• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне (марка АО 25-50)

Вугілля кам'яне (марка АО 25-50)

Завершена

1 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 450.00 UAH
Період оскарження: 25.04.2018 10:27 - 07.05.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

Неправомірне визначення переможця торгів

Номер: 47a9f064521247d98ae6ec9693f0481f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-25-000157-c.b6
Назва: Неправомірне визначення переможця торгів
Вимога:
ТОВ Славресурс просить тендерний комітет Замовника надати додаткову ґрунтовну інформацію стосовно причини невідхилення пропозиції учасника із максимальною вартістю.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

просимо тендерний комітет Замовника надати додаткову ґрунтовну інформацію стосовно причини невідхилення пропозиції учасника із максимальною вартістю.

Номер: b029554803c44195a44079fa6bd55aa3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-25-000157-c.b5
Назва: просимо тендерний комітет Замовника надати додаткову ґрунтовну інформацію стосовно причини невідхилення пропозиції учасника із максимальною вартістю.
Вимога:
Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації (надалі – Замовник)) 25 квітня 2018 року оголошено закупівлю за предметом ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АО (25-50) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2018-04-25-000157-c) на 2018 рік. Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена згідно з протоколом тендерного комітету від «13» серпня 2018 р. за №б\н. Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Отже тендерний комітет Замовника у свої діяльності повинен неухильно дотримуватися норм чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі». Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Виходячи зі змісту статті 3 Закону, під час здійснення публічних закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. 14 травня 2018 року об 15 год 01 хв було розпочато реверсний аукціон На участь у даному аукціоні було подано цінові пропозиції від чотирьох учасників. ТОВ Славресурс – кінцева вартість 1275780,00 грн. ТОВ Фюджн У - кінцева вартість – 1155000,00 грн. ТОВ Старквуд – кінцева вартість – 1447600,00 грн. ФОП Ковальчук Е В кінцева вартість – 1154780,00 грн. Отже, після завершення аукціону та кваліфікації решти учасників електронною системою пропозиція ТОВ Славресурс була визначена найбільш економічно вигідною. Проте, Замовником було безпідставно дискваліфіковано економічно вигідну пропозицію і акцептовано учасника із максимальною вартістю закупівлі. Рішенням № 5887-р/пк-пз від 18.06.2018 постійно діючої адміністративно колегії Антимонопольного комітету України за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Славресурс" від 31.05.2018 № UA-2018-04-25-000157-c.a3 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, було зобов'язано Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СЛАВРЕСУРС" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Старквуд" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 09111100- 1 – Вугілля", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-04-25-000157-c. Тобто цінова пропозиція ТОВ «Старквуд» вже була предметом розгляду тендерного комітету замовника та дискваліфікована за рішенням № 5887-р/пк-пз від 18.06.2018 органом оскарження. Проте, замовник в супереч прямому рішенню постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у сфері державних закупівель намагається у будь-який спосіб закупити вугілля в учасника із максимальною вартістю. Крім того технічна частина тендерної документації Замовника містить помилку (описку) яка впливає на суть пропозиції учасника. Зокрема: Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 розділу I Документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) або строк виконання робіт - весь товар повинен бути переданий замовнику протягом 7 календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника. Відповідно до пункту 3 розділу VI Документації проект договору надається з урахуванням особливостей предмету закупівлі (додаток № 3). Додаток 3 Документації містить технічні вимоги, відповідно до пункту 2 яких строк поставки товару: товар поставляється постачальником протягом 5 робочих днів з дати отримання письмової заявки від Замовника. Додаток 4 Документації містить проект договору, у пункті 5.1 якого зазначено: "Строк поставки: ____". За таких умов, проект договору форма якого була розроблена Замовником повинен враховувати особливості предмета закупівлі, визначені у додатку 3 (яким передбачається поставка протягом 5 робочих днів з дати отримання письмової заявки від Замовника). Дана невідповідність договору та його додатків була визнана органом оскарження як помилка що впливає на кваліфікацію учасника. Замовник проігнорував той факт що вказана помилка міститься також і в пропозиції учасника переможця торгів, чим порушив принцип недискримінації учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відтак, замовник зобов’язаний відмінити дану закупівлю, привести тендерну документацію у відповідність шляхом усунення порушень та провести процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 31. Визначені підстави для відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися 1. Замовник відміняє торги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом; Наголошуємо що замовник в свої діяльності повинен керуватися виключно чинним законодавством, Законом України «Про публічні закупівлі», а не власними забаганками. Статтею 38 частиною 1, та частиною 2 передбачена відповідальність членів тендерного комітету замовника за порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно Закону. Члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Керуючись пунктом 3 статті 30 Закону учасник процедури закупівлі ТОВ Славресурс просить тендерний комітет Замовника надати додаткову ґрунтовну інформацію стосовно причини невідхилення пропозиції учасника із максимальною вартістю. Вважаємо за необхідне повідомити замовника, що дана інформація буде передана до правоохоронних органів з метою дати належну оцінку діям членів тендерного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника стосовно визначення переможця Процедури закупівлі

Номер: 27cc80de0dbc4da5a035693fc6da0512
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-25-000157-c.b4
Назва: Скарга на рішення Замовника стосовно визначення переможця Процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА 25.07.2018 року Замовником було прийнято рішення (протокол від 25.07.2018 №3) про обрання переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВРЕСУРС» (далі - ТОВ «СЛАВРЕСУРС») та прийняття рішення про намір укласти договір, при цьому замовником при прийнятті вищезазначеного рішення не було враховано, що пропозиція учасника ТОВ «СЛАВРЕСУРС» не відповідає вимогам тендерної документації затвердженої протоколом (рішення від 25.04.2018 року протокол №б1), у зв’язку з цим ТОВ "СТАРКВУД" (Скаржник) не погоджується з даним рішенням та вважає рішення про визначення переможцем ТОВ «СЛАВРЕСУРС» (далі Учасник) безпідставним та неправомірним, що порушує наші права та законні інтереси як учасника процедури закупівлі, при цьому замовником порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Замовником при прийняті рішення про визначення переможцем ТОВ «СЛАВРЕСУРС» не було враховано, що його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу І. Загальні положення Тендерної документації: Тендерна пропозиція, яка підготовлена Учасником-резидентом України, викладається українською мовою (дана вимога не стосується документів, що подаються учасником на підтвердження відповідності технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою). Учасником ТОВ «Славресурс» на підтвердження факту наявності вугілля у складі своєї тендерної пропозиції надано наступні документи: залізничну накладну № 50098706 на отримане вугілля у вагонах №№ 64131282, 53143665, 56796352, 53394565, 56664493 (далі - Накладна) відповідно до Примітки Додатку 2 Тендерної документації, що передбачає надання учасником документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника. Тобто, даний документ не стосується документів, що подаються учасником на підтвердження відповідності технічним і якісним характеристикам. При цьому Накладна, надана ТОВ «Славресурс» викладена у тому числі російською мовою. Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника ТОВ «Славресурс» не відповідає вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником. 2. Учасником ТОВ «Славресурс» на підтвердження факту наявності вугілля у складі своєї тендерної пропозиції надано наступні документи: залізничну накладну № 50098706 на отримане вугілля у вагонах №№ 64131282, 53143665, 56796352, 53394565, 56664493. Відповідно до пункту 1.2. Правил оформлення перевізних документів затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 21.11.2000 N644 (у редакції наказу Міністерства інфраструктури України від 08.06.2011 N 138 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 червня 2011 р. за N 765/19503 (далі - Правила) «Технічні характеристики паперу, призначеного для оформлення накладної, повинні забезпечувати придатність для роздруківки на принтері, а також якісне проставлення відміток залізниці на всьому шляху перевезення. Накладна у паперовому вигляді є відображенням її електронної копії, яка обов'язково надається на станцію відправлення одночасно з накладною у паперовому вигляді». Окрім того, видаткова накладна про отримання вугілля складена 8 серпня 2016 року, а накладна про відправлення вантажу (вугілля) датується 9 серпня 2016 року, тобто вантаж був отриманий раніше, ніж відправлений. Накладна надана ТОВ «Славресурс» не містить відміток залізниці, отже складена з порушенням вимог Правил. Враховуючи вищезазначене, наданий документ не є Накладною. Учасником ТОВ «Славресурс» не надано документ, що підтверджує наявність вугілля відповідно до вимог Тендерної документації, отже пропозиція має бути відхилена Замовником. 3. Відповідно до Додатку №1 Тендерної документації «форма „Тендерна пропозиція" подається у вигляді, наведеному нижче». Учасник не повинен відступати від даної форми, а саме: У форма встановленій Тендерною документацією передбачено: Вартість продукції без ПДВ, грн. крім того ПДВ, грн. Загальна вартість продукції з ПДВ, грн. При цьому, Учасником ТОВ «Славресурс» подано пропозицію, у якій зазначено: Вартість продукції без ПДВ, грн. 1298000,00 крім того ПДВ, грн. 1298000,00 Загальна вартість продукції з ПДВ, грн. 1298000,00 Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Славресурс» не зазначив ПДВ, або ж не вірно зазначив Загальну вартість пропозиції, отже порушив вимоги Додатку №1 Тендерної документації «форма „Тендерна пропозиція"» 4. Видаткова накладна, надано ТОВ «Славресурс» не містить повної інформації щодо цін зазначених у ній, отже не містить повної інформації передбаченої законодавством, для оформлення видаткових накладних. При цьому Тендерна документація не містить виключень або умов щодо не включення будь-якої інформації до копій документів наданих учасниками торгів. Учасником ТОВ «Славресурс» не надано документ, що підтверджує наявність вугілля відповідно до вимог Тендерної документації, отже пропозиція має бути відхилена Замовником. 5. Відповідно до умов частини 2 Додатку 3 Тендерної документації Замовника: «2. Строк поставки Товару: – Товар поставляється Постачальником протягом 5 робочих днів з дати отримання письмової заявки від Замовника.» Відповідно до частини 3. «Проект договору про закупівлю» Розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації «Проект договору надається з урахуванням особливостей предмету закупівлі Додаток № 3 до ТД.» Окрім того, відповідно до частини 4. «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.» При цьому, Учасником ТОВ «Славресурс» у складі пропозиції надано файл «32 проект договору.pdf», у якому в пункті 5.2. проекту договору учасник зазначає: «Строк поставки – протягом 7 календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника», що не відповідає умовам тендерної документації та порушує частину 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до вищезазначеного, пропозиція учасника не відповідає вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником. 6. Наказом від 19.10.2012 № 1157 «Про затвердження Інструкції про порядок та умови поставки, закладення, зберігання і відпуску вугілля державного резерву на пунктах відповідального зберігання» встановлено строки та умови зберігання для вугілля. Цим же наказом встановлено, що вугілля зберігається відповідно до правил СОУ-Н МПЕ 40.1.44.101:2005 "Вугілля на відкритих складах електростанцій. Інструкція із зберігання", затвердженим наказом Міністерства палива та енергетики України від 21 червня 2005 року № 274 (далі - СОУ-Н МПЕ 40.1.44.101:2005). СОУ-Н МПЕ 40.1.44.101:2005 встановлено, що строк зберігання вугілля антрацитової групи без втрати якості складає 1 рік. При цьому вугілля, яке пропонується учасником ТОВ «Славресурс» зберігається на складі Учасника вже 2 роки. Враховуючи вищезазначене, якість вугілля, що пропонується учасником до постачання не відповідає вимогам Замовника передбаченим пунктом 2.1. Додатку 4 до Тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ», яким встановлено, що: «Якість товару, що передається Учасником повинна відповідати визначеним законодавством вимогам (сертифікат виготовлення/технічні умови/зразок)», так як вугілля, що буде постачатися втратило частину якості. 7. Відповідно пункту 7 «Інформація про субпідрядника» Розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасник повинен надати довідку в довільній формі про відсоткову частку обсягу учасника в загальному обсязі предмета закупівлі та відсоткову частку кожного субпідрядника (в разі залучення) за підписами уповноважених осіб та скріплена печатками учасника і субпідрядника (за наявністі). Учасником ТОВ «Славресурс» не надано такої довідки про відсоткову частку обсягу учасника в загальному обсязі предмета закупівлі, відповідно до вимог Тендерної документації, отже пропозиція має бути відхилена Замовником. Враховуючи зазначене в пунктах 1-7 цієї Скарги, пропозиція Учасника ТОВ «Славресурс» не відповідає вимогам Тендерної документації, отже пропозиція має бути відхилена Замовником. Таким чином, враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника (ТОВ «СЛАВРЕСУРС») не відповідає вимогам замовника зазначеним у Тендерній документації, а рішення про намір укласти договір та визначення переможцем ТОВ «СЛАВРЕСУРС» є незаконним. Тому, у зв’язку з порушенням наших законних прав на неупереджений розгляд та недискримінацію учасників та керуючись частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.08.2018 19:36
Дата виконання рішення Замовником: 31.08.2018 10:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасування рішення тендерного комітету протокол № 3 від 27.07.2018 р. визначення переможцем по процедурі закупівлі вугілля кам'яне (марка АО 25-50) ДК 021-2015: 09111100-1 – вугілля, та прийняття рішення про намір укласти договір.
Автор: ООО "СТАРКВУД", Сергій Тітков +380503102944 starkvud@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на порушення Замовником процедури закупівлі

Номер: 60a4b485294c43f9920e29be9713b3ff
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-25-000157-c.a3
Назва: Скарга на порушення Замовником процедури закупівлі
Скарга:
ТОВ «Славресурс» приймає участь у процедурі закупівлі оголошеній Замовником. При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.06.2018 18:43
Дата виконання рішення Замовником: 25.07.2018 15:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Розгляд рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5887-р/пк-пз від 18.06.2018 р. по процедурі закупівлі вугілля кам'яне (марка АО 25-50) ДК 021-2015: 09111100-1 – вугілля.
Автор: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Особенко Руслан Річардович +380445615718 slavrr@ukr.net
Вимога
Без відповіді

вимога

Номер: 425d9c295111412185d1ca3a3b16a40c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-25-000157-c.a2
Назва: вимога
Вимога:
неправомірні дії замовника
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відкликано скаржником

неправомірні дії Замовника

Номер: cbb34059929e41dca8ab35001d2c0afb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-25-000157-c.b1
Назва: неправомірні дії Замовника
Вимога:
неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не завантажено файл
Дата скасування: 22.05.2018 17:15