• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин та дизельне паливо

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.

Завершена

5 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 500.00 UAH
Період оскарження: 17.12.2024 16:50 - 22.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 26a742d75b2441b1ac00db22c1e49a94
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-17-021232-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Під час здійснення процедури закупівлі UA-2024-12-17-021232-a замовник допустив прийняття неправомірного рішення про визначення ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАФТАТРАНССЕРВІС» (далі – ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС») переможцем закупівлі. Таке рішення не відповідає умовам Тендерної документації, вимогам пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а також вимогам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.01.2025 14:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.01.2025 13:42
Дата виконання рішення Замовником: 14.01.2025 14:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасувати рішення про визначення ПП “НАФТАТРАНССЕРВІС” переможцем процедури закупівлі "Бензин та дизельне паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-17-021232-a. 2. Повідомити Комісію Антимонопольного комітету України про виконання рішення 392-р/пк-пз від 09.01.2025 та усунення порушення згідно із цим протоколом. 3. Оприлюднити рішення та інформацію про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу процедури закупівлі за № (ID) UA-2024-12-17-021232-a "Бензин та дизельне паливо" згідно із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12.10.2022 №1178.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", Дудник Євген 380978546494 fat-32-2@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 203ce6878491449e802a218066fa551c
Заголовок пункту скарги: Рішення Замовника про визначення ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» переможцем закупівлі суперечить вимогам статті 31 Закону, вимогам пункту 44 Особливостей, умовам Тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) бере участь у процедурі закупівлі UA-2024-12-17-021232-a, оголошеній Комунальним підприємством «Швидкісний трамвай» (далі – Замовник). Тендерну пропозицію ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» подано 24.12.2024. За результатами аукціону, який відбувся 25.12.2024, найбільш економічно вигідною було визнано пропозицію, подану ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС».
26.12.2024 Замовник розмістив в електронній системі закупівель Протокол (рішення) № 695 від 26.12.2024, у якому, зокрема, зазначено, що «уповноважена особа дійшла висновку, що Учасник процедури закупівлі ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутні підстави для відмови в участі згідно із пунктом 47 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами). Тендерна пропозиція учасника ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» відповідає вимогам замовника до предмету закупівлі та умовам тендерної документації, документи та інформація тендерної пропозиції надані у повному обсязі».

Також у зазначеному Протоколі зафіксовані рішення про:
- визначення переможцем учасника ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» процедури закупівлі UA-2024-12-17-021232-a […];
- оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС».
Вважаємо, що зазначені дії та рішення Замовника є такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, і внаслідок яких порушено право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у Процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на рівне ставлення до учасників закупівель, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця Процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені твердження ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» ґрунтуються на наступному.

На виконання умов пункту 13 Додатку 2 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасники мають надати довідку, складену Учасником в довільній формі, де міститься інформація про перелік власних, орендованих чи партнерських АЗС в межах міста Кривий Ріг, з якими наявні господарські відносини щодо обміну талонів/смарт-карток бензину та дизельного пального.
Відповідно до умов пункту 14 Додатку 2 до Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасники мають надати, зокрема, «Гарантійний лист у довільній формі від власника (орендаря - оператора) АЗС, про обов’язкове забезпечення по місту Кривий Ріг та на території Криворізького району безперебійного, цілодобового відпуску палива за талонами, смарт-картками Учасника. Такий гарантійний лист має бути виданий на ім’я Замовника, містити перелік АЗС (із зазначенням їх місцезнаходження), найменування виробника та країну виробництва нафтопродуктів, які реалізуються через АЗС, а також підписаний керівником власника (орендаря - оператора) АЗС або уповноваженою ним особою (на виконання підпункту 2 додаткових вимог додатку 4 до тендерної документації)».
На виконання зазначених умов у складі тендерної пропозиції, поданої ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС», надано, зокрема, Перелік запропонованих АЗС (лист № 2412/01 від 24.12.2024, файл «Перелік запропонованих АЗС.pdf»). У зазначеному Переліку наведено інформацію, зокрема, про партнерську (ПАТ «УКРНАФТА») АЗС «UKRNAFTA», розташовану за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Каховська,36 А (Металургійний район).
Також у складі тендерної пропозиції, поданої ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС», надано Гарантійний лист ПАТ «УКРНАФТА» від 14.02.20204 № 01/01/22/09-02/01/574 (див. файл «Партнерські договори.pdf», стор. 26).
При цьому, зазначений Гарантійний лист НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам, встановленим до такого листа у пункті 14 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме, у зазначеному Гарантійному листі:
- не зазначено про обов’язкове забезпечення безперебійного, цілодобового відпуску палива саме по місту Кривий Ріг та на території Криворізького району;
- не зазначено про безперебійний, цілодобовий відпуск палива за талонами (згадано лише про паливні картки);
- не вказано, що Гарантійний лист виданий на ім’я Замовника;
- відсутній перелік АЗС (із зазначенням їх місцезнаходження);
- не зазначено найменування виробника та країну виробництва нафтопродуктів, які реалізуються через АЗС.

Таким чином, при поданні тендерної пропозиції, ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» не виконано умов пункту 14 Додатку 2 до Тендерної документації.
З цього приводу слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Не зважаючи на це, в порушення вимог пункту 43 Особливостей, Замовник не виявив зазначених невідповідностей в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС», та не розмістив у встановленому порядку повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідності в електронній системі закупівель.
Відповідно до вимог частини 9 статті 26, Закону України «Про публічні закупівлі», замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуючи зазначене, рішення Замовника про визначення ПП «НАФТАТРАНССЕРВІС» переможцем процедури закупівлі UA-2024-12-17-021232-a, є неправомірним.
В наслідок таких дій Замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій Замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» неправомірно позбавлене можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір