-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Комплекти одягу та покриттів операційних нейрохірургічних для операцій на головному мозку одноразових, спонжі нейрохірургічні абсорбуючі
Завершена
199 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 999.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2018 12:43 - 30.08.2018 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога усунути дискримінаційні вимоги
Номер:
822ad537373c4908805fff21963888d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-23-001067-a.a1
Назва:
Вимога усунути дискримінаційні вимоги
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі за № UA-2018-08-23-001067-a «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні», а саме: (комплекти одягу та покриттів операційних нейрохірургічних для операцій на головному мозку одноразових, спонжі нейрохірургічні абсорбуючі), як потенційний учасник цієї закупівлі, що має намір прийняти в ній участь, вивчивши вимоги до кваліфікації учасників довідались про порушення своїх прав та змушені звернутись до Вас з наступного приводу. Розуміючи вимоги Закону “Про публічні закупівлі”, як вбачається із його преамбули, Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. (ч.3 ст. 5 “Про здійснення державних закупівель”) Відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-негосподарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Згідно проведеного аналізу ринку медичних виробів, вважаємо, що у Додатку 1 до Тендерної документації товари об’єднані по дискримінаційному принципу, оскільки позиції № 1 (Спонж нейрохірургічний абсорбуючий 1 х 5 см з рентгеноконтрастною ниткою №10), №2 (Спонж нейрохірургічний абсорбуючий 1,5 х 1,5 см з рентгеноконтрастною ниткою №10), №3 (Спонж нейрохірургічний абсорбуючий 2 х 5 см (з рентгеноконтрастною ниткою) №10) пропонуються на ринку України лише від одного виробника, в той час як інші позиції представлені багатьма виробниками. Таким чином, зважаючи на вимогу Замовника щодо надання гарантійного листа від виробника, у того виробника, що виготовляє вищезазначений товар, складається привілейоване положення, що дає йому змогу впливати на весь лот в цілому і маніпулювати свої правом на надання гарантійного листа учасникам, в тому числі за попередньою змовою. Тому, дані вимоги Замовника, а саме, одночасне надання гарантійного листа від виробника і існування в межах однієї тендерної пропозиції ексклюзивного товару, та товарів представленими на ринку багатьма виробниками, обмежує наші можливості, як Учасника по тендерній пропозиції вцілому. Виходячи із вищевикладеного, керуючись ст. ст. 1, 5, 18, 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ст. 15 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, звертаємось до вас з проханням самостійно усунути в тендерній документації дискримінаційні умови і як такі, що призводять до обмеження конкуренції. А саме, пропонуємо привести Додаток 1 до Тендерної документації у відповідність із вимогами закону шляхом виключення вимоги щодо надання гарантійного листа виробника або шляхом розділення самої «пропозиції» Замовника, вивівши товарні позиції № 1 (Спонж нейрохірургічний абсорбуючий 1 х 5 см з рентгеноконтрастною ниткою №10), №2 (Спонж нейрохірургічний абсорбуючий 1,5 х 1,5 см з рентгеноконтрастною ниткою №10), №3 (Спонж нейрохірургічний абсорбуючий 2 х 5 см (з рентгеноконтрастною ниткою) №10) у окрему закупівлю. В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання торгів на закупівлю № UA-2018-08-23-001067-a недійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.08.2018 09:57
Вирішення:
За нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Ризики відміни торгів можуть призвести до напруженої ситуації при наданні медичної допомоги.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги:
Не задоволено