• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Завершена

101 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 510.00 UAH
Період оскарження: 03.09.2018 15:27 - 06.09.2018 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 25b1bb0df22b462aa09d4a846b119d4d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-03-001387-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до інформації розміщенної в системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Маріуполя" оголосило закупівлю UA-2018-09-03-000525-b ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Проаналізувавши тендерну документацію було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству в сфері публічних закупівель, та порушує право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Дискримінація - це заборонене нерівне ставлення, метою або результатом якого є постановка особи в менш сприятливу ситуацію по відношенню до іншої особи, яке знаходиться в обставинах, які можна порівняти з цією особою, і в основі якого лежить прояв забороненого нерівного ставлення, в тому числі обмеження прав особи і вказівка дискримінувати особу. Дискримінація має місце в ситуаціях, де домінує група людей, що користується перевагами стосовно меншості. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. «Аналоги розглядатися не будуть» штучно звужує коло потенційних учасників торгів, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у медичній сфері, розвиток добросовісної конкуренції, здешевлення предмету закупівлі. Також, порушення Замовника полягає в тому, що у складі своєї пропозиції учасник повинен додати оригінал або копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Виробник(або представник виробника) за своїм бажанням надає (оригінал або копію гарантійного листа виробника), що призводить до обмежень щодо участі у торгах, тому що неможливо вплинути на виробника за для отримання такого листа. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення ТД не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаю їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з цього прошу Замовника усунути порушення , шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб, а також розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом сроки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Скарга необгрунтована. Скаржником не зазначено в чому саме полягає дискримінаційність
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 05.09.2018 15:29
Підтвердження вирішення: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Маріуполя» вважає необґрунтованою скаргу за ідентифікатором UA-2018-09-03-001387-a.a1 щодо закупівлі UA-2018-09-03-001387-a (далі – Закупівля) з наступних підстав: 1) оголошення про Закупівлю не містить положення: «Аналоги розглядатися не будуть»; 2) щодо вимоги про надання гарантійного листа виробника або офіційного представника виробника на території України, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, належної якості, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією Учасника торгів, то вона, з огляду на строки поставки, зазначені в п. 5.1. проекту договору (до 30.09.2018), цілком узгоджується із положеннями п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України», щодо права Замовника визначати нецінові критерії оцінки Пропозиції та додатково вимагати забезпечення Пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов’язань Учасника перед ним. Окрім зазначеного, скаржником не зазначено в чому саме полягає дискримінаційність, на його думку, зазначених в п. 2 положень. Голова тендерного комітету КНП «ЦПМСД № 1 м. Маріуполя» Т.П. Антоненко