• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Виготовлення науково-проектної документації по об’єкту: «Реставрація та пристосування для сучасного використання частини пам’ятки містобудування, архітектури «Вищі жіночі курси», 1911-1913рр., (наказ МКІП від 15.03.2024 № 201 охоронний №3289-Кв) за адресою: м. Київ вул. Гончара 55-а»

Торги не відбулися

1 634 618.52 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 173.09 UAH
Період оскарження: 17.12.2024 18:07 - 30.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей

Номер: 6763269bcff04ae6816ff5e86efa8271
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-17-023067-a.a1
Назва: Скарга у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.01.2025 13:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.01.2025 16:25
Дата виконання рішення Замовником: 27.01.2025 11:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Замовник вирішив виконати рішення Комісії від 23.01.2025 № 1056-р/пк-пз про скасування рішення уповноваженої щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ у відкритих торгах на закупівлю робіт з Виготовлення науково-проектної документації по об’єкту: «Реставрація та пристосування для сучасного використання частини пам’ятки містобудування, архітектури «Вищі жіночі курси», 1911-1913рр., (наказ МКІП від 15.03.2024 № 201 охоронний №3289-Кв) за адресою: м. Київ вул. Гончара 55-а» згідно ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, № UA-2024-12-17-023067-a. Протокол уповноваженої особи від 27.01.2025 № 8 про виконання рішення Комісії АМКУ додається.
Автор: ТОВ "ЦЕНТРБУДПРОЕКТ.", Владислав Гоц +380976901821 office.cbp@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 28a97ca051294de09042ceea27215456
Заголовок пункту скарги: Щодо не відповідності інформації, що зазначена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 853/24-1 (на заміну № 853/24) від 09.01.2025 р.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною.
Найбільш економічно вигідною була тендерна пропозиція ТОВ "НВП "МЕПАЛПРОЕКТ", яка містила ряд невідповідностей. 08 січня 2025 р., об 16 год. 18 хв. Замовником було створено вимогу про усунення порушення, в якій зазначено наступне:

«Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ", поданої на процедуру закупівлі робіт з Виготовлення науково-проектної документації по об’єкту: «Реставрація та пристосування для сучасного використання частини пам’ятки містобудування, архітектури «Вищі жіночі курси», 1911-1913рр., (наказ МКІП від 15.03.2024 № 201 охоронний №3289-Кв) за адресою: м. Київ вул. Гончара 55-а» згідно ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування, № UA-2024-12-17-023067-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності:
1. У Таблиці 1 «Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме: у стовпчику 6 пунктів 2 – 4 вищезазначеної таблиці 1 на підтвердження права власності на програмне забезпечення «AutoDesk AutoCAD» у кількості 2 шт., програмне забезпечення «AC-4» у кількості 2 шт. та програмне забезпечення «AC-4 ПВР+» у кількості 2 шт., зазначені звіряльні відомості від 01.06.2024 та оборотно-сальдові відомості від 15.07.2024 по 15.08.2024, в яких зазначені основні засоби та інші необоротні активи (рахунок 10 «Основні засоби» та рахунок 11 «Інші необоротні матеріальні активи»), що мають матеріальну форму, але відсутня інформація про саме вищезгадане програмне забезпечення (ліцензію на право його використання тощо), яке відноситься до нематеріальних активів (рахунок 12 «Нематеріальні активи») та обліковується окремо на субрахунку 127 «Інші нематеріальні активи» – у разі окремого придбання самого програмного забезпечення або ж може обліковуватись і на субрахунку 104 «Машини та обладнання» у складі об’єкта основних засобів (комп’ютера) – у разі придбання комп’ютера разом зі встановленим програмним забезпеченням.
Надання вищезазначеної інформації та документів вимагалось підпунктами 1.1.1. та 1.1.2. пункту 1 Кваліфікаційні критерії ДОДАТКУ 1 до тендерної документації.
2. У Таблиці 2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»:
- У стовпчику 6 пункту 2 вищезазначеної таблиці 2 для підтвердження кваліфікації ГАПа Гезенцвея Ігоря Юхимовича зазначено витяг з протоколу засідання Консультативної ради з питань охорони культурної спадщини Департаменту охорони культурної спадщини за результатами розгляду науково-проектної документації з посиланням на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва щодо інформації про «Ремонтно-реставраційні роботи у кв. 8 буд. 12/5 по вул. Липській у Печерському районі м. Києва - пам'ятки історії місцевого значення - "Будинок, в якому в 1960-67 рр. жив С.А. Ковпак; Будинок, в якому у 1960-67 жив радянський державний і громадський діяч, двічі Герой Радянського Союзу С.А. Ковпак; 1939 р." та пристосування горища над квартирою під житло» де Гезенцвей Ігор Юхимович здійснював авторський нагляд, у той же час в ЕСЗ завантажено ксерокопію висновку Управління з питань охорони культурної спадщини Дніпровської міської ради від 23.10.2018 року № 20/50 де Гезенцвей Ігор Юхимович був ГАПом за зовсім іншим об’єктом культурної спадщини;
- У стовпчику 6 пункту 5 таблиці 2 для підтвердження кваліфікації інженера-кошторисника Вітюк Наталії Вікторівни не зазначена інформація про страховий поліс зі страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності та не долучена його сканкопія.
Надання вищезазначеної інформації та документів вимагалось підпунктом 1.2.1. пункту 1 Кваліфікаційні критерії ДОДАТКУ 1 до тендерної документації.
На усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме:
- Оновлену за формою Таблиці 1 «Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» з обов’язковим зазначенням інформації по пунктам 1 – 4 цієї таблиці з долученням до неї підтверджувальних документів (ліцензії, накладні, бухгалтерські документи тощо), інформація в яких би чітко відповідала інформації у довідці за назвою об’єктів матеріально-технічної бази та їх кількістю (за необхідністю надати пояснення під таблицею наприклад, якщо програмне забезпечення обліковується у складі основних засобів (комп’ютера) – яке саме програмне забезпечення та якого саме комп’ютера).
- Оновлену за формою Таблиці 2 «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» щодо приведення у відповідність інформації у довідці за пунктами 2 та 6 до сканкопій документів, доданих на її підтвердження та надати сканкопії відсутніх документів, зазначених вище за цими пунктами таблиці 2.
У разі, якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних вище документів, або наданий ним документ замість того, що вимагався підтверджує ту ж саму інформацію, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів (надання аналогічних за змістом документів) або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього».

Учасником ТОВ "НВП "МЕПАЛПРОЕКТ" на підставі вимоги Замовника 9 січня 2025 р. об 13 год. 56 хв. завантажено до електронної системи закупівель наступні документи, а саме:
- супроводжувальний лист вих. № 861/25 від 09.01.2025 р. (файл Супроводжувальний лист 24 год.pdf),
- страховий поліс № 3775085-05-05-00 до Договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності Вітюк Наталії Вікторівни (файл Витюк - Страх Полис.pdf),
- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 853/24-1 (на заміну №853/24) від 09.01.2025 р. (файл Працівники.pdf),
- висновок Управління з питань охорони культурної спадщини Дніпровської міської ради вих. № 20/50 від 23.10.2018 р., який виданий головному архітектору проекту товариства з обмеженою відповідальністю «Преміум проджектс» Гезенцвею І.Ю. (файл Висновок культура ДКС.pdf),
- довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 852/24-1 (на заміну 852/24) від 09.01.2025 р. (файл Довідка матеріальна база.pdf),
- рахунок № 12 «Нематеріальні активи» на 08.01.2025 р. (файл Рахунок 12.pdf).

Відповідно до 1.2.1. Додатку № 1 до тендерної документації наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. При цьому, необхідно зазначити в довідці наявність наступних працівників:
 одного ГАПа та/або ГІПа, для підтвердження кваліфікації якого(-их) необхідно надати копії не менше одного витягу з протоколу засідання відповідної Консультативної ради з питань охорони культурної спадщини Департаменту охорони культурної спадщини за результатами розгляду науково-проектної документації, розробленої та представленої на раді цим ГАПом/ГІПом, кваліфікаційний сертифікат архітектора з розробки містобудівної документації та/або кваліфікаційний сертифікат архітектора з архітектурно об’ємного проектування;
 не менше одного архітектора з архітектурно об’ємного проектування, для підтвердження кваліфікації якого необхідно надати кваліфікаційний сертифікат архітектора з архітектурно об’ємного проектування;
 не менше одного експерта з технічного обстеження будівель та споруд, для підтвердження кваліфікації якого необхідно надати кваліфікаційний сертифікат експерта з технічного обстеження будівель та споруд;
 не менше одного інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту, для підтвердження кваліфікації якого необхідно надати кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту;
 не менше одного інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, для підтвердження кваліфікації якого необхідно надати кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості;
 не менше одного інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, для підтвердження кваліфікації якого необхідно надати кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму;
 не менше одного інженера-проектувальник з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, для підтвердження кваліфікації якого необхідно надати кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації та страховий поліс з страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності ;
 не менше одного інженера-геодезиста, для підтвердження кваліфікації якого необхідно надати кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста.
1.2.2. Кваліфікаційні сертифікати, зазначені у п.1.2.1., повинні надавати право виконання робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки).
1.2.3. До довідки, крім документів зазначених у п.1.2.1., додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: копію наказу про призначення / штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Таблиця 2
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п ПІБ Посада Загальний стаж роботи Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) * Інформація щодо освіти **

* зазначається форма зайнятості та реквізити підтверджуючих документів, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо);
** зазначається освіта та реквізити документів, що підтверджують її наявність та наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо).

Учасником на вимогу про усунення порушення надані наступні документи, а саме:
- довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 85/24-1 (на заміну №853/24) від 09.01.2025 р. (файл Працівники.pdf),
- висновок Управління з питань охорони культурної спадщини Дніпровської міської ради вих. № 20/50 від 23.10.2018 р., який виданий головному архітектору проекту товариства з обмеженою відповідальністю «Преміум проджектс» Гезенцвею І.Ю. (файл Висновок культура ДКС.pdf).

Водночас, в складі тендерної пропозиції ТОВ «НВП «МЕПАЛ-ПРОЕКТ» не надано витягу з протоколу засідання відповідної Консультативної ради з питань охорони культурної спадщини Департаменту охорони культурної спадщини за результатами розгляду науково-проектної документації, розробленої та представленої на раді цим ГАПом/ГІПом щодо головного архітектора проекту Гезенцвея І.Ю.

Відповідно до пункту 1.1 Типового Положення про Консультативну раду з питань охорони культурної спадщини місцевих органів охорони культурної спадщини, затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України та Міністерства культури і мистецтв України 26 лютого 2001 № 42/94 (надалі – Типове Положення) Консультативна рада з питань охорони культурної спадщини (надалі - Консультативна рада) є постійно діючим колегіальним дорадчим органом, створеним органом охорони культурної спадщини обласної, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій для погодженого вирішення питань щодо охорони культурної спадщини на територіях областей, міст Києва і Севастополя відповідно до статті 7 Закону України "Про охорону культурної спадщини".
До складу Консультативної ради входять провідні вчені й висококваліфіковані фахівці-практики сфери охорони та реставрації пам'яток, а також суміжних галузей - реставратори, працівники науково-дослідних і проектних організацій, виробничники, представники державних органів охорони культурної спадщини вищого рівня, органів управління, громадських організацій (п. 1.3 Положення).
Розділ 3 визначає основні функції Консультативної ради, а саме:
3.1. Консультативна рада, відповідно до мети і завдань своєї діяльності, розглядає та оцінює:
- довгострокові програми науково-дослідних, пошукових, проектних, реставраційно-ремонтних та регенераційних робіт у галузі охорони об'єктів культурної спадщини;
- концепції, плани, проекти захисту, збереження, реставрації та регенерації об'єктів культурної спадщини, їхніх територій, а також перетворень в їх безпосередньому оточенні, зонах охорони об'єктів культурної спадщини;
- концепції та проекти регенерації історичних ареалів населених місць, занесених до Списку історичних населених місць України;
- науково-технічні звіти науково-дослідних, проектних інститутів, інших організацій з питань упровадження досягнень науки і техніки в галузі охорони об'єктів культурної спадщини;
- підготовлені до друку наукові й науково-популярні праці з охорони, вивчення й реставрації об'єктів культурної спадщини, історичних населених місць.

Відповідно до п. 5.11. Типового Положення Рішення Консультативної ради та її президії оформлюються протокольно за підписами голови (заступника голови) та відповідального секретаря. У необхідних випадках рішення Консультативної ради впроваджуються наказами органи охорони культурної спадщини обласної, Київської, Севастопольської міських державних адміністрацій.

Враховуючи вищевикладене, ТОВ "НВП "МЕПАЛПРОЕКТ" не усунув наведені вище невідповідності, зокрема, не надав витяг з протоколу засідання відповідної Консультативної ради з питань охорони культурної спадщини Департаменту охорони культурної спадщини за результатами розгляду науково-проектної документації, розробленої та представленої на раді цим ГАПом/ГІПом щодо Гезенцвея І.Ю.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 438c9ff52db744f09be9381d3b6a6f34
Заголовок пункту скарги: Щодо не відповідності інформації, що зазначена у довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 852/24-1 ( на заміну 852/24) від 09.01.2025 р. за конкретною назвою об’єктів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до 1.1.1. Додатку № 1 до тендерної документації наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою Таблиця 1.
1.1.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою Таблиці 1, учасник має надати сканований оригінал документу(-ів), які підтверджують право власності (накладні, свідоцтво(-а) на право власності, та/або акт(-и), що посвідчують право власності, та/або документ(-и) бухгалтерського обліку (основних засобів та/або малоцінних необоротних активів) та/або інформація(ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або інший документ, що підтверджує право власності тощо) та/або договір(-и) оренди та/або договір(-и) лізингу та/або договір(-и) суборенди та/або договір(-и), які свідчать про найм, та/або договори про надання послуг та/або залучення технічних можливостей (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) на не заборонених чинним законодавством підставах щодо кожного найменування зазначеного у довідці.
Таблиця 1
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
№ з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність **
1 2 3 4 5 6
1. Офісне приміщення
2. Програмний комплекс для двовимірного та тривимірного автоматизованого проектування і креслення AutoDesk AutoCAD, або еквівалент - не менше 2х робочих місць.
3. Програмний комплекс для розробки розділу кошторисна документація: АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації - не менше 1го робочого місця.
4. Програмний комплекс для розрахунку вартості проєктних, вишукувальних робіт та експертизи АС-4 ПВР або аналог - не менше 1го робочого місця.
5. Інше майно може зазначатись за бажанням учасника (із зазначенням його конкретної назви та кількості).
* якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках – вказується “право користування” приміщенням, механізмами, обладнанням та устаткуванням тощо;
** зазначається номер та дата документа щодо приналежності відповідно до графи 5 таблиці (накладних, свідоцтв, актів, витягів з реєстрів речових прав на нерухоме майно, інших бухгалтерських документів, договорів оренди, договорів лізингу, договорів надання послуг, договорів субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України).

Учасником на вимогу про усунення порушення надані наступні документи, а саме:
- довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 852/24-1 (на заміну 852/24) від 09.01.2025 р. (файл Довідка матеріальна база.pdf),
- рахунок № 12 «Нематеріальні активи» на 08.01.2025 р. (файл Рахунок 12.pdf).

Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій вих. № 852/24-1 від 09.01.2025 р. Рахунок № 12 «Нематеріальні активи» на 08.01.2025 р. Не усунув невідповідності
Програма для створення
креслень AutoDesk
AutoCAD – 2 шт. Програмний комплекс для двовимірного та тривимірного автоматизованого проектування і креслення AutoDesk
AutoCAD Architecture Engineering & Construction Coltection IC Non – Language Specific – 2 шт. Не відповідає інформації, що зазначена у довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій вих. № 852/24-1 від 09.01.2025 р. за назвою об’єктів
Програмне забезпечення
«АС-4» - 1 шт. Мережевий програмний комплекс для автоматизованого визначення вартості будівництва на всіх етапах інвестиційного процесу «АС-4» - 1 шт. Не відповідає інформації, що зазначена у довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій вих. № 852/24-1 від 09.01.2025 р. за назвою об’єктів
Програмне забезпечення
«АС-4 ПВР+» - 1 шт. ПЗ «Комп’ютерна програма «Автоматизована система 4 – проектно-вишукувальні роботи +» (АС-4ПВР+). Програмний комплекс для розрахунку вартості проєктних, вишукувальних робіт та експертизи – 1 шт. Не відповідає інформації, що зазначена у довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій вих. № 852/24-1 від 09.01.2025 р. за назвою об’єктів
Враховуючи вищевикладене, ТОВ "НВП "МЕПАЛПРОЕКТ" не усунув наведені вище невідповідності, зокрема, не надав документів, які підтверджують право власності (накладні, свідоцтво(-а) на право власності, та/або акт(-и), що посвідчують право власності, та/або документ(-и) бухгалтерського обліку (основних засобів та/або малоцінних необоротних активів) та/або інформація(ї) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або інший документ, що підтверджує право власності тощо) та/або договір(-и) оренди та/або договір(-и) лізингу та/або договір(-и) суборенди та/або договір(-и), які свідчать про найм, та/або договори про надання послуг та/або залучення технічних можливостей (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) на не заборонених чинним законодавством підставах щодо кожного найменування зазначеного у довідці.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір