бути скорочена до 24 годин.
6. У період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частини першої статті 65, частин третьої - п'ятої статті 67 та статей 71-73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України.
Дана норма у період воєнного стану підлягає застосуванню замість положень частини першої статті 50 КЗпП, якою визначалося, що нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Водночас не суперечить нормам Закону положення частини другої статті 50 КЗпП, згідно з яким підприємства і організації при укладенні колективного договору можуть встановлювати меншу норму тривалості робочого часу, ніж передбачено в частині першій цієї статті.
Варто врахувати, що збільшення на період воєнного стану нормальної тривалості робочого часу до 60 годин на тиждень є правом, а не обов'язком роботодавця.
У зв'язку з вищевикладеним, вважаємо, що таке збільшення повинно бути обгрунтованим перш за все потребою ефективної діяльності відповідного підприємства, установи, організації в оборонній сфері та сфері забезпечення життєдіяльності населення.
При цьому відповідно до статті 2 Закону “Про оплату праці” основна заробітна плата - це винагорода за виконану роботу відповідно до встановлених норм праці (норми часу, виробітку, обслуговування, посадові обов'язки). Вона встановлюється у вигляді тарифних ставок (окладів) і відрядних розцінок для робітників та посадових окладів для службовців.
Отже, тарифна ставка (оклад) оплати праці встановлюється виходячи зі встановлених роботодавцем норм тривалості робочого часу, які можуть сягати 60 годин на тиждень.
Скорочена тривалість робочого часу означає, що час, протягом якого працівник повинен виконувати трудові обов'язки, скорочується, однак працівник має право на оплату праці в розмірі повної тарифної ставки, повного окладу.
На період дії воєнного стану не діють норми КЗпП щодо:
- скорочення роботи на одну годину як при п'ятиденному, так і при шестиденному робочому тижні напередодні святкових і неробочих днів;
- тривалості робочого дня напередодні вихідних днів при шестиденному робочому тижні не більше 5 годин;
- обмеження граничних норм надурочних робіт;
- перенесення вихідного дня на наступний після святкового або неробочого;
- перенесення вихідних та робочих днів відповідно до рекомендації Кабінету Міністрів України;
- заборони залучення до робіт у вихідні, святкові і неробочі дні;
- компенсації за залучення до робіт у вихідні, святкові і неробочі дні.
Показник тривалості робочого часу на 2024 рік в годинах з урахуванням терміну дії воєнного стану до 8 лютого 2025 року розмірі складає - 2096 годин на 2024 рік. Середній показник норми тривалості робочого часу за 2024 рік - 2096 годин:12 місяців = 174,67 години.
Показник тривалості робочого часу на 2025 рік в годинах з урахуванням терміну дії воєнного стану до 8 лютого 2025 року розмірі - 166,67 люд./год,
Враховуючи вищевикладене, учасник невірно застосував показник тривалості робочого часу 166,67 люд./год при розрахунку договірної ціни в поточних цінах станом на 30 грудня 2024 року що не відповідає вимогам п.4.1.3. Додатку1 до тендерної документації, «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
3. Щодо пункту 2 протокольного рішення:
Щодо підсумкових відомостей ресурсів до локальних кошторисів №02-01-01 та №02-01-02, а також загальної підсумкової відомості ресурсів, в яких відсутня інформація про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, повідомляємо наступне.
Згідно п.п. 4.1.4. пункту 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Додатку1 до тендерної документації, «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»:
Учаснику необхідно надати в електронному форматі EXCEL або WORD:
- договірну ціну;
- пояснювальну записку;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів, яка повинна містити інформацію про найменування
матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна
ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна
походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Підсумкова відомість ресурсів
може містити іншу інформацію, яку Учасник бажає зазначити.
Замовник в тендерній документації зазначив необхідні вимоги до документів, які будуть подаватися учасниками закупівлі та перелік яких, чітко зазначений в Додатку 1 до тендерної документації: «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Учасники закупівлі мали змогу ознайомитися з документами закупівлі та звернутися за роз’ясненнями до Замовника в період уточнення.
4. Щодо розрахунку адміністративних витрат з нульовою ціною.
Відповідно до Настанови 281:Визначення адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
п.5.17. Адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними рахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
п. 5.18. При обчисленні показника адміністративних витрат з переліку витрат, що за
бухгалтерським обліком віднесено до адміністративних, виключаються такі адміністративні витрати:
1) витрати на врегулювання спорів у судових органах;
2) відрахування будівельних організацій на утримання апарату управління
будівельних об’єднань, в тому числі витрати на утримання корпорацій, асоціацій тощо;
3) витрати на перебазування будівельних організацій;
4) витрати, пов’язані з нарахуванням і виплатою дивідендів учасникам і
засновникам будівельної організації (оплата повідомлень у засобах масової інформації, конвертів, послуг зв’язку);
5) витрати на сплату відсотків (винагороди) за користування матеріальними
цінностями, взятими в оренду (лізинг);
6) витрати з операційної оренди;
7) витрати зі страхування майна;
8) витрати, пов’язані з витратами на збут та іншими операційними витратами
будівельної організації.
На підставі вищевикладеного щодо врахування коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій при визначенні вартості підрядних робіт фізична особа-підприємець може враховувати зазначені витрати, якщо зможе їх обґрунтувати на підставі структури, яка склалася в цій організації за попередній звітний період, бухгалтерського обліку за попередній звітний період, а також на підставі загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період (необхідно надати бухгалтерську довідку та підтвердні документи, які обґрунтовують вищезазначені витрати).
В більшості випадків при поданні тендерної пропозиції учасниками, які є ФОП -такі учасники враховували адміністративні витрати, але не надавали підтвердні документи, які обґрунтовують вищезазначені витрати, тому замовник відхиляв тендерну пропозицію таких учасників без надання 24 годин на виправлення помилок.
Статус вимоги:
Відхилено